Материалдар / Жаңартылған білім мазмұнына сай тиімді әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Жаңартылған білім мазмұнына сай тиімді әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнына сай оқушылардың білім сапасын арттыру үшін, шығармашылыққа баулу, жаңартылған білім мазмұнына сай әдіс-тәсілдерін оқыту мен оқу үрдісінде тиімді пайдалана отырып, алған білімдерін өмірде қолдана білетін, сауаттылығы, сыни көзқарасы қалыптасқан, өз бетінше шешім қабылдай отырып, білім алуға талпынған, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2021
506
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш сынып мұғалімі Хуан Амангуль

1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімі Хуан Амангуль

1 слайд

Бастауыш сынып мұғалімі Хуан Амангуль

Жаңартылған білім мазмұнына сай тиімді әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

2 слайд
Жаңартылған білім мазмұнына сай тиімді әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

2 слайд

Жаңартылған білім мазмұнына сай тиімді әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Мақсаты: Жаңартылған білім мазмұнына сай жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып, алған білімдерін өмірде пайдалана біл

3 слайд
Мақсаты: Жаңартылған білім мазмұнына сай жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып, алған білімдерін өмірде пайдалана білу, өз бетінше ізденіп шығармашылық жұмыс жасау арқылы білім сапасын арттыру.

3 слайд

Мақсаты: Жаңартылған білім мазмұнына сай жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып, алған білімдерін өмірде пайдалана білу, өз бетінше ізденіп шығармашылық жұмыс жасау арқылы білім сапасын арттыру.

Міндеті:  Оқу мен жазу сауаттылығын қалыптастыру  шығармашылық қабілетін арттыру;  сыни ойлауын дамыту;  топта және жеке ж

4 слайд
Міндеті:  Оқу мен жазу сауаттылығын қалыптастыру  шығармашылық қабілетін арттыру;  сыни ойлауын дамыту;  топта және жеке жұмыс істеу ептілігі;  қабілетті жеке тұлға қалыптастыру.  Оқушыларға әдеби кітаптар оқыту;  Тіл байлығын дамыту;  Жеңімпаз, бәсекеге қабілетті жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал жасау;

4 слайд

Міндеті:  Оқу мен жазу сауаттылығын қалыптастыру  шығармашылық қабілетін арттыру;  сыни ойлауын дамыту;  топта және жеке жұмыс істеу ептілігі;  қабілетті жеке тұлға қалыптастыру.  Оқушыларға әдеби кітаптар оқыту;  Тіл байлығын дамыту;  Жеңімпаз, бәсекеге қабілетті жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал жасау;

Өзектілігі: Жаңартылған білім мазмұнына сай технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру

5 слайд
Өзектілігі: Жаңартылған білім мазмұнына сай технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру

5 слайд

Өзектілігі: Жаңартылған білім мазмұнына сай технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру

Күтілетін нәтиже: Егер, біз жаңартылған білім мазмұнына сай технологияларды тиімді пайдалана отырып, сауатты оқу ме

6 слайд
Күтілетін нәтиже: Егер, біз жаңартылған білім мазмұнына сай технологияларды тиімді пайдалана отырып, сауатты оқу мен жазу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, білім сапасын арттыру мақсатында дұрыс бағыт – бағдар бере білсек, болашақта еңбекқор, өзгерістерге бейім, шығармашыл, көшбасшы тұлға болып қалыптасады;

6 слайд

Күтілетін нәтиже: Егер, біз жаңартылған білім мазмұнына сай технологияларды тиімді пайдалана отырып, сауатты оқу мен жазу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, білім сапасын арттыру мақсатында дұрыс бағыт – бағдар бере білсек, болашақта еңбекқор, өзгерістерге бейім, шығармашыл, көшбасшы тұлға болып қалыптасады;

І. Кіріспе Еліміздің Президенті «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: бәсекеге қабілеттілік» Қазақстанның халқына жолдауында

