Материалдар / Жапырақтың құрылысы мен қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жапырақтың құрылысы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдіс алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
638
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 27 «Мәртөбе» жалпы орта білім беретін мектебі АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы: Жапырақтың құрылысы және қызметі Сынып: 7 «А» Пән: Биология

1 слайд
№ 27 «Мәртөбе» жалпы орта білім беретін мектебі АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы: Жапырақтың құрылысы және қызметі Сынып: 7 «А» Пән: Биология Пән мұғалімі: Жайлаубаева Жанна Абдибековна 2018-2019 оқу жылы

1 слайд

№ 27 «Мәртөбе» жалпы орта білім беретін мектебі АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы: Жапырақтың құрылысы және қызметі Сынып: 7 «А» Пән: Биология Пән мұғалімі: Жайлаубаева Жанна Абдибековна 2018-2019 оқу жылы

1.Сыныпты 3 топқа бөлу. Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы ІІ- топ 1.Ниетіне қазақтың 2.Тым-ақ тәуір еп болды- 3.Заманақы

2 слайд
1.Сыныпты 3 топқа бөлу. Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы ІІ- топ 1.Ниетіне қазақтың 2.Тым-ақ тәуір еп болды- 3.Заманақыр болар деп, 4.Сол себептен қорқамын! 5.Қыс көбейді-жаз аз боп, 6.Бай таусылды – мал аз боп, 7.Ағайыны көре алмай, І – топ 1.Шортанбай Қанайұлы 2. Зар заман толғауы 3.Зар заман, зар заман, 4.Зарлан өткен бір заман.... 5..... Жөн білмеген жамандар 6.Ел билеген бек болды, 7.Көтере алмай билігін, 8.Ұласқан үлкен кек болды. ІІІ-топ 1.Атаға бала араз боп. 2.Әр нәрсенің болжалы 3.Келе жатыр жақындап. 4.Елге егін жайылды, 5.Байға қоңсы жоламас. 6.Алдап-арбап жүрем деп, 7.Өз тілегін тілемес.

2 слайд

1.Сыныпты 3 топқа бөлу. Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы ІІ- топ 1.Ниетіне қазақтың 2.Тым-ақ тәуір еп болды- 3.Заманақыр болар деп, 4.Сол себептен қорқамын! 5.Қыс көбейді-жаз аз боп, 6.Бай таусылды – мал аз боп, 7.Ағайыны көре алмай, І – топ 1.Шортанбай Қанайұлы 2. Зар заман толғауы 3.Зар заман, зар заман, 4.Зарлан өткен бір заман.... 5..... Жөн білмеген жамандар 6.Ел билеген бек болды, 7.Көтере алмай билігін, 8.Ұласқан үлкен кек болды. ІІІ-топ 1.Атаға бала араз боп. 2.Әр нәрсенің болжалы 3.Келе жатыр жақындап. 4.Елге егін жайылды, 5.Байға қоңсы жоламас. 6.Алдап-арбап жүрем деп, 7.Өз тілегін тілемес.

Үй тапсырмасын сұрау. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру кестесі. Сәйкестендіру кестесі. Атауы Қызметі 1 Шұбалшаңның қанайналым жүйесі

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру кестесі. Сәйкестендіру кестесі. Атауы Қызметі   1 Шұбалшаңның қанайналым жүйесі Жүрекке қанды алып келетін қантамырлар     Жануарлардың қанайналым жүйесінің екі түрі бар   Төрт камералы 3 Вена қантамырлары Арқа және құрсақ қантамырларынан, олардың арасында орналасқан дененің әрбір буылтығындағы сақина тәрізді байланыстырғыш тамырлардан тұрады   4 Артерия қантамырлары Тұйық және ашық қанайналым жүйесі   5 Сүтқоректілердің жүрегі Жүректен қанды алып шығатын қантамырлар  

