Материалдар / Жаратылыстану 3-тоқсан 6-сынып бойынша презентациялар слайдтар дайын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану 3-тоқсан 6-сынып бойынша презентациялар слайдтар дайын

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану 3-тоқсан 6-сынып бойынша презентациялар слайдтар дайын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2024
71
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Өлі табиғаттағы үдерістерСабақ 1

1 слайд
Өлі табиғаттағы үдерістерСабақ 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үд

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)

Миға шабуыл  1.Модельдеу деген не?  2. Модель мен модельдеудің айырмашылықтары қандай?  3.Модельдеудің қандай түрлері бар?

3 слайд
Миға шабуыл  1.Модельдеу деген не?  2. Модель мен модельдеудің айырмашылықтары қандай?  3.Модельдеудің қандай түрлері бар?

1-Тапсырма  1. Модельдеу нысандары қандай жағдайда жасалады? Мысалдар келтіреді.

4 слайд
1-Тапсырма  1. Модельдеу нысандары қандай жағдайда жасалады? Мысалдар келтіреді.

 2. Суретті пайдаланып, кластерді толықтырады. Өз мысалдарыңды келтіреді.

5 слайд
 2. Суретті пайдаланып, кластерді толықтырады. Өз мысалдарыңды келтіреді.

 3. Суретте берілген жанартау модельдерін салыстырады. Әр модельдің артықшылығы мен кемшіліктерін анықтайды.

6 слайд
 3. Суретте берілген жанартау модельдерін салыстырады. Әр модельдің артықшылығы мен кемшіліктерін анықтайды.

2-Тапсырма  1.Модель түрлерін түсіндіреді.

7 слайд
2-Тапсырма  1.Модель түрлерін түсіндіреді.

 2.Модельдерді қандай мақсатта қолданылады?

8 слайд
 2.Модельдерді қандай мақсатта қолданылады?

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

9 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Өлі табиғаттағы үдерістерСабақ 2

10 слайд
Өлі табиғаттағы үдерістерСабақ 2

Миға шабуыл  1.Фотосинтез деген не?  2.Химиялық құбылыстар дегеніміз не?  3.Шіру ұғымына анықтама беріңдер.

11 слайд
Миға шабуыл  1.Фотосинтез деген не?  2.Химиялық құбылыстар дегеніміз не?  3.Шіру ұғымына анықтама беріңдер.

1.Тапсырма  1. Дәптеріңе фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетеді. Қандай айналым орын алатынын айтады. Бұл айналымға қан

12 слайд
1.Тапсырма  1. Дәптеріңе фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетеді. Қандай айналым орын алатынын айтады. Бұл айналымға қандай түрткіжайттар әсер етеді?

 2. Фотосинтез үдерісін шартты формула түрінде көрсетеді.Берілген заттардың химиялық айналымы нәтижесінде не алынады?

13 слайд
 2. Фотосинтез үдерісін шартты формула түрінде көрсетеді.Берілген заттардың химиялық айналымы нәтижесінде не алынады?

 3. Дәптеріңе тыныс алу үдерісін сызба түрінде көрсетед. Сызбада демді ішіңе тартқан кезде қандай зат организмге түсетінін ж

14 слайд
 3. Дәптеріңе тыныс алу үдерісін сызба түрінде көрсетед. Сызбада демді ішіңе тартқан кезде қандай зат организмге түсетінін және демді шығарған кезде организмнен қандай зат шығарылатынын белгілейді.

2.Тапсырма  1. Шіру үдерісі туралы ақпаратты оқиды. Сызбаны ақпаратпен толықтырады. Сыныптасыңа шіру үдерісін түсіндіреді.

15 слайд
2.Тапсырма  1. Шіру үдерісі туралы ақпаратты оқиды. Сызбаны ақпаратпен толықтырады. Сыныптасыңа шіру үдерісін түсіндіреді.

 2.Химиялық айналымға мысал келтіреді және оны түсіндіреді.

16 слайд
 2.Химиялық айналымға мысал келтіреді және оны түсіндіреді.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

17 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 3

18 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 3

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау

19 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау

Миға шабуыл 1.Жасуша деген не? 2. Жасушаны көру үшін қандай құралдар қажет? 3.Жасушаныалғаш ашқан кім?

20 слайд
Миға шабуыл 1.Жасуша деген не? 2. Жасушаны көру үшін қандай құралдар қажет? 3.Жасушаныалғаш ашқан кім?