7 слайд
І. Кіріспе Еліміздің Президенті «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: бәсекеге қабілеттілік» Қазақстанның халқына жолдауында ең алдымен, білім беру жүйесінің рөлі өзгеруге тиіс. «Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру» деген. Сабақта оқушылардың білім сапасын қалай арттыру және бағалау тиімді екенін тәжірибеде көрсету. Оқу процесінің тиімділігін арттырудың бірден-бір жолы- заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Жаңа заман  мұғалімдерінің білім мазмұнына өзгеріс енгізе алатын, оқыту мен тәрбиеге жаңа әдістер мен технологияларды енгізе алатын зор шығармашылық әлеуеті бар. Сабақ мақсатына жету үшін оқушылардың уәж дағдыларын дамытуға жағдай жасау

7 слайд

І. Кіріспе Еліміздің Президенті «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: бәсекеге қабілеттілік» Қазақстанның халқына жолдауында ең алдымен, білім беру жүйесінің рөлі өзгеруге тиіс. «Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру» деген. Сабақта оқушылардың білім сапасын қалай арттыру және бағалау тиімді екенін тәжірибеде көрсету. Оқу процесінің тиімділігін арттырудың бірден-бір жолы- заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Жаңа заман  мұғалімдерінің білім мазмұнына өзгеріс енгізе алатын, оқыту мен тәрбиеге жаңа әдістер мен технологияларды енгізе алатын зор шығармашылық әлеуеті бар. Сабақ мақсатына жету үшін оқушылардың уәж дағдыларын дамытуға жағдай жасау

ІІ.Негізгі бөлім ІІ.1.Жаңартылған білім мазмұны Жаңартылған білім беру бағдарламасының ең негізгі мақсаты-білім алушылард

8 слайд
ІІ.Негізгі бөлім ІІ.1.Жаңартылған білім мазмұны Жаңартылған білім беру бағдарламасының ең негізгі мақсаты-білім алушылардың оқу нәтижелерін жетілдіру болып табылады. Жаңартылған білім беру мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыру. Негізінен жаңартылған білім берудің маңыздылығы-оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып, сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АКТ-ны қолдану, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай білу, функциональды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді тиімді жүзеге асыру үшін қажетті оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану болып табылады. І.2. Критериалды бағалау Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата- ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету. Жаңа технологияларды пайдалану — заман талабы. Қазіргі жаңа талаптар оқушыға емес, қазіргі заман мұғаліміне қойылады, мұғалімдер тек «сабақ беруші» ғана емес, баланың оқу ортасын құра арлатын адам болуы керек. Педагогикалық технологияларды іске асыру үшін қалыпты емес жағдайда жұмыс істей алатын, технологиялық ұйымдастырылған білім беру процесін түсінетін, жаңа рөлді қабылдай алатын педагог болуы қажет. Ол үшін ол жаңашылдыққа дайын болуы керек.

8 слайд

ІІ.Негізгі бөлім ІІ.1.Жаңартылған білім мазмұны Жаңартылған білім беру бағдарламасының ең негізгі мақсаты-білім алушылардың оқу нәтижелерін жетілдіру болып табылады. Жаңартылған білім беру мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыру. Негізінен жаңартылған білім берудің маңыздылығы-оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып, сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АКТ-ны қолдану, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасай білу, функциональды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді тиімді жүзеге асыру үшін қажетті оқыту әдіс-тәсілдерін қолдану болып табылады. І.2. Критериалды бағалау Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата- ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету. Жаңа технологияларды пайдалану — заман талабы. Қазіргі жаңа талаптар оқушыға емес, қазіргі заман мұғаліміне қойылады, мұғалімдер тек «сабақ беруші» ғана емес, баланың оқу ортасын құра арлатын адам болуы керек. Педагогикалық технологияларды іске асыру үшін қалыпты емес жағдайда жұмыс істей алатын, технологиялық ұйымдастырылған білім беру процесін түсінетін, жаңа рөлді қабылдай алатын педагог болуы қажет. Ол үшін ол жаңашылдыққа дайын болуы керек.

