Материалдар / Жалпыадамзаттық құндылықтар

Жалпыадамзаттық құндылықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпыладамзаттық құндылықтар туралы баяндалады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2021
305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
"Жалпы адамзаттық "Жалпы адамзаттық құндылықтар-бақытты өмірдің құндылықтар-бақытты өмірдің негізі" негізі" «№81 мектеп-гимна

1 слайд
"Жалпы адамзаттық "Жалпы адамзаттық құндылықтар-бақытты өмірдің құндылықтар-бақытты өмірдің негізі" негізі" «№81 мектеп-гимназия» Жирен Балауса Жанысбекқызы

1 слайд

"Жалпы адамзаттық "Жалпы адамзаттық құндылықтар-бақытты өмірдің құндылықтар-бақытты өмірдің негізі" негізі" «№81 мектеп-гимназия» Жирен Балауса Жанысбекқызы

“ Өзіңе жақын адамның махаббаты – бұл үйлесімділік, кеңдік, бостандық. Жан – жағыңа күлімсіре” Таза, мөлдір балалық шақты

2 слайд
“ Өзіңе жақын адамның махаббаты – бұл үйлесімділік, кеңдік, бостандық. Жан – жағыңа күлімсіре” Таза, мөлдір балалық шақты құрметтеңдер!Януш Корчак (1878 1942)

2 слайд

“ Өзіңе жақын адамның махаббаты – бұл үйлесімділік, кеңдік, бостандық. Жан – жағыңа күлімсіре” Таза, мөлдір балалық шақты құрметтеңдер!Януш Корчак (1878 1942)

Көкейкестілігі: интеллектуалдық және рухани-адамгершілік принциптерінің бірлігінде адамның біртұтас дамуына бағытталға

3 слайд
Көкейкестілігі: интеллектуалдық және рухани-адамгершілік принциптерінің бірлігінде адамның біртұтас дамуына бағытталған ұлттық үздіксіз білім беру жүйесінде қоғам қажеттілігін қамтамасыз етуге бағытталғандығында. Өзін-өзі тану пәні жарыққа шығару қағидаты арқылы білімді дайын күйінде ұсынбайды, мәжбүрлеп оқытпайды, ол тек студенттердің даму бағдарын сыртқы әлемді зерттеуді өзінің ішкі жан дүниесінің шексіздігін ашуға бағытайды. Мақсаты: қоғамның тұрақты дамуы үшін жалпы және ұлттық құндылықтар мен мақсаттарға негізделген рухани –адамгершілік қасиеттерді бойына сіңірген жас ұрпақты дамыту және тәрбиелеу. Жаңалығы: білім берудің мазмұны, мақсаты, міндеттері, әдіс- тәсілдері мен құралдары және оқу-әдістемелік кешендері жаңадан дайындалғандығында. С ондай-ақ, рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы және оның кешендері Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіне тұтастай енгізілгендігі. Рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы Идея авторы : С.А.Назарбаева Көкейкестілігі: интеллектуалдық және рухани-адамгершілік принциптерінің бірлігінде адамның біртұтас дамуына бағытталған ұлттық үздіксіз білім беру жүйесінде қоғам қажеттілігін қамтамасыз етуге бағытталғандығында. Өзін-өзі тану пәні жарыққа шығару қағидаты арқылы білімді дайын күйінде ұсынбайды, мәжбүрлеп оқытпайды, ол тек студенттердің даму бағдарын сыртқы әлемді зерттеуді өзінің ішкі жан дүниесінің шексіздігін ашуға бағытайды. Мақсаты: қоғамның тұрақты дамуы үшін жалпы және ұлттық құндылықтар мен мақсаттарға негізделген рухани –адамгершілік қасиеттерді бойына сіңірген жас ұрпақты дамыту және тәрбиелеу. Жаңалығы: білім берудің мазмұны, мақсаты, міндеттері, әдіс- тәсілдері мен құралдары және оқу-әдістемелік кешендері жаңадан дайындалғандығында. С ондай-ақ, рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы және оның кешендері Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіне тұтастай енгізілгендігі.