1-Тапсырма  1. Құралсыз көзбен оның жасушаларын көре аламыз ба? Жасушаларды көру үшін не істеу қажет?

21 слайд
1-Тапсырма  1. Құралсыз көзбен оның жасушаларын көре аламыз ба? Жасушаларды көру үшін не істеу қажет?

 2.Робет Гуктың еңбегін сипаттайды?

22 слайд
 2.Робет Гуктың еңбегін сипаттайды?

2-Тапсырма  Өсімдік жасушасының құрылымы  Саған қажет: микроскоп; пияз қабығының микропрепараттары.  Жұмыс барысы: 1. Микрос

23 слайд
2-Тапсырма  Өсімдік жасушасының құрылымы  Саған қажет: микроскоп; пияз қабығының микропрепараттары.  Жұмыс барысы: 1. Микроскоппен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін қайтала. 2. Жұмысты орындау үшін микроскопты дайында. 3. Пияз қабығының микропрепаратын тексеріп, суретпен салыстыр. 17-суретте көрсетілген органоидтарды тап.

 4. Жасуша құрылымының суретін сал, органоидтарды көрсет.  5. Препаратты йод ерітіндісімен боя. Ол үшін зат қоятын үстелге й

24 слайд
 4. Жасуша құрылымының суретін сал, органоидтарды көрсет.  5. Препаратты йод ерітіндісімен боя. Ол үшін зат қоятын үстелге йодтың бір тамшысын тамыз. Сүзгіш қағазбен екінші жағынан артық ерітіндіні сорып ал. Жасушаның қай бөлігі саған көрінетін болды?  6. Препаратты үлкейтіп қара. Ондағы жасушаны қоршап тұрған қошқыл жолақты қабықшаны тап. Оның ішіндегі сарғыш зат – цитоплазма (ол бүкіл жасушаны алып жатуы немесе шет жағында тұруы мүмкін). Цитоплазмадағы ядро жақсы көрінеді. Жасуша сөлі бар вакуольді тап

25 слайд

 7. Жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушасының суретін қара (18-сурет). Органоидтарды: қабықша, цитоплазма, ядро, вакуоль, хлор

26 слайд
 7. Жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушасының суретін қара (18-сурет). Органоидтарды: қабықша, цитоплазма, ядро, вакуоль, хлоропластарды тап. Суретте белгіле

 8. Пияз қабығы мен жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушаларын салыстыр. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын тап  9. Венн диагра

27 слайд
 8. Пияз қабығы мен жапырақтың жұмсақ жеріндегі жасушаларын салыстыр. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын тап  9. Венн диаграммасын толтыр.

 Айырмашылықтардың болу себебін қалай түсіндірер едің?  10. Жасалған жұмыс бойынша қорытынды жаса.

28 слайд
 Айырмашылықтардың болу себебін қалай түсіндірер едің?  10. Жасалған жұмыс бойынша қорытынды жаса.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

29 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 4

30 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 4

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру

31 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру

Миға шабуыл  1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?  2. Тірі организмде

32 слайд
Миға шабуыл  1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?  2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?  3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?  4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады?

1-Тапсырма  1.Сызбаны түсіндіреді

33 слайд
1-Тапсырма  1.Сызбаны түсіндіреді

 2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды. Сыныпқа ұсынады.

34 слайд
 2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды. Сыныпқа ұсынады.

2-Тапсырма  1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.

35 слайд
2-Тапсырма  1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

36 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСаб ақ 5

37 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСаб ақ 5

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату

38 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату

Миға шабуыл  1.Қоректену дегеніміз не?  2.Қоректенудің қандай түрлері бар?

39 слайд
Миға шабуыл  1.Қоректену дегеніміз не?  2.Қоректенудің қандай түрлері бар?

1-Тапсырма  1. Суретке қарап, өсімдіктің қоректенуі туралы қорытынды жасайды. «Өсімдіктің қоректенуі» сызбасын толтырады. Сы

40 слайд
1-Тапсырма  1. Суретке қарап, өсімдіктің қоректенуі туралы қорытынды жасайды. «Өсімдіктің қоректенуі» сызбасын толтырады. Сызбаны мәтіндегі ақпаратпен толықтырады.

2. Автотрофты қоректену деген не? Оған мысал келтіреді.

