Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР:
ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ,
ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ,
ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.
1 слайд
БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.
2 слайд
САБАҚТЫҢ
ТАҚЫРЫБЫ:
«ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ
КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ
КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА
ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»
3 слайд
МАҚСАТЫ:
БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ.
ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН ДҰРЫС
ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ.
ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ МЕН
ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ. ОЙ-ӨРІСТЕРІН
КЕҢЕЙТУ. ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМІН ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА
БІЛУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЙЫМШЫЛДЫҚҚА,
ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙ БІЛУГЕ,
ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА ОТЫРЫП
ТӘРБИЕЛЕУ.
3 слайд
МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ МЕН ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ. ОЙ-ӨРІСТЕРІН КЕҢЕЙТУ. ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМІН ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА БІЛУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЙЫМШЫЛДЫҚҚА, ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙ БІЛУГЕ, ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА ОТЫРЫП ТӘРБИЕЛЕУ.
4 слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың ұраны:
2030-дың біз барысымыз,
Болашаққа бастайды әр ісіміз.
Егемен елімізді көркейтетін,
Білім шыңына жету біздің парызымыз.
4 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз, Болашаққа бастайды әр ісіміз. Егемен елімізді көркейтетін, Білім шыңына жету біздің парызымыз.
5 слайд
ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ»
(тренинг)
5 слайд
ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)
6 слайд
ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
№342, 343
6 слайд
ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343
7 слайд
ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР
А деңгейі
«Жұлдыздарды жағайық!»
(х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2
(2а + □) 2
=□ + 12а + 9 (с - □) (с + □) =□ – 81у 2
ас 2
+ 4а 3
с 3
– а 2
с = ас (□+□-□)
Ш
Ы А
Қ А РҚ
7 слайд
ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2 (2а + □) 2 =□ + 12а + 9 (с - □) (с + □) =□ – 81у 2 ас 2 + 4а 3 с 3 – а 2 с = ас (□+□-□) Ш Ы А Қ А РҚ
8 слайд
№ 54 мектепке тапсырма:
Диофант есебі.
Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі
санды табыңыздар.
№ 39 мектепке тапсырма:
Есепті шығарып, 2030 жылдың 1-ші қаңтары қай
күн болатынын табыңыздар:
203020302 - 19282
2030 – 10001+1928
8 слайд
№ 54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. № 39 мектепке тапсырма: Есепті шығарып, 2030 жылдың 1-ші қаңтары қай күн болатынын табыңыздар: 203020302 - 19282 2030 – 10001+1928
9 слайд
V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс)
В деңгейі:
№ 351(теңдеуді шеш) ,
№ 352(өрнекті ықшамда);
С деңгейі:
№ 355(теңбе-теңдікті дәлелде).
9 слайд
V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: № 351(теңдеуді шеш) , № 352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: № 355(теңбе-теңдікті дәлелде).
10 слайд
VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»
10 слайд
VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»
11 слайд
VІІ. Топпен жұмыс
І топ ІІ топ
Боялған бөліктің Берілген ауданның
ауданын тап: формуласы
арқылы
фигура құрастыр:
Жауабы:
Жауабы:
11 слайд
VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің Берілген ауданның ауданын тап: формуласы арқылы фигура құрастыр: Жауабы: Жауабы:
12 слайд
2 2
2 2 2
36 49 ) 6 7)( 6 7(
36 84 49 ) 6 7(
у х у х у х
у ху х у х
; 12
50
14 36 2
;2 а в
; 12 13 2 2ІІІ топ ІV топ
Берілген бірмүшелерден формула
құрастыр:
7х 2
, 7х, 6у, 7х, 6у, 49х 2
, 84ху 2
,36у 2
,
84ху, 49у
Жауабы: Қозғалу бағытын тап: « Алгебралық мозайка »
•
25 p 2
+ 100p + 100, мұндағы p =-2 ;
•
" "Білгенге маржан
(тақтада әр топ қорғайды).
