Жаратылыстану "Өсімдіктердің қандай түрлері болады?" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану "Өсімдіктердің қандай түрлері болады?" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмегі бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қысқа мерзімді жоспарлау Жаратылыстану 1сынып Бөлімі:Тірі табиғат Бөлімше:2.1 Өсімдіктер Тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түр

#1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлау Жаратылыстану 1сынып Бөлімі:Тірі табиғат Бөлімше:2.1 Өсімдіктер Тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түрлері болады? Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау 1.2.1.3 Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату; Барлық оқушылар: Өсімдіктерді топтарға (ағаштар, бұталар, шөптер)бөле алады. Тіршілік ету формаларына қарай жабaйы және мәдени өсімдіkтерді aжырaтады. Көптеген оқушылар : Өсімдіктерді (ағаштар, бұталар, шөптердің) негізгі белгілері бойынша сипаттайды.. Кейбір оқушылар: Өсімдіктердің түрлерінің маңызы туралы айта алады.  Өсімдіктерді топтарға (ағаш, бұта, шөп) жіктейді және негізгі белгілері бойынша сипаттайды  Жабайы және мәдени өсімдіктерді ажыратадыБағалау критерийі

1 слайд

Қысқа мерзімді жоспарлау Жаратылыстану 1сынып Бөлімі:Тірі табиғат Бөлімше:2.1 Өсімдіктер Тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түрлері болады? Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау 1.2.1.3 Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату; Барлық оқушылар: Өсімдіктерді топтарға (ағаштар, бұталар, шөптер)бөле алады. Тіршілік ету формаларына қарай жабaйы және мәдени өсімдіkтерді aжырaтады. Көптеген оқушылар : Өсімдіктерді (ағаштар, бұталар, шөптердің) негізгі белгілері бойынша сипаттайды.. Кейбір оқушылар: Өсімдіктердің түрлерінің маңызы туралы айта алады.  Өсімдіктерді топтарға (ағаш, бұта, шөп) жіктейді және негізгі белгілері бойынша сипаттайды  Жабайы және мәдени өсімдіктерді ажыратадыБағалау критерийі

1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер Деск

#2 слайд
1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер Дескриптор: 1.Мәдени өсімдіктерді тауып жазады 2. Жабайы өсімдіктерді тауып жазады1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату; (Ж ) «Суреттер сыры» Суреттен ағаштың, бұтаның, шөптің суретін тауып, ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттандар. Дескриптор 1.Айырмашылығын айтады 2..Ұқсастығын сипаттайды ( Ө) «Тауып көр» ойыны. Сурет бойынша мәдени және жабайы өсімдіктерді тауып дәптерге жазу.( Т) Қима қағаздағы суреттерді ұқсастығына қарай топтастыр. Дескриптор: 1.Ағаштарды топтастырады. 2.Бұталарды топтастырады. 3 Шөптерді топтастырады Дәптермен жұмыс 1.Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлері қолданылады. 2.Кері байланыс жасалады. 3.Жемістермен, гүлдермен, алма ағашымен, жұлдызшалармен бағаланады 5.Рефлексия жасайды 6. Бағалауда дескриптор қолданамын .Бағалау бойынша

2 слайд

1.2.1.1 Өсімдіктердің негізгі сипаттaмалaрын және олaрдың тіршілік формаларын анықтау Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер Дескриптор: 1.Мәдени өсімдіктерді тауып жазады 2. Жабайы өсімдіктерді тауып жазады1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату; (Ж ) «Суреттер сыры» Суреттен ағаштың, бұтаның, шөптің суретін тауып, ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттандар. Дескриптор 1.Айырмашылығын айтады 2..Ұқсастығын сипаттайды ( Ө) «Тауып көр» ойыны. Сурет бойынша мәдени және жабайы өсімдіктерді тауып дәптерге жазу.( Т) Қима қағаздағы суреттерді ұқсастығына қарай топтастыр. Дескриптор: 1.Ағаштарды топтастырады. 2.Бұталарды топтастырады. 3 Шөптерді топтастырады Дәптермен жұмыс 1.Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлері қолданылады. 2.Кері байланыс жасалады. 3.Жемістермен, гүлдермен, алма ағашымен, жұлдызшалармен бағаланады 5.Рефлексия жасайды 6. Бағалауда дескриптор қолданамын .Бағалау бойынша

