Материалдар / Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа дайын презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.

1 слайд
БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.

1 слайд

БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФО

3 слайд
МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ МЕН ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ. ОЙ-ӨРІСТЕРІН КЕҢЕЙТУ. ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМІН ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА БІЛУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЙЫМШЫЛДЫҚҚА, ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙ БІЛУГЕ, ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА ОТЫРЫП ТӘРБИЕЛЕУ.

3 слайд

МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ МЕН ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ. ОЙ-ӨРІСТЕРІН КЕҢЕЙТУ. ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМІН ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА БІЛУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЙЫМШЫЛДЫҚҚА, ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙ БІЛУГЕ, ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА ОТЫРЫП ТӘРБИЕЛЕУ.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз,

4 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз, Болашаққа бастайды әр ісіміз. Егемен елімізді көркейтетін, Білім шыңына жету біздің парызымыз.

4 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз, Болашаққа бастайды әр ісіміз. Егемен елімізді көркейтетін, Білім шыңына жету біздің парызымыз.

ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)

5 слайд
ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)

5 слайд

ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)

ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343

6 слайд
ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343

6 слайд

ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343

ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2

7 слайд
ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2 (2а + □) 2 =□ + 12а + 9 (с - □) (с + □) =□ – 81у 2 ас 2 + 4а 3 с 3 – а 2 с = ас (□+□-□) Ш Ы А Қ А РҚ

7 слайд

ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2 (2а + □) 2 =□ + 12а + 9 (с - □) (с + □) =□ – 81у 2 ас 2 + 4а 3 с 3 – а 2 с = ас (□+□-□) Ш Ы А Қ А РҚ

№ 54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. № 39 мектепке тапсырма:

8 слайд
№ 54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. № 39 мектепке тапсырма: Есепті шығарып, 2030 жылдың 1-ші қаңтары қай күн болатынын табыңыздар: 203020302 - 19282 2030 – 10001+1928

8 слайд

№ 54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. № 39 мектепке тапсырма: Есепті шығарып, 2030 жылдың 1-ші қаңтары қай күн болатынын табыңыздар: 203020302 - 19282 2030 – 10001+1928

V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: № 351(теңдеуді шеш) , № 352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: № 355(теңбе-т

9 слайд
V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: № 351(теңдеуді шеш) , № 352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: № 355(теңбе-теңдікті дәлелде).

9 слайд

V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: № 351(теңдеуді шеш) , № 352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: № 355(теңбе-теңдікті дәлелде).

VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»

10 слайд
VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»

10 слайд

VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»

VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің

11 слайд
VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің Берілген ауданның ауданын тап: формуласы арқылы фигура құрастыр: Жауабы: Жауабы:

11 слайд

VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің Берілген ауданның ауданын тап: формуласы арқылы фигура құрастыр: Жауабы: Жауабы:

2 2 2 2 2 36 49 ) 6 7)( 6 7( 36 84 49 ) 6 7( у х у х у х у ху х у х         ; 12 50 14 36 2    ;2 а в

12 слайд
2 2 2 2 2 36 49 ) 6 7)( 6 7( 36 84 49 ) 6 7( у х у х у х у ху х у х         ; 12 50 14 36 2    ;2 а в ; 12 13 2 2ІІІ топ ІV топ Берілген бірмүшелерден формула құрастыр: 7х 2 , 7х, 6у, 7х, 6у, 49х 2 , 84ху 2 ,36у 2 , 84ху, 49у Жауабы: Қозғалу бағытын тап: « Алгебралық мозайка » • 25 p 2 + 100p + 100, мұндағы p =-2 ; • " "Білгенге маржан (тақтада әр топ қорғайды).