12 слайд
2 2 2 2 2 36 49 ) 6 7)( 6 7( 36 84 49 ) 6 7( у х у х у х у ху х у х ; 12 50 14 36 2 ;2 а в ; 12 13 2 2ІІІ топ ІV топ Берілген бірмүшелерден формула құрастыр: 7х 2 , 7х, 6у, 7х, 6у, 49х 2 , 84ху 2 ,36у 2 , 84ху, 49у Жауабы: Қозғалу бағытын тап: « Алгебралық мозайка » • 25 p 2 + 100p + 100, мұндағы p =-2 ; • " "Білгенге маржан (тақтада әр топ қорғайды).
13 слайд
№ 41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА:
Тиімді тәсілмен есептеңіздер:
2961 2
- 2953 2969∙
№ 4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА:
Пифагор есебі.
«1-ден өзге кез келген тақ сан
екі санның квадраттың
айырмасына тең»
13 слайд
№ 41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969∙ № 4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге кез келген тақ сан екі санның квадраттың айырмасына тең»
14 слайд
VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.
14 слайд
VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.
15 слайд
Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі
Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы
ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол уақыттарда
барлық алгебралық өрнектер геометриялық мағынасы
арқылы берілген. Геометриялық әдістен алгебралық
теңдеулерге б.э.д. 3ғ. өмір сүрген грек математигі
Диофант бірінші болып көшкен. Формулалар, соның
ішінде қысқаша көбейту формулалары пайда болған.
Сонымен бірге ертеден кейбір көпмүшелерді
көбейтудің тез көбейту жолдарын білген.
15 слайд
Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол уақыттарда барлық алгебралық өрнектер геометриялық мағынасы арқылы берілген. Геометриялық әдістен алгебралық теңдеулерге б.э.д. 3ғ. өмір сүрген грек математигі Диофант бірінші болып көшкен. Формулалар, соның ішінде қысқаша көбейту формулалары пайда болған. Сонымен бірге ертеден кейбір көпмүшелерді көбейтудің тез көбейту жолдарын білген.
16 слайд
ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс)
І нұсқа
1. Теңдеуді шеш: х 2
– 81 = 0
А) 81; - 81 Б) 9; - 9 В) 0
2. Көбейткішке жікте : 9х 2
– 16у 2
А) (3х – 4у) 2
Б) (3х + 4у)(3х – 4у) В) (3х + 4у) 2
3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз : а 2
+16а
+ 64
А) (а – 8) 2
Б) (а + 32) 2
В) (а + 8) 2
4. Көпмүше түрінде жаз : (7 – 3у 3
) 2
А) 49 + 21у 3
+ 9у 6
Б) 49 – 21у 3
+ 9у 6
В ) 49 – 42у 3
+ 9у 6
5. Көбейткішке жікте : в 6
– в 2
с 4
А) в 2
(в 2
– с 2
)(в 2
+ с 2
) Б) в 2
(в 2
+ с 2
) 2
В) в 2
(в 2
– с 2
) 2 2 2 42 а а а
мұндағы а=3
А) 44 Б) 46 В) 50 6. Өрнектің мәнін тап. ІІ нұсқа
1. Теңдеуді шеш: х 2
– 36 = 0
А) 6; - 6 Б) 0 В) 36; - 36
2. Көбейткішке жікте : 16х 2
– 49у 2
А) (4х – 7у)(4х + 7у) Б) (4х – 7у) 2
В) (4х
+ 7у) 2
3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз :9а 2
- 36ав + 36в 2
А) (3а – 18в) 2
Б) (3а + 6в) 2
В) (3а - 6в) 2
4. Көпмүше түрінде жаз : (а 2
– 2в) 2
А) а 4
– 2а 2
в + 4в 2
Б) а 4
– 4а 2
в + 4в 2
В) а 4
+ 4а 2
в +
4в 2
5. Көбейткішке жікте : а 4
в 6
– с 8
А) (с 4
– а 2
в 3
)(а 2
в 3
+ с 4
) Б) (а 2
в 3
– с 4
) 2
В)(а 2
в 3
+ с 4
)
(а 2
в 3
– с 4
)
. 3 3 42 х х х
мұндағы а=46. Өрнектің мәнін тап
