Жаңартылған бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖАҢАЛЫҚҚА
БАСТАҒАН
ЖАҢАРТЫЛҒАН
БАҒДАРЛАМА
1 слайд
ЖАҢАЛЫҚҚА БАСТАҒАН ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА
2 слайд
Кең ауқымды дағдылардың
негіздерін меңгерген оқушы
тұлғасының үйлесімді қалыптасып
дамуына қолайлы білім беру ортасын
құру.Бағдарламаның мақсаты:
2 слайд
Кең ауқымды дағдылардың негіздерін меңгерген оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы білім беру ортасын құру.Бағдарламаның мақсаты:
3 слайд
Бағдарламаның міндеті:
Жаңартылған оқу бағдарламасының
құрылымын, мақсат-міндеттерін меңгерту,
мемлекетіміздің болашақты болжамдап,
өркениетті даму жолындағы жаңа
бағыттарын айқындаудың бірден-бір өзегі,
темірқазығы – білім беру ісін жүзеге асыра
отырып, «Мәңгілік елдің» білімді, бәсекеге
қабілетті ұл-қызын тәрбиелеп өсіру, саналы
ұлт қалыптастыру.
3 слайд
Бағдарламаның міндеті: Жаңартылған оқу бағдарламасының құрылымын, мақсат-міндеттерін меңгерту, мемлекетіміздің болашақты болжамдап, өркениетті даму жолындағы жаңа бағыттарын айқындаудың бірден-бір өзегі, темірқазығы – білім беру ісін жүзеге асыра отырып, «Мәңгілік елдің» білімді, бәсекеге қабілетті ұл-қызын тәрбиелеп өсіру, саналы ұлт қалыптастыру.
4 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының
ерекшеліктері
- Пән мазмұнының
спиралді қағидатпен
берілуі
- Блум таксономиясы
бойынша оқу
мақсаттарының
иерархиясы; - бір білім беру аясындағы
және пәнаралық
байланыстарды жүзеге
асыру мақсатында «ортақ
тақырыптардың» берілуі
- оқытудағы жүйелі - әрекеттік
ұстаным (оқушының білім алу
үдерісіне белсенді қатысу)- бөлімдердің мазмұны мен
ұсынылған тақырыптардың
уақыт талабына сәйкес келуі,
әлеуметтік дағдыларды
қалыптастыруға назар
аударылуы; Оқу үдерісін ұзақ
мерзімді,орта
мерзімді,қысқа мерзімді
жоспарлау- білім беру деңгейлері
аралығында пән бойынша
сабақтастықты ескеруге
мүмкіндік беретін толық
оқу курсы бойынша
педагогикалық мақсат
қою;
4 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу)- бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы; Оқу үдерісін ұзақ мерзімді,орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспарлау- білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою;
5 слайд
Негізінен жаңартылған білім беру жүйесі
құзіреттілікке және сапаға бағытталған
бағдарлама. Оқушы тұлғасының үйлесімді
қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын
тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу,
тәжірибе жасау ақпараттық коммуникативтік
технологияны пайдалану жеке, жұппен, топта
жұмыс жасай білу, функционалдық сауаттылықты,
шығармашылықты қолдана білуді және оны
тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту
әдіс тәсілдерін пайдалану.
5 слайд
Негізінен жаңартылған білім беру жүйесі құзіреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау ақпараттық коммуникативтік технологияны пайдалану жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалдық сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс тәсілдерін пайдалану.
