Материалдар / ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ бОЙЫНША ҚЫСҚАША ІС-ТӘЖІРИБЕМЕН БӨЛІСУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
76
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ПӘНГЕ Д

1 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ

Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы пәнге деген қызығушылықтарын қалыптастыру Міндеттері:  Жаңартылғ

2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы пәнге деген қызығушылықтарын қалыптастыру Міндеттері:  Жаңартылған білім мазмұнын игеру;  Оқушының пәнге деген қызығушылығын аудару;  Сабақты жүйелі өткізу;  Тиімді әдіс -тәсілдерді пайдалану;  Шығармашылық , деңгейлік тапсырмалар дайындау;  Өз ойын еркін айтуға үйрету;  Өз жұмысын сыныптастарының жұмыстарын бағалауға үйрету;  Оқушының үнемі ынталандыру;

Мұғалім оқу бағдарламсын бойынша КТЖ, ҚМЖ Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін жұмыс түрлері және тапсырмаларды о

3 слайд
Мұғалім оқу бағдарламсын бойынша КТЖ, ҚМЖ Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін жұмыс түрлері және тапсырмаларды орындау түрлері

Ойын-оқушы білімін берік меңгерту құралы  дидактикалық ойын  қызықты ойын  ұлттық ойын  сюжеттік рөлдік ойын  қимылды ойын

4 слайд
Ойын-оқушы білімін берік меңгерту құралы  дидактикалық ойын  қызықты ойын  ұлттық ойын  сюжеттік рөлдік ойын  қимылды ойын Тиімді әдіс-тәсілдер- сапалы сабақ кепілі.  ыстық микрафон  сәйкестендіру  суреттер,сандар сөйлейді  тест  сұрақ-жауап  515  ойлан, жұптас талқыла  миға шабуыл Бағалау оқушының ілгерлеу ақпаратын қамтамасыз етіп қоймай, ынтымақтастықта болуыңа, өзіндік байланыс жасауына, жоспарлау үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді. Ынталандыру оқушыға күш жігер, алға ұмытылу, жетістікке жеткізеді КЕРІ БАЙЛАНЫС РЕСУРСТАР

5 слайд

6 слайд

Б ірінші тезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның нені білетінімен және түсінетінімен байланысты Екінші тезис: Оқыту оқушының баст

7 слайд
Б ірінші тезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның нені білетінімен және түсінетінімен байланысты Екінші тезис: Оқыту оқушының бастапқы білімі мен дағдыларын назарға алып, оларды өрістеуді мақсат еткенде мәнді болады. Үшініші тезис: Осы байланыстарды дамытып, нығайту үшін проблемаларды шешу үдерісін толыққанды қатыстыру қажет. Төртінші тезис: Оқушыларға сынақты өткізуге және құруға уақыт беріңіз. Бесінші тезис: Оқушылардың бір-бірін оқытуына мүмкіндік беру. Алтыншы тезис: Белгілі бір уақыт ішіндегі жұмыс істеуге арналған материалдың көлемі шектеулі болу керек, Жетінші тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлексияны ынталандыру және өз идеяларын ойластыру арқылы алаған білімдерін қорытындылап талдауға көмектесуге тиіс. Сегізінші тезис : қолайлы оқу үшін адамдарға кері байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болу керек.

8 слайд

9 слайд

10 слайд

11 слайд

12 слайд

13 слайд

14 слайд

15 слайд

16 слайд