3 слайд

Көкейкестілігі: интеллектуалдық және рухани-адамгершілік принциптерінің бірлігінде адамның біртұтас дамуына бағытталған ұлттық үздіксіз білім беру жүйесінде қоғам қажеттілігін қамтамасыз етуге бағытталғандығында. Өзін-өзі тану пәні жарыққа шығару қағидаты арқылы білімді дайын күйінде ұсынбайды, мәжбүрлеп оқытпайды, ол тек студенттердің даму бағдарын сыртқы әлемді зерттеуді өзінің ішкі жан дүниесінің шексіздігін ашуға бағытайды. Мақсаты: қоғамның тұрақты дамуы үшін жалпы және ұлттық құндылықтар мен мақсаттарға негізделген рухани –адамгершілік қасиеттерді бойына сіңірген жас ұрпақты дамыту және тәрбиелеу. Жаңалығы: білім берудің мазмұны, мақсаты, міндеттері, әдіс- тәсілдері мен құралдары және оқу-әдістемелік кешендері жаңадан дайындалғандығында. С ондай-ақ, рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы және оның кешендері Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіне тұтастай енгізілгендігі. Рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы Идея авторы : С.А.Назарбаева Көкейкестілігі: интеллектуалдық және рухани-адамгершілік принциптерінің бірлігінде адамның біртұтас дамуына бағытталған ұлттық үздіксіз білім беру жүйесінде қоғам қажеттілігін қамтамасыз етуге бағытталғандығында. Өзін-өзі тану пәні жарыққа шығару қағидаты арқылы білімді дайын күйінде ұсынбайды, мәжбүрлеп оқытпайды, ол тек студенттердің даму бағдарын сыртқы әлемді зерттеуді өзінің ішкі жан дүниесінің шексіздігін ашуға бағытайды. Мақсаты: қоғамның тұрақты дамуы үшін жалпы және ұлттық құндылықтар мен мақсаттарға негізделген рухани –адамгершілік қасиеттерді бойына сіңірген жас ұрпақты дамыту және тәрбиелеу. Жаңалығы: білім берудің мазмұны, мақсаты, міндеттері, әдіс- тәсілдері мен құралдары және оқу-әдістемелік кешендері жаңадан дайындалғандығында. С ондай-ақ, рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы және оның кешендері Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіне тұтастай енгізілгендігі.

«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу. Жалпыадамзат

4 слайд
«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу. Жалпыадамзаттық құндылықтарды жете түсінуге, өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын дамытуға ықпал ету. « Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының түйінді идеяларына сәйкес студенттердің тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға арналған тәжірибелік дайындығын дамыту. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін дамыту, ойы, сөзі және істің бірлігінде өмір сүруге бағыттау, ақиқатты тануға, жағымды ойлауға тәрбиелеу.« Өзін-өзі тану» пәннің мақсаты мен міндеттері – жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде ойы, сөзі мен ісі бірлікте болатын кемел тұлға тәрбиелеу «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу. Жалпыадамзаттық құндылықтарды жете түсінуге, өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын дамытуға ықпал ету. « Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының түйінді идеяларына сәйкес студенттердің тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға арналған тәжірибелік дайындығын дамыту. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін дамыту, ойы, сөзі және істің бірлігінде өмір сүруге бағыттау, ақиқатты тануға, жағымды ойлауға тәрбиелеу. « Өзін-өзі тану» пәннің мақсаты мен міндеттері – жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде ойы, сөзі мен ісі бірлікте болатын кемел тұлға тәрбиелеу

