Материалдар / Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл бастауыш сыныптың жаңаша білім беру жүйесі бойынша жазылған мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
644
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер

1 слайд
Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер

1 слайд

Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер

Тиімді оқытудың 8 әдіс-тәсілі 1.Бірлескен оқу 2.Белсенділік 3.Саралау 4.Пәнаралық байланыс 5.Оқушының қажеттіліктерін қанағ

2 слайд
Тиімді оқытудың 8 әдіс-тәсілі 1.Бірлескен оқу 2.Белсенділік 3.Саралау 4.Пәнаралық байланыс 5.Оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыру 6.Оқу әңгімелері 7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану 8.Модельдеу

2 слайд

Тиімді оқытудың 8 әдіс-тәсілі 1.Бірлескен оқу 2.Белсенділік 3.Саралау 4.Пәнаралық байланыс 5.Оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыру 6.Оқу әңгімелері 7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану 8.Модельдеу

1.Бірлескен оқу- топтық жұмыстар арқылы жүзеге асады. Топта жұмыс істеу арқылы оқушы өз ойын еркін айтуға, пікір алмасты

3 слайд
1.Бірлескен оқу- топтық жұмыстар арқылы жүзеге асады. Топта жұмыс істеу арқылы оқушы өз ойын еркін айтуға, пікір алмастыруға, жанындағылардан білімін толықтыруға үйренеді. 2.Белсенділік әдісі- жаңа білімді бұрынғы біліммен байланыстырады.Оқушылардың жүргізген тәжірибелері, эксприменттері белсенділік әдісіне жатады. 3.Саралау әдісі- бір тапсырма арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру.Мысалы: А-оқушы 2+1=3 В-оқушы 20-17=3 4.Пәнаралық байланыс.Кейбір пәндерде ортақ тақырыптар қарастырыылған.Мысалы:Сауат ашу пәні мен Дүниетану пәніндегі ортақ тақырыптар :отбасы, табиғатты қорғау т.с.с. Пәнаралық байланысты сақтау арқылы оқушы тереңірек білім алады.

3 слайд

1.Бірлескен оқу- топтық жұмыстар арқылы жүзеге асады. Топта жұмыс істеу арқылы оқушы өз ойын еркін айтуға, пікір алмастыруға, жанындағылардан білімін толықтыруға үйренеді. 2.Белсенділік әдісі- жаңа білімді бұрынғы біліммен байланыстырады.Оқушылардың жүргізген тәжірибелері, эксприменттері белсенділік әдісіне жатады. 3.Саралау әдісі- бір тапсырма арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру.Мысалы: А-оқушы 2+1=3 В-оқушы 20-17=3 4.Пәнаралық байланыс.Кейбір пәндерде ортақ тақырыптар қарастырыылған.Мысалы:Сауат ашу пәні мен Дүниетану пәніндегі ортақ тақырыптар :отбасы, табиғатты қорғау т.с.с. Пәнаралық байланысты сақтау арқылы оқушы тереңірек білім алады.

5. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру-оқушы жұмысының дұрыс немесе қате екенін анықтау , үнемі кері байланыс жасап отыр

4 слайд
5. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру-оқушы жұмысының дұрыс немесе қате екенін анықтау , үнемі кері байланыс жасап отыру. 6.Оқу әңгімелері-көбіне сауат ашу, қазақ тілі әдебиет сабақтарында қолданылады. Топта әңгімелерді талқылайды,пікір таластырады. 7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану- сыныптан тыс өз бетімен ізденуге, білім алуға көмектеседі. 8.Модельдеу-сабақтарды сызбамен түсіндіру. Есептерді сызбамен түсіндіреді. Сөйлемдерді сызбамен түсіндіреді

4 слайд

5. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру-оқушы жұмысының дұрыс немесе қате екенін анықтау , үнемі кері байланыс жасап отыру. 6.Оқу әңгімелері-көбіне сауат ашу, қазақ тілі әдебиет сабақтарында қолданылады. Топта әңгімелерді талқылайды,пікір таластырады. 7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану- сыныптан тыс өз бетімен ізденуге, білім алуға көмектеседі. 8.Модельдеу-сабақтарды сызбамен түсіндіру. Есептерді сызбамен түсіндіреді. Сөйлемдерді сызбамен түсіндіреді

Ашық және жабық сұрақтар АШЫҚ СҰРАҚТАР Неліктен алма жеміс болып табылады? Деген сұрақты қойсақ оқушының кеңірек

5 слайд
Ашық және жабық сұрақтар АШЫҚ СҰРАҚТАР Неліктен алма жеміс болып табылады? Деген сұрақты қойсақ оқушының кеңірек ойлануына мүмкіндік береміз. Сондықтан көбірек ашық сұрақтарды пайдалануға тиістіміз ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР -иә -жоқ деп қана жауап беріледі. Алма жеміс пе? Иә. Оқушыға ойлануға мүмкіндік берілмеді.

5 слайд

Ашық және жабық сұрақтар АШЫҚ СҰРАҚТАР Неліктен алма жеміс болып табылады? Деген сұрақты қойсақ оқушының кеңірек ойлануына мүмкіндік береміз. Сондықтан көбірек ашық сұрақтарды пайдалануға тиістіміз ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР -иә -жоқ деп қана жауап беріледі. Алма жеміс пе? Иә. Оқушыға ойлануға мүмкіндік берілмеді.

Сабақтың кезеңдері 1.Оқу мақсатын айту. 2.Ретке келтіру кезеңі -тақырып туралы не білетіндерін сұрау. Мысалы:Отбасы

6 слайд
Сабақтың кезеңдері 1.Оқу мақсатын айту. 2.Ретке келтіру кезеңі -тақырып туралы не білетіндерін сұрау. Мысалы:Отбасы туралы не білеміз? 3.Зерттеу кезеңі. Ата деп кімді айтамыз? 4.Сұрыптау кезеңі-дұрыс, қате жауаптарды анықтау, тағы қосатындары бар ма? 5.Алға ілгерілеу-мұғалімнің тақырыпты толықтыруы 6.Байланыс орнату-бүгін не өткендері туралы қайталау. 7.Кері байланыс

6 слайд

Сабақтың кезеңдері 1.Оқу мақсатын айту. 2.Ретке келтіру кезеңі -тақырып туралы не білетіндерін сұрау. Мысалы:Отбасы туралы не білеміз? 3.Зерттеу кезеңі. Ата деп кімді айтамыз? 4.Сұрыптау кезеңі-дұрыс, қате жауаптарды анықтау, тағы қосатындары бар ма? 5.Алға ілгерілеу-мұғалімнің тақырыпты толықтыруы 6.Байланыс орнату-бүгін не өткендері туралы қайталау. 7.Кері байланыс