6 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
І Жалпы мәлімет
1. «Сауат ашу» пәнінің маңыздылығы
2. «Сауат ашу» пәні бойынша оқу бағдарламасының мақсаты
3. Үштілд і лік саясатын жүзеге асыру
4. «Сауат ашу» пәнін оқыту үдерісін ұйымдастыруға қойылатын талаптар
5. «Сауат ашу» пәнін оқытуда қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер
6. Түрлі мәдениет пен көзқарастарға құрмет сезімін қалыптастыру
7. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану құзіреттілігі
8. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту
9. Оқушылардың оқу жетістігін бағалау туралы
ІІ. «Сауат ашу» пәні мазмұны және оқу мақсаттарының жүйесі
1. «Сауат ашу» пәні мазмұны
2. Оқу мақсаттарының жүйесі
3. Ұзақ мерзімді жоспар
6 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ І Жалпы мәлімет 1. «Сауат ашу» пәнінің маңыздылығы 2. «Сауат ашу» пәні бойынша оқу бағдарламасының мақсаты 3. Үштілд і лік саясатын жүзеге асыру 4. «Сауат ашу» пәнін оқыту үдерісін ұйымдастыруға қойылатын талаптар 5. «Сауат ашу» пәнін оқытуда қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер 6. Түрлі мәдениет пен көзқарастарға құрмет сезімін қалыптастыру 7. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану құзіреттілігі 8. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту 9. Оқушылардың оқу жетістігін бағалау туралы ІІ. «Сауат ашу» пәні мазмұны және оқу мақсаттарының жүйесі 1. «Сауат ашу» пәні мазмұны 2. Оқу мақсаттарының жүйесі 3. Ұзақ мерзімді жоспар
7 слайд
Мектеп әкімшілігі мен пән мұғалімдері жаңа бағдарлама
бойынша тынымсыз еңбек етуде. 2016-2017 оқу жылында ,
жаңартылған бағдарламаның оқу үрдісіне енгізілуіне мектеп
әкімшілігі, мұғалімдер, ата- аналар болып бірлесе жұмыс
атқаруда. Кез келген ата-ананың көкейінде «бұл бізге не
береді?» деген сауалдың болуы заңды. Қолданыстағы білім
мазмұнымен салыстырып көретін болсақ, мәселен,
қолданыстағы білім «мектепте нені оқытады?» деген сұрақ
аясында болып, баланың теориялық біліміне, яғни, бала біледі
және түсінеді дегенге бағытталған. Ал қазіргі жаңартылған
білім мазмұны «мектепте не үшін оқу керек?» деген сұрақ
аясында болып, білім мазмұны күтілетін нәтижеге және
баланың бойындағы түрлі дағдыларды қалыптастыруға
бағытталады. Қыркүйек айынан бастап 1 сынып сабақтарына
ену барысында, мұғалімдердің оқушыларға бағдарламадағы оқу
мақсаттарын игертуге қарқынды жұмыс жасап жатыр. Бұл
бағдарламаның дәстүрлі бағдарламадан ерекшелігі — пәндер
бойынша ортақ тақырыптардың болуы.
7 слайд
Мектеп әкімшілігі мен пән мұғалімдері жаңа бағдарлама бойынша тынымсыз еңбек етуде. 2016-2017 оқу жылында , жаңартылған бағдарламаның оқу үрдісіне енгізілуіне мектеп әкімшілігі, мұғалімдер, ата- аналар болып бірлесе жұмыс атқаруда. Кез келген ата-ананың көкейінде «бұл бізге не береді?» деген сауалдың болуы заңды. Қолданыстағы білім мазмұнымен салыстырып көретін болсақ, мәселен, қолданыстағы білім «мектепте нені оқытады?» деген сұрақ аясында болып, баланың теориялық біліміне, яғни, бала біледі және түсінеді дегенге бағытталған. Ал қазіргі жаңартылған білім мазмұны «мектепте не үшін оқу керек?» деген сұрақ аясында болып, білім мазмұны күтілетін нәтижеге және баланың бойындағы түрлі дағдыларды қалыптастыруға бағытталады. Қыркүйек айынан бастап 1 сынып сабақтарына ену барысында, мұғалімдердің оқушыларға бағдарламадағы оқу мақсаттарын игертуге қарқынды жұмыс жасап жатыр. Бұл бағдарламаның дәстүрлі бағдарламадан ерекшелігі — пәндер бойынша ортақ тақырыптардың болуы.
8 слайд
Жаңадан енгізілген пәндер қатарында, ағылшын тілі,
жаратылыстану және ақпараттық технология сынды
заманауи қажеттіліктерге байланысты жүргізілетін
пәндер бар. Жаратылыстану пәнінде (химия, физика және
биология пәндері) дүниетану пәнінде (география, тарих,
қоғамтану) алғашқы ұғымдары қалыптастырылады.
Жекеленген пәндерде үш тілділік мақсатын жүзеге
асыруда тақырыпқа қажетті тірек сөздердің қазақ, орыс,
ағылшын тілдерінде сабақта қолданылуы жүзеге асады.
