Жаңартылған білім беру әдістерін пайдалану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңартылған білім беру
әдістемесін тиімді пайдалану
Сатиева Татьяна ЖумайкызыАлматы қаласы Алмалы ауданы
№124 жалпы білім беретін мектеп
1 слайд
Жаңартылған білім беру әдістемесін тиімді пайдалану Сатиева Татьяна ЖумайкызыАлматы қаласы Алмалы ауданы №124 жалпы білім беретін мектеп
2 слайд
Балаға қалай бағыт берсең, солай
өседі. Сондықтан баланың бойындағы жақсы
қасиеттердің болуына, оның жан-жақты
дамуына және баладан рухани бай тұлға
қалыптастыра білу басты міндетіміз.
Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана
отырып, оқушы бойында өзіне деген
сенімділік пен жауапкершіліктерді дамыту
жұмыстары қарқынды жүруде.
2 слайд
Балаға қалай бағыт берсең, солай өседі. Сондықтан баланың бойындағы жақсы қасиеттердің болуына, оның жан-жақты дамуына және баладан рухани бай тұлға қалыптастыра білу басты міндетіміз. Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушы бойында өзіне деген сенімділік пен жауапкершіліктерді дамыту жұмыстары қарқынды жүруде.
3 слайд
Коммуникативті оқыту ұстанымы:
тілдік дағдыларды дамыту. Төрт дағдыны
ескере отырып Ж.Аймауытовтың «…бала
әуелі тәжірбиеге талпынып, нәрсемен
танысып, содан кейін сол нәрсе туралы
сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге
үйренсін» деген сөзін еріксіз еске түсіреді.
Тыңдалы
м Айтылым Оқылым Жазылым
3 слайд
Коммуникативті оқыту ұстанымы: тілдік дағдыларды дамыту. Төрт дағдыны ескере отырып Ж.Аймауытовтың «…бала әуелі тәжірбиеге талпынып, нәрсемен танысып, содан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін» деген сөзін еріксіз еске түсіреді. Тыңдалы м Айтылым Оқылым Жазылым
4 слайд
Васильева Лариса Константиновнаның сабағында «БББ» әдісі бойынша сабақ
бастан аяқ қызықты, өте жылдам өтті. Ауызша есептеуге берілген тапсырмалары тез
орындалып,көркем жазу сандары жазылып,оқушылар сандарды разрядттық
қосылғыштарға жіктеді. «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша жылдамдық , уақыт ,
қашықтыққа берілген есеп бойынша бірнеше кері есептерді ауызша шығарды. Тақтада
көп таңбалы сандарды жазбаша тәсіл арқылы бөлдірді. Сабақта бағалау «Жетістік
себеті», «Бағдаршам» әдісі арқылы жүзеге асып, сабақ өз уақытында
аяқталып,мақсатына жетті.
4 слайд
Васильева Лариса Константиновнаның сабағында «БББ» әдісі бойынша сабақ бастан аяқ қызықты, өте жылдам өтті. Ауызша есептеуге берілген тапсырмалары тез орындалып,көркем жазу сандары жазылып,оқушылар сандарды разрядттық қосылғыштарға жіктеді. «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша жылдамдық , уақыт , қашықтыққа берілген есеп бойынша бірнеше кері есептерді ауызша шығарды. Тақтада көп таңбалы сандарды жазбаша тәсіл арқылы бөлдірді. Сабақта бағалау «Жетістік себеті», «Бағдаршам» әдісі арқылы жүзеге асып, сабақ өз уақытында аяқталып,мақсатына жетті.
5 слайд
Нұрғасым Айсәуле Ғалымжанқызының ашық сабағында оқушыларды топқа
бөлуі «Коллаж» әдісі арқылы жүзеге асып, сабақ үстінде «Еркін микрафон»,
«Сиқырлы ұяшық», «Мозайка» әдістерін жетік пайдаланды. Оқушылар өз-өздерін
сабақ соңында «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалады.
5 слайд
Нұрғасым Айсәуле Ғалымжанқызының ашық сабағында оқушыларды топқа бөлуі «Коллаж» әдісі арқылы жүзеге асып, сабақ үстінде «Еркін микрафон», «Сиқырлы ұяшық», «Мозайка» әдістерін жетік пайдаланды. Оқушылар өз-өздерін сабақ соңында «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалады.
6 слайд
Жүніс Айсәуле Тұрарқызының математика сабағынан ашық
сабағында топқа бөлуін «Мозайка» әдісі арқылы жүзеге асырып, сабақ
үстінде «Суреттер сөйлейді», «Кім жылдам?», «Ойлан,топтас,бөліс»,
«Дизайн құрау» әдістерін тиімді пайдаланды. Сабақ соңында оқушылар
бір-бірін «Ауа райы», «Көңіл-күй» әдістерімен бағалады. Кері байланыс
«Бағдаршам» әдісі арқылы жүзеге асты.
