Материалдар / «Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жалпы білім беретін мекемелердегі дефектолог мұғалімдерге қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
1523
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

1 слайд
«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

1 слайд

«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

Міндеттері: 1.Оқуда қиналатын оқушыларды анықтау 2.Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру5.Ата-анамен және мұғаліммен

2 слайд
Міндеттері: 1.Оқуда қиналатын оқушыларды анықтау 2.Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру5.Ата-анамен және мұғаліммен консультативтік жұмыстар жүргізу 4.Динамикалық бақылау 3.Жеке және топтық коррекциялық- дамыту сабақтарын жүргізу

2 слайд

Міндеттері: 1.Оқуда қиналатын оқушыларды анықтау 2.Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру5.Ата-анамен және мұғаліммен консультативтік жұмыстар жүргізу 4.Динамикалық бақылау 3.Жеке және топтық коррекциялық- дамыту сабақтарын жүргізу

1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау 2. Өз денесін бағдарлай білу 3. Заттың түсі 4. Заттың көлемі 5. Сөйлеу тілі, дыбысқа

3 слайд
1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау 2. Өз денесін бағдарлай білу 3. Заттың түсі 4. Заттың көлемі 5. Сөйлеу тілі, дыбысқа назар аудару 6. Танымдық процесстерін тексеру 7. Дисграфия мен дислекция

3 слайд

1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау 2. Өз денесін бағдарлай білу 3. Заттың түсі 4. Заттың көлемі 5. Сөйлеу тілі, дыбысқа назар аудару 6. Танымдық процесстерін тексеру 7. Дисграфия мен дислекция

«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы» Аты, тегі, әкесінің _______________________________

4 слайд
«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы» Аты, тегі, әкесінің _______________________________________________ Туған жылы, күні, айы___________________________________________ Мектеп№__________________ сынып______________________________ Тексеру кезіндегі баланың эмоциялық жағдайы____________________ Жалпы және ұсақ моторикасының дамуы___________________________ _______________________________________________________________________ Берілген нұсқауды түсінуі ( бірден түсінеді, қайталаудан кейін, түсіндіргеннен кейін, түсінбейді)_____________________________________________ __________________________________________________________________________ Жұмыс істеу темпі ( оқу барысында және сабақтан тыс кезеңде)________________ __________________________________________________________________________ Жұмысқа қабілеттілігі_____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Қабылдау ерекшеліктері____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Есте сақтау ерекшеліктері__________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ойлау ерекшеліктері_______________________________________________________ __________________________________________________________________________ Сөйлеу тілінің жалпы дамуы________________________________________________ __________________________________________________________________________ Мектепте оқуға дайындық деңгейі___________________________________________ __________________________________________________________________________ Қорытынды_______________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Тексеру уақыты Маманның қолы:

4 слайд

«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы» Аты, тегі, әкесінің _______________________________________________ Туған жылы, күні, айы___________________________________________ Мектеп№__________________ сынып______________________________ Тексеру кезіндегі баланың эмоциялық жағдайы____________________ Жалпы және ұсақ моторикасының дамуы___________________________ _______________________________________________________________________ Берілген нұсқауды түсінуі ( бірден түсінеді, қайталаудан кейін, түсіндіргеннен кейін, түсінбейді)_____________________________________________ __________________________________________________________________________ Жұмыс істеу темпі ( оқу барысында және сабақтан тыс кезеңде)________________ __________________________________________________________________________ Жұмысқа қабілеттілігі_____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Қабылдау ерекшеліктері____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Есте сақтау ерекшеліктері__________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ойлау ерекшеліктері_______________________________________________________ __________________________________________________________________________ Сөйлеу тілінің жалпы дамуы________________________________________________ __________________________________________________________________________ Мектепте оқуға дайындық деңгейі___________________________________________ __________________________________________________________________________ Қорытынды_______________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Тексеру уақыты Маманның қолы:

№ Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқушының алған білімі Жетістігі Кемшілігі І

5 слайд
№ Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқушының алған білімі Жетістігі Кемшілігі І                                                                                                                                                                                                    Динамикалық бақылау

5 слайд

№ Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқушының алған білімі Жетістігі Кемшілігі І                                                                                                                                                                                                    Динамикалық бақылау

Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының мақсаты : баланың дамуындағы кемшіліктерді түзете-дамыту.

6 слайд
Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының мақсаты : баланың дамуындағы кемшіліктерді түзете-дамыту.

6 слайд

Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының мақсаты : баланың дамуындағы кемшіліктерді түзете-дамыту.

Коррекциялық- дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық процесстерін дамыту Кеңістікті бағдарлай

7 слайд
Коррекциялық- дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық процесстерін дамыту Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру Ақыл-ойын дамыту Сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру Заттар мен құбылыстар туралы түсінігін қалыптастыру Оқу материалын қабылдауға дайындау

7 слайд

Коррекциялық- дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық процесстерін дамыту Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру Ақыл-ойын дамыту Сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру Заттар мен құбылыстар туралы түсінігін қалыптастыру Оқу материалын қабылдауға дайындау