Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа дайын презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.

#1 слайд
БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.

1 слайд

БІЛІМГЕ ЖЕТЕЛЕЙТІН 3 ЖОЛ БАР: ЕЛІКТЕУ ЖОЛЫ- ЕҢ ЖЕҢІЛ ЖОЛ, ОЙЛАУ ЖОЛЫ - ЕҢ ИГІЛІКТІ ЖОЛ, ТӘЖІРИБЕ ЖОЛЫ - ЕҢ ҚИЫН ДА, АЩЫ ЖОЛ.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

#2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ЕКІ ӨРНЕКТІҢ ҚОСЫНДЫСЫНЫҢ КВАДРАТЫ ЖӘНЕ АЙЫРЫМЫНЫҢ КВАДРАТЫНЫҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ»

МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛ

#3 слайд
МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ МЕН ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ. ОЙ-ӨРІСТЕРІН КЕҢЕЙТУ. ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМІН ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА БІЛУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЙЫМШЫЛДЫҚҚА, ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙ БІЛУГЕ, ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА ОТЫРЫП ТӘРБИЕЛЕУ.

3 слайд

МАҚСАТЫ: БІЛІМДІЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ТЕРЕҢДЕТІП, ЖИНАҚТАП ЖҮЙЕЛЕУ. ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫН ДҰРЫС ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІ МЕН ЕСЕПТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ. ОЙ-ӨРІСТЕРІН КЕҢЕЙТУ. ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМІН ПРАКТИКАДА ҚОЛДАНА БІЛУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. ТӘРБИЕЛІК: ОҚУШЫЛАРДЫ ҰЙЫМШЫЛДЫҚҚА, ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА, ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАЙ БІЛУГЕ, ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРА ОТЫРЫП ТӘРБИЕЛЕУ.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз,

#4 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз, Болашаққа бастайды әр ісіміз. Егемен елімізді көркейтетін, Білім шыңына жету біздің парызымыз.

4 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың ұраны: 2030-дың біз барысымыз, Болашаққа бастайды әр ісіміз. Егемен елімізді көркейтетін, Білім шыңына жету біздің парызымыз.

ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)

#5 слайд
ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)

5 слайд

ІІ. «КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ КҮЙ» (тренинг)

ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343

#6 слайд
ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343

6 слайд

ІІІ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. №342, 343

ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2

#7 слайд
ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2   (2а + □) 2 =□ + 12а + 9 (с - □) (с + □) =□ – 81у 2 ас 2 + 4а 3 с 3 – а 2 с = ас(□+□-□) Ш Ы А Қ А Р Қ

7 слайд

ІV. АУЫЗША ЕСЕПТЕР А деңгейі «Жұлдыздарды жағайық!» (х + 10)(х - 10) (2а - 3) 2   (2а + □) 2 =□ + 12а + 9 (с - □) (с + □) =□ – 81у 2 ас 2 + 4а 3 с 3 – а 2 с = ас(□+□-□) Ш Ы А Қ А Р Қ

№54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. №39 мектепке тапсырма:

#8 слайд
№54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. №39 мектепке тапсырма:   Есепті шығарып, 2030 жылдың 1-ші қаңтары қай күн болатынын табыңыздар: 203020302 - 19282 2030 – 10001+1928                         

8 слайд

№54 мектепке тапсырма: Диофант есебі. Қосындысы 20, ал көбейтіндісі 96 болатын екі санды табыңыздар. №39 мектепке тапсырма:   Есепті шығарып, 2030 жылдың 1-ші қаңтары қай күн болатынын табыңыздар: 203020302 - 19282 2030 – 10001+1928                         

V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: №351(теңдеуді шеш) , №352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: №355(теңбе-теңд

#9 слайд
V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: №351(теңдеуді шеш) , №352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: №355(теңбе-теңдікті дәлелде).

9 слайд

V. «КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ» (оқулықпен жұмыс) В деңгейі: №351(теңдеуді шеш) , №352(өрнекті ықшамда); С деңгейі: №355(теңбе-теңдікті дәлелде).

VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»

#10 слайд
VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»

10 слайд

VІ. «СЕРГІТУ СӘТІ»

VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің

#11 слайд
VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің Берілген ауданның ауданын тап: формуласы арқылы фигура құрастыр: Жауабы:   Жауабы:

11 слайд

VІІ. Топпен жұмыс І топ ІІ топ Боялған бөліктің Берілген ауданның ауданын тап: формуласы арқылы фигура құрастыр: Жауабы:   Жауабы:

22 222 3649)67)(67( 368449)67( ухухух ухухух   ;12 50 1436 2   ; 2 ав ;1213 22  ІІІ топ

#12 слайд
22 222 3649)67)(67( 368449)67( ухухух ухухух   ;12 50 1436 2   ; 2 ав ;1213 22  ІІІ топ ІV топ Берілген бірмүшелерден формула құрастыр: 7х 2 , 7х, 6у, 7х, 6у, 49х 2 , 84ху 2 ,36у 2 , 84ху, 49у Жауабы: Қозғалу бағытын тап: «Алгебралық мозайка» •25p 2 + 100p + 100, мұндағы p=-2; •" "Білгенге маржан (тақтада әр топ қорғайды).