41 слайд
2. Автотрофты қоректену деген не? Оған мысал келтіреді.

2-Тапсырма  1. Суретке түсініктеме береді.

42 слайд
2-Тапсырма  1. Суретке түсініктеме береді.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

43 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 6

44 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 6

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру

45 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру

Миға шабуыл  1.Рацион дегеніміз не?  2.Қоректенудің қандай түрлері бар?  3.Не себепті тамақтану нормасын есептейді?

46 слайд
Миға шабуыл  1.Рацион дегеніміз не?  2.Қоректенудің қандай түрлері бар?  3.Не себепті тамақтану нормасын есептейді?

1-Тапсырма 1. Сарамандық жұмыс Тағам рационын жасау  Жұмыстың мақсаты: тамақтану нормасын есептей отырып, тәуліктік рацион жа

47 слайд
1-Тапсырма 1. Сарамандық жұмыс Тағам рационын жасау  Жұмыстың мақсаты: тамақтану нормасын есептей отырып, тәуліктік рацион жасауды үйрену.  Жұмыс барысы: 1. 11–13 жастағы балалардың ақуыз, май, көмірсу мен энергияны тәуліктік қажетсінуі туралы кестедегі ақпаратпен танысады

48 слайд

 2. Азық-түлік калориялығы кестесін пайдаланып, тәуліктік рационды құрады.

49 слайд
 2. Азық-түлік калориялығы кестесін пайдаланып, тәуліктік рационды құрады.

50 слайд

 3. Мәліметті 4-кестеге жазады.

51 слайд
 3. Мәліметті 4-кестеге жазады.

4. Тиімді тамақтанудың маңызы туралы қорытынды жасайды. 5. Өзіңнің тамақтану рационыңның тиімді тамақтану қағидасына сәйкестіг

52 слайд
4. Тиімді тамақтанудың маңызы туралы қорытынды жасайды. 5. Өзіңнің тамақтану рационыңның тиімді тамақтану қағидасына сәйкестігін бағалайды.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

53 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 7

54 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 7

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу

55 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу

Миға шабуыл  1.Ақуыз деген не?  2.Майлар дегеніміз не?  3. Организимді қандай заттар нәрлендіреді?

56 слайд
Миға шабуыл  1.Ақуыз деген не?  2.Майлар дегеніміз не?  3. Организимді қандай заттар нәрлендіреді?

1-Тапсырма Тәжірибе. Сүзбенің үш түрінің құрамындағы крахмалды анықтау  Саған қажет: – йод ерітіндісі; дәрі тамызғыш; картоп

57 слайд
1-Тапсырма Тәжірибе. Сүзбенің үш түрінің құрамындағы крахмалды анықтау  Саған қажет: – йод ерітіндісі; дәрі тамызғыш; картоп түйнегінің кесіндісі; түрлі өндіруші өндірген үш түрлі сүзбе.  Тәжірибе барысы: 1. Крахмалға сапалы реакцияны іске асыр. Егер өнімнің құрамында крахмал бар болса, онда йодтың түсі өзгеріп, қошқыл күлгін түс пайда болатынын білесің. Сенің көз алдыңдағы бақылау үлгісі – картоп. Картопқа йод ерітіндісінің тамшысын тамыз – түсі өзгереді, сосын қасына йодтың өзін тамызып көреді. Йодтың шынайы түсін көресің.

 2. Йод ерітіндісінің бір тамшысын сүзбенің әр түріне тамызып көреді. Йодтың түсі қалай өзгеретінін байқайды.  3. Оның түсі

58 слайд
 2. Йод ерітіндісінің бір тамшысын сүзбенің әр түріне тамызып көреді. Йодтың түсі қалай өзгеретінін байқайды.  3. Оның түсін сипаттайды. Қорытынды жасайды.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

59 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 8

60 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 8

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.6 ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу

61 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.6 ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу

Миға шабуыл  1. Организмдегі зат тасымалының ең басты мақсаты қандай?  2. Жануарларда нәрлендіргіш заттарды тасымалдауға не

62 слайд
Миға шабуыл  1. Организмдегі зат тасымалының ең басты мақсаты қандай?  2. Жануарларда нәрлендіргіш заттарды тасымалдауға не көмектеседі?  3. Адам организмі үшін азық-түліктің рөлі қандай?

1-Тапсырма  1. Өсімдіктерде судың тасымалдануын түсіндіреді.

