Материалдар / «Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жалпы білім беретін мекемелердегі дефектолог мұғалімдерге қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
1385
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

1 слайд
«Жалпы мектепте дефектолог мұғалімнің жұмыс істеу бағыты»

Міндеттері: 1.Оқуда қиналатын оқушыларды анықтау 2.Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру5.Ата-анамен және мұғаліммен

2 слайд
Міндеттері: 1.Оқуда қиналатын оқушыларды анықтау 2.Тұжырымына қарай арнайы бағдарламалар құру5.Ата-анамен және мұғаліммен консультативтік жұмыстар жүргізу 4.Динамикалық бақылау 3.Жеке және топтық коррекциялық- дамыту сабақтарын жүргізу

1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау 2. Өз денесін бағдарлай білу 3. Заттың түсі 4. Заттың көлемі 5. Сөйлеу тілі, дыбысқа

3 слайд
1. Көріп қабылдау және кеңістікті бағдарлау 2. Өз денесін бағдарлай білу 3. Заттың түсі 4. Заттың көлемі 5. Сөйлеу тілі, дыбысқа назар аудару 6. Танымдық процесстерін тексеру 7. Дисграфия мен дислекция

«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы» Аты, тегі, әкесінің _______________________________

4 слайд
«1-4 сынып оқушыларының дефектологиялық жағдайы» Аты, тегі, әкесінің _______________________________________________ Туған жылы, күні, айы___________________________________________ Мектеп№__________________ сынып______________________________ Тексеру кезіндегі баланың эмоциялық жағдайы____________________ Жалпы және ұсақ моторикасының дамуы___________________________ _______________________________________________________________________ Берілген нұсқауды түсінуі ( бірден түсінеді, қайталаудан кейін, түсіндіргеннен кейін, түсінбейді)_____________________________________________ __________________________________________________________________________ Жұмыс істеу темпі ( оқу барысында және сабақтан тыс кезеңде)________________ __________________________________________________________________________ Жұмысқа қабілеттілігі_____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Қабылдау ерекшеліктері____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Есте сақтау ерекшеліктері__________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ойлау ерекшеліктері_______________________________________________________ __________________________________________________________________________ Сөйлеу тілінің жалпы дамуы________________________________________________ __________________________________________________________________________ Мектепте оқуға дайындық деңгейі___________________________________________ __________________________________________________________________________ Қорытынды_______________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Тексеру уақыты Маманның қолы:

№ Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқушының алған білімі Жетістігі Кемшілігі І

5 слайд
№ Тақырыптар Сағат саны Мерзімі Оқушының алған білімі Жетістігі Кемшілігі І                                                                                                                                                                                                    Динамикалық бақылау

Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының мақсаты : баланың дамуындағы кемшіліктерді түзете-дамыту.

6 слайд
Дефектолог-мұғалімнің негізгі жұмысының мақсаты : баланың дамуындағы кемшіліктерді түзете-дамыту.

Коррекциялық- дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық процесстерін дамыту Кеңістікті бағдарлай

7 слайд
Коррекциялық- дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары Психомоторикасын және сенсорлық процесстерін дамыту Кеңістікті бағдарлай білуін қалыптастыру Ақыл-ойын дамыту Сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру Заттар мен құбылыстар туралы түсінігін қалыптастыру Оқу материалын қабылдауға дайындау