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. Жеке жұмыс: Сәйкестендіру кестесі. Сәйкестендіру кестесі. Атауы Қызметі   1 Шұбалшаңның қанайналым жүйесі Жүрекке қанды алып келетін қантамырлар     Жануарлардың қанайналым жүйесінің екі түрі бар   Төрт камералы 3 Вена қантамырлары Арқа және құрсақ қантамырларынан, олардың арасында орналасқан дененің әрбір буылтығындағы сақина тәрізді байланыстырғыш тамырлардан тұрады   4 Артерия қантамырлары Тұйық және ашық қанайналым жүйесі   5 Сүтқоректілердің жүрегі Жүректен қанды алып шығатын қантамырлар  

Атауы Қызметі 1 Шұбалшаңның қанайналым жүйесі 3 Жүрекке қанды алып келетін қантамырлар 2 Жануарлардың қанайналым жүйесінің

4 слайд
Атауы Қызметі   1 Шұбалшаңның қанайналым жүйесі 3 Жүрекке қанды алып келетін қантамырлар     2 Жануарлардың қанайналым жүйесінің екі түрі бар   5 Төрт камералы 3 Вена қантамырлары 1 Арқа және құрсақ қантамырларынан, олардың арасында орналасқан дененің әрбір буылтығындағы сақина тәрізді байланыстырғыш тамырлардан тұрады   4 Артерия қантамырлары 2 Тұйық және ашық қанайналым жүйесі   5 Сүтқоректілердің жүрегі 4 Жүректен қанды алып шығатын қантамырлар  

4 слайд

Атауы Қызметі   1 Шұбалшаңның қанайналым жүйесі 3 Жүрекке қанды алып келетін қантамырлар     2 Жануарлардың қанайналым жүйесінің екі түрі бар   5 Төрт камералы 3 Вена қантамырлары 1 Арқа және құрсақ қантамырларынан, олардың арасында орналасқан дененің әрбір буылтығындағы сақина тәрізді байланыстырғыш тамырлардан тұрады   4 Артерия қантамырлары 2 Тұйық және ашық қанайналым жүйесі   5 Сүтқоректілердің жүрегі 4 Жүректен қанды алып шығатын қантамырлар  

Сабақ мақсаты: Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау; Жапырақтың құрылысы мен қызметін анықтау; Күні : 28.11.2018 жыл Ба ғала

5 слайд
Сабақ мақсаты: Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау; Жапырақтың құрылысы мен қызметін анықтау; Күні : 28.11.2018 жыл Ба ғалау критерийлері • жапырақтың құрылысы мен қызметін біледі; • жапырақтың ішкі құрылысын ажыратады;

5 слайд

Сабақ мақсаты: Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау; Жапырақтың құрылысы мен қызметін анықтау; Күні : 28.11.2018 жыл Ба ғалау критерийлері • жапырақтың құрылысы мен қызметін біледі; • жапырақтың ішкі құрылысын ажыратады;

Мұғалім оқушылардан: Ағайынды бәрі: Шықса-көк, Түссе-сары. Ол не? (жапырақтар) Жапырақтың ішкі құрылысы туралы видеоролик көрсе

6 слайд
Мұғалім оқушылардан: Ағайынды бәрі: Шықса-көк, Түссе-сары. Ол не? (жапырақтар) Жапырақтың ішкі құрылысы туралы видеоролик көрсету. №1 видеоролик көрсету

6 слайд

Мұғалім оқушылардан: Ағайынды бәрі: Шықса-көк, Түссе-сары. Ол не? (жапырақтар) Жапырақтың ішкі құрылысы туралы видеоролик көрсету. №1 видеоролик көрсету