63 слайд
1-Тапсырма  1. Өсімдіктерде судың тасымалдануын түсіндіреді.

2-Тапсырма 1. Тірі организмдерде негізгі тасымал жүйесі қанайналым жүйесі екеін дәлелдейді.

64 слайд
2-Тапсырма 1. Тірі организмдерде негізгі тасымал жүйесі қанайналым жүйесі екеін дәлелдейді.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

65 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 9

66 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 9

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу

67 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу

Миға шабуыл  1. Тыныс алу дегеніміз не?  2.Өсімдіктерде тынысалу мүшесі бар ма?  3.Тыныс алу құбылысын сипаттаңдар.

68 слайд
Миға шабуыл  1. Тыныс алу дегеніміз не?  2.Өсімдіктерде тынысалу мүшесі бар ма?  3.Тыныс алу құбылысын сипаттаңдар.

1-Тапсырма  1.Өсімдіктегі газ алмасу құбылысын түсіндіреді.

69 слайд
1-Тапсырма  1.Өсімдіктегі газ алмасу құбылысын түсіндіреді.

 2. Жануарлардың тыныс алу жүйесі қандай болады?

70 слайд
 2. Жануарлардың тыныс алу жүйесі қандай болады?

2-Тапсырма  1.Адамның тыныс алу ағзасының құрылысын түсіндіреді.

71 слайд
2-Тапсырма  1.Адамның тыныс алу ағзасының құрылысын түсіндіреді.

 2. Кестенің 2-бағанындағы тыныс алу мүшелерін 1-бағандағы тиісті жануарлар әлемінің өкілдерімен нұсқар арқылы қосады.

72 слайд
 2. Кестенің 2-бағанындағы тыныс алу мүшелерін 1-бағандағы тиісті жануарлар әлемінің өкілдерімен нұсқар арқылы қосады.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

73 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 10

74 слайд
Тірі табиғаттағы үдерістерСабақ 10

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау

75 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау

Миға шабуыл  1. Бөліп шығару жүйесін сипаттандар.  2. Организимнен бөліп шығаратын өнімдер қандай күйде болады?  3.Аммияк де

76 слайд
Миға шабуыл  1. Бөліп шығару жүйесін сипаттандар.  2. Организимнен бөліп шығаратын өнімдер қандай күйде болады?  3.Аммияк деген не?

1-Тапсырма  1. Сызбадағы сөздерді пайдаланып, «Өсімдіктердегі зат алмасу» сызбасын жасайды. Жұмыс нәтижесін жұпта талқылаңда

77 слайд
1-Тапсырма  1. Сызбадағы сөздерді пайдаланып, «Өсімдіктердегі зат алмасу» сызбасын жасайды. Жұмыс нәтижесін жұпта талқылаңдар.  Қорытынды жасайды.  Тірі организмге қандай заттар түседі және қандай заттар бөлініп шығады?  Тірі организмнен керексіз заттарды шығару үдерісінің мәні неде?

78 слайд

2-Тапсырма  1. Организмнен бөліп шығарылатын өнімдер қандай күйде болады?

79 слайд
2-Тапсырма  1. Организмнен бөліп шығарылатын өнімдер қандай күйде болады?

 2.Омыртқалыларда бөліп шығару мүшелерін атайды.

80 слайд
 2.Омыртқалыларда бөліп шығару мүшелерін атайды.

81 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

82 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Энергия түрлері мен көздеріСабақ 11

83 слайд
Энергия түрлері мен көздеріСабақ 11

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.1 энергия көздерін атау

84 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.1 энергия көздерін атау

Миға шабуыл  1. Энергия деген не?  2. Энергияның қандай түрлерін білесің?

85 слайд
Миға шабуыл  1. Энергия деген не?  2. Энергияның қандай түрлерін білесің?

1-Тапсырма  Суретке қарап, «Энергияның қандай түрлері қолданылады?» деген сұраққа жауап береді

86 слайд
1-Тапсырма  Суретке қарап, «Энергияның қандай түрлері қолданылады?» деген сұраққа жауап береді

 1. Жұмбақтарды оқы. «Энергияның қандай түрін адамдар әлдеқайда жиі қолданады?» деген сұраққа жауап бер.

87 слайд
 1. Жұмбақтарды оқы. «Энергияның қандай түрін адамдар әлдеқайда жиі қолданады?» деген сұраққа жауап бер.