4 слайд

«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу. Жалпыадамзаттық құндылықтарды жете түсінуге, өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын дамытуға ықпал ету. « Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының түйінді идеяларына сәйкес студенттердің тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға арналған тәжірибелік дайындығын дамыту. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін дамыту, ойы, сөзі және істің бірлігінде өмір сүруге бағыттау, ақиқатты тануға, жағымды ойлауға тәрбиелеу.« Өзін-өзі тану» пәннің мақсаты мен міндеттері – жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде ойы, сөзі мен ісі бірлікте болатын кемел тұлға тәрбиелеу «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздерінің мазмұнын ашу. Жалпыадамзаттық құндылықтарды жете түсінуге, өзін-өзі тану мен өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын дамытуға ықпал ету. « Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының түйінді идеяларына сәйкес студенттердің тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға арналған тәжірибелік дайындығын дамыту. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін дамыту, ойы, сөзі және істің бірлігінде өмір сүруге бағыттау, ақиқатты тануға, жағымды ойлауға тәрбиелеу. « Өзін-өзі тану» пәннің мақсаты мен міндеттері – жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде ойы, сөзі мен ісі бірлікте болатын кемел тұлға тәрбиелеу

Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар Адам бойына тумысынан берілген сый және олар адамның рухани дамуының барлық кезеңіне нә

5 слайд
Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар Адам бойына тумысынан берілген сый және олар адамның рухани дамуының барлық кезеңіне нәр болады.Тұлғаның адамгершілік қасиеттерінің көріну деңгейі оның рухани деңгейін білдіреді. Оқыту үрдісіне мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтарды енгізу тұлғаның адами ізгілік қасиеттерін ашуға, сонымен қатар адамның рухани дамуына ықпал етеді. Мәңгілік құндылықтар білім негізі және оның өзегі болып табылады.

5 слайд

Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар Адам бойына тумысынан берілген сый және олар адамның рухани дамуының барлық кезеңіне нәр болады.Тұлғаның адамгершілік қасиеттерінің көріну деңгейі оның рухани деңгейін білдіреді. Оқыту үрдісіне мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтарды енгізу тұлғаның адами ізгілік қасиеттерін ашуға, сонымен қатар адамның рухани дамуына ықпал етеді. Мәңгілік құндылықтар білім негізі және оның өзегі болып табылады.

Жалпыадамзатты құндылықтар Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс, дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қ

6 слайд
Жалпыадамзатты құндылықтар Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс, дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қандай болса, сондай күйінде түсіру. Сүйіспеншілік – дүниені өзгертуге бейім, өмір беруші және демеуші қуатты энергия. Дұрыс іс-әрекет – жүректен шығып, сөз ретінде бейнеленетін және іс-жүзінде қолданылатын құндылық. Қиянат жасамау – басқаларға зиян келтірмей өмір сүру.Ішкі тыныштық – адам ақиқатты түсініп, сүйіспеншілкпен дұрыс әрекет жасағанда ғана жан тыныштығын табады. Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс, дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қандай болса, сондай күйінде түсіру. Сүйіспеншілік – дүниені өзгертуге бейім, өмір беруші және демеуші қуатты энергия. Дұрыс іс-әрекет – жүректен шығып, сөз ретінде бейнеленетін және іс-жүзінде қолданылатын құндылық. Қиянат жасамау – басқаларға зиян келтірмей өмір сүру. Ішкі тыныштық – адам ақиқатты түсініп, сүйіспеншілкпен дұрыс әрекет жасағанда ғана жан тыныштығын табады.

6 слайд

Жалпыадамзатты құндылықтар Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс, дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қандай болса, сондай күйінде түсіру. Сүйіспеншілік – дүниені өзгертуге бейім, өмір беруші және демеуші қуатты энергия. Дұрыс іс-әрекет – жүректен шығып, сөз ретінде бейнеленетін және іс-жүзінде қолданылатын құндылық. Қиянат жасамау – басқаларға зиян келтірмей өмір сүру.Ішкі тыныштық – адам ақиқатты түсініп, сүйіспеншілкпен дұрыс әрекет жасағанда ғана жан тыныштығын табады. Ақиқат - адамның обьективтік өмір шындығын дұрыс, дәл бейнелеуін, оның санаға өмірде қандай болса, сондай күйінде түсіру. Сүйіспеншілік – дүниені өзгертуге бейім, өмір беруші және демеуші қуатты энергия. Дұрыс іс-әрекет – жүректен шығып, сөз ретінде бейнеленетін және іс-жүзінде қолданылатын құндылық. Қиянат жасамау – басқаларға зиян келтірмей өмір сүру. Ішкі тыныштық – адам ақиқатты түсініп, сүйіспеншілкпен дұрыс әрекет жасағанда ғана жан тыныштығын табады.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Жанды және жансыз білім беру:Жанды және жансыз білім беру: жанды білім : - адамды рухтандырады; - ғылым көкжиегіне еліктір