№2 видеоролик көрсету

7 слайд
№2 видеоролик көрсету

7 слайд

№2 видеоролик көрсету

8 слайд

8 слайд

Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді анықтайды ҮТ Сәйк

9 слайд
Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы   Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді анықтайды ҮТ Сәйкестендіру кестесі Шұбалшаңның қан айналым жүйесін анықтайды   Жануарлардың қанайналым жүйесінің екі түрін жазады   Вена қантамырларына анықтама береді   Артерия қантамырларына анықтама береді   Сүтқоректілердің жүрек камера санына анықтайды   Жапырақтың құрылысы мен қызметін анықтайды Термин сөзермен жұмыс Жанаспалы жасушалардың анықтамасын тауып,сәйкестендіреді   Бағаналы жасушалардың анықтамасын тауып,сәйкестендіреді   Борпылдақ жасушалардың анықтамасын тауып,сәйкестендіреді   Жүйкелену дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Жапырақ дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Сағақты дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Қынап дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Сағақсыз дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Мәтінмен жұмыс Жапырақтың ішкі құрылысымен таныстырады   Жапырақтың қызметін жазады, өсімдіктердін жапырақтарын ажыратады   Суреттермен жұмыс Жай және күрделі жапыраққа анықтама береді   Сағақсыз және сағақты жапырақтарды ажыратады   Жапырақтардың жүйкеленуін түсіндіреді   Жапырақ тақтасының жиектерінің атауын жазады.   Өсімдіктердің жапырақтарының түрін ажыратады № 1 тапсырма Жай және күрделі жапырақтарды ажыратады.   Сурет арқылы жай және күрделі жапырақтарды атайды № 2 тапсырма Жай және күрделі жапырақтарға сәйкестендіріп жазады.  

9 слайд

Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы   Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді анықтайды ҮТ Сәйкестендіру кестесі Шұбалшаңның қан айналым жүйесін анықтайды   Жануарлардың қанайналым жүйесінің екі түрін жазады   Вена қантамырларына анықтама береді   Артерия қантамырларына анықтама береді   Сүтқоректілердің жүрек камера санына анықтайды   Жапырақтың құрылысы мен қызметін анықтайды Термин сөзермен жұмыс Жанаспалы жасушалардың анықтамасын тауып,сәйкестендіреді   Бағаналы жасушалардың анықтамасын тауып,сәйкестендіреді   Борпылдақ жасушалардың анықтамасын тауып,сәйкестендіреді   Жүйкелену дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Жапырақ дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Сағақты дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Қынап дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Сағақсыз дегеніміз не екенін тауып, сәйкестендіреді   Мәтінмен жұмыс Жапырақтың ішкі құрылысымен таныстырады   Жапырақтың қызметін жазады, өсімдіктердін жапырақтарын ажыратады   Суреттермен жұмыс Жай және күрделі жапыраққа анықтама береді   Сағақсыз және сағақты жапырақтарды ажыратады   Жапырақтардың жүйкеленуін түсіндіреді   Жапырақ тақтасының жиектерінің атауын жазады.   Өсімдіктердің жапырақтарының түрін ажыратады № 1 тапсырма Жай және күрделі жапырақтарды ажыратады.   Сурет арқылы жай және күрделі жапырақтарды атайды № 2 тапсырма Жай және күрделі жапырақтарға сәйкестендіріп жазады.  

І-топ. «TARSIA» әдісі. Термин сөздермен жұмыс. ІІ-топ. «INSERT» әдісі. Мәтінмен жұмыс. ІІІ-топ. «Кластер» әдісі. Суреттермен жұм

10 слайд
І-топ. «TARSIA» әдісі. Термин сөздермен жұмыс. ІІ-топ. «INSERT» әдісі. Мәтінмен жұмыс. ІІІ-топ. «Кластер» әдісі. Суреттермен жұмыс.

10 слайд

І-топ. «TARSIA» әдісі. Термин сөздермен жұмыс. ІІ-топ. «INSERT» әдісі. Мәтінмен жұмыс. ІІІ-топ. «Кластер» әдісі. Суреттермен жұмыс.