6 слайд
Жүніс Айсәуле Тұрарқызының математика сабағынан ашық сабағында топқа бөлуін «Мозайка» әдісі арқылы жүзеге асырып, сабақ үстінде «Суреттер сөйлейді», «Кім жылдам?», «Ойлан,топтас,бөліс», «Дизайн құрау» әдістерін тиімді пайдаланды. Сабақ соңында оқушылар бір-бірін «Ауа райы», «Көңіл-күй» әдістерімен бағалады. Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі арқылы жүзеге асты.
7 слайд
Мұхаш Жадыра Ержанқызы қазақ тілі пәнінен ашық сабағында саралаудың топқа
бөлу тәсілі көрінді, сабақ үстінде «Миға шабуыл», «Сәйкестендеру» әдістерін тиімді
пайдаланды. Сабақты бекіту «Үйшік» әдісі арқылы жүзеге асты.
7 слайд
Мұхаш Жадыра Ержанқызы қазақ тілі пәнінен ашық сабағында саралаудың топқа бөлу тәсілі көрінді, сабақ үстінде «Миға шабуыл», «Сәйкестендеру» әдістерін тиімді пайдаланды. Сабақты бекіту «Үйшік» әдісі арқылы жүзеге асты.
8 слайд
Тұрсынғалиқызы Махаббаттың әдебиеттік оқу сабағында «Кітапханаға саяхат»
әдісімен сабағын бастады да,сыныпты бірден топқа бөліп тастады.Үй тапсырмасы
тұтас оқушылардан сұралды. (Мәңгілік ел,менің өнерім т.б)АКТ қолдану дағдыларын
жете,тиімді пайдалана отырып, Әл-Фараби мен Отырар кітапханасы туралы
бейнежазба көрсетті. «Микс» әдісі арқылы әр топқа әр түрлі тапсырма бере отырып
жаңа тақырып жүйелі түрде бекітті.
8 слайд
Тұрсынғалиқызы Махаббаттың әдебиеттік оқу сабағында «Кітапханаға саяхат» әдісімен сабағын бастады да,сыныпты бірден топқа бөліп тастады.Үй тапсырмасы тұтас оқушылардан сұралды. (Мәңгілік ел,менің өнерім т.б)АКТ қолдану дағдыларын жете,тиімді пайдалана отырып, Әл-Фараби мен Отырар кітапханасы туралы бейнежазба көрсетті. «Микс» әдісі арқылы әр топқа әр түрлі тапсырма бере отырып жаңа тақырып жүйелі түрде бекітті.
9 слайд
Сатубалдина Айдана дүниетану пәнінен «Салт-дәстүр» тарауын бастап, «Мен
Қазақпын» тақырыбын өтті. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылардан мәлімет сұрап,
өзі толықтырып отырды. Сынып топқа бөлініп отыр, бірақ топ атауы аталмады.
«Толағай» туралы бейнежазба көрсетіліп, тыңдалды. Толағайдың бойындағы
қасиеттерге «Жеті жебе» әдісі бойынша тапсырма беріліп, бірақ топта талқыланбады.
9 слайд
Сатубалдина Айдана дүниетану пәнінен «Салт-дәстүр» тарауын бастап, «Мен Қазақпын» тақырыбын өтті. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылардан мәлімет сұрап, өзі толықтырып отырды. Сынып топқа бөлініп отыр, бірақ топ атауы аталмады. «Толағай» туралы бейнежазба көрсетіліп, тыңдалды. Толағайдың бойындағы қасиеттерге «Жеті жебе» әдісі бойынша тапсырма беріліп, бірақ топта талқыланбады.
10 слайд
10%
20%
30%
50%
75%
90% Оқу
Аудио-визиалдық қабылдау
Көрсетілім
Талқылау
Тәжірбие жасау
Өзгелерді оқытуОқушылардың алған ақпаратты сақтаудың орташа пайызы:
10 слайд
10% 20% 30% 50% 75% 90% Оқу Аудио-визиалдық қабылдау Көрсетілім Талқылау Тәжірбие жасау Өзгелерді оқытуОқушылардың алған ақпаратты сақтаудың орташа пайызы:
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Сөзімді қорытындылай келе қазіргі таңда жаңартылған білім
мазмұны бойынша тиімді әдіс-тәсілді қолдану оқушыны жетістікке
жетелейді.
Біздің мектептің бастауыш сынып мұғалімдері жаңартылған білім
мазмұнын жоғарыда көрсетіліп кеткендей әр түрлі тиімді тәсілдерді
жетік шебер сабақтарында қолдана білді.
Оқу-асыл қазыналы сандық, оны ашатын кілт-еңбек. Яғни әрбір
ұзтаз аянбай еңбек етіп, әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем
беруші ұстаз.
13 слайд
Сөзімді қорытындылай келе қазіргі таңда жаңартылған білім мазмұны бойынша тиімді әдіс-тәсілді қолдану оқушыны жетістікке жетелейді. Біздің мектептің бастауыш сынып мұғалімдері жаңартылған білім мазмұнын жоғарыда көрсетіліп кеткендей әр түрлі тиімді тәсілдерді жетік шебер сабақтарында қолдана білді. Оқу-асыл қазыналы сандық, оны ашатын кілт-еңбек. Яғни әрбір ұзтаз аянбай еңбек етіп, әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем беруші ұстаз.