Критериалды бағалау- бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу- танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда

9 слайд
Критериалды бағалау-  бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу- танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын- ала оқушылардың барлығына белгілі білім жетістіктерін бағалауға негізделген үдеріс. І.3. Критериалды бағалаудың басты ерекшеліктері, мүмкіндіктері мен артықшылықтары: Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  Алдын ала ұсынылған бағалау шкаласы; Анық, айқындылығы; Бағаның әділдігі; Өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі. Оқу процесінің тиімділігін арттырудың бірден-бір жолы заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Жаңа заман  мұғалімдерінің білім мазмұнына өзгеріс енгізе алатын, оқыту мен тәрбиеге жаңа әдістер мен технологияларды енгізе алатын зор шығармашылық әлеуеті бар. Сабақ мақсатына жету үшін оқушылардың уәж дағдыларын дамытуға жағдай жасау керек. Бұны іске асыру үшін:  сабақта түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану;  әр оқушының сабақ процесіне белсене қатысуына жағдай жасау;  оқытуда саралап және даралап оқытуды қолдану;  бейімделушілік қабілеттерін, құрдастарымен және жеке жұмыс жасай алу қабілеттерін дамыту керек. Оқушылардың өздері оқуға қатысқанда ғана оқу қызықты әрі тамаша болып шығады: жобалау, құрастыру, зерттеу,  ашу, осы сөздің шынайы мағынасында жаңалық ашу болып табылады. Мұның бәрі тек заманауи педагогикалық технологиялар негізінде өз бетімен білім алу жағдайында ғана жүзеге асады.

9 слайд

Критериалды бағалау-  бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу- танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын- ала оқушылардың барлығына белгілі білім жетістіктерін бағалауға негізделген үдеріс. І.3. Критериалды бағалаудың басты ерекшеліктері, мүмкіндіктері мен артықшылықтары: Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  Алдын ала ұсынылған бағалау шкаласы; Анық, айқындылығы; Бағаның әділдігі; Өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі. Оқу процесінің тиімділігін арттырудың бірден-бір жолы заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Жаңа заман  мұғалімдерінің білім мазмұнына өзгеріс енгізе алатын, оқыту мен тәрбиеге жаңа әдістер мен технологияларды енгізе алатын зор шығармашылық әлеуеті бар. Сабақ мақсатына жету үшін оқушылардың уәж дағдыларын дамытуға жағдай жасау керек. Бұны іске асыру үшін:  сабақта түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану;  әр оқушының сабақ процесіне белсене қатысуына жағдай жасау;  оқытуда саралап және даралап оқытуды қолдану;  бейімделушілік қабілеттерін, құрдастарымен және жеке жұмыс жасай алу қабілеттерін дамыту керек. Оқушылардың өздері оқуға қатысқанда ғана оқу қызықты әрі тамаша болып шығады: жобалау, құрастыру, зерттеу,  ашу, осы сөздің шынайы мағынасында жаңалық ашу болып табылады. Мұның бәрі тек заманауи педагогикалық технологиялар негізінде өз бетімен білім алу жағдайында ғана жүзеге асады.

Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері. Оқу үрдісінің әрбір кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау;

10 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері.  Оқу үрдісінің әрбір кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау; Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің жетістіктерін оқушылардың өздерінің талдауы; Әрбір оқушының жеке даму траекториясын бақылау; Оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін оқушыларды ынталандыру; Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылау; Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу материалын меңгерудің ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланысты қамтамасыз ету.   Критериалды бағалау артықшылықтары: Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады; Оқушының жұмысын бағалау алдын –ала ұсынылған критерийлерге негізделеді. Бағалау алгоритмі оқушыларға алдын-ала белгілі; Оқушы нақты не мақсатта жұмыс істеп отырғанын біледі; Оқушыға өзінің білімділік деңгейі анық көрініп тұрады;   Критерий арқылы  бағалау мұғалімнің оқушы деңгейін анық біліп отыруына мүмкіндік береді; Білім берудің сапасы артады. Критериалды бағалаудың 2 түрі бар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау. 