9 слайд
Жанды және жансыз білім беру:Жанды және жансыз білім беру: жанды білім : - адамды рухтандырады; - ғылым көкжиегіне еліктіреді; - жаңа өмір жасауға ықпал етеді; - жаңа ізденістерге ойды жетелейді; - сергектік пен эволюция әкеледі. Жанды білім - адамға қанат бітіреді, шабыттандырады. жансыз білім: - бұлар-білмесе де болатынын білеміз; - хабарлана салысымен ұмытылып қалатыны; - жас ұспақтың мектеп табалдырғынан әрі қарай алмайтын және оған өкінбейтіні; Жансыз білім – аяққа түскен салмақ, байлап қойған тас сияқты. жанды білім : - адамды рухтандырады; - ғылым көкжиегіне еліктіреді; - жаңа өмір жасауға ықпал етеді; - жаңа ізденістерге ойды жетелейді; - сергектік пен эволюция әкеледі. Жанды білім - адамға қанат бітіреді, шабыттандырады. жансыз білім: - бұлар-білмесе де болатынын білеміз; - хабарлана салысымен ұмытылып қалатыны; - жас ұспақтың мектеп табалдырғынан әрі қарай алмайтын және оған өкінбейтіні; Жансыз білім – аяққа түскен салмақ, байлап қойған тас сияқты.

9 слайд

Жанды және жансыз білім беру:Жанды және жансыз білім беру: жанды білім : - адамды рухтандырады; - ғылым көкжиегіне еліктіреді; - жаңа өмір жасауға ықпал етеді; - жаңа ізденістерге ойды жетелейді; - сергектік пен эволюция әкеледі. Жанды білім - адамға қанат бітіреді, шабыттандырады. жансыз білім: - бұлар-білмесе де болатынын білеміз; - хабарлана салысымен ұмытылып қалатыны; - жас ұспақтың мектеп табалдырғынан әрі қарай алмайтын және оған өкінбейтіні; Жансыз білім – аяққа түскен салмақ, байлап қойған тас сияқты. жанды білім : - адамды рухтандырады; - ғылым көкжиегіне еліктіреді; - жаңа өмір жасауға ықпал етеді; - жаңа ізденістерге ойды жетелейді; - сергектік пен эволюция әкеледі. Жанды білім - адамға қанат бітіреді, шабыттандырады. жансыз білім: - бұлар-білмесе де болатынын білеміз; - хабарлана салысымен ұмытылып қалатыны; - жас ұспақтың мектеп табалдырғынан әрі қарай алмайтын және оған өкінбейтіні; Жансыз білім – аяққа түскен салмақ, байлап қойған тас сияқты.

сыртқы және ішкі білім беру:сыртқы және ішкі білім беру: Интeллeктyaлды білім беру - cыpтқы бiлiм aқыл үшiн: - сыpтқы и