А) 7 Б) -7 В) 17
16 слайд
ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9 В) 0 2. Көбейткішке жікте : 9х 2 – 16у 2 А) (3х – 4у) 2 Б) (3х + 4у)(3х – 4у) В) (3х + 4у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз : а 2 +16а + 64 А) (а – 8) 2 Б) (а + 32) 2 В) (а + 8) 2 4. Көпмүше түрінде жаз : (7 – 3у 3 ) 2 А) 49 + 21у 3 + 9у 6 Б) 49 – 21у 3 + 9у 6 В ) 49 – 42у 3 + 9у 6 5. Көбейткішке жікте : в 6 – в 2 с 4 А) в 2 (в 2 – с 2 )(в 2 + с 2 ) Б) в 2 (в 2 + с 2 ) 2 В) в 2 (в 2 – с 2 ) 2 2 2 42 а а а мұндағы а=3 А) 44 Б) 46 В) 50 6. Өрнектің мәнін тап. ІІ нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 36 = 0 А) 6; - 6 Б) 0 В) 36; - 36 2. Көбейткішке жікте : 16х 2 – 49у 2 А) (4х – 7у)(4х + 7у) Б) (4х – 7у) 2 В) (4х + 7у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз :9а 2 - 36ав + 36в 2 А) (3а – 18в) 2 Б) (3а + 6в) 2 В) (3а - 6в) 2 4. Көпмүше түрінде жаз : (а 2 – 2в) 2 А) а 4 – 2а 2 в + 4в 2 Б) а 4 – 4а 2 в + 4в 2 В) а 4 + 4а 2 в + 4в 2 5. Көбейткішке жікте : а 4 в 6 – с 8 А) (с 4 – а 2 в 3 )(а 2 в 3 + с 4 ) Б) (а 2 в 3 – с 4 ) 2 В)(а 2 в 3 + с 4 ) (а 2 в 3 – с 4 ) . 3 3 42 х х х мұндағы а=46. Өрнектің мәнін тап А) 7 Б) -7 В) 17
17 слайд
1 2 3 4 5 6
Б Б В В А А1 2 3 4 5 6
А А В Б В БЖауабы:
І нұсқа
І нұсқа
Бағалау критерийі:
Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.
17 слайд
1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А1 2 3 4 5 6 А А В Б В БЖауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.
18 слайд
Х. Үйге тапсырма: №349, 350.
«Жетіқарақшы» аңыз ертегісі
туралы толық мәліметпен танысып
келу.
18 слайд
Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.
19 слайд
ХІ. Қорытынды.
Топтастыру стратегиясы
Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдаудатеңдеу шешуде
аудан табуда
теңбе-теңдік дәлелдеудекөбейткіштерді жіктеудекөпмүшелер түрінде жазуда
19 слайд
ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдаудатеңдеу шешуде аудан табуда теңбе-теңдік дәлелдеудекөбейткіштерді жіктеудекөпмүшелер түрінде жазуда
20 слайд
ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап
өтемін).
Бағалау парағы
Р/
с Оқушылардың аты-жөні
Сабақтың кезеңдері
1 Үй тапсырмасы 3 ұ.
2 Ауызша есептер
2 ұ.
3 «Кітап білім бұлағы» о қулықпен жұмыс 3 ұ
4 Топпен жұмыс 3ұ
5 Тарихи мәлімет
6 « Ш ағын тес т» тест бойынша ұпай
7 «Топтастыру стратегиясы» 2ұ
8 Жалпы қ орытынды ұпай
Бағасы
Бағалау шкаласы:
«5»-20-25 ұпай,
«4»- 15-19 ұпай,
«3»-7-14 ұпай,
«2» -0-6 ұпай.
20 слайд
ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың аты-жөні Сабақтың кезеңдері 1 Үй тапсырмасы 3 ұ. 2 Ауызша есептер 2 ұ. 3 «Кітап білім бұлағы» о қулықпен жұмыс 3 ұ 4 Топпен жұмыс 3ұ 5 Тарихи мәлімет 6 « Ш ағын тес т» тест бойынша ұпай 7 «Топтастыру стратегиясы» 2ұ 8 Жалпы қ орытынды ұпай Бағасы Бағалау шкаласы: «5»-20-25 ұпай, «4»- 15-19 ұпай, «3»-7-14 ұпай, «2» -0-6 ұпай.
21 слайд
ХІІІ. Рефлексия.
Оқушылар өздерінің сабақ
барысындағы алған әсерлерін
стикерге жазып,
«Білім ағашына» ілу.
21 слайд
ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.