10 слайд

Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері.  Оқу үрдісінің әрбір кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау; Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің жетістіктерін оқушылардың өздерінің талдауы; Әрбір оқушының жеке даму траекториясын бақылау; Оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін оқушыларды ынталандыру; Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылау; Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу материалын меңгерудің ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланысты қамтамасыз ету.   Критериалды бағалау артықшылықтары: Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады; Оқушының жұмысын бағалау алдын –ала ұсынылған критерийлерге негізделеді. Бағалау алгоритмі оқушыларға алдын-ала белгілі; Оқушы нақты не мақсатта жұмыс істеп отырғанын біледі; Оқушыға өзінің білімділік деңгейі анық көрініп тұрады;   Критерий арқылы  бағалау мұғалімнің оқушы деңгейін анық біліп отыруына мүмкіндік береді; Білім берудің сапасы артады. Критериалды бағалаудың 2 түрі бар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау. 

ІІІ.Жұмыстың зерттеу бөлімі ІІІ.1.Оқушылардың білім деңгейін бағалау Қалыптастырушы бағалау дегеніміз- тоқсан ішінде к

11 слайд
ІІІ.Жұмыстың зерттеу бөлімі ІІІ.1.Оқушылардың білім деңгейін бағалау Қалыптастырушы бағалау   дегеніміз- тоқсан ішінде кездесетін іріктелген оқу мақсаттарына негізделіп жасалған. Бұл оқу мақсаттары пән бойынша білімін жан-жақты көрсете алуына мүмкіндік береді. Мұғалім оқушының қандай да бір оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Оқушыға баға қойылмайды, «жетті» немесе «талпынды» деп мақсатқа жетелейді. Жиынтық бағалау  белгілі бір оқу кезеңі аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер, ортақ тақырыптары бойынша балл және баға қою бойынша өткізіледі.Сабақта қалыптастырушы бағалауды жүйелі өткізу - жиынтық бағалаудың нәтижелі, сапалы болуының баспалдағы. Жиынтық бағалау тоқсан соңындағы оқушы білімінің жетістігін саралайтын жұмыс, ендеше осы жұмыстың бастауы негізі қалыптастырушы бағалауда қаланады. Бүгінгі таңда оқушы білімін критериалды жүйе бойынша бағалаудың өміршеңдігі мен ұтымдылығы дәлелденіп отыр. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда бірқатар дағдылар қолданылады. Олар: білу, түсіну, қолдану, сыни ойлану, анализ, синтез, бағалау, зерттеу дағдылары, рефлексия, коммуникативті дағдылар, тілдік дағдылар, жеке жұмыс жасау дағдылары, топта жұмыс жасау дағдылары, мәліметті іздеу дағдылары, тәжірибелік дағдылар, шығармашылық дағдылар, IT-технологияларды қолдану дағдылары.

11 слайд

ІІІ.Жұмыстың зерттеу бөлімі ІІІ.1.Оқушылардың білім деңгейін бағалау Қалыптастырушы бағалау   дегеніміз- тоқсан ішінде кездесетін іріктелген оқу мақсаттарына негізделіп жасалған. Бұл оқу мақсаттары пән бойынша білімін жан-жақты көрсете алуына мүмкіндік береді. Мұғалім оқушының қандай да бір оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Оқушыға баға қойылмайды, «жетті» немесе «талпынды» деп мақсатқа жетелейді. Жиынтық бағалау  белгілі бір оқу кезеңі аяқталғанда оқу бағдарламасындағы бөлімдер, ортақ тақырыптары бойынша балл және баға қою бойынша өткізіледі.Сабақта қалыптастырушы бағалауды жүйелі өткізу - жиынтық бағалаудың нәтижелі, сапалы болуының баспалдағы. Жиынтық бағалау тоқсан соңындағы оқушы білімінің жетістігін саралайтын жұмыс, ендеше осы жұмыстың бастауы негізі қалыптастырушы бағалауда қаланады. Бүгінгі таңда оқушы білімін критериалды жүйе бойынша бағалаудың өміршеңдігі мен ұтымдылығы дәлелденіп отыр. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда бірқатар дағдылар қолданылады. Олар: білу, түсіну, қолдану, сыни ойлану, анализ, синтез, бағалау, зерттеу дағдылары, рефлексия, коммуникативті дағдылар, тілдік дағдылар, жеке жұмыс жасау дағдылары, топта жұмыс жасау дағдылары, мәліметті іздеу дағдылары, тәжірибелік дағдылар, шығармашылық дағдылар, IT-технологияларды қолдану дағдылары.