Оқу мақсаттарының белгіленіп беріліп, сол мақсаттар
бойынша оқушылардың оқу жетістігін «жетті»,
«талпынды» деп бағалау жүргізіледі. Әрбір оқушы үшін
оқу мақсатына жетудегі оқушының үлгерімін көрсететін
портфолио жинақталып, ол қалыптастырушы бағалау
үшін қолданылады.
8 слайд
Жаңадан енгізілген пәндер қатарында, ағылшын тілі, жаратылыстану және ақпараттық технология сынды заманауи қажеттіліктерге байланысты жүргізілетін пәндер бар. Жаратылыстану пәнінде (химия, физика және биология пәндері) дүниетану пәнінде (география, тарих, қоғамтану) алғашқы ұғымдары қалыптастырылады. Жекеленген пәндерде үш тілділік мақсатын жүзеге асыруда тақырыпқа қажетті тірек сөздердің қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде сабақта қолданылуы жүзеге асады. Оқу мақсаттарының белгіленіп беріліп, сол мақсаттар бойынша оқушылардың оқу жетістігін «жетті», «талпынды» деп бағалау жүргізіледі. Әрбір оқушы үшін оқу мақсатына жетудегі оқушының үлгерімін көрсететін портфолио жинақталып, ол қалыптастырушы бағалау үшін қолданылады.
9 слайд
Білім беру
салалары
және
пәндер Жаратыл
ыстану
Жаратыл
ыстану
Адам және
қоғам
Дүниетану
Өзін - өзі
тану
Өнер
Музыка
Бейнелеу
өнері
Еңбекке баулуДене
шынықтыру
Дене
шынықтыруТіл және әдебиет
Сауат ашу
Қазақ тілі және
Әдебиеттік оқу
Орыс тілі
Ағылшын тілі Математика және
АКТ
Математика және
Ақпараттық -
коммуникациялық
технология
9 слайд
Білім беру салалары және пәндер Жаратыл ыстану Жаратыл ыстану Адам және қоғам Дүниетану Өзін - өзі тану Өнер Музыка Бейнелеу өнері Еңбекке баулуДене шынықтыру Дене шынықтыруТіл және әдебиет Сауат ашу Қазақ тілі және Әдебиеттік оқу Орыс тілі Ағылшын тілі Математика және АКТ Математика және Ақпараттық - коммуникациялық технология
10 слайд
КЕҢ АУҚЫМДЫ ДАҒДЫЛАР
•
Білімді функционалдықпен және
шығармашылықпен қолдану
•
Сын тұрғысынан ойлау
•
Зерттеу жұмысын жүргізу
•
Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды
қолдану
•
Коммуникативті қарым – қатынас тәсілдерін, оның
ішінде тілдік дағдыларды пайдалану
•
Топпен және жеке жұмыс жасай білу
10 слайд
КЕҢ АУҚЫМДЫ ДАҒДЫЛАР • Білімді функционалдықпен және шығармашылықпен қолдану • Сын тұрғысынан ойлау • Зерттеу жұмысын жүргізу • Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану • Коммуникативті қарым – қатынас тәсілдерін, оның ішінде тілдік дағдыларды пайдалану • Топпен және жеке жұмыс жасай білу
11 слайд
Бұл бағдарлама бойынша жетістіктермен
қатар, жекелеген пәндер бойынша
қиындықтар да кездесті. Атап айтсам,
ағылшын тілі, орыс тілі пәндерінен кезекші
сөздерін қолдануда қалыптастырушы
ортаның жоқтығынан оқушыларда тілге
төселу баяулық танытуда. Әйтсе де пән
мұғалімдерінің шеберлігімен оқушыларға
жеке жұмыстар жүргізіліп, оқушыларды
алға жылжыту үшін саралау жұмыстары
атқарылуда.
11 слайд
Бұл бағдарлама бойынша жетістіктермен қатар, жекелеген пәндер бойынша қиындықтар да кездесті. Атап айтсам, ағылшын тілі, орыс тілі пәндерінен кезекші сөздерін қолдануда қалыптастырушы ортаның жоқтығынан оқушыларда тілге төселу баяулық танытуда. Әйтсе де пән мұғалімдерінің шеберлігімен оқушыларға жеке жұмыстар жүргізіліп, оқушыларды алға жылжыту үшін саралау жұмыстары атқарылуда.
