Материалдар / Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2019
268
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Гульжанар Калемшаравқызы Білімі: жоғары

1 слайд
Гульжанар Калемшаравқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: 1. Ақмола гуманитарлық колледжі, 1991 жыл 2. Еуразия гуманитарлық институты, 2011 жыл Диплом бойынша Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі; санаты: екінші санат Аттестациядан өткен жылы: 2007 жыл Педагогикалық еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемедегі еңбек өтілі: 8 жыл

Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:

2 слайд
Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:

М а қ с а т ы м : Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушы

3 слайд
М а қ с а т ы м : Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Мін дет тер і 1. Оқушы қабілеті мен қажеттілігі не байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру

4 слайд
Мін дет тер і 1. Оқушы қабілеті мен қажеттілігі не байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.2. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;3. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.

 Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау, шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік жасалады;  1.Шығарма, мәтін, ер

5 слайд
 Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау, шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік жасалады;  1.Шығарма, мәтін, ертегі құрастыру./тақырып, жоспар бойынша, тірек сөздер арқылы/  2.Өлең, мақалдар құрастыру.   Шығармашылық жұмыстың орындалу кезеңдері І кезең Оқушы қабілеті мен қажеттілігіне байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.

 Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар құрастыруға үйренеді.  Мәтінді зерттейді.  Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін ола

6 слайд
 Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар құрастыруға үйренеді.  Мәтінді зерттейді.  Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін олардың орындарына қойып салыстырады. ІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;

 Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір алмастырады.  Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қаланады.  Өзін жеке дара т

7 слайд
 Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір алмастырады.  Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қаланады.  Өзін жеке дара тұлға ретінде тануға жол ашады. ІІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.

 С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а қ

8 слайд
 С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а қ о л д а н ы л ғ а н с т р а т е г и я л а р ы Ой шақыру Топтастыру Ассоциация кубизм Қызығушылық ты ояту

Мағынаны тану Дөңгелек үстел ББҮ Семантика лық картаОқырман пікірін талқылауДжигсо Түртіп алу жүйесі

9 слайд
Мағынаны тану Дөңгелек үстел ББҮ Семантика лық картаОқырман пікірін талқылауДжигсо Түртіп алу жүйесі

“ Түртіп алу” жүйесі “ ББҮ” әдісі Венн диаграммасы Семантикалық карта

10 слайд
“ Түртіп алу” жүйесі “ ББҮ” әдісі Венн диаграммасы Семантикалық карта

Ой толғаныс Венн диаграм масыАвтор орындығы Еркін жазу Бес жолды өлеңЭссе

11 слайд
Ой толғаныс Венн диаграм масыАвтор орындығы Еркін жазу Бес жолды өлеңЭссе

Шығармаш ыл оқушыІзденуге, салыстыра отырып болжауға, ұжыммен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп, қорғап шыға ал

12 слайд
Шығармаш ыл оқушыІзденуге, салыстыра отырып болжауға, ұжыммен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп, қорғап шыға алады. Әртүрлі стратегиялар арқылы шығарманың негізгі мазмұнын анықтай алады. Тақырып бойынша меңгергенін басқаларға үйрете алады. Түрлі ойларды ортаға салып, іске асыра алады.

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

13 слайд
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

Мәтін бойынша сурет салу а

14 слайд
Мәтін бойынша сурет салу а

Топтық жұмыс ой қозғайды . Дәстүр лі сабақ

15 слайд
Топтық жұмыс ой қозғайды . Дәстүр лі сабақ

Оқушылардың жетістіктері

16 слайд
Оқушылардың жетістіктері

Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері

17 слайд
Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері

Назарларыңызға рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!