12 слайд

2 2 2 2 2 36 49 ) 6 7)( 6 7( 36 84 49 ) 6 7( у х у х у х у ху х у х         ; 12 50 14 36 2    ;2 а в ; 12 13 2 2ІІІ топ ІV топ Берілген бірмүшелерден формула құрастыр: 7х 2 , 7х, 6у, 7х, 6у, 49х 2 , 84ху 2 ,36у 2 , 84ху, 49у Жауабы: Қозғалу бағытын тап: « Алгебралық мозайка » • 25 p 2 + 100p + 100, мұндағы p =-2 ; • " "Білгенге маржан (тақтада әр топ қорғайды).

№ 41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969∙ № 4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге ке

13 слайд
№ 41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969∙ № 4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге кез келген тақ сан екі санның квадраттың айырмасына тең»

13 слайд

№ 41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969∙ № 4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге кез келген тақ сан екі санның квадраттың айырмасына тең»

VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.

14 слайд
VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.

14 слайд

VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.

Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер

15 слайд
Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол уақыттарда барлық алгебралық өрнектер геометриялық мағынасы арқылы берілген. Геометриялық әдістен алгебралық теңдеулерге б.э.д. 3ғ. өмір сүрген грек математигі Диофант бірінші болып көшкен. Формулалар, соның ішінде қысқаша көбейту формулалары пайда болған. Сонымен бірге ертеден кейбір көпмүшелерді көбейтудің тез көбейту жолдарын білген.

15 слайд

Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол уақыттарда барлық алгебралық өрнектер геометриялық мағынасы арқылы берілген. Геометриялық әдістен алгебралық теңдеулерге б.э.д. 3ғ. өмір сүрген грек математигі Диофант бірінші болып көшкен. Формулалар, соның ішінде қысқаша көбейту формулалары пайда болған. Сонымен бірге ертеден кейбір көпмүшелерді көбейтудің тез көбейту жолдарын білген.

ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9

16 слайд
ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9 В) 0 2. Көбейткішке жікте : 9х 2 – 16у 2 А) (3х – 4у) 2 Б) (3х + 4у)(3х – 4у) В) (3х + 4у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз : а 2 +16а + 64 А) (а – 8) 2 Б) (а + 32) 2 В) (а + 8) 2 4. Көпмүше түрінде жаз : (7 – 3у 3 ) 2 А) 49 + 21у 3 + 9у 6 Б) 49 – 21у 3 + 9у 6 В ) 49 – 42у 3 + 9у 6 5. Көбейткішке жікте : в 6 – в 2 с 4 А) в 2 (в 2 – с 2 )(в 2 + с 2 ) Б) в 2 (в 2 + с 2 ) 2 В) в 2 (в 2 – с 2 ) 2    2 2 42     а а а мұндағы а=3 А) 44 Б) 46 В) 50 6. Өрнектің мәнін тап. ІІ нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 36 = 0 А) 6; - 6 Б) 0 В) 36; - 36 2. Көбейткішке жікте : 16х 2 – 49у 2 А) (4х – 7у)(4х + 7у) Б) (4х – 7у) 2 В) (4х + 7у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз :9а 2 - 36ав + 36в 2 А) (3а – 18в) 2 Б) (3а + 6в) 2 В) (3а - 6в) 2 4. Көпмүше түрінде жаз : (а 2 – 2в) 2 А) а 4 – 2а 2 в + 4в 2 Б) а 4 – 4а 2 в + 4в 2 В) а 4 + 4а 2 в + 4в 2 5. Көбейткішке жікте : а 4 в 6 – с 8 А) (с 4 – а 2 в 3 )(а 2 в 3 + с 4 ) Б) (а 2 в 3 – с 4 ) 2 В)(а 2 в 3 + с 4 ) (а 2 в 3 – с 4 ) .     3 3 42     х х х мұндағы а=46. Өрнектің мәнін тап А) 7 Б) -7 В) 17