12 слайд
Қорыта айтқанда, аталмыш бағдарламаның
мәні баланың функционалды сауаттылығын
қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп
қабырғасында алған білімін өмірінде қажетке
асырып, пайдаға асыра білуі керек. Сол үшін де
бұл бағдарламаның негізі — «Өмірмен
байланыс» ұғымына құрылған. Мектептегі
бірінші сынып оқушыларын оқытуда әріп
тануға, оқу мен жазуға үйрету, ана тілі , орыс
тілі және ағылшын тілі пәндерінен айтылым–
тыңдалым дағдыларын қалыптастыру
жұмыстары жүргізіліп жатыр.
12 слайд
Қорыта айтқанда, аталмыш бағдарламаның мәні баланың функционалды сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде қажетке асырып, пайдаға асыра білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі — «Өмірмен байланыс» ұғымына құрылған. Мектептегі бірінші сынып оқушыларын оқытуда әріп тануға, оқу мен жазуға үйрету, ана тілі , орыс тілі және ағылшын тілі пәндерінен айтылым– тыңдалым дағдыларын қалыптастыру жұмыстары жүргізіліп жатыр.
13 слайд
13«Жаратылыстану» пәні бойынша оқу
бағдарламасының басты мақсаттары
•
ойлау, зерттеу және қарым-
қатынас дағдыларын дамыту
және қалыптастыру;
•
білуге құмарлық, ғылыми
түсінікті дамыту;
•
тәжірибелік әрекет;
•
қоршаған орта туралы ой-
өрісін кеңейту.
Теорияны тәжірибе арқылы
меңгеру
13 слайд
13«Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасының басты мақсаттары • ойлау, зерттеу және қарым- қатынас дағдыларын дамыту және қалыптастыру; • білуге құмарлық, ғылыми түсінікті дамыту; • тәжірибелік әрекет; • қоршаған орта туралы ой- өрісін кеңейту. Теорияны тәжірибе арқылы меңгеру
14 слайд
Балалар үшін ата-анасының,
отбасының тәрбиесі аса маңызды. Бес
күндік оқу жүйесі балалардың сенбі,
жексенбі күнгі демалыс уақытында ата-
анасымен бірге болуына көп мүмкіндік
береді. Сондай-ақ, балалардың
шығармашылық қабілетін арттыруға,
қосымша білім алуына, әсіресе,
спортпен, өнермен айналысуына
көбірек уақыт беріледі.
14 слайд
Балалар үшін ата-анасының, отбасының тәрбиесі аса маңызды. Бес күндік оқу жүйесі балалардың сенбі, жексенбі күнгі демалыс уақытында ата- анасымен бірге болуына көп мүмкіндік береді. Сондай-ақ, балалардың шығармашылық қабілетін арттыруға, қосымша білім алуына, әсіресе, спортпен, өнермен айналысуына көбірек уақыт беріледі.
15 слайд
тілдік дағдыларды дамыту ТЫҢДАЛЫМ
АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ
ЖАЗЫЛЫМКоммуникативті оқыту ұстанымы :
… бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан
кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге
үйренсін.
Ж.
Аймауытов
15 слайд
тілдік дағдыларды дамыту ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМКоммуникативті оқыту ұстанымы : … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов
16 слайд
Ұлы ойшыл Әл-Фарабидің: «Адамға
ең алдымен білім емес тәрбие керек,
тәрбиесіз берілген білім адамзаттың
қас жауы», - деген сөздері ұстаз
қауымының ұранына айналуы тиіс.
Елбасымыз Н.Назарбаев біздің
алдымызға: «ХХІ ғасырды құрушы
іскер, өмірге икемделген, жан-жақты
мәдениетті жеке тұлғаны тәрбиелеу
керек», - деп жауапты міндет қойып
отыр.
16 слайд
Ұлы ойшыл Әл-Фарабидің: «Адамға ең алдымен білім емес тәрбие керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы», - деген сөздері ұстаз қауымының ұранына айналуы тиіс. Елбасымыз Н.Назарбаев біздің алдымызға: «ХХІ ғасырды құрушы іскер, өмірге икемделген, жан-жақты мәдениетті жеке тұлғаны тәрбиелеу керек», - деп жауапты міндет қойып отыр.