ІІІ.2.Жаңартылған білім беру мазмұнына сай сабақта жаңа технологияларды тиімді қолдану. Мен өз тәжірибемде әр о

12 слайд
ІІІ.2.Жаңартылған білім беру мазмұнына сай сабақта жаңа технологияларды тиімді қолдану. Мен өз тәжірибемде әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, деңгейлік тапсырмалар мен қатар түрлі-әдіс тәсілдерді қолдану арқылы жұмыс жасадым. Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдерін, технологияларын оқыту мен оқу процесінде тиімді қолданып оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеріп, білім сапасын арттыру. Бәсекеге қабілетті дара тұлға қалыптастыру. О қушылардың білім сапасын арттыру үшін, әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жаңа технологияларды қолдана отырып сабақ жоспарларын құру арқылы жұмыс жасадым.

12 слайд

ІІІ.2.Жаңартылған білім беру мазмұнына сай сабақта жаңа технологияларды тиімді қолдану. Мен өз тәжірибемде әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, деңгейлік тапсырмалар мен қатар түрлі-әдіс тәсілдерді қолдану арқылы жұмыс жасадым. Жаңартылған білім мазмұнының тиімді әдіс-тәсілдерін, технологияларын оқыту мен оқу процесінде тиімді қолданып оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеріп, білім сапасын арттыру. Бәсекеге қабілетті дара тұлға қалыптастыру. О қушылардың білім сапасын арттыру үшін, әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жаңа технологияларды қолдана отырып сабақ жоспарларын құру арқылы жұмыс жасадым.

Айғақ па, пікір ме?” әдісі Айғақ па, әлде пікір ме ? Айғақ әрдайым дәлелдемелерге негізделген . Пікір әдетте біздің эмоциялар

13 слайд
Айғақ па, пікір ме?” әдісі Айғақ па, әлде пікір ме ? Айғақ әрдайым дәлелдемелерге негізделген . Пікір әдетте біздің эмоцияларымыздың өнімі немесе айғақтың жеке интерпр е тациясы болып есептелетін субъективті тұжырым. Мысал: 1986 жылы 16 желтоқсанда Қазақстан тәуелсіз мемлекет болып жарияланды Айғақ Қазақстан тәуелсіз мемлекет. Пікір.

13 слайд

Айғақ па, пікір ме?” әдісі Айғақ па, әлде пікір ме ? Айғақ әрдайым дәлелдемелерге негізделген . Пікір әдетте біздің эмоцияларымыздың өнімі немесе айғақтың жеке интерпр е тациясы болып есептелетін субъективті тұжырым. Мысал: 1986 жылы 16 желтоқсанда Қазақстан тәуелсіз мемлекет болып жарияланды Айғақ Қазақстан тәуелсіз мемлекет. Пікір.

Мәтінмен жұмыс Шеңбер бойымен әңгімелеу

14 слайд
Мәтінмен жұмыс Шеңбер бойымен әңгімелеу

14 слайд

Мәтінмен жұмыс Шеңбер бойымен әңгімелеу

Е ң б ек қ о р Т оп тасы п ж үр ед і қ ан ағатш ы л и л еуде өм ір сүр еді Б е л і ж ің іш к е б а сы ү л к е

15 слайд
Е ң б ек қ о р Т оп тасы п ж үр ед і қ ан ағатш ы л и л еуде өм ір сүр еді Б е л і ж ің іш к е б а сы ү л к ен Д ән м ен қ ор ек тен еді ж ұ м ы ск ер И м п иМені танисың ба?Мәтінмен жұмыс Шеңбер бойымен әңгімелеу

15 слайд

Е ң б ек қ о р Т оп тасы п ж үр ед і қ ан ағатш ы л и л еуде өм ір сүр еді Б е л і ж ің іш к е б а сы ү л к ен Д ән м ен қ ор ек тен еді ж ұ м ы ск ер И м п иМені танисың ба?Мәтінмен жұмыс Шеңбер бойымен әңгімелеу

• ңербеш, ітк өтрт ұшыбр,• кіт ұрбшы, арыш, ---• қзыыс, ысынқ сзықы.

