Материалдар / Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2019
368
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Гульжанар Калемшаравқызы Білімі: жоғары

1 слайд
Гульжанар Калемшаравқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: 1. Ақмола гуманитарлық колледжі, 1991 жыл 2. Еуразия гуманитарлық институты, 2011 жыл Диплом бойынша Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі; санаты: екінші санат Аттестациядан өткен жылы: 2007 жыл Педагогикалық еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемедегі еңбек өтілі: 8 жыл

1 слайд

Гульжанар Калемшаравқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: 1. Ақмола гуманитарлық колледжі, 1991 жыл 2. Еуразия гуманитарлық институты, 2011 жыл Диплом бойынша Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі; санаты: екінші санат Аттестациядан өткен жылы: 2007 жыл Педагогикалық еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемедегі еңбек өтілі: 8 жыл

Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:

2 слайд
Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:

2 слайд

Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:

М а қ с а т ы м : Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушы

3 слайд
М а қ с а т ы м : Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру

3 слайд

М а қ с а т ы м : Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Мін дет тер і 1. Оқушы қабілеті мен қажеттілігі не байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру

4 слайд
Мін дет тер і 1. Оқушы қабілеті мен қажеттілігі не байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.2. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;3. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.

4 слайд

Мін дет тер і 1. Оқушы қабілеті мен қажеттілігі не байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.2. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;3. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.

 Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау, шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік жасалады;  1.Шығарма, мәтін, ер

5 слайд
 Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау, шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік жасалады;  1.Шығарма, мәтін, ертегі құрастыру./тақырып, жоспар бойынша, тірек сөздер арқылы/  2.Өлең, мақалдар құрастыру.   Шығармашылық жұмыстың орындалу кезеңдері І кезең Оқушы қабілеті мен қажеттілігіне байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.

5 слайд

 Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау, шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік жасалады;  1.Шығарма, мәтін, ертегі құрастыру./тақырып, жоспар бойынша, тірек сөздер арқылы/  2.Өлең, мақалдар құрастыру.   Шығармашылық жұмыстың орындалу кезеңдері І кезең Оқушы қабілеті мен қажеттілігіне байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.

 Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар құрастыруға үйренеді.  Мәтінді зерттейді.  Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін ола

6 слайд
 Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар құрастыруға үйренеді.  Мәтінді зерттейді.  Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін олардың орындарына қойып салыстырады. ІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;

6 слайд

 Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар құрастыруға үйренеді.  Мәтінді зерттейді.  Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін олардың орындарына қойып салыстырады. ІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;

 Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір алмастырады.  Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қаланады.  Өзін жеке дара т

7 слайд
 Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір алмастырады.  Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қаланады.  Өзін жеке дара тұлға ретінде тануға жол ашады. ІІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.

7 слайд

 Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір алмастырады.  Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қаланады.  Өзін жеке дара тұлға ретінде тануға жол ашады. ІІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.

 С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а қ

8 слайд
 С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а қ о л д а н ы л ғ а н с т р а т е г и я л а р ы Ой шақыру Топтастыру Ассоциация кубизм Қызығушылық ты ояту

8 слайд

 С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а қ о л д а н ы л ғ а н с т р а т е г и я л а р ы Ой шақыру Топтастыру Ассоциация кубизм Қызығушылық ты ояту

Мағынаны тану Дөңгелек үстел ББҮ Семантика лық картаОқырман пікірін талқылауДжигсо Түртіп алу жүйесі

9 слайд
Мағынаны тану Дөңгелек үстел ББҮ Семантика лық картаОқырман пікірін талқылауДжигсо Түртіп алу жүйесі

9 слайд

Мағынаны тану Дөңгелек үстел ББҮ Семантика лық картаОқырман пікірін талқылауДжигсо Түртіп алу жүйесі

“ Түртіп алу” жүйесі “ ББҮ” әдісі Венн диаграммасы Семантикалық карта

10 слайд
“ Түртіп алу” жүйесі “ ББҮ” әдісі Венн диаграммасы Семантикалық карта

10 слайд

“ Түртіп алу” жүйесі “ ББҮ” әдісі Венн диаграммасы Семантикалық карта

Ой толғаныс Венн диаграм масыАвтор орындығы Еркін жазу Бес жолды өлеңЭссе

11 слайд
Ой толғаныс Венн диаграм масыАвтор орындығы Еркін жазу Бес жолды өлеңЭссе

11 слайд

Ой толғаныс Венн диаграм масыАвтор орындығы Еркін жазу Бес жолды өлеңЭссе

Шығармаш ыл оқушыІзденуге, салыстыра отырып болжауға, ұжыммен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп, қорғап шыға ал

12 слайд
Шығармаш ыл оқушыІзденуге, салыстыра отырып болжауға, ұжыммен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп, қорғап шыға алады. Әртүрлі стратегиялар арқылы шығарманың негізгі мазмұнын анықтай алады. Тақырып бойынша меңгергенін басқаларға үйрете алады. Түрлі ойларды ортаға салып, іске асыра алады.

12 слайд

Шығармаш ыл оқушыІзденуге, салыстыра отырып болжауға, ұжыммен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп, қорғап шыға алады. Әртүрлі стратегиялар арқылы шығарманың негізгі мазмұнын анықтай алады. Тақырып бойынша меңгергенін басқаларға үйрете алады. Түрлі ойларды ортаға салып, іске асыра алады.

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

13 слайд
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

13 слайд

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

Мәтін бойынша сурет салу а

14 слайд
Мәтін бойынша сурет салу а

14 слайд

Мәтін бойынша сурет салу а

Топтық жұмыс ой қозғайды . Дәстүр лі сабақ

15 слайд
Топтық жұмыс ой қозғайды . Дәстүр лі сабақ

15 слайд

Топтық жұмыс ой қозғайды . Дәстүр лі сабақ

Оқушылардың жетістіктері

16 слайд
Оқушылардың жетістіктері

16 слайд

Оқушылардың жетістіктері

Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері

17 слайд
Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері

17 слайд

Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері

Назарларыңызға рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!