«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Жалпы мектепте
дефектолог мұғалімнің
жұмыс істеу бағыты»
1 слайд
«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»
2 слайд
Міндеттері: 1.Оқуда
қиналатын
оқушыларды
анықтау
2.Тұжырымына
қарай арнайы
бағдарламалар
құру5.Ата-анамен және
мұғаліммен
консультативтік
жұмыстар жүргізу
4.Динамикалық
бақылау 3.Жеке және
топтық
коррекциялық-
дамыту сабақтарын
жүргізу
2 слайд
Міндеттері: 1.Оқуда қиналатын оқушыларды анықтау 2.Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру5.Ата-анамен және мұғаліммен консультативтік жұмыстар жүргізу 4.Динамикалық бақылау 3.Жеке және топтық коррекциялық- дамыту сабақтарын жүргізу
3 слайд
1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау
2. Өз денесін бағдарлай білу
3. Заттың түсі
4. Заттың көлемі
5. Сөйлеу тілі, дыбысқа назар аудару
6. Танымдық процесстерін тексеру
7. Дисграфия мен дислекция
3 слайд
1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау 2. Өз денесін бағдарлай білу 3. Заттың түсі 4. Заттың көлемі 5. Сөйлеу тілі, дыбысқа назар аудару 6. Танымдық процесстерін тексеру 7. Дисграфия мен дислекция
4 слайд
«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы»
Аты, тегі, әкесінің _______________________________________________
Туған жылы, күні, айы___________________________________________
Мектеп№__________________ сынып______________________________
Тексеру кезіндегі баланың эмоциялық жағдайы____________________
Жалпы және ұсақ моторикасының дамуы___________________________
_______________________________________________________________________
Берілген нұсқауды түсінуі ( бірден түсінеді, қайталаудан кейін, түсіндіргеннен кейін,
түсінбейді)_____________________________________________
__________________________________________________________________________
Жұмыс істеу темпі ( оқу барысында және сабақтан тыс кезеңде)________________
__________________________________________________________________________
Жұмысқа қабілеттілігі_____________________________________________________
__________________________________________________________________________
Қабылдау ерекшеліктері____________________________________________________
__________________________________________________________________________
Есте сақтау ерекшеліктері__________________________________________________
__________________________________________________________________________
Ойлау ерекшеліктері_______________________________________________________
__________________________________________________________________________
Сөйлеу тілінің жалпы дамуы________________________________________________
__________________________________________________________________________
Мектепте оқуға дайындық деңгейі___________________________________________
__________________________________________________________________________
Қорытынды_______________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Тексеру уақыты
Маманның қолы:
4 слайд
«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы» Аты, тегі, әкесінің _______________________________________________ Туған жылы, күні, айы___________________________________________ Мектеп№__________________ сынып______________________________ Тексеру кезіндегі баланың эмоциялық жағдайы____________________ Жалпы және ұсақ моторикасының дамуы___________________________ _______________________________________________________________________ Берілген нұсқауды түсінуі ( бірден түсінеді, қайталаудан кейін, түсіндіргеннен кейін, түсінбейді)_____________________________________________ __________________________________________________________________________ Жұмыс істеу темпі ( оқу барысында және сабақтан тыс кезеңде)________________ __________________________________________________________________________ Жұмысқа қабілеттілігі_____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Қабылдау ерекшеліктері____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Есте сақтау ерекшеліктері__________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ойлау ерекшеліктері_______________________________________________________ __________________________________________________________________________ Сөйлеу тілінің жалпы дамуы________________________________________________ __________________________________________________________________________ Мектепте оқуға дайындық деңгейі___________________________________________ __________________________________________________________________________ Қорытынды_______________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Тексеру уақыты Маманның қолы:
5 слайд
№ Тақырыптар Сағат
саны Мерзімі Оқушының
алған білімі Жетістігі Кемшілігі
І
Динамикалық бақылау
5 слайд
№ Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқушының алған білімі Жетістігі Кемшілігі І Динамикалық бақылау
6 слайд
Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының
мақсаты : баланың дамуындағы
кемшіліктерді түзете-дамыту.
6 слайд
Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының мақсаты : баланың дамуындағы кемшіліктерді түзете-дамыту.
7 слайд
Коррекциялық-
дамыту
жұмыстарының
негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық
процесстерін дамыту
Кеңістікті бағдарлай білуін
қалыптастыру
Ақыл-ойын дамыту
Сөздік қорын дамыту, байланыстырып
сөйлеуін қалыптастыру
Заттар мен құбылыстар туралы
түсінігін қалыптастыру
Оқу материалын қабылдауға дайындау
7 слайд
Коррекциялық- дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық процесстерін дамыту Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру Ақыл-ойын дамыту Сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру Заттар мен құбылыстар туралы түсінігін қалыптастыру Оқу материалын қабылдауға дайындау