16 слайд
• ңербеш, ітк өтрт ұшыбр,• кіт ұрбшы, арыш, ---• қзыыс, ысынқ сзықы.

16 слайд

• ңербеш, ітк өтрт ұшыбр,• кіт ұрбшы, арыш, ---• қзыыс, ысынқ сзықы.

В) Іс-тәжірибеде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Мен өз тәжірибемде әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, д

17 слайд
В) Іс-тәжірибеде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Мен өз тәжірибемде әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, деңгейлік тапсырмалар мен қатар түрлі- әдіс тәсілдерді қолдану арқылы жұмыс жасадым.

17 слайд

В) Іс-тәжірибеде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Мен өз тәжірибемде әр оқушының мінез-құлқымен жете танысып, деңгейлік тапсырмалар мен қатар түрлі- әдіс тәсілдерді қолдану арқылы жұмыс жасадым.

Бұрысын тап” әдісі Оқушылар «Зат есім» тақырыбына байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 3 бұрыс , 5 дұрыс (санын

18 слайд
Бұрысын тап” әдісі Оқушылар «Зат есім» тақырыбына байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 3 бұрыс , 5 дұрыс (санын әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде бұрыс жазылған сөйлемдерді табады.

18 слайд

Бұрысын тап” әдісі Оқушылар «Зат есім» тақырыбына байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 3 бұрыс , 5 дұрыс (санын әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде бұрыс жазылған сөйлемдерді табады.

Дұрысын тап” әдісі Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 4 дұрыс , 4 дұрыс емес (санын ә

19 слайд
Дұрысын тап” әдісі Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 4 дұрыс , 4 дұрыс емес (санын әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде дұрыс жазылған сөйлемдерді табады.

19 слайд

Дұрысын тап” әдісі Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 4 дұрыс , 4 дұрыс емес (санын әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде дұрыс жазылған сөйлемдерді табады.

“ 3 таяқша” әдісі 1.СҰРАҚ 1 .ЖАУАП 1 .ИДЕЯ Бүгінгі сабақта өткен тақырып бойынша қолдану.

20 слайд
“ 3 таяқша” әдісі 1.СҰРАҚ 1 .ЖАУАП 1 .ИДЕЯ Бүгінгі сабақта өткен тақырып бойынша қолдану.

20 слайд

“ 3 таяқша” әдісі 1.СҰРАҚ 1 .ЖАУАП 1 .ИДЕЯ Бүгінгі сабақта өткен тақырып бойынша қолдану.

«Сөйлем» тақырыбы бойынша оқушылар өздерінің түсінгенін топтастыру стратегиясында жаза білді. Топтастыру стратегиясы Аяқт

21 слайд
«Сөйлем» тақырыбы бойынша оқушылар өздерінің түсінгенін топтастыру стратегиясында жаза білді. Топтастыру стратегиясы Аяқталған ой бір-бірімен байланысады Жай сөйлем құрмалас сөйлем Сөйлем

21 слайд

«Сөйлем» тақырыбы бойынша оқушылар өздерінің түсінгенін топтастыру стратегиясында жаза білді. Топтастыру стратегиясы Аяқталған ой бір-бірімен байланысады Жай сөйлем құрмалас сөйлем Сөйлем

«Автор орындығы» Оқушының жазған шығарма, эссесін отырғызып оқыту, үй тапсырмасын сұрауда, ой толғаныс кезеңін

22 слайд
«Автор орындығы» Оқушының жазған шығарма, эссесін отырғызып оқыту, үй тапсырмасын сұрауда, ой толғаныс кезеңінде де қолданып отырдым. Синквейн стратегиясы: Бес жолды өлең құрастыру: • Не? – Сөйлем. • Қандай? – құрмалас, жай • Не істейді? – байланысады, • Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. • Түйін сөз – Сөйлем бас әріппен басталып жазылады Оқушы осы бір ғана бес жолды тұжырым арқылы сөйлемге жан – жақты сипаттама берді.