12 слайд

22 222 3649)67)(67( 368449)67( ухухух ухухух   ;12 50 1436 2   ; 2 ав ;1213 22  ІІІ топ ІV топ Берілген бірмүшелерден формула құрастыр: 7х 2 , 7х, 6у, 7х, 6у, 49х 2 , 84ху 2 ,36у 2 , 84ху, 49у Жауабы: Қозғалу бағытын тап: «Алгебралық мозайка» •25p 2 + 100p + 100, мұндағы p=-2; •" "Білгенге маржан (тақтада әр топ қорғайды).

№41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969 ∙ №4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге кез

#13 слайд
№41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969 ∙ №4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге кез келген тақ сан екі санның квадраттың айырмасына тең»

13 слайд

№41 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Тиімді тәсілмен есептеңіздер: 2961 2 - 2953 2969 ∙ №4 МЕКТЕПКЕ ТАПСЫРМА: Пифагор есебі. «1-ден өзге кез келген тақ сан екі санның квадраттың айырмасына тең»

VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.

#14 слайд
VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.

14 слайд

VІІІ. ТАРИХИ МӘЛІМЕТ.

Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол

#15 слайд
Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол уақыттарда барлық алгебралық өрнектер геометриялық мағынасы арқылы берілген. Геометриялық әдістен алгебралық теңдеулерге б.э.д. 3ғ. өмір сүрген грек математигі Диофант бірінші болып көшкен. Формулалар, соның ішінде қысқаша көбейту формулалары пайда болған. Сонымен бірге ертеден кейбір көпмүшелерді көбейтудің тез көбейту жолдарын білген.

15 слайд

Тарихи анықтамаға сүйенсек: Өте ертеде Ежелгі Грецияда барлық өмірін ғылымғы арнаған ұлы ғалымдар мен математиктер тұрған. Сол уақыттарда барлық алгебралық өрнектер геометриялық мағынасы арқылы берілген. Геометриялық әдістен алгебралық теңдеулерге б.э.д. 3ғ. өмір сүрген грек математигі Диофант бірінші болып көшкен. Формулалар, соның ішінде қысқаша көбейту формулалары пайда болған. Сонымен бірге ертеден кейбір көпмүшелерді көбейтудің тез көбейту жолдарын білген.

ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9

#16 слайд
ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9 В) 0 2. Көбейткішке жікте: 9х 2 – 16у 2 А) (3х – 4у) 2 Б) (3х + 4у)(3х – 4у) В) (3х + 4у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз: а 2 +16а + 64 А) (а – 8) 2 Б) (а + 32) 2 В) (а + 8) 2 4. Көпмүше түрінде жаз: (7 – 3у 3 ) 2 А) 49 + 21у 3 + 9у 6 Б) 49 – 21у 3 + 9у 6 В) 49 – 42у 3 + 9у 6 5. Көбейткішке жікте: в 6 – в 2 с 4 А) в 2 (в 2 – с 2 )(в 2 + с 2 ) Б) в 2 (в 2 + с 2 ) 2 В) в 2 (в 2 – с 2 ) 2 224 2  ааа мұндағы а=3 А) 44 Б) 46 В) 50 6. Өрнектің мәнін тап. ІІ нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 36 = 0 А) 6; - 6 Б) 0 В) 36; - 36 2. Көбейткішке жікте: 16х 2 – 49у 2 А) (4х – 7у)(4х + 7у) Б) (4х – 7у) 2 В) (4х + 7у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз:9а 2 - 36ав + 36в 2 А) (3а – 18в) 2 Б) (3а + 6в) 2 В) (3а - 6в) 2 4. Көпмүше түрінде жаз: (а 2 – 2в) 2 А) а 4 – 2а 2 в + 4в 2 Б) а 4 – 4а 2 в + 4в 2 В) а 4 + 4а 2 в + 4в 2 5. Көбейткішке жікте: а 4 в 6 – с 8 А) (с 4 – а 2 в 3 )(а 2 в 3 + с 4 ) Б) (а 2 в 3 – с 4 ) 2 В)(а 2 в 3 + с 4 ) (а 2 в 3 – с 4 ) . 334 2  ххх мұндағы а=4 6. Өрнектің мәнін тап А) 7 Б) -7 В) 17

