Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңаша білім беру аясында
қолданылатын педагогикалық
әдіс-тәсілдер
1 слайд
Жаңаша білім беру аясында қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер
2 слайд
Тиімді оқытудың 8 әдіс-тәсілі
1.Бірлескен оқу
2.Белсенділік
3.Саралау
4.Пәнаралық байланыс
5.Оқушының қажеттіліктерін
қанағаттандыру
6.Оқу әңгімелері
7.Электронды оқу және жаңа
технологияларды пайдалану
8.Модельдеу
2 слайд
Тиімді оқытудың 8 әдіс-тәсілі 1.Бірлескен оқу 2.Белсенділік 3.Саралау 4.Пәнаралық байланыс 5.Оқушының қажеттіліктерін қанағаттандыру 6.Оқу әңгімелері 7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану 8.Модельдеу
3 слайд
1.Бірлескен оқу- топтық жұмыстар арқылы жүзеге
асады. Топта жұмыс істеу арқылы оқушы өз ойын еркін
айтуға, пікір алмастыруға, жанындағылардан білімін
толықтыруға үйренеді.
2.Белсенділік әдісі- жаңа білімді бұрынғы біліммен
байланыстырады.Оқушылардың жүргізген тәжірибелері,
эксприменттері белсенділік әдісіне жатады.
3.Саралау әдісі- бір тапсырма арқылы әртүрлі деңгейдегі
оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру.Мысалы:
А-оқушы 2+1=3
В-оқушы 20-17=3
4.Пәнаралық байланыс.Кейбір пәндерде ортақ тақырыптар
қарастырыылған.Мысалы:Сауат ашу пәні мен Дүниетану пәніндегі
ортақ тақырыптар :отбасы, табиғатты қорғау т.с.с. Пәнаралық
байланысты сақтау арқылы оқушы тереңірек білім алады.
3 слайд
1.Бірлескен оқу- топтық жұмыстар арқылы жүзеге асады. Топта жұмыс істеу арқылы оқушы өз ойын еркін айтуға, пікір алмастыруға, жанындағылардан білімін толықтыруға үйренеді. 2.Белсенділік әдісі- жаңа білімді бұрынғы біліммен байланыстырады.Оқушылардың жүргізген тәжірибелері, эксприменттері белсенділік әдісіне жатады. 3.Саралау әдісі- бір тапсырма арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру.Мысалы: А-оқушы 2+1=3 В-оқушы 20-17=3 4.Пәнаралық байланыс.Кейбір пәндерде ортақ тақырыптар қарастырыылған.Мысалы:Сауат ашу пәні мен Дүниетану пәніндегі ортақ тақырыптар :отбасы, табиғатты қорғау т.с.с. Пәнаралық байланысты сақтау арқылы оқушы тереңірек білім алады.
4 слайд
5. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру-оқушы
жұмысының дұрыс немесе қате екенін анықтау , үнемі кері
байланыс жасап отыру.
6.Оқу әңгімелері-көбіне сауат ашу, қазақ тілі әдебиет
сабақтарында қолданылады. Топта әңгімелерді
талқылайды,пікір таластырады.
7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану-
сыныптан тыс өз бетімен ізденуге, білім алуға көмектеседі.
8.Модельдеу-сабақтарды сызбамен түсіндіру.
Есептерді сызбамен түсіндіреді.
Сөйлемдерді сызбамен түсіндіреді
4 слайд
5. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру-оқушы жұмысының дұрыс немесе қате екенін анықтау , үнемі кері байланыс жасап отыру. 6.Оқу әңгімелері-көбіне сауат ашу, қазақ тілі әдебиет сабақтарында қолданылады. Топта әңгімелерді талқылайды,пікір таластырады. 7.Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану- сыныптан тыс өз бетімен ізденуге, білім алуға көмектеседі. 8.Модельдеу-сабақтарды сызбамен түсіндіру. Есептерді сызбамен түсіндіреді. Сөйлемдерді сызбамен түсіндіреді
5 слайд
Ашық және жабық сұрақтар
АШЫҚ СҰРАҚТАР
Неліктен алма жеміс
болып табылады?
Деген сұрақты қойсақ
оқушының кеңірек
ойлануына мүмкіндік
береміз. Сондықтан
көбірек ашық сұрақтарды
пайдалануға тиістіміз
ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР
-иә
-жоқ деп қана жауап
беріледі.
Алма жеміс пе? Иә.
Оқушыға ойлануға
мүмкіндік берілмеді.
5 слайд
Ашық және жабық сұрақтар АШЫҚ СҰРАҚТАР Неліктен алма жеміс болып табылады? Деген сұрақты қойсақ оқушының кеңірек ойлануына мүмкіндік береміз. Сондықтан көбірек ашық сұрақтарды пайдалануға тиістіміз ЖАБЫҚ СҰРАҚТАР -иә -жоқ деп қана жауап беріледі. Алма жеміс пе? Иә. Оқушыға ойлануға мүмкіндік берілмеді.
6 слайд
Сабақтың кезеңдері
1.Оқу мақсатын айту.
2.Ретке келтіру кезеңі -тақырып туралы не
білетіндерін сұрау. Мысалы:Отбасы туралы не
білеміз?
3.Зерттеу кезеңі. Ата деп кімді айтамыз?
4.Сұрыптау кезеңі-дұрыс, қате жауаптарды анықтау, тағы
қосатындары бар ма?
5.Алға ілгерілеу-мұғалімнің тақырыпты толықтыруы
6.Байланыс орнату-бүгін не өткендері туралы қайталау.
7.Кері байланыс
6 слайд
Сабақтың кезеңдері 1.Оқу мақсатын айту. 2.Ретке келтіру кезеңі -тақырып туралы не білетіндерін сұрау. Мысалы:Отбасы туралы не білеміз? 3.Зерттеу кезеңі. Ата деп кімді айтамыз? 4.Сұрыптау кезеңі-дұрыс, қате жауаптарды анықтау, тағы қосатындары бар ма? 5.Алға ілгерілеу-мұғалімнің тақырыпты толықтыруы 6.Байланыс орнату-бүгін не өткендері туралы қайталау. 7.Кері байланыс