22 слайд

«Автор орындығы» Оқушының жазған шығарма, эссесін отырғызып оқыту, үй тапсырмасын сұрауда, ой толғаныс кезеңінде де қолданып отырдым. Синквейн стратегиясы: Бес жолды өлең құрастыру: • Не? – Сөйлем. • Қандай? – құрмалас, жай • Не істейді? – байланысады, • Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. • Түйін сөз – Сөйлем бас әріппен басталып жазылады Оқушы осы бір ғана бес жолды тұжырым арқылы сөйлемге жан – жақты сипаттама берді.

Осы бағытта қабілетті деп танылған дарынды оқушыларды атап айтуға болады. Олар өздерінің ұшқыр , нақты, өмірмен ба

23 слайд
Осы бағытта қабілетті деп танылған дарынды оқушыларды атап айтуға болады.   Олар өздерінің ұшқыр , нақты, өмірмен байланыстыра білген жауаптарымен көзге түсе білді. Осы қабілетті деп танылған балармен  жеке жоспар бойынша жұмыс жасаудамын . Дарынды оқушылармен мынадай жеке тапсырмалар түрі жүргізіледі:  Салыстыру (венн диаграмма)  Кесте, тірек- сызба  (талқылау кестесі, семантикалық карта)  Биосуреттермен жұмыс (Тірек суреттер символдары)  Зерттеу жобасы (Алгоритм негізінде семантикалық карта) Аталған әдістер оқушының пікірін ашық жазуға, өз ойын дәлелді түрде жеткізе білуге, шығармашылық қабілетін шыңдауға, зерттеу жұмысын жүргізуге, ойын жинақтауға үйретеді.

23 слайд

Осы бағытта қабілетті деп танылған дарынды оқушыларды атап айтуға болады.   Олар өздерінің ұшқыр , нақты, өмірмен байланыстыра білген жауаптарымен көзге түсе білді. Осы қабілетті деп танылған балармен  жеке жоспар бойынша жұмыс жасаудамын . Дарынды оқушылармен мынадай жеке тапсырмалар түрі жүргізіледі:  Салыстыру (венн диаграмма)  Кесте, тірек- сызба  (талқылау кестесі, семантикалық карта)  Биосуреттермен жұмыс (Тірек суреттер символдары)  Зерттеу жобасы (Алгоритм негізінде семантикалық карта) Аталған әдістер оқушының пікірін ашық жазуға, өз ойын дәлелді түрде жеткізе білуге, шығармашылық қабілетін шыңдауға, зерттеу жұмысын жүргізуге, ойын жинақтауға үйретеді.

Жұппен оқып, жұппен мазмұндау Сынып оқушылары жұппен (А, Б оқушы) отырады. Берілетін мәтін 2-ге бөлінген. 1-ші бөлімін А, 2-ші

24 слайд
Жұппен оқып, жұппен мазмұндау Сынып оқушылары жұппен (А, Б оқушы) отырады. Берілетін мәтін 2-ге бөлінген. 1-ші бөлімін А, 2-ші бөлімін Б оқушы оқиды. Сосын бір-біріне оқығандарын айтады. Екеуі бірігіп мәтін бойынша сұрақтар дайындайды. Сынып болып сол сұрақтарға жауап береді. Топпен де орындауға болады. Топта 4 оқушы болса, екеуден бірігіп мәтіннің 1 бөлігін оқиды. Қалған екеуі мәтіннің келесі бөлігін оқып, бір- біріне баяндайды.