Дәптермен жұмыс. 106,107 беттегі №1,2 тапсырмалар. 106 бет. Тапсырма №1 107 бет. Тапсырма №2 Жапырақ Өсімдіктер Жай АЛМА, ШИЕ,

11 слайд
Дәптермен жұмыс. 106,107 беттегі №1,2 тапсырмалар. 106 бет. Тапсырма №1 107 бет. Тапсырма №2 Жапырақ Өсімдіктер Жай АЛМА, ШИЕ, ТЕРЕК, ҚАЙЫҢ, ЕМЕН Күрделі АКАТЦИЯ, ШЕТЕН, ТАЛШЫН, ШАҒАН, БҰРШАҚ Жапырақ Жапырақ суреттері Жай 1, 2, 3, 6 Күрделі 4, 5, 8, 7, 9

11 слайд

Дәптермен жұмыс. 106,107 беттегі №1,2 тапсырмалар. 106 бет. Тапсырма №1 107 бет. Тапсырма №2 Жапырақ Өсімдіктер Жай АЛМА, ШИЕ, ТЕРЕК, ҚАЙЫҢ, ЕМЕН Күрделі АКАТЦИЯ, ШЕТЕН, ТАЛШЫН, ШАҒАН, БҰРШАҚ Жапырақ Жапырақ суреттері Жай 1, 2, 3, 6 Күрделі 4, 5, 8, 7, 9

Жаңа сабақты қорытындылау. 1.«Не?» – 1 сөз. 2. «Қандай?» -2 сөз. 3. «Не істейді?» -3 сөз. 4. «Оның маңызы қандай?» – 4 сөз. 5. «

12 слайд
Жаңа сабақты қорытындылау. 1.«Не?» – 1 сөз. 2. «Қандай?» -2 сөз. 3. «Не істейді?» -3 сөз. 4. «Оның маңызы қандай?» – 4 сөз. 5. «Оны басқаша қалай атауға болады?» - 1 сөз Мысалы:  Тамыр                         Қажетті, шашақ Бекітеді, тартады, қоректендіреді Өсімдіктің өсуі үшін қажетті Мүше.

12 слайд

Жаңа сабақты қорытындылау. 1.«Не?» – 1 сөз. 2. «Қандай?» -2 сөз. 3. «Не істейді?» -3 сөз. 4. «Оның маңызы қандай?» – 4 сөз. 5. «Оны басқаша қалай атауға болады?» - 1 сөз Мысалы:  Тамыр                         Қажетті, шашақ Бекітеді, тартады, қоректендіреді Өсімдіктің өсуі үшін қажетті Мүше.

Бағалау. Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы. Үйге тапсырма. 106 бет. Өз білімдеріңді тексеріңдер.

13 слайд
Бағалау. Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы. Үйге тапсырма. 106 бет. Өз білімдеріңді тексеріңдер.

13 слайд

Бағалау. Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, смайликтер арқылы. Үйге тапсырма. 106 бет. Өз білімдеріңді тексеріңдер.

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Сауалнама» әдісі Оқушының аты-жөні _____________________ 1.Сабақта мен ..... белсе

14 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Сауалнама» әдісі   Оқушының аты-жөні _____________________     1.Сабақта мен ..... белсенді болдым / белсенді болмадым   2.Сабақтағы жұмысыма .... қанағаттандым / қанағаттанбадым   3.Сабақ мен үшін .... жылдам аяқталды / аяқталмай кетті   4.Сабақта мен .... шаршадым / шаршамадым   5.Менің көңіл күйім ...... жақсарды / нашарлады   6.Сабақтағы тапсырмалар ...... түсінікті / түсініксіз пайдалы / пайдасы жоқ қызықты / қызық емес   7. Үй тапсырмасы мен үшін .... жеңіл / қиын

14 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Сауалнама» әдісі   Оқушының аты-жөні _____________________     1.Сабақта мен ..... белсенді болдым / белсенді болмадым   2.Сабақтағы жұмысыма .... қанағаттандым / қанағаттанбадым   3.Сабақ мен үшін .... жылдам аяқталды / аяқталмай кетті   4.Сабақта мен .... шаршадым / шаршамадым   5.Менің көңіл күйім ...... жақсарды / нашарлады   6.Сабақтағы тапсырмалар ...... түсінікті / түсініксіз пайдалы / пайдасы жоқ қызықты / қызық емес   7. Үй тапсырмасы мен үшін .... жеңіл / қиын

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