17 слайд
Елбасымыздың білім саласын ерекше назарда
ұстап, өзінің тікелей қамқорлығына алуы, оны
мемлекеттік даму саясатының өзегі деп
қарайтыны бәрімізге белгілі. Ендеше біздің
жұмысымыздың басты нәтижесі - Тәуелсіз
еліміздің жарқын болашағы болып табылатын
жастарды тәрбиелеу болатыны сөзсіз.
Сапасы жоғары білімі бар ұрпақ тәрбиелеу
арқылы ғана еліміз бәсекеге қабілетті мемлекет
бола алады. Бұл жетістікке жету үшін ата-
аналарымыз бен ұстаздарымыздың талмас еңбегі,
Отанға деген сүйіспеншілігі, патриоттық сезімі
қажет!
17 слайд
Елбасымыздың білім саласын ерекше назарда ұстап, өзінің тікелей қамқорлығына алуы, оны мемлекеттік даму саясатының өзегі деп қарайтыны бәрімізге белгілі. Ендеше біздің жұмысымыздың басты нәтижесі - Тәуелсіз еліміздің жарқын болашағы болып табылатын жастарды тәрбиелеу болатыны сөзсіз. Сапасы жоғары білімі бар ұрпақ тәрбиелеу арқылы ғана еліміз бәсекеге қабілетті мемлекет бола алады. Бұл жетістікке жету үшін ата- аналарымыз бен ұстаздарымыздың талмас еңбегі, Отанға деген сүйіспеншілігі, патриоттық сезімі қажет!
18 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы
« Оқытудың ең үздік тәсілі – әңгіме, ол мұғалімнің
тәлімгерлік шеннен түсіп, оқушылармен тең
дәрежеде ақиқат іздеушіге (оқудағы болса да)
айналады. Әңгімелесуде басты мәселелер: Отан,
адам бойындағы Руханилық пен Адамгершілік
туралы ой толғау керек.
18 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы « Оқытудың ең үздік тәсілі – әңгіме, ол мұғалімнің тәлімгерлік шеннен түсіп, оқушылармен тең дәрежеде ақиқат іздеушіге (оқудағы болса да) айналады. Әңгімелесуде басты мәселелер: Отан, адам бойындағы Руханилық пен Адамгершілік туралы ой толғау керек.
19 слайд
Адам ата-анадан туғанда есті болмайды:
естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі
жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан
білгені, көргені көп болған адам білімді болады.
Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі
де есті болады. Абай Құнанбаев
19 слайд
Адам ата-анадан туғанда есті болмайды: естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады. Абай Құнанбаев
20 слайд
Қорыта айтқанда, міндет ауыр, мақсат айқын
болып тұр. Ертеңінен үміт күткен Мәңгілік
еліміздің ұрпағы білімді, білікті болуы үшін
нақты жоспарлармен нақты қадамдар қажет. Әр
мұғалімнің шеберлігін шыңдайтын, жас
ұрпақтың білімін дамытуға негізделген жаңа
жүйенің берері көп-ақ. Сондықтан әр ұстаздың
әзірленіп жатқан жаңа мазмұнды бағдарламаны
игеру маңызды. «Ұстаздық - ұлы құрмет. Себебі,
ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді» – деп
Б.Момышұлы айтқандай, жас ұрпаққа сапалы
білім, саналы тәрбие беретін ұстаз қауымының
қоғамдағы орны ерекше екенін ұмытпау әрбір
азаматтың парызы!
20 слайд
Қорыта айтқанда, міндет ауыр, мақсат айқын болып тұр. Ертеңінен үміт күткен Мәңгілік еліміздің ұрпағы білімді, білікті болуы үшін нақты жоспарлармен нақты қадамдар қажет. Әр мұғалімнің шеберлігін шыңдайтын, жас ұрпақтың білімін дамытуға негізделген жаңа жүйенің берері көп-ақ. Сондықтан әр ұстаздың әзірленіп жатқан жаңа мазмұнды бағдарламаны игеру маңызды. «Ұстаздық - ұлы құрмет. Себебі, ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді» – деп Б.Момышұлы айтқандай, жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беретін ұстаз қауымының қоғамдағы орны ерекше екенін ұмытпау әрбір азаматтың парызы!
21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!