24 слайд

Жұппен оқып, жұппен мазмұндау Сынып оқушылары жұппен (А, Б оқушы) отырады. Берілетін мәтін 2-ге бөлінген. 1-ші бөлімін А, 2-ші бөлімін Б оқушы оқиды. Сосын бір-біріне оқығандарын айтады. Екеуі бірігіп мәтін бойынша сұрақтар дайындайды. Сынып болып сол сұрақтарға жауап береді. Топпен де орындауға болады. Топта 4 оқушы болса, екеуден бірігіп мәтіннің 1 бөлігін оқиды. Қалған екеуі мәтіннің келесі бөлігін оқып, бір- біріне баяндайды.

Стикер Стикерлерді оқу үдерісін талдау үшін қолданыңыз . Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жа

25 слайд
Стикер Стикерлерді оқу үдерісін талдау үшін қолданыңыз . Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады: • Мен нені үйрендім ? • Маған не қиын болып көрінді ? • Не күрделі болды? • Мен енді нені үйренгім келеді?

25 слайд

Стикер Стикерлерді оқу үдерісін талдау үшін қолданыңыз . Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады: • Мен нені үйрендім ? • Маған не қиын болып көрінді ? • Не күрделі болды? • Мен енді нені үйренгім келеді?

Дөңгелек стол Топқа 1 парақ беріледі. Топ оқушысының бірі сол параққа осы тақырып бойынша 1 сөйлем жазады. Екіншісі оның жазғ

26 слайд
Дөңгелек стол Топқа 1 парақ беріледі. Топ оқушысының бірі сол параққа осы тақырып бойынша 1 сөйлем жазады. Екіншісі оның жазған ойын әрі қарай жалғастырып, екінші сөйлемді жазады. Соңында тақырып жайлы мәтін шығады. Бір оқушы мәтінді оқиды, сынып болып талдайды.

26 слайд

Дөңгелек стол Топқа 1 парақ беріледі. Топ оқушысының бірі сол параққа осы тақырып бойынша 1 сөйлем жазады. Екіншісі оның жазған ойын әрі қарай жалғастырып, екінші сөйлемді жазады. Соңында тақырып жайлы мәтін шығады. Бір оқушы мәтінді оқиды, сынып болып талдайды.

Кубизм 1 жақ – талдаңыз 2 жақ – салыстырыңыз 3 жақ – зерттеңіз 4 жақ – суреттеңіз 5 жақ – ойларыңызды байланыстырыңыз 6 жақ – к

27 слайд
Кубизм 1 жақ – талдаңыз 2 жақ – салыстырыңыз 3 жақ – зерттеңіз 4 жақ – суреттеңіз 5 жақ – ойларыңызды байланыстырыңыз 6 жақ – келісіңіз не қарсы шығыңыз 1

27 слайд

Кубизм 1 жақ – талдаңыз 2 жақ – салыстырыңыз 3 жақ – зерттеңіз 4 жақ – суреттеңіз 5 жақ – ойларыңызды байланыстырыңыз 6 жақ – келісіңіз не қарсы шығыңыз 1

ІІІ.3.Жаңартылған білім беру мазмұнына сай оқушылардың білім сапасына әсер ететін негізгі факторлар. Біздің на

28 слайд
ІІІ.3.Жаңартылған білім беру мазмұнына сай оқушылардың білім сапасына әсер ететін негізгі факторлар. Біздің назарымыздағы дарынды балалармен жұмыс жүргізудің ерекшеліктері екенін ескерсек, оларды анықтаудың да өзіндік тәсілдері бар. Бұл туралы зерттеуші Н.С.Лейтес қабілетті балалардың үш категориясын анықтап берген. Бірінші категория – ой-өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар. Екінші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттігімен ...

28 слайд

ІІІ.3.Жаңартылған білім беру мазмұнына сай оқушылардың білім сапасына әсер ететін негізгі факторлар. Біздің назарымыздағы дарынды балалармен жұмыс жүргізудің ерекшеліктері екенін ескерсек, оларды анықтаудың да өзіндік тәсілдері бар. Бұл туралы зерттеуші Н.С.Лейтес қабілетті балалардың үш категориясын анықтап берген. Бірінші категория – ой-өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар. Екінші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттігімен ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