Материалдар / Жаратылыстану "Өсімдіктердің қандай түрлері болады?" 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану "Өсімдіктердің қандай түрлері болады?" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2020
512
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қысқа мерзімді жоспарлау Жаратылыстану 1сынып Бөлімі:Тірі табиғат Бөлімше:2.1 Өсімдіктер Тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түр

1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлау Жаратылыстану 1сынып Бөлімі:Тірі табиғат Бөлімше:2.1 Өсімдіктер Тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түрлері болады? Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау 1.2.1.3 Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату; Барлық оқушылар: Өсімдіктерді топтарға (ағаштар, бұталар, шөптер)бөле алады. Тіршілік ету формаларына қарай жабaйы және мәдени өсімдіkтерді aжырaтады. Көптеген оқушылар : Өсімдіктерді (ағаштар, бұталар, шөптердің) негізгі белгілері бойынша сипаттайды.. Кейбір оқушылар: Өсімдіктердің түрлерінің маңызы туралы айта алады.  Өсімдіктерді топтарға (ағаш, бұта, шөп) жіктейді және негізгі белгілері бойынша сипаттайды  Жабайы және мәдени өсімдіктерді ажыратадыБағалау критерийі

1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер Деск

2 слайд
1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер Дескриптор: 1.Мәдени өсімдіктерді тауып жазады 2. Жабайы өсімдіктерді тауып жазады1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату; (Ж ) «Суреттер сыры» Суреттен ағаштың, бұтаның, шөптің суретін тауып, ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттандар. Дескриптор 1.Айырмашылығын айтады 2..Ұқсастығын сипаттайды ( Ө) «Тауып көр» ойыны. Сурет бойынша мәдени және жабайы өсімдіктерді тауып дәптерге жазу.( Т) Қима қағаздағы суреттерді ұқсастығына қарай топтастыр. Дескриптор: 1.Ағаштарды топтастырады. 2.Бұталарды топтастырады. 3 Шөптерді топтастырады Дәптермен жұмыс 1.Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлері қолданылады. 2.Кері байланыс жасалады. 3.Жемістермен, гүлдермен, алма ағашымен, жұлдызшалармен бағаланады 5.Рефлексия жасайды 6. Бағалауда дескриптор қолданамын .Бағалау бойынша

Мақсат бойынша Нәтиже бойынша Саралау тәсілдері Сабақтың топтық, жұптық,жеке жұмыс кезінде және оқушылардың қажеттілігін

3 слайд
Мақсат бойынша Нәтиже бойынша Саралау тәсілдері Сабақтың топтық, жұптық,жеке жұмыс кезінде және оқушылардың қажеттілігіне қарай Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланадыСабақ мақсаты сараланған Барлық оқушылар Өсімдіктерді топтарға (ағаштар, бұталар, шөптер)бөле алады және тіршілік ету формаларына қарай жабaйы және мәдени өсімдіkтерді aжырaтса , ал қабілеті жоғары оқушылар өсімдіктердің негізгі белгілері бойынша сипаттап өсімдіктердің түрлерінің маңызы туралы айтады. Қарқын бойынша Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер

Сабақты жоспарлауға ықшам сабақтың ықпалы  Қалыптастырушы бағалаудың түрлі техникаларын қолданамын;  Оқушыларды кері байланыс

4 слайд
Сабақты жоспарлауға ықшам сабақтың ықпалы  Қалыптастырушы бағалаудың түрлі техникаларын қолданамын;  Оқушыларды кері байланыс беруге дағдыландырамын;  Құндылықтарды дарытуға мән беремін;  Сараланған тапсырмаларды беру жолдарын қарастырамын;  Белсенді оқу әдіс- тәсілдерін көбірек қолданамын.Мен өз тренерімнен  Оқу мақсаттарын айқындауды;  Сабақ мақсатын оқу мақсаты мен бағалау критерийіне сәйкес жасауды;  Сабақтың мақсатың саралауды (барлық оқушы, көптеген оқушы, кейбір оқушы)  Бағалау критерийлерін айқындауды;  Дескрипторлар құрастыруды үйрендім Тренердің кері байланысынан Болашақта