10 слайд
сыртқы және ішкі білім беру:сыртқы және ішкі білім беру: Интeллeктyaлды білім беру - cыpтқы бiлiм aқыл үшiн: - сыpтқы интeллeктyaлды дүниeнi зepттeйді; - кiтaби бiлiм, жаттанды, оқығанмен ұмытылып қалатын білім алады; - қaлayлapды oятaды, cыpттaғығa тapaтaды; - күнделікті өмірде күн көpy үшін ғана қaжeт мәліметтер ретінде қарайды; - интeллeктiнi дaмытaды, ақыл мeн тәнгe қapacты болады; - сыpтқы бiлiмнiң мaқcaты – aқпapaт бepyмен ғана шектеледі; - интepнeтке тәуелділік басым болады, одан «аллepгия» пайда бoлaды; Pyxaни-aдaмгepшiлiк білім беруде - iшкi бiлiм жүpeк үшiн: - ішкi pyxaни-aдaмгepшiлiк қасиеттерді дамытады, ішкi дүниeнi зepттeйдi; - пpaктикaлық бiлiм алады (тәжipибe apқылы), өмірлік дағды қалыптасады; - әpбip aдaмның жүpeгiндe жacыpынғaн жaлпыaдaмзaттық құндылықтapды aйқындaйды; - іс-әрекеті, алған білімі өмipлiк мaқcaттapмeн бaйлaныcты болады (нe үшiн өмip cүpy кepeк деген сауалға жауап іздейді, жауапкершілігі молаяды); - интyицияны дaмытaды, жүpeккe бағынады; - ішкi бiлiмнiң мaқcaты – тpaнcфopмaция жасайды, дaнaлықты oятады, «иммyнитeт» пайда болады; - адамға жағымды көңіл күй сыйлайды және энepгия береді(күш-қyaт артады); Интeллeктyaлды білім беру - cыpтқы бiлiм aқыл үшiн: - сыpтқы интeллeктyaлды дүниeнi зepттeйді; - кiтaби бiлiм, жаттанды, оқығанмен ұмытылып қалатын білім алады; - қaлayлapды oятaды, cыpттaғығa тapaтaды; - күнделікті өмірде күн көpy үшін ғана қaжeт мәліметтер ретінде қарайды; - интeллeктiнi дaмытaды, ақыл мeн тәнгe қapacты болады; - сыpтқы бiлiмнiң мaқcaты – aқпapaт бepyмен ғана шектеледі; - интepнeтке тәуелділік басым болады, одан «аллepгия» пайда бoлaды; Pyxaни-aдaмгepшiлiк білім беруде - iшкi бiлiм жүpeк үшiн: - ішкi pyxaни-aдaмгepшiлiк қасиеттерді дамытады, ішкi дүниeнi зepттeйдi; - пpaктикaлық бiлiм алады (тәжipибe apқылы), өмірлік дағды қалыптасады; - әpбip aдaмның жүpeгiндe жacыpынғaн жaлпыaдaмзaттық құндылықтapды aйқындaйды; - іс-әрекеті, алған білімі өмipлiк мaқcaттapмeн бaйлaныcты болады (нe үшiн өмip cүpy кepeк деген сауалға жауап іздейді, жауапкершілігі молаяды); - интyицияны дaмытaды, жүpeккe бағынады; - ішкi бiлiмнiң мaқcaты – тpaнcфopмaция жасайды, дaнaлықты oятады, «иммyнитeт» пайда болады; - адамға жағымды көңіл күй сыйлайды және энepгия береді(күш-қyaт артады);

