Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Гульжанар Калемшаравқызы
Білімі: жоғары
Бітірген оқу орны:
1. Ақмола гуманитарлық колледжі, 1991 жыл
2. Еуразия гуманитарлық институты, 2011 жыл
Диплом бойынша
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі;
санаты: екінші санат
Аттестациядан өткен жылы: 2007 жыл
Педагогикалық
еңбек өтілі: 8 жыл
Осы мекемедегі еңбек өтілі: 8 жыл
1 слайд
Гульжанар Калемшаравқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: 1. Ақмола гуманитарлық колледжі, 1991 жыл 2. Еуразия гуманитарлық институты, 2011 жыл Диплом бойынша Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі; санаты: екінші санат Аттестациядан өткен жылы: 2007 жыл Педагогикалық еңбек өтілі: 8 жыл Осы мекемедегі еңбек өтілі: 8 жыл
2 слайд
Жаңа технология әдісі
тәсілдерін пайдалана
отырып бастауыш сынып
оқушыларының
дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:
2 слайд
Жаңа технология әдісі тәсілдерін пайдалана отырып бастауыш сынып оқушыларының дүниетанымын арттыру”Тақырыбы:
3 слайд
М а қ с а т ы м :
Оқытудың тиімді тәсілдерін
пайдаланып, оқушылардың
білім-біліктілігін жетілдіріп,
сабаққа деген
қызығушылығын арттыру
3 слайд
М а қ с а т ы м : Оқытудың тиімді тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың білім-біліктілігін жетілдіріп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру
4 слайд
Мін
дет
тер
і 1. Оқушы
қабілеті мен
қажеттілігі
не
байланысты
қарқынды
дамуына
жағдай
жасау, ойын,
пікірін
білдіру
арқылы тілін
дамыту.2. Сын
тұрғысынан
ойлау
жобасының
стратегиялары
арқылы
оқушының
дамуына, оның
бойындағы
жеке
қабілеттердің
ашылуына,
шығармашылық
пен ізденуге жол
салу;3. Сын тұрғысынан ойлау жобасының
стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс
жасай алатын, өз бетінше болжап, сын
көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын
шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.
4 слайд
Мін дет тер і 1. Оқушы қабілеті мен қажеттілігі не байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.2. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;3. Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.
5 слайд
Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау,
шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік
жасалады;
1.Шығарма, мәтін, ертегі құрастыру./тақырып,
жоспар бойынша, тірек сөздер арқылы/
2.Өлең, мақалдар құрастыру.
Шығармашылық жұмыстың
орындалу кезеңдері
І
кезең Оқушы қабілеті мен қажеттілігіне
байланысты қарқынды дамуына жағдай
жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін
дамыту.
5 слайд
Ойлай отырып,тапсырмаларды өзінше орындау, шешім жасау, өз ойын айту жағдайларына мүмкіндік жасалады; 1.Шығарма, мәтін, ертегі құрастыру./тақырып, жоспар бойынша, тірек сөздер арқылы/ 2.Өлең, мақалдар құрастыру. Шығармашылық жұмыстың орындалу кезеңдері І кезең Оқушы қабілеті мен қажеттілігіне байланысты қарқынды дамуына жағдай жасау, ойын, пікірін білдіру арқылы тілін дамыту.
6 слайд
Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар
құрастыруға үйренеді.
Мәтінді зерттейді.
Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін олардың
орындарына қойып салыстырады. ІІ
кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының
стратегиялары арқылы оқушының дамуына,
оның бойындағы жеке
қабілеттердің ашылуына, шығармашылық
пен ізденуге жол салу;
6 слайд
Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар құрастыруға үйренеді. Мәтінді зерттейді. Жеке кейіпкерлерді талдайды, өздерін олардың орындарына қойып салыстырады. ІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы оқушының дамуына, оның бойындағы жеке қабілеттердің ашылуына, шығармашылық пен ізденуге жол салу;
7 слайд
Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір
алмастырады.
Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз
қаланады.
Өзін жеке дара тұлға ретінде тануға жол
ашады. ІІІ
кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының
стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс
жасай алатын, өз бетінше болжап, сын
көзбен қарап, ойын еркін жеткізе
алатын шығармашыл тұлғаны
қалыптастыру.
7 слайд
Өз ойын ашық айтады, еркін сөйлесіп, пікір алмастырады. Белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қаланады. Өзін жеке дара тұлға ретінде тануға жол ашады. ІІІ кезең Сын тұрғысынан ойлау жобасының стратегиялары арқылы бірлесіп жұмыс жасай алатын, өз бетінше болжап, сын көзбен қарап, ойын еркін жеткізе алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру.
8 слайд
С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у
ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н
ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а
қ о л д а н ы л ғ а н с т р а т е г и я л а р ы
Ой шақыру Топтастыру
Ассоциация кубизм Қызығушылық
ты ояту
8 слайд
С ы н т ұ р ғ ы с ы н а н о й л а у ж о б а с ы н ы ң к е з е ң д е р і м е н ж ұ м ы с б а р ы с ы н д а қ о л д а н ы л ғ а н с т р а т е г и я л а р ы Ой шақыру Топтастыру Ассоциация кубизм Қызығушылық ты ояту
9 слайд
Мағынаны
тану Дөңгелек
үстел
ББҮ
Семантика
лық картаОқырман
пікірін
талқылауДжигсо Түртіп
алу
жүйесі
9 слайд
Мағынаны тану Дөңгелек үстел ББҮ Семантика лық картаОқырман пікірін талқылауДжигсо Түртіп алу жүйесі
10 слайд
“ Түртіп алу”
жүйесі
“ ББҮ” әдісі Венн
диаграммасы
Семантикалық
карта
10 слайд
“ Түртіп алу” жүйесі “ ББҮ” әдісі Венн диаграммасы Семантикалық карта
11 слайд
Ой
толғаныс Венн
диаграм
масыАвтор
орындығы
Еркін
жазу
Бес
жолды
өлеңЭссе
11 слайд
Ой толғаныс Венн диаграм масыАвтор орындығы Еркін жазу Бес жолды өлеңЭссе
12 слайд
Шығармаш
ыл оқушыІзденуге,
салыстыра отырып
болжауға, ұжыммен
жұмыс жасауға
үйренеді.
Өз ойларын
дәлелдеп,
қорғап шыға алады. Әртүрлі стратегиялар
арқылы шығарманың
негізгі мазмұнын
анықтай алады.
Тақырып бойынша
меңгергенін
басқаларға үйрете
алады.
Түрлі ойларды ортаға
салып, іске асыра
алады.
12 слайд
Шығармаш ыл оқушыІзденуге, салыстыра отырып болжауға, ұжыммен жұмыс жасауға үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп, қорғап шыға алады. Әртүрлі стратегиялар арқылы шығарманың негізгі мазмұнын анықтай алады. Тақырып бойынша меңгергенін басқаларға үйрете алады. Түрлі ойларды ортаға салып, іске асыра алады.
13 слайд
Оқушылардың
шығармашылық
жұмыстары
13 слайд
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
14 слайд
Мәтін
бойынша
сурет салу а
14 слайд
Мәтін бойынша сурет салу а
15 слайд
Топтық
жұмыс ой
қозғайды
.
Дәстүр
лі
сабақ
15 слайд
Топтық жұмыс ой қозғайды . Дәстүр лі сабақ
16 слайд
Оқушылардың жетістіктері
16 слайд
Оқушылардың жетістіктері
17 слайд
Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері
17 слайд
Облыстық және аудандық олимпиадан алған жетістіктері
18 слайд
Назарларыңызға рахмет!
18 слайд
Назарларыңызға рахмет!