Жаратылыстану "Жабайы және үй жануарлары" 1- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаттары: 1.2.2.2 Жабайы және үй жануарларын ажырату
1.1.1.1 Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен
нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
Бағалау критерийі * Үй жануарлары мен жабайы жануарларды
салыстырады, саралайды, зерттейді.
* Үй жануарларын топтастырады, тіршілігі жайлы пікір
білдіреді.Пәні: Жаратылыстану 1 - сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жануарлар
Сабақтың тақырыбы : Жануарлардың қандай түрлері болады?
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын
біледі, атаулармен атай алады.
Көптеген оқушылар: Үй жануарлары мен жабайы
жануарларды топтастырады, ажыратады.
Кейбір оқушылар: Жабайы және үй жануарларының
айырмашылығын ескере отырып, үй жануарларына қалай
күтім керек екенін зерттеу жүргізіп, тіршілігіне өзіндік
пікір білдіре алады Оқу мақсаттары: Бағалау критерийі Сабақ мақсаты:
1 слайд
Оқу мақсаттары: 1.2.2.2 Жабайы және үй жануарларын ажырату 1.1.1.1 Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Бағалау критерийі * Үй жануарлары мен жабайы жануарларды салыстырады, саралайды, зерттейді. * Үй жануарларын топтастырады, тіршілігі жайлы пікір білдіреді.Пәні: Жаратылыстану 1 - сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жануарлар Сабақтың тақырыбы : Жануарлардың қандай түрлері болады? Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын біледі, атаулармен атай алады. Көптеген оқушылар: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды топтастырады, ажыратады. Кейбір оқушылар: Жабайы және үй жануарларының айырмашылығын ескере отырып, үй жануарларына қалай күтім керек екенін зерттеу жүргізіп, тіршілігіне өзіндік пікір білдіре алады Оқу мақсаттары: Бағалау критерийі Сабақ мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Белсенді оқу үдерісі - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі болып
табылады.
Қалыптастырушы бағалау:
” Бағдаршам”
Суретке назар аудар, атауларын ата.
Үй жануарлары мен жабайы жануарларды
ажырат.
3- топ: « Төлін тап» әдісі
Үй жануарларын
төлдерімен сәйкестендір,
төлдерін ата.1- топ: Суреттер сөйлейді” әдісі
Жануарлар не істеп жатыр?
Олардың қайсысы жабайы,
қайсысы үй жануарлары?
Неліктен? 2- топ: «Жануарлар қайда
қоныстанады?» әдісі
Адам үй жануарларын
қалай күтіп- баптайды? Мұғалімнің кері байланыс
МадақтауҰжымдық жұмыс ”Сұрақ қою және талқылау” әдісі
Топтық жұмыс “Топтас, бөліс ақылдас” әдісі
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу үдерісі - оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі болып табылады. Қалыптастырушы бағалау: ” Бағдаршам” Суретке назар аудар, атауларын ата. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажырат. 3- топ: « Төлін тап» әдісі Үй жануарларын төлдерімен сәйкестендір, төлдерін ата.1- топ: Суреттер сөйлейді” әдісі Жануарлар не істеп жатыр? Олардың қайсысы жабайы, қайсысы үй жануарлары? Неліктен? 2- топ: «Жануарлар қайда қоныстанады?» әдісі Адам үй жануарларын қалай күтіп- баптайды? Мұғалімнің кері байланыс МадақтауҰжымдық жұмыс ”Сұрақ қою және талқылау” әдісі Топтық жұмыс “Топтас, бөліс ақылдас” әдісі
3 слайд
Сараланған тапсырма
Оқушылардың оқу мақсатына жетуде
қабілеттерін ескеріп, сараланған
тапсырманы былай жоспарладым.
Мұғалімнен көмекті аз қажет ететін
оқушы тапсырмасы:
“ Венн диаграмма” әдісі
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Оқушылардың ынтасын арттырып,нәтижеге
қол жеткізуге жетелеп,өз дағдыларын
дамытуға деген ішкі уәжін оятады.
Оқушылардың алған білімін түсіну деңгейін
анықтау мақсатында
Жеке жұмыс
Тапсырма: Берілген жабайы және үй
жануарларын екі бағанға орналастыр
Дескриптор: Білім алушы
*жабайы жануарларды анықтайды, сәйкес
бағанға орналастырады;
*үй жануарларын анықтайды және сәйкес
бағанға орналастырады.Неліктен ит пен қасқыр бір- біріне ұқсас?