10 слайд

сыртқы және ішкі білім беру:сыртқы және ішкі білім беру: Интeллeктyaлды білім беру - cыpтқы бiлiм aқыл үшiн: - сыpтқы интeллeктyaлды дүниeнi зepттeйді; - кiтaби бiлiм, жаттанды, оқығанмен ұмытылып қалатын білім алады; - қaлayлapды oятaды, cыpттaғығa тapaтaды; - күнделікті өмірде күн көpy үшін ғана қaжeт мәліметтер ретінде қарайды; - интeллeктiнi дaмытaды, ақыл мeн тәнгe қapacты болады; - сыpтқы бiлiмнiң мaқcaты – aқпapaт бepyмен ғана шектеледі; - интepнeтке тәуелділік басым болады, одан «аллepгия» пайда бoлaды; Pyxaни-aдaмгepшiлiк білім беруде - iшкi бiлiм жүpeк үшiн: - ішкi pyxaни-aдaмгepшiлiк қасиеттерді дамытады, ішкi дүниeнi зepттeйдi; - пpaктикaлық бiлiм алады (тәжipибe apқылы), өмірлік дағды қалыптасады; - әpбip aдaмның жүpeгiндe жacыpынғaн жaлпыaдaмзaттық құндылықтapды aйқындaйды; - іс-әрекеті, алған білімі өмipлiк мaқcaттapмeн бaйлaныcты болады (нe үшiн өмip cүpy кepeк деген сауалға жауап іздейді, жауапкершілігі молаяды); - интyицияны дaмытaды, жүpeккe бағынады; - ішкi бiлiмнiң мaқcaты – тpaнcфopмaция жасайды, дaнaлықты oятады, «иммyнитeт» пайда болады; - адамға жағымды көңіл күй сыйлайды және энepгия береді(күш-қyaт артады); Интeллeктyaлды білім беру - cыpтқы бiлiм aқыл үшiн: - сыpтқы интeллeктyaлды дүниeнi зepттeйді; - кiтaби бiлiм, жаттанды, оқығанмен ұмытылып қалатын білім алады; - қaлayлapды oятaды, cыpттaғығa тapaтaды; - күнделікті өмірде күн көpy үшін ғана қaжeт мәліметтер ретінде қарайды; - интeллeктiнi дaмытaды, ақыл мeн тәнгe қapacты болады; - сыpтқы бiлiмнiң мaқcaты – aқпapaт бepyмен ғана шектеледі; - интepнeтке тәуелділік басым болады, одан «аллepгия» пайда бoлaды; Pyxaни-aдaмгepшiлiк білім беруде - iшкi бiлiм жүpeк үшiн: - ішкi pyxaни-aдaмгepшiлiк қасиеттерді дамытады, ішкi дүниeнi зepттeйдi; - пpaктикaлық бiлiм алады (тәжipибe apқылы), өмірлік дағды қалыптасады; - әpбip aдaмның жүpeгiндe жacыpынғaн жaлпыaдaмзaттық құндылықтapды aйқындaйды; - іс-әрекеті, алған білімі өмipлiк мaқcaттapмeн бaйлaныcты болады (нe үшiн өмip cүpy кepeк деген сауалға жауап іздейді, жауапкершілігі молаяды); - интyицияны дaмытaды, жүpeккe бағынады; - ішкi бiлiмнiң мaқcaты – тpaнcфopмaция жасайды, дaнaлықты oятады, «иммyнитeт» пайда болады; - адамға жағымды көңіл күй сыйлайды және энepгия береді(күш-қyaт артады);

Жалпыадамзаттық құндылықтарды меңгеру нәтижесі: - рухани-адамгершілік білім беруде жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін

11 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтарды меңгеру нәтижесі: - рухани-адамгершілік білім беруде жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін терең түсінеді, өмірлік дағды қалыптастыруға бағыт алады; - жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген білім беру және басқару үдерісін құрудың ерекшеліктерін білуге, ортамен дұрыс қарым-қатынас орнатуға дағдыланады; - өзіндік рухани-адамгершілік кемелденуге талпынады және оның қажеттілігін түсінеді. Ішкі (дүниетанымдық, мәнді мағыналы) және сыртқы интеграцияға (ізгілік педагогикасының әдістемелік тәсілдерін тиімді қолдану) қол жеткіземіз; - рухани-адамгершілік білім беруде жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін терең түсінеді, өмірлік дағды қалыптастыруға бағыт алады; - жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген білім беру және басқару үдерісін құрудың ерекшеліктерін білуге, ортамен дұрыс қарым-қатынас орнатуға дағдыланады; - өзіндік рухани-адамгершілік кемелденуге талпынады және оның қажеттілігін түсінеді. Ішкі (дүниетанымдық, мәнді мағыналы) және сыртқы интеграцияға (ізгілік педагогикасының әдістемелік тәсілдерін тиімді қолдану) қол жеткіземіз;