16 слайд

ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9 В) 0 2. Көбейткішке жікте : 9х 2 – 16у 2 А) (3х – 4у) 2 Б) (3х + 4у)(3х – 4у) В) (3х + 4у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз : а 2 +16а + 64 А) (а – 8) 2 Б) (а + 32) 2 В) (а + 8) 2 4. Көпмүше түрінде жаз : (7 – 3у 3 ) 2 А) 49 + 21у 3 + 9у 6 Б) 49 – 21у 3 + 9у 6 В ) 49 – 42у 3 + 9у 6 5. Көбейткішке жікте : в 6 – в 2 с 4 А) в 2 (в 2 – с 2 )(в 2 + с 2 ) Б) в 2 (в 2 + с 2 ) 2 В) в 2 (в 2 – с 2 ) 2    2 2 42     а а а мұндағы а=3 А) 44 Б) 46 В) 50 6. Өрнектің мәнін тап. ІІ нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 36 = 0 А) 6; - 6 Б) 0 В) 36; - 36 2. Көбейткішке жікте : 16х 2 – 49у 2 А) (4х – 7у)(4х + 7у) Б) (4х – 7у) 2 В) (4х + 7у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз :9а 2 - 36ав + 36в 2 А) (3а – 18в) 2 Б) (3а + 6в) 2 В) (3а - 6в) 2 4. Көпмүше түрінде жаз : (а 2 – 2в) 2 А) а 4 – 2а 2 в + 4в 2 Б) а 4 – 4а 2 в + 4в 2 В) а 4 + 4а 2 в + 4в 2 5. Көбейткішке жікте : а 4 в 6 – с 8 А) (с 4 – а 2 в 3 )(а 2 в 3 + с 4 ) Б) (а 2 в 3 – с 4 ) 2 В)(а 2 в 3 + с 4 ) (а 2 в 3 – с 4 ) .     3 3 42     х х х мұндағы а=46. Өрнектің мәнін тап А) 7 Б) -7 В) 17

1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А1 2 3 4 5 6 А А В Б В БЖауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.

17 слайд
1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А1 2 3 4 5 6 А А В Б В БЖауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.

17 слайд

1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А1 2 3 4 5 6 А А В Б В БЖауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.

Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.

18 слайд
Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.

18 слайд

Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.

ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдаудатеңдеу шешуде аудан табуд

19 слайд
ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдаудатеңдеу шешуде аудан табуда теңбе-теңдік дәлелдеудекөбейткіштерді жіктеудекөпмүшелер түрінде жазуда

19 слайд

ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдаудатеңдеу шешуде аудан табуда теңбе-теңдік дәлелдеудекөбейткіштерді жіктеудекөпмүшелер түрінде жазуда

ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың а

20 слайд
ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың аты-жөні Сабақтың кезеңдері 1 Үй тапсырмасы 3 ұ. 2 Ауызша есептер 2 ұ. 3 «Кітап білім бұлағы» о қулықпен жұмыс 3 ұ 4 Топпен жұмыс 3ұ 5 Тарихи мәлімет 6 « Ш ағын тес т» тест бойынша ұпай 7 «Топтастыру стратегиясы» 2ұ 8 Жалпы қ орытынды ұпай Бағасы Бағалау шкаласы: «5»-20-25 ұпай, «4»- 15-19 ұпай, «3»-7-14 ұпай, «2» -0-6 ұпай.

20 слайд

ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың аты-жөні Сабақтың кезеңдері 1 Үй тапсырмасы 3 ұ. 2 Ауызша есептер 2 ұ. 3 «Кітап білім бұлағы» о қулықпен жұмыс 3 ұ 4 Топпен жұмыс 3ұ 5 Тарихи мәлімет 6 « Ш ағын тес т» тест бойынша ұпай 7 «Топтастыру стратегиясы» 2ұ 8 Жалпы қ орытынды ұпай Бағасы Бағалау шкаласы: «5»-20-25 ұпай, «4»- 15-19 ұпай, «3»-7-14 ұпай, «2» -0-6 ұпай.

ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.

21 слайд
ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.

21 слайд

ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.