.Аздап қателер болдыРефлексия «Білім ағашы»
Тапсырмаларды дұрыс
орындадым.
Тапсырмаларды
орындай алмадым.
3 слайд
Сараланған тапсырма Оқушылардың оқу мақсатына жетуде қабілеттерін ескеріп, сараланған тапсырманы былай жоспарладым. Мұғалімнен көмекті аз қажет ететін оқушы тапсырмасы: “ Венн диаграмма” әдісі Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Оқушылардың ынтасын арттырып,нәтижеге қол жеткізуге жетелеп,өз дағдыларын дамытуға деген ішкі уәжін оятады. Оқушылардың алған білімін түсіну деңгейін анықтау мақсатында Жеке жұмыс Тапсырма: Берілген жабайы және үй жануарларын екі бағанға орналастыр Дескриптор: Білім алушы *жабайы жануарларды анықтайды, сәйкес бағанға орналастырады; *үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады.Неліктен ит пен қасқыр бір- біріне ұқсас? .Аздап қателер болдыРефлексия «Білім ағашы» Тапсырмаларды дұрыс орындадым. Тапсырмаларды орындай алмадым.
4 слайд
Бүгінгі жаңа сабақтан алған әсерлерін бөлісу мақсатында оқушылар «
Білім ағашы» әдісі арқылы рефлексия жүргізілді.
Мен осы ықшам сабақты құрастыру барысында әріптестерімен тренердің
маған ұсынған кері байланысының нәтижесінде қысқа мерзімді сабақ
жоспарын жоспарлауда оқу мақсатын дұрыс таңдауды және сабақ
мақсатын жүйелі құрастыруды үйрендім. Белсенді оқу арқылы
оқушылардың сыни көзқарасы мен қарым-қатынас дағдыларын жақсарту
үшін сабақтарды қызықты әрі тартымды етіп құруды түсіндім.
Мысалы, менің жаратылыстану сабағым зерттеуге бағытталған пән
болғандықтан «Белсенді оқу ортасы» топтық, жеке жұмыстар барысында
көрініс тапты. Яғни оқушылар суреттер арқылы ит пен қасқырдың ұқсатық
қасиеттерін зерттеп, дәлелдеп ой пікірлерімен бөлісіп, тәжірибе алмасты.
Нәтижесінде оқушылар ақпарат көздері арқылы өздері ізденіп,белсенділік
танытты.
Әріптестерімнің берген кері байланысын, ұсынысын дұрыс қабылдай
отырып, оқушыларға тапсырмаларды өз бетінше орындауға бағыт- бағдар
беріп отырамын деп шештім .
Болашақта өз тәжірибемде қысқа мерзімді жоспарды жоспарлауда оқу
мақсатын меңгертетіндей әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдап, оқушыға дайын
білімді бермей, өздері ізденетіндей тапсырмаларды жоспарлаймын деген
ойдамын. Түйген ой
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
4 слайд
Бүгінгі жаңа сабақтан алған әсерлерін бөлісу мақсатында оқушылар « Білім ағашы» әдісі арқылы рефлексия жүргізілді. Мен осы ықшам сабақты құрастыру барысында әріптестерімен тренердің маған ұсынған кері байланысының нәтижесінде қысқа мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда оқу мақсатын дұрыс таңдауды және сабақ мақсатын жүйелі құрастыруды үйрендім. Белсенді оқу арқылы оқушылардың сыни көзқарасы мен қарым-қатынас дағдыларын жақсарту үшін сабақтарды қызықты әрі тартымды етіп құруды түсіндім. Мысалы, менің жаратылыстану сабағым зерттеуге бағытталған пән болғандықтан «Белсенді оқу ортасы» топтық, жеке жұмыстар барысында көрініс тапты. Яғни оқушылар суреттер арқылы ит пен қасқырдың ұқсатық қасиеттерін зерттеп, дәлелдеп ой пікірлерімен бөлісіп, тәжірибе алмасты. Нәтижесінде оқушылар ақпарат көздері арқылы өздері ізденіп,белсенділік танытты. Әріптестерімнің берген кері байланысын, ұсынысын дұрыс қабылдай отырып, оқушыларға тапсырмаларды өз бетінше орындауға бағыт- бағдар беріп отырамын деп шештім . Болашақта өз тәжірибемде қысқа мерзімді жоспарды жоспарлауда оқу мақсатын меңгертетіндей әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдап, оқушыға дайын білімді бермей, өздері ізденетіндей тапсырмаларды жоспарлаймын деген ойдамын. Түйген ой Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!