11 слайд

Жалпыадамзаттық құндылықтарды меңгеру нәтижесі: - рухани-адамгершілік білім беруде жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін терең түсінеді, өмірлік дағды қалыптастыруға бағыт алады; - жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген білім беру және басқару үдерісін құрудың ерекшеліктерін білуге, ортамен дұрыс қарым-қатынас орнатуға дағдыланады; - өзіндік рухани-адамгершілік кемелденуге талпынады және оның қажеттілігін түсінеді. Ішкі (дүниетанымдық, мәнді мағыналы) және сыртқы интеграцияға (ізгілік педагогикасының әдістемелік тәсілдерін тиімді қолдану) қол жеткіземіз; - рухани-адамгершілік білім беруде жалпыадамзаттық құндылықтардың мәнін терең түсінеді, өмірлік дағды қалыптастыруға бағыт алады; - жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген білім беру және басқару үдерісін құрудың ерекшеліктерін білуге, ортамен дұрыс қарым-қатынас орнатуға дағдыланады; - өзіндік рухани-адамгершілік кемелденуге талпынады және оның қажеттілігін түсінеді. Ішкі (дүниетанымдық, мәнді мағыналы) және сыртқы интеграцияға (ізгілік педагогикасының әдістемелік тәсілдерін тиімді қолдану) қол жеткіземіз;

Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына сіңіре отырып нәтижесінде:сіңіре отырып нәтижесінде:

12 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына сіңіре отырып нәтижесінде:сіңіре отырып нәтижесінде: Ақиқаттың ақ жолында жүретін, риясыз сүйспеншілікпен отбасын, айналасын, достарын т.б жақсы көретін, дұрыс әрекет жасай отырып өзінде ішкі тыныштық орната алатын сол арқылы ешуақытта, ешқашан, ешкімге қиянат жасамайтын тұлға қалыптасады деп күтілуде. Өзінің адами тұрғыдан қалыптасуына және кәсіби тұрғыдан шыңдалуына ықпал етеді. Ақиқаттың ақ жолында жүретін, риясыз сүйспеншілікпен отбасын, айналасын, достарын т.б жақсы көретін, дұрыс әрекет жасай отырып өзінде ішкі тыныштық орната алатын сол арқылы ешуақытта, ешқашан, ешкімге қиянат жасамайтын тұлға қалыптасады деп күтілуде. Өзінің адами тұрғыдан қалыптасуына және кәсіби тұрғыдан шыңдалуына ықпал етеді.

12 слайд

Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына Жалпыадамзаттық құндылықтарды бойына сіңіре отырып нәтижесінде:сіңіре отырып нәтижесінде: Ақиқаттың ақ жолында жүретін, риясыз сүйспеншілікпен отбасын, айналасын, достарын т.б жақсы көретін, дұрыс әрекет жасай отырып өзінде ішкі тыныштық орната алатын сол арқылы ешуақытта, ешқашан, ешкімге қиянат жасамайтын тұлға қалыптасады деп күтілуде. Өзінің адами тұрғыдан қалыптасуына және кәсіби тұрғыдан шыңдалуына ықпал етеді. Ақиқаттың ақ жолында жүретін, риясыз сүйспеншілікпен отбасын, айналасын, достарын т.б жақсы көретін, дұрыс әрекет жасай отырып өзінде ішкі тыныштық орната алатын сол арқылы ешуақытта, ешқашан, ешкімге қиянат жасамайтын тұлға қалыптасады деп күтілуде. Өзінің адами тұрғыдан қалыптасуына және кәсіби тұрғыдан шыңдалуына ықпал етеді.

Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік, және Қиянат жасамау адамның ұлтына нәсілі

13 слайд
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік, және Қиянат жасамау адамның ұлтына нәсіліне, тұратын ортасына және конфессионалдық тиістілігіне байланыссыз және уақытпен өзгермейтін жасаушы мән. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді, бір- біріне етене сіңіп, адам руханияты мен мәдениетінің біріңғай негізін құрайды.

13 слайд

Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік, және Қиянат жасамау адамның ұлтына нәсіліне, тұратын ортасына және конфессионалдық тиістілігіне байланыссыз және уақытпен өзгермейтін жасаушы мән. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді, бір- біріне етене сіңіп, адам руханияты мен мәдениетінің біріңғай негізін құрайды.

Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!

14 слайд
Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!

14 слайд

Назарларыңызға Назарларыңызға рахметрахмет !!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