Мақсат бойынша Нәтиже бойынша Саралау тәсілдері Сабақтың топтық, жұптық,жеке жұмыс кезінде және оқушылардың қажеттілігін

#3 слайд
Мақсат бойынша Нәтиже бойынша Саралау тәсілдері Сабақтың топтық, жұптық,жеке жұмыс кезінде және оқушылардың қажеттілігіне қарай Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланадыСабақ мақсаты сараланған Барлық оқушылар Өсімдіктерді топтарға (ағаштар, бұталар, шөптер)бөле алады және тіршілік ету формаларына қарай жабaйы және мәдени өсімдіkтерді aжырaтса , ал қабілеті жоғары оқушылар өсімдіктердің негізгі белгілері бойынша сипаттап өсімдіктердің түрлерінің маңызы туралы айтады. Қарқын бойынша Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер

3 слайд

Мақсат бойынша Нәтиже бойынша Саралау тәсілдері Сабақтың топтық, жұптық,жеке жұмыс кезінде және оқушылардың қажеттілігіне қарай Диалог және қолдау көрсету бойынша сараланадыСабақ мақсаты сараланған Барлық оқушылар Өсімдіктерді топтарға (ағаштар, бұталар, шөптер)бөле алады және тіршілік ету формаларына қарай жабaйы және мәдени өсімдіkтерді aжырaтса , ал қабілеті жоғары оқушылар өсімдіктердің негізгі белгілері бойынша сипаттап өсімдіктердің түрлерінің маңызы туралы айтады. Қарқын бойынша Мәдени өсімдіктер Жабайы өсімдіктер

Сабақты жоспарлауға ықшам сабақтың ықпалы  Қалыптастырушы бағалаудың түрлі техникаларын қолданамын;  Оқушыларды кері байланыс

#4 слайд
Сабақты жоспарлауға ықшам сабақтың ықпалы  Қалыптастырушы бағалаудың түрлі техникаларын қолданамын;  Оқушыларды кері байланыс беруге дағдыландырамын;  Құндылықтарды дарытуға мән беремін;  Сараланған тапсырмаларды беру жолдарын қарастырамын;  Белсенді оқу әдіс- тәсілдерін көбірек қолданамын.Мен өз тренерімнен  Оқу мақсаттарын айқындауды;  Сабақ мақсатын оқу мақсаты мен бағалау критерийіне сәйкес жасауды;  Сабақтың мақсатың саралауды (барлық оқушы, көптеген оқушы, кейбір оқушы)  Бағалау критерийлерін айқындауды;  Дескрипторлар құрастыруды үйрендім Тренердің кері байланысынан Болашақта

4 слайд

Сабақты жоспарлауға ықшам сабақтың ықпалы  Қалыптастырушы бағалаудың түрлі техникаларын қолданамын;  Оқушыларды кері байланыс беруге дағдыландырамын;  Құндылықтарды дарытуға мән беремін;  Сараланған тапсырмаларды беру жолдарын қарастырамын;  Белсенді оқу әдіс- тәсілдерін көбірек қолданамын.Мен өз тренерімнен  Оқу мақсаттарын айқындауды;  Сабақ мақсатын оқу мақсаты мен бағалау критерийіне сәйкес жасауды;  Сабақтың мақсатың саралауды (барлық оқушы, көптеген оқушы, кейбір оқушы)  Бағалау критерийлерін айқындауды;  Дескрипторлар құрастыруды үйрендім Тренердің кері байланысынан Болашақта

Файл форматы:
pptx
01.12.2020
916
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі