іздеген табар, оқыған озар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«Қазақстан-2050»:
“Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ”
“Біздің болашаққа барар жолымыз
Қазақстандықтардың әлеуетін ашатын жаңа
мүмкіндіктер жасауға байланысты.
ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз—белсенді,
білімді және денсаулығы мықты азаматтар”
Н. Ә. Назарбаев
2 слайд
«Қазақстан-2050»: “Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ” “Біздің болашаққа барар жолымыз Қазақстандықтардың әлеуетін ашатын жаңа мүмкіндіктер жасауға байланысты. ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз—белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар” Н. Ә. Назарбаев
3 слайд
Ғылым мен техниканың жедел дамыған,
ақпараттық мәліметтер ағымы күшейген замнда
ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның
қабілетін, дамыту білім беру мекемелерінің басты
міндеті болып отыр. Қоғамның жас ұрпақ
тәрбиесі үшін жауапкершілігі терең сезіліп отырған
бүгінгі таңда оқу тәрбие үрдісінің тиімділігін
арттыру бағытында барлық мүмкіндіктермен
ресурстарды көздейді. Осы міндеттерді орындау
мақсатында білім беру саласында да елеулі, әрі
ауқымды өзгерістер өрістеуде. Мұнда мұғалімнің
міндеті осы өзгерістеріне сүйене отырып, заман
талабына сай өз білімін өмірде қолдана білеті
3 слайд
Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәліметтер ағымы күшейген замнда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілетін, дамыту білім беру мекемелерінің басты міндеті болып отыр. Қоғамның жас ұрпақ тәрбиесі үшін жауапкершілігі терең сезіліп отырған бүгінгі таңда оқу тәрбие үрдісінің тиімділігін арттыру бағытында барлық мүмкіндіктермен ресурстарды көздейді. Осы міндеттерді орындау мақсатында білім беру саласында да елеулі, әрі ауқымды өзгерістер өрістеуде. Мұнда мұғалімнің міндеті осы өзгерістеріне сүйене отырып, заман талабына сай өз білімін өмірде қолдана білеті
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Танымдық ойынның мақсаты:
- Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, танымын,
белсенділігін және икемділігін арттыру.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар Сұрақтар, экспериментті тапсырмалар және физиканың
таңғажайып тәжірибелерін шеше отырып, жан-жақты дамыған, рухани бай,
заман талабын орындай білетін тұлға қалыптасуына бағыт-бағдар беру.
5 слайд
Танымдық ойынның мақсаты: - Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, танымын, белсенділігін және икемділігін арттыру. Күтілетін нәтиже: Оқушылар Сұрақтар, экспериментті тапсырмалар және физиканың таңғажайып тәжірибелерін шеше отырып, жан-жақты дамыған, рухани бай, заман талабын орындай білетін тұлға қалыптасуына бағыт-бағдар беру.
6 слайд
Жоспары :
1.Сұрақтар сайысы.
2.Жорға бөлімі. «Кім жылдам ?»
3.Сәйкестендіру тапсырмалары.
4. Топ басшыларының сайысы. «Қызықты сұрақтар»
5.« Мақал-мәтел, жұмбақтар» сайысы.
А) « 101 мақал».
Ә) «101 жұмбақ»
6.Экспериментті тапсырмалар.
7.Шатасқан әріптер.
8. Жанкүйерлерге физиканың таңғажайып тәжірибелерін түсіндіру.
9.Қорытынды.
6 слайд
Жоспары : 1.Сұрақтар сайысы. 2.Жорға бөлімі. «Кім жылдам ?» 3.Сәйкестендіру тапсырмалары. 4. Топ басшыларының сайысы. «Қызықты сұрақтар» 5.« Мақал-мәтел, жұмбақтар» сайысы. А) « 101 мақал». Ә) «101 жұмбақ» 6.Экспериментті тапсырмалар. 7.Шатасқан әріптер. 8. Жанкүйерлерге физиканың таңғажайып тәжірибелерін түсіндіру. 9.Қорытынды.
7 слайд
1.Сұрақтар сайысы (1 ұпай):
1.Шық тамшыларының пайда болу себебі неде ?
2. «Самал» дегеніміз не ?
3.Материяның негізгі қасиеті ?
4. Обсерватория арқылы аспан әлемін зертген Орта Азия
ғылымы ?
5.Ашық күндері ақ қарға қарағанда лас қар неге тез
ериді ?
6.Биіктен секіріп түскенде, адам неге тізесін
бүгінкірейді ?
7 слайд
1.Сұрақтар сайысы (1 ұпай): 1.Шық тамшыларының пайда болу себебі неде ? 2. «Самал» дегеніміз не ? 3.Материяның негізгі қасиеті ? 4. Обсерватория арқылы аспан әлемін зертген Орта Азия ғылымы ? 5.Ашық күндері ақ қарға қарағанда лас қар неге тез ериді ? 6.Биіктен секіріп түскенде, адам неге тізесін бүгінкірейді ?
8 слайд
3. Сәйкестендіру тапсырмалары. (1 ұпай) :
А).Бұл денелердің жылдамдықтарын ретпен орналастыр.
Ұлу, Шыбын,ауадағы дыбыс,Поезд, Жердің жасанды серігі, Жер
Күнді айналғанда
332 м/с, 28 м/с, 5 м/с, 8000 м/с, 25 м/с, 5 м/с.
Б). Әр құралдың атын және ол қандай шаманы өлшейтінін ретпен
жазыңдар.
Барометр, динамометр, таразы, термометр, секундометр, психометр.
уақытты, температураны , ауаның ылғалдығын, массаны, қысымды,
күшті.
8 слайд
3. Сәйкестендіру тапсырмалары. (1 ұпай) : А).Бұл денелердің жылдамдықтарын ретпен орналастыр. Ұлу, Шыбын,ауадағы дыбыс,Поезд, Жердің жасанды серігі, Жер Күнді айналғанда 332 м/с, 28 м/с, 5 м/с, 8000 м/с, 25 м/с, 5 м/с. Б). Әр құралдың атын және ол қандай шаманы өлшейтінін ретпен жазыңдар. Барометр, динамометр, таразы, термометр, секундометр, психометр. уақытты, температураны , ауаның ылғалдығын, массаны, қысымды, күшті.
9 слайд
5. « Мақал-мәтел, жұмбақтар» сайысы.
А) « 101 мақал- мәтел».
Шебер болсақ, тіл байып.
Шешендіктер бір ғайып,
Мақал-мәтел үйреніп,
Тілімізді шыңдайық.
деп кезекті мақал-мәтелдерге берейік, мына айтылған мақал-мәтелдің дұрыс
нұсқасын табыңдар.
«Жігітті күшіне қарап, бағала»
«Аяздан қорыққан, далаға шықпайды»
«Машинаның жұмысы, иесіне мәлім»
«Электриктің өз еркі, желіні қалай жаққаны»
«Компьютерде екі колонка ,дауысы жер жарады»
«Атомдары көп затты, жауы бүлдіре алмайды»
9 слайд
5. « Мақал-мәтел, жұмбақтар» сайысы. А) « 101 мақал- мәтел». Шебер болсақ, тіл байып. Шешендіктер бір ғайып, Мақал-мәтел үйреніп, Тілімізді шыңдайық. деп кезекті мақал-мәтелдерге берейік, мына айтылған мақал-мәтелдің дұрыс нұсқасын табыңдар. «Жігітті күшіне қарап, бағала» «Аяздан қорыққан, далаға шықпайды» «Машинаның жұмысы, иесіне мәлім» «Электриктің өз еркі, желіні қалай жаққаны» «Компьютерде екі колонка ,дауысы жер жарады» «Атомдары көп затты, жауы бүлдіре алмайды»
10 слайд
6. Экспериментті тапсырмалар. (10 ұпай)
А) Кішкентай денелердің өлшемдерін табыңдар.
Б) Сынып бөлмесінің ылғалдығын табыңдар.
10 слайд
6. Экспериментті тапсырмалар. (10 ұпай) А) Кішкентай денелердің өлшемдерін табыңдар. Б) Сынып бөлмесінің ылғалдығын табыңдар.
11 слайд
8. Жанкүйерлерге физиканың таңғажайып тәжірибелерін түсіндіру.
1.Үрленген шарды суық суы бар стақанға салғанда , бетінде қалқиды. Ыстық
суы бар стақанға салғанда, шар түбіне шөгеді.себебі?
2.Шамамен 70 º С ыстық суды бөтелкеге құйып, дереу төгіп, бөтелкенің аузын
шарға 20 минуттай мықтап тигізіп, жайлап бөтелкені алсақ, шарда бөтелкені бірге
көтеріледі. Себебі?
3.
3.Қалың қағаздан жасалған кострюльге кішкене су құйып, оны оттың үстіне
қой. Қағаз кострюль жанбай, ішіндегі су қайнаған сияқты ыссиды.Себебі?
4.Биік стол үстіне лай араласқан суы бар ыдысты және төменгі жағына бос ыдыс
қоямыз.Қағаз сүлгіні ұзын сырықтай етіп бүктеп, бір ұшын лайға, екінші ұшын
бос ыдысқа салғанда біраз уақыттан кейін экологиялық таза су бөлініп
шығады.Себебі?
5.Электр шамын суы бар ыдысқа салғанда, ол соңына дейін жанады.Су шамға
сыртынан әсер етіп, ол баяу ериді. Өрт болатынан қорқуға болмайды . Себебі?
11 слайд
8. Жанкүйерлерге физиканың таңғажайып тәжірибелерін түсіндіру. 1.Үрленген шарды суық суы бар стақанға салғанда , бетінде қалқиды. Ыстық суы бар стақанға салғанда, шар түбіне шөгеді.себебі? 2.Шамамен 70 º С ыстық суды бөтелкеге құйып, дереу төгіп, бөтелкенің аузын шарға 20 минуттай мықтап тигізіп, жайлап бөтелкені алсақ, шарда бөтелкені бірге көтеріледі. Себебі? 3. 3.Қалың қағаздан жасалған кострюльге кішкене су құйып, оны оттың үстіне қой. Қағаз кострюль жанбай, ішіндегі су қайнаған сияқты ыссиды.Себебі? 4.Биік стол үстіне лай араласқан суы бар ыдысты және төменгі жағына бос ыдыс қоямыз.Қағаз сүлгіні ұзын сырықтай етіп бүктеп, бір ұшын лайға, екінші ұшын бос ыдысқа салғанда біраз уақыттан кейін экологиялық таза су бөлініп шығады.Себебі? 5.Электр шамын суы бар ыдысқа салғанда, ол соңына дейін жанады.Су шамға сыртынан әсер етіп, ол баяу ериді. Өрт болатынан қорқуға болмайды . Себебі?
12 слайд
9. Қорытынды. Әділ қазылардың бағалауы.
Назарлыңызға көп рахмет!
12 слайд
9. Қорытынды. Әділ қазылардың бағалауы. Назарлыңызға көп рахмет!