2-Тапсырма  2.Суреттегі берілген суреттерді топтарға бөл. Бұл энергия көздеріне донор ретінде энергия беретін не екенін жаз.

88 слайд
2-Тапсырма  2.Суреттегі берілген суреттерді топтарға бөл. Бұл энергия көздеріне донор ретінде энергия беретін не екенін жаз. Олар энергия көзінің қай түріне жатады?

89 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

90 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Энергия түрлері мен көздеріСабақ 12

91 слайд
Энергия түрлері мен көздеріСабақ 12

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мыс

92 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мысалдар келтіру

Миға шабуыл  1.Энергия деген не?  2.Қызу және суыну үдерісіне анықтана беріңдер.

93 слайд
Миға шабуыл  1.Энергия деген не?  2.Қызу және суыну үдерісіне анықтана беріңдер.

1-Тапсырма  1. Суреттегі заттарды қарап, сұрақтарға жауап береді:  1. Қайсысы энергия көзі, ал қайсысы энергия қабылдағыш? 

94 слайд
1-Тапсырма  1. Суреттегі заттарды қарап, сұрақтарға жауап береді:  1. Қайсысы энергия көзі, ал қайсысы энергия қабылдағыш?  2. Энергия көзі қандай күйге ұшырауда? Энергия қабылдайтын нысандарда қандай өзгеріс байқалады?

2-Тапсырма 1-тәжірибе. Саған қажет:  – суық су және ыстық су  құйылған стақандар; шыны  таяқша және металл қасық;  орамал

95 слайд
2-Тапсырма 1-тәжірибе. Саған қажет:  – суық су және ыстық су  құйылған стақандар; шыны  таяқша және металл қасық;  орамал

Жұмыс барысы:  1) Ыстық су құйылған стақанға бір мезетте шыны таяқша мен металл қасықты сал.  2) 5–10 секундтан кейін оларды

96 слайд
Жұмыс барысы:  1) Ыстық су құйылған стақанға бір мезетте шыны таяқша мен металл қасықты сал.  2) 5–10 секундтан кейін оларды алып, орамалмен сүрт. Сосын қолыңа қысып ұста да, қайсысы көбірек қызғанын анықта. Денелердің қайсысы жылдамырақ энергия алатынын дәптеріңе жаз.

 3) Суық су құйылған стақанға да бір мезетте шыны таяқша мен металл қасықты сал.  4) 5–10 секундтан кейін оларды алып, суын

97 слайд
 3) Суық су құйылған стақанға да бір мезетте шыны таяқша мен металл қасықты сал.  4) 5–10 секундтан кейін оларды алып, суын сүрт. Қолыңа қысып ұстап, денелердің қайсысы көбірек суығанын анықта. Денелердің қайсысы жылдамырақ энергия беретінін дәптеріңе жазады

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

98 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Энергия түрлері мен көздеріСабақ 13

99 слайд
Энергия түрлері мен көздеріСабақ 13

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау  6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу

100 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау  6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу

Миға шабуыл  1. 1.Электр энергия деген не?  2. Ватт ненін өлшем бірлігі?  3. Тұтынған электр энергиясын есептеу аспаб

101 слайд
Миға шабуыл  1. 1.Электр энергия деген не?  2. Ватт ненін өлшем бірлігі?  3. Тұтынған электр энергиясын есептеу аспабы не?

1-Тапсырма 1 . Кестені қарап, энергияның көп мөлшерде тұтынылуын болдырмау  үшін, бір мезгілде қоспауға кеңес берілетін үш ас

102 слайд
1-Тапсырма 1 . Кестені қарап, энергияның көп мөлшерде тұтынылуын болдырмау  үшін, бір мезгілде қоспауға кеңес берілетін үш аспапты анықтайды.  1. Олардың жиынтық қуатын ваттпен анықтайды.  2. Олардың ат күшімен есептегендегі жалпы қуатын табады

103 слайд

2-Тапсырма 1. Электр энергиясын есептегіш – электр энергиясы қуатының шығынын есептеуге арналған құралды сипаттап береді.

104 слайд
2-Тапсырма 1. Электр энергиясын есептегіш – электр энергиясы қуатының шығынын есептеуге арналған құралды сипаттап береді.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

105 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Энергия түрлері мен көздері.Сабақ 14

106 слайд
Энергия түрлері мен көздері.Сабақ 14

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.5 эне...

107 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  6.5.1.5 эне...