16 слайд

ІХ. «Шағын тест» (жекелей жұмыс) І нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 81 = 0 А) 81; - 81 Б) 9; - 9 В) 0 2. Көбейткішке жікте: 9х 2 – 16у 2 А) (3х – 4у) 2 Б) (3х + 4у)(3х – 4у) В) (3х + 4у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз: а 2 +16а + 64 А) (а – 8) 2 Б) (а + 32) 2 В) (а + 8) 2 4. Көпмүше түрінде жаз: (7 – 3у 3 ) 2 А) 49 + 21у 3 + 9у 6 Б) 49 – 21у 3 + 9у 6 В) 49 – 42у 3 + 9у 6 5. Көбейткішке жікте: в 6 – в 2 с 4 А) в 2 (в 2 – с 2 )(в 2 + с 2 ) Б) в 2 (в 2 + с 2 ) 2 В) в 2 (в 2 – с 2 ) 2 224 2  ааа мұндағы а=3 А) 44 Б) 46 В) 50 6. Өрнектің мәнін тап. ІІ нұсқа 1. Теңдеуді шеш: х 2 – 36 = 0 А) 6; - 6 Б) 0 В) 36; - 36 2. Көбейткішке жікте: 16х 2 – 49у 2 А) (4х – 7у)(4х + 7у) Б) (4х – 7у) 2 В) (4х + 7у) 2 3. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз:9а 2 - 36ав + 36в 2 А) (3а – 18в) 2 Б) (3а + 6в) 2 В) (3а - 6в) 2 4. Көпмүше түрінде жаз: (а 2 – 2в) 2 А) а 4 – 2а 2 в + 4в 2 Б) а 4 – 4а 2 в + 4в 2 В) а 4 + 4а 2 в + 4в 2 5. Көбейткішке жікте: а 4 в 6 – с 8 А) (с 4 – а 2 в 3 )(а 2 в 3 + с 4 ) Б) (а 2 в 3 – с 4 ) 2 В)(а 2 в 3 + с 4 ) (а 2 в 3 – с 4 ) . 334 2  ххх мұндағы а=4 6. Өрнектің мәнін тап А) 7 Б) -7 В) 17

1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А 1 2 3 4 5 6 А А В Б В Б Жауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.

#17 слайд
1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А 1 2 3 4 5 6 А А В Б В Б Жауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.

17 слайд

1 2 3 4 5 6 Б Б В В А А 1 2 3 4 5 6 А А В Б В Б Жауабы: І нұсқа І нұсқа Бағалау критерийі: Әр дұрыс есепке 1 ұпай беріледі.

Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.

#18 слайд
Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.

18 слайд

Х. Үйге тапсырма: №349, 350. «Жетіқарақшы» аңыз ертегісі туралы толық мәліметпен танысып келу.

ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдауда т е ң д е у ш е ш у д е а

#19 слайд
ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдауда т е ң д е у ш е ш у д е аудан табуда теңбе-теңдік дәлелдеуде көбейткіштерді жіктеуде көпмүшелер түрінде жазуда

19 слайд

ХІ. Қорытынды. Топтастыру стратегиясы Қысқаша көбейту формулаларының қолданылуы өрнектерді ықшамдауда т е ң д е у ш е ш у д е аудан табуда теңбе-теңдік дәлелдеуде көбейткіштерді жіктеуде көпмүшелер түрінде жазуда

ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың аты-

#20 слайд
ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың аты-жөні     Сабақтың кезеңдері      1Үй тапсырмасы   3 ұ.       2Ауызша есептер   2 ұ.       3«Кітап білім бұлағы» оқулықпен жұмыс 3 ұ      4Топпен жұмыс 3ұ      5Тарихи мәлімет      6«Шағын тест» тест бойынша ұпай      7«Топтастыру стратегиясы» 2ұ      8Жалпы қорытынды ұпай        Бағасы      Бағалау шкаласы:  «5»-20-25 ұпай, «4»- 15-19 ұпай, «3»-7-14 ұпай, «2» -0-6 ұпай.

20 слайд

ХІІ. Бағалау (топ жетекшілерінің қойған ұпайлары бойынша бағалап өтемін). Бағалау парағы Р/ с Оқушылардың аты-жөні     Сабақтың кезеңдері      1Үй тапсырмасы   3 ұ.       2Ауызша есептер   2 ұ.       3«Кітап білім бұлағы» оқулықпен жұмыс 3 ұ      4Топпен жұмыс 3ұ      5Тарихи мәлімет      6«Шағын тест» тест бойынша ұпай      7«Топтастыру стратегиясы» 2ұ      8Жалпы қорытынды ұпай        Бағасы      Бағалау шкаласы:  «5»-20-25 ұпай, «4»- 15-19 ұпай, «3»-7-14 ұпай, «2» -0-6 ұпай.

ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.

#21 слайд
ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.

21 слайд

ХІІІ. Рефлексия. Оқушылар өздерінің сабақ барысындағы алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.

Файл форматы:
pptx
30.01.2019
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі