Жаратылыстану 3-тоқсан 6-сынып бойынша презентациялар слайдтар дайын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өлі табиғаттағы
үдерістерСабақ 1
1 слайд
Өлі табиғаттағы үдерістерСабақ 1
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан
үдерістерді модельдеу (таудың жасалу,
мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың
айналымы)
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)
3 слайд
Миға шабуыл
1.Модельдеу деген не?
2. Модель мен модельдеудің
айырмашылықтары қандай?
3.Модельдеудің қандай түрлері бар?
3 слайд
Миға шабуыл 1.Модельдеу деген не? 2. Модель мен модельдеудің айырмашылықтары қандай? 3.Модельдеудің қандай түрлері бар?
4 слайд
1-Тапсырма
1. Модельдеу нысандары қандай
жағдайда жасалады? Мысалдар
келтіреді.
4 слайд
1-Тапсырма 1. Модельдеу нысандары қандай жағдайда жасалады? Мысалдар келтіреді.
5 слайд
2. Суретті пайдаланып, кластерді
толықтырады. Өз мысалдарыңды
келтіреді.
5 слайд
2. Суретті пайдаланып, кластерді толықтырады. Өз мысалдарыңды келтіреді.
6 слайд
3. Суретте берілген жанартау
модельдерін салыстырады. Әр
модельдің артықшылығы мен
кемшіліктерін анықтайды.
6 слайд
3. Суретте берілген жанартау модельдерін салыстырады. Әр модельдің артықшылығы мен кемшіліктерін анықтайды.
7 слайд
2-Тапсырма
1.Модель түрлерін түсіндіреді.
7 слайд
2-Тапсырма 1.Модель түрлерін түсіндіреді.
8 слайд
2.Модельдерді қандай мақсатта
қолданылады?
8 слайд
2.Модельдерді қандай мақсатта қолданылады?
9 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
9 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
10 слайд
Өлі табиғаттағы
үдерістерСабақ 2
10 слайд
Өлі табиғаттағы үдерістерСабақ 2
11 слайд
Миға шабуыл
1.Фотосинтез деген не?
2.Химиялық құбылыстар дегеніміз не?
3.Шіру ұғымына анықтама беріңдер.
11 слайд
Миға шабуыл 1.Фотосинтез деген не? 2.Химиялық құбылыстар дегеніміз не? 3.Шіру ұғымына анықтама беріңдер.
12 слайд
1.Тапсырма
1. Дәптеріңе фотосинтез үдерісін сызба
түрінде көрсетеді. Қандай айналым
орын алатынын айтады. Бұл айналымға
қандай түрткіжайттар әсер етеді?
12 слайд
1.Тапсырма 1. Дәптеріңе фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетеді. Қандай айналым орын алатынын айтады. Бұл айналымға қандай түрткіжайттар әсер етеді?
13 слайд
2. Фотосинтез үдерісін шартты
формула түрінде көрсетеді.Берілген
заттардың химиялық айналымы
нәтижесінде не алынады?
13 слайд
2. Фотосинтез үдерісін шартты формула түрінде көрсетеді.Берілген заттардың химиялық айналымы нәтижесінде не алынады?
14 слайд
3. Дәптеріңе тыныс алу үдерісін сызба
түрінде көрсетед. Сызбада демді ішіңе
тартқан кезде қандай зат организмге
түсетінін және демді шығарған кезде
организмнен қандай зат
шығарылатынын белгілейді.
14 слайд
3. Дәптеріңе тыныс алу үдерісін сызба түрінде көрсетед. Сызбада демді ішіңе тартқан кезде қандай зат организмге түсетінін және демді шығарған кезде организмнен қандай зат шығарылатынын белгілейді.
15 слайд
2.Тапсырма
1. Шіру үдерісі туралы ақпаратты
оқиды. Сызбаны ақпаратпен
толықтырады. Сыныптасыңа шіру
үдерісін түсіндіреді.
15 слайд
2.Тапсырма 1. Шіру үдерісі туралы ақпаратты оқиды. Сызбаны ақпаратпен толықтырады. Сыныптасыңа шіру үдерісін түсіндіреді.
16 слайд
2.Химиялық айналымға мысал
келтіреді және оны түсіндіреді.
16 слайд
2.Химиялық айналымға мысал келтіреді және оны түсіндіреді.
17 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
17 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
18 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ 3
18 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 3
19 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.1 жасуша компоненттерін
анықтау
19 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау
20 слайд
Миға шабуыл
1.Жасуша деген не?
2. Жасушаны көру үшін қандай құралдар
қажет?
3.Жасушаныалғаш ашқан кім?
20 слайд
Миға шабуыл 1.Жасуша деген не? 2. Жасушаны көру үшін қандай құралдар қажет? 3.Жасушаныалғаш ашқан кім?
21 слайд
1-Тапсырма
1. Құралсыз көзбен оның жасушаларын көре
аламыз ба? Жасушаларды көру үшін не істеу
қажет?
21 слайд
1-Тапсырма 1. Құралсыз көзбен оның жасушаларын көре аламыз ба? Жасушаларды көру үшін не істеу қажет?
22 слайд
2.Робет Гуктың еңбегін сипаттайды?
22 слайд
2.Робет Гуктың еңбегін сипаттайды?
23 слайд
2-Тапсырма
Өсімдік жасушасының құрылымы
Саған қажет: микроскоп; пияз қабығының
микропрепараттары.
Жұмыс барысы:
1. Микроскоппен жұмыс істеу кезіндегі
қауіпсіздік техникасы ережелерін қайтала.
2. Жұмысты орындау үшін микроскопты
дайында.
3. Пияз қабығының микропрепаратын тексеріп,
суретпен салыстыр. 17-суретте көрсетілген
органоидтарды тап.
23 слайд
2-Тапсырма Өсімдік жасушасының құрылымы Саған қажет: микроскоп; пияз қабығының микропрепараттары. Жұмыс барысы: 1. Микроскоппен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін қайтала. 2. Жұмысты орындау үшін микроскопты дайында. 3. Пияз қабығының микропрепаратын тексеріп, суретпен салыстыр. 17-суретте көрсетілген органоидтарды тап.
24 слайд
4. Жасуша құрылымының суретін сал,
органоидтарды көрсет.
5. Препаратты йод ерітіндісімен боя. Ол үшін
зат қоятын үстелге йодтың бір тамшысын
тамыз. Сүзгіш қағазбен екінші жағынан
артық ерітіндіні сорып ал. Жасушаның қай
бөлігі саған көрінетін болды?
6. Препаратты үлкейтіп қара. Ондағы
жасушаны қоршап тұрған қошқыл жолақты
қабықшаны тап. Оның ішіндегі сарғыш зат –
цитоплазма (ол бүкіл жасушаны алып жатуы
немесе шет жағында тұруы мүмкін).
Цитоплазмадағы ядро жақсы көрінеді.
Жасуша сөлі бар вакуольді тап
24 слайд
4. Жасуша құрылымының суретін сал, органоидтарды көрсет. 5. Препаратты йод ерітіндісімен боя. Ол үшін зат қоятын үстелге йодтың бір тамшысын тамыз. Сүзгіш қағазбен екінші жағынан артық ерітіндіні сорып ал. Жасушаның қай бөлігі саған көрінетін болды? 6. Препаратты үлкейтіп қара. Ондағы жасушаны қоршап тұрған қошқыл жолақты қабықшаны тап. Оның ішіндегі сарғыш зат – цитоплазма (ол бүкіл жасушаны алып жатуы немесе шет жағында тұруы мүмкін). Цитоплазмадағы ядро жақсы көрінеді. Жасуша сөлі бар вакуольді тап
25 слайд
25 слайд
26 слайд
7. Жапырақтың жұмсақ жеріндегі
жасушасының суретін қара (18-сурет).
Органоидтарды: қабықша, цитоплазма,
ядро, вакуоль, хлоропластарды тап.
Суретте белгіле
26 слайд
7. Жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушасының суретін қара (18-сурет). Органоидтарды: қабықша, цитоплазма, ядро, вакуоль, хлоропластарды тап. Суретте белгіле
27 слайд
8. Пияз қабығы мен жапырақтың
жұмсақ жеріндегі жасушаларын
салыстыр. Айырмашылықтары мен
ұқсастықтарын тап
9. Венн диаграммасын толтыр.
27 слайд
8. Пияз қабығы мен жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушаларын салыстыр. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын тап 9. Венн диаграммасын толтыр.
28 слайд
Айырмашылықтардың болу себебін
қалай түсіндірер едің?
10. Жасалған жұмыс бойынша
қорытынды жаса.
28 слайд
Айырмашылықтардың болу себебін қалай түсіндірер едің? 10. Жасалған жұмыс бойынша қорытынды жаса.
29 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
29 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
30 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ 4
30 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 4
31 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді
түсіндіру
31 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру
32 слайд
Миға шабуыл
1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз
нысандарынан қандай белгілері бойынша
ажыратуға болады?
2. Тірі организмдерге қандай биологиялық
үдерістер тән?
3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді
зерттеудің қандай мәні бар?
4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру
үшін қажет болады?
32 слайд
Миға шабуыл 1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады? 2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән? 3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар? 4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады?
33 слайд
1-Тапсырма
1.Сызбаны түсіндіреді
33 слайд
1-Тапсырма 1.Сызбаны түсіндіреді
34 слайд
2. «Энергия және зат алмасу»
үдерісінің графикалық моделін
жасайды. Сыныпқа ұсынады.
34 слайд
2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды. Сыныпқа ұсынады.
35 слайд
2-Тапсырма
1. Суретте қандай үдерістер
бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік
әрекетінің үдерістері» кластерін
құрады.
35 слайд
2-Тапсырма 1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.
36 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
36 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
37 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСаб ақ 5
37 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСаб ақ 5
38 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін
ажырату
38 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату
39 слайд
Миға шабуыл
1.Қоректену дегеніміз не?
2.Қоректенудің қандай түрлері бар?
39 слайд
Миға шабуыл 1.Қоректену дегеніміз не? 2.Қоректенудің қандай түрлері бар?
40 слайд
1-Тапсырма
1. Суретке қарап, өсімдіктің қоректенуі
туралы қорытынды жасайды.
«Өсімдіктің қоректенуі» сызбасын
толтырады. Сызбаны мәтіндегі
ақпаратпен толықтырады.
40 слайд
1-Тапсырма 1. Суретке қарап, өсімдіктің қоректенуі туралы қорытынды жасайды. «Өсімдіктің қоректенуі» сызбасын толтырады. Сызбаны мәтіндегі ақпаратпен толықтырады.
41 слайд
2. Автотрофты қоректену деген не? Оған
мысал келтіреді.
41 слайд
2. Автотрофты қоректену деген не? Оған мысал келтіреді.
42 слайд
2-Тапсырма
1. Суретке түсініктеме береді.
42 слайд
2-Тапсырма 1. Суретке түсініктеме береді.
43 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
43 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
44 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ 6
44 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 6
45 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.4 толыққанды тамақтану
рационын құру
45 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру
46 слайд
Миға шабуыл
1.Рацион дегеніміз не?
2.Қоректенудің қандай түрлері бар?
3.Не себепті тамақтану нормасын
есептейді?
46 слайд
Миға шабуыл 1.Рацион дегеніміз не? 2.Қоректенудің қандай түрлері бар? 3.Не себепті тамақтану нормасын есептейді?
47 слайд
1-Тапсырма
1. Сарамандық жұмыс
Тағам рационын жасау
Жұмыстың мақсаты: тамақтану
нормасын есептей отырып, тәуліктік
рацион жасауды үйрену.
Жұмыс барысы:
1. 11–13 жастағы балалардың ақуыз, май,
көмірсу мен энергияны тәуліктік
қажетсінуі туралы кестедегі ақпаратпен
танысады
47 слайд
1-Тапсырма 1. Сарамандық жұмыс Тағам рационын жасау Жұмыстың мақсаты: тамақтану нормасын есептей отырып, тәуліктік рацион жасауды үйрену. Жұмыс барысы: 1. 11–13 жастағы балалардың ақуыз, май, көмірсу мен энергияны тәуліктік қажетсінуі туралы кестедегі ақпаратпен танысады
48 слайд
48 слайд
49 слайд
2. Азық-түлік калориялығы кестесін
пайдаланып, тәуліктік рационды
құрады.
49 слайд
2. Азық-түлік калориялығы кестесін пайдаланып, тәуліктік рационды құрады.
50 слайд
50 слайд
51 слайд
3. Мәліметті 4-кестеге жазады.
51 слайд
3. Мәліметті 4-кестеге жазады.
52 слайд
4. Тиімді тамақтанудың маңызы туралы
қорытынды жасайды.
5. Өзіңнің тамақтану рационыңның
тиімді тамақтану қағидасына сәйкестігін
бағалайды.
52 слайд
4. Тиімді тамақтанудың маңызы туралы қорытынды жасайды. 5. Өзіңнің тамақтану рационыңның тиімді тамақтану қағидасына сәйкестігін бағалайды.
53 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
53 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
54 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ
7
54 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 7
55 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі
органикалық заттардың болуын
тестілу
55 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу
56 слайд
Миға шабуыл
1.Ақуыз деген не?
2.Майлар дегеніміз не?
3. Организимді қандай заттар
нәрлендіреді?
56 слайд
Миға шабуыл 1.Ақуыз деген не? 2.Майлар дегеніміз не? 3. Организимді қандай заттар нәрлендіреді?
57 слайд
1-Тапсырма
Тәжірибе.
Сүзбенің үш түрінің құрамындағы крахмалды
анықтау
Саған қажет: – йод ерітіндісі; дәрі тамызғыш; картоп
түйнегінің кесіндісі; түрлі өндіруші өндірген үш түрлі
сүзбе.
Тәжірибе барысы:
1. Крахмалға сапалы реакцияны іске асыр. Егер өнімнің
құрамында крахмал бар болса, онда йодтың түсі өзгеріп,
қошқыл күлгін түс пайда болатынын білесің. Сенің көз
алдыңдағы бақылау үлгісі – картоп. Картопқа йод
ерітіндісінің тамшысын тамыз – түсі өзгереді, сосын
қасына йодтың өзін тамызып көреді. Йодтың шынайы
түсін көресің.
57 слайд
1-Тапсырма Тәжірибе. Сүзбенің үш түрінің құрамындағы крахмалды анықтау Саған қажет: – йод ерітіндісі; дәрі тамызғыш; картоп түйнегінің кесіндісі; түрлі өндіруші өндірген үш түрлі сүзбе. Тәжірибе барысы: 1. Крахмалға сапалы реакцияны іске асыр. Егер өнімнің құрамында крахмал бар болса, онда йодтың түсі өзгеріп, қошқыл күлгін түс пайда болатынын білесің. Сенің көз алдыңдағы бақылау үлгісі – картоп. Картопқа йод ерітіндісінің тамшысын тамыз – түсі өзгереді, сосын қасына йодтың өзін тамызып көреді. Йодтың шынайы түсін көресің.
58 слайд
2. Йод ерітіндісінің бір тамшысын
сүзбенің әр түріне тамызып көреді.
Йодтың түсі қалай өзгеретінін
байқайды.
3. Оның түсін сипаттайды. Қорытынды
жасайды.
58 слайд
2. Йод ерітіндісінің бір тамшысын сүзбенің әр түріне тамызып көреді. Йодтың түсі қалай өзгеретінін байқайды. 3. Оның түсін сипаттайды. Қорытынды жасайды.
59 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
59 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
60 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ 8
60 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 8
61 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.6 ағзалардағы қоректік
заттардың тасымалдануын
модельдеу
61 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.6 ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу
62 слайд
Миға шабуыл
1. Организмдегі зат тасымалының ең
басты мақсаты қандай?
2. Жануарларда нәрлендіргіш заттарды
тасымалдауға не көмектеседі?
3. Адам организмі үшін азық-түліктің
рөлі қандай?
62 слайд
Миға шабуыл 1. Организмдегі зат тасымалының ең басты мақсаты қандай? 2. Жануарларда нәрлендіргіш заттарды тасымалдауға не көмектеседі? 3. Адам организмі үшін азық-түліктің рөлі қандай?
63 слайд
1-Тапсырма
1. Өсімдіктерде судың тасымалдануын
түсіндіреді.
63 слайд
1-Тапсырма 1. Өсімдіктерде судың тасымалдануын түсіндіреді.
64 слайд
2-Тапсырма
1. Тірі организмдерде негізгі тасымал
жүйесі қанайналым жүйесі екеін
дәлелдейді.
64 слайд
2-Тапсырма 1. Тірі организмдерде негізгі тасымал жүйесі қанайналым жүйесі екеін дәлелдейді.
65 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
65 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
66 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ 9
66 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 9
67 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс
шығарғандағы ауа құрамындағы
айырмашылықты зерттеу
67 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу
68 слайд
Миға шабуыл
1. Тыныс алу дегеніміз не?
2.Өсімдіктерде тынысалу мүшесі бар
ма?
3.Тыныс алу құбылысын сипаттаңдар.
68 слайд
Миға шабуыл 1. Тыныс алу дегеніміз не? 2.Өсімдіктерде тынысалу мүшесі бар ма? 3.Тыныс алу құбылысын сипаттаңдар.
69 слайд
1-Тапсырма
1.Өсімдіктегі газ алмасу құбылысын
түсіндіреді.
69 слайд
1-Тапсырма 1.Өсімдіктегі газ алмасу құбылысын түсіндіреді.
70 слайд
2. Жануарлардың тыныс алу жүйесі
қандай болады?
70 слайд
2. Жануарлардың тыныс алу жүйесі қандай болады?
71 слайд
2-Тапсырма
1.Адамның тыныс алу ағзасының
құрылысын түсіндіреді.
71 слайд
2-Тапсырма 1.Адамның тыныс алу ағзасының құрылысын түсіндіреді.
72 слайд
2. Кестенің 2-бағанындағы тыныс алу
мүшелерін 1-бағандағы тиісті
жануарлар әлемінің өкілдерімен нұсқар
арқылы қосады.
72 слайд
2. Кестенің 2-бағанындағы тыныс алу мүшелерін 1-бағандағы тиісті жануарлар әлемінің өкілдерімен нұсқар арқылы қосады.
73 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
73 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
74 слайд
Тірі табиғаттағы
үдерістерСабақ 10
74 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 10
75 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын
өнімдерді атау
75 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау
76 слайд
Миға шабуыл
1. Бөліп шығару жүйесін сипаттандар.
2. Организимнен бөліп шығаратын
өнімдер қандай күйде болады?
3.Аммияк деген не?
76 слайд
Миға шабуыл 1. Бөліп шығару жүйесін сипаттандар. 2. Организимнен бөліп шығаратын өнімдер қандай күйде болады? 3.Аммияк деген не?
77 слайд
1-Тапсырма
1. Сызбадағы сөздерді пайдаланып,
«Өсімдіктердегі зат алмасу» сызбасын
жасайды. Жұмыс нәтижесін жұпта
талқылаңдар.
Қорытынды жасайды.
Тірі организмге қандай заттар түседі
және қандай заттар бөлініп шығады?
Тірі организмнен керексіз заттарды
шығару үдерісінің мәні неде?
77 слайд
1-Тапсырма 1. Сызбадағы сөздерді пайдаланып, «Өсімдіктердегі зат алмасу» сызбасын жасайды. Жұмыс нәтижесін жұпта талқылаңдар. Қорытынды жасайды. Тірі организмге қандай заттар түседі және қандай заттар бөлініп шығады? Тірі организмнен керексіз заттарды шығару үдерісінің мәні неде?
78 слайд
78 слайд
79 слайд
2-Тапсырма
1. Организмнен бөліп шығарылатын
өнімдер қандай күйде болады?
79 слайд
2-Тапсырма 1. Организмнен бөліп шығарылатын өнімдер қандай күйде болады?
80 слайд
2.Омыртқалыларда бөліп шығару
мүшелерін атайды.
80 слайд
2.Омыртқалыларда бөліп шығару мүшелерін атайды.
81 слайд
81 слайд
82 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
82 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
83 слайд
Энергия түрлері
мен көздеріСабақ 11
83 слайд
Энергия түрлері мен көздеріСабақ 11
84 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.5.1.1 энергия көздерін атау
84 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.5.1.1 энергия көздерін атау
85 слайд
Миға шабуыл
1. Энергия деген не?
2. Энергияның қандай түрлерін
білесің?
85 слайд
Миға шабуыл 1. Энергия деген не? 2. Энергияның қандай түрлерін білесің?
86 слайд
1-Тапсырма
Суретке қарап, «Энергияның қандай
түрлері қолданылады?» деген сұраққа
жауап береді
86 слайд
1-Тапсырма Суретке қарап, «Энергияның қандай түрлері қолданылады?» деген сұраққа жауап береді
87 слайд
1. Жұмбақтарды оқы.
«Энергияның қандай түрін
адамдар әлдеқайда жиі
қолданады?» деген сұраққа жауап
бер.
87 слайд
1. Жұмбақтарды оқы. «Энергияның қандай түрін адамдар әлдеқайда жиі қолданады?» деген сұраққа жауап бер.
88 слайд
2-Тапсырма
2.Суреттегі берілген суреттерді
топтарға бөл. Бұл энергия
көздеріне донор ретінде энергия
беретін не екенін жаз. Олар
энергия көзінің қай түріне жатады?
88 слайд
2-Тапсырма 2.Суреттегі берілген суреттерді топтарға бөл. Бұл энергия көздеріне донор ретінде энергия беретін не екенін жаз. Олар энергия көзінің қай түріне жатады?
89 слайд
89 слайд
90 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
90 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
91 слайд
Энергия түрлері
мен көздеріСабақ 12
91 слайд
Энергия түрлері мен көздеріСабақ 12
92 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.5.1.2 энергияны шығарумен және
оның жұтылуымен байланысты
үдерістерді атау және мысалдар
келтіру
92 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мысалдар келтіру
93 слайд
Миға шабуыл
1.Энергия деген не?
2.Қызу және суыну үдерісіне анықтана
беріңдер.
93 слайд
Миға шабуыл 1.Энергия деген не? 2.Қызу және суыну үдерісіне анықтана беріңдер.
94 слайд
1-Тапсырма
1. Суреттегі заттарды қарап, сұрақтарға
жауап береді:
1. Қайсысы энергия көзі, ал қайсысы
энергия қабылдағыш?
2. Энергия көзі қандай күйге
ұшырауда? Энергия қабылдайтын
нысандарда қандай өзгеріс байқалады?
94 слайд
1-Тапсырма 1. Суреттегі заттарды қарап, сұрақтарға жауап береді: 1. Қайсысы энергия көзі, ал қайсысы энергия қабылдағыш? 2. Энергия көзі қандай күйге ұшырауда? Энергия қабылдайтын нысандарда қандай өзгеріс байқалады?
95 слайд
2-Тапсырма
1-тәжірибе.
Саған қажет:
– суық су және ыстық су
құйылған стақандар; шыны
таяқша және металл қасық;
орамал
95 слайд
2-Тапсырма 1-тәжірибе. Саған қажет: – суық су және ыстық су құйылған стақандар; шыны таяқша және металл қасық; орамал
96 слайд
Жұмыс барысы:
1) Ыстық су құйылған стақанға бір
мезетте шыны таяқша мен металл
қасықты сал.
2) 5–10 секундтан кейін оларды алып,
орамалмен сүрт. Сосын қолыңа қысып
ұста да, қайсысы көбірек қызғанын
анықта. Денелердің қайсысы
жылдамырақ энергия алатынын
дәптеріңе жаз.
96 слайд
Жұмыс барысы: 1) Ыстық су құйылған стақанға бір мезетте шыны таяқша мен металл қасықты сал. 2) 5–10 секундтан кейін оларды алып, орамалмен сүрт. Сосын қолыңа қысып ұста да, қайсысы көбірек қызғанын анықта. Денелердің қайсысы жылдамырақ энергия алатынын дәптеріңе жаз.
97 слайд
3) Суық су құйылған стақанға да бір
мезетте шыны таяқша мен металл
қасықты сал.
4) 5–10 секундтан кейін оларды алып,
суын сүрт. Қолыңа қысып ұстап,
денелердің қайсысы көбірек суығанын
анықта. Денелердің қайсысы
жылдамырақ энергия беретінін
дәптеріңе жазады
97 слайд
3) Суық су құйылған стақанға да бір мезетте шыны таяқша мен металл қасықты сал. 4) 5–10 секундтан кейін оларды алып, суын сүрт. Қолыңа қысып ұстап, денелердің қайсысы көбірек суығанын анықта. Денелердің қайсысы жылдамырақ энергия беретінін дәптеріңе жазады
98 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
98 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
99 слайд
Энергия түрлері
мен көздеріСабақ 13
99 слайд
Энергия түрлері мен көздеріСабақ 13
100 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін
атау
6.5.1.4 электр энергиясының құнын
есептеу
100 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау 6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу
101 слайд
Миға шабуыл
1. 1.Электр энергия деген не?
2. Ватт ненін өлшем бірлігі?
3. Тұтынған электр энергиясын
есептеу аспабы не?
101 слайд
Миға шабуыл 1. 1.Электр энергия деген не? 2. Ватт ненін өлшем бірлігі? 3. Тұтынған электр энергиясын есептеу аспабы не?
102 слайд
1-Тапсырма
1 . Кестені қарап, энергияның көп
мөлшерде тұтынылуын болдырмау
үшін, бір мезгілде қоспауға кеңес
берілетін үш аспапты анықтайды.
1. Олардың жиынтық қуатын ваттпен
анықтайды.
2. Олардың ат күшімен есептегендегі
жалпы қуатын табады
102 слайд
1-Тапсырма 1 . Кестені қарап, энергияның көп мөлшерде тұтынылуын болдырмау үшін, бір мезгілде қоспауға кеңес берілетін үш аспапты анықтайды. 1. Олардың жиынтық қуатын ваттпен анықтайды. 2. Олардың ат күшімен есептегендегі жалпы қуатын табады
103 слайд
103 слайд
104 слайд
2-Тапсырма
1. Электр энергиясын есептегіш – электр
энергиясы қуатының шығынын
есептеуге арналған құралды сипаттап
береді.
104 слайд
2-Тапсырма 1. Электр энергиясын есептегіш – электр энергиясы қуатының шығынын есептеуге арналған құралды сипаттап береді.
105 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
РАХМЕТ!
105 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
106 слайд
Энергия түрлері
мен көздері.Сабақ 14
106 слайд
Энергия түрлері мен көздері.Сабақ 14
107 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
6.5.1.5 эне...
107 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.5.1.5 эне...