Материалдар / Жарықтың сыну заңдары

Жарықтың сыну заңдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі кездегі мектеп бағдарламасына сай жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған. Физика пәні мұғалімдеріне комекші құрал ретінде үсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2018
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1Сабақтың тақырыбы: Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы . Оқу мақсаттары Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері Саралау әд

1 слайд
1Сабақтың тақырыбы: Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы . Оқу мақсаттары Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері Саралау әдістеріКритериалды бағалау

1 слайд

1Сабақтың тақырыбы: Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы . Оқу мақсаттары Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері Саралау әдістеріКритериалды бағалау

2• Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысым • Тақырыбы: қатынас ыдыстар • Оқу мақсаты: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалда

2 слайд
2• Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысым • Тақырыбы: қатынас ыдыстар • Оқу мақсаты: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Ұзақ мерзімді жоспар • Тілдік мақсаты: • 1.Оқытудың тілдік мақсаты: Қатынас ыдыстарда орындалатын заңдылықтарды ауызша немесе жазбаша сипаттай алады • 2.Пәндік лексика және терминалогия: Қатынас ыдыстар, • атмосфералық қысым, тығыздық баған биіктігі • 3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: • Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады. • Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........ • Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген.Орта мерзімді жоспар • Сабақ мақсаты: • Барлық оқушылар істей алады: қатынас ыдыстардың физикалық мағынасын біледі және мысалдар келтіре алады • Көптеген оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарды қолдана отырып, есептер шығара алады • Кейбір оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарға негізделіп жасалған қолданыстағы суқұбырларының жұмыс істеу принципін түсіндіре аладыҚысқа мерзімді жоспар

2 слайд

2• Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысым • Тақырыбы: қатынас ыдыстар • Оқу мақсаты: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Ұзақ мерзімді жоспар • Тілдік мақсаты: • 1.Оқытудың тілдік мақсаты: Қатынас ыдыстарда орындалатын заңдылықтарды ауызша немесе жазбаша сипаттай алады • 2.Пәндік лексика және терминалогия: Қатынас ыдыстар, • атмосфералық қысым, тығыздық баған биіктігі • 3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: • Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады. • Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........ • Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген.Орта мерзімді жоспар • Сабақ мақсаты: • Барлық оқушылар істей алады: қатынас ыдыстардың физикалық мағынасын біледі және мысалдар келтіре алады • Көптеген оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарды қолдана отырып, есептер шығара алады • Кейбір оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарға негізделіп жасалған қолданыстағы суқұбырларының жұмыс істеу принципін түсіндіре аладыҚысқа мерзімді жоспар

31. «Қайта құрастыру» әдісі; 2. «Интервью» әдісі; 3. «Бас бармақ» тәсілі; 4. «Миға шабуыл» әдісі; 5. «Көріп – ойлан» әдісі;

3 слайд
31. «Қайта құрастыру» әдісі; 2. «Интервью» әдісі; 3. «Бас бармақ» тәсілі; 4. «Миға шабуыл» әдісі; 5. «Көріп – ойлан» әдісі; 6. «Кластер» әдісі; 7. «Сұраққа жетіп ал» әдісі; 8. «Топпен жұмыс» әдісі; 9. «СМС жазу» әдісі; 10. «Жетістік» әдісі; 11. «Шаттық шеңбері» әдісі; 12. «Жетістік баспалдағы» әдісі;Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері

3 слайд

31. «Қайта құрастыру» әдісі; 2. «Интервью» әдісі; 3. «Бас бармақ» тәсілі; 4. «Миға шабуыл» әдісі; 5. «Көріп – ойлан» әдісі; 6. «Кластер» әдісі; 7. «Сұраққа жетіп ал» әдісі; 8. «Топпен жұмыс» әдісі; 9. «СМС жазу» әдісі; 10. «Жетістік» әдісі; 11. «Шаттық шеңбері» әдісі; 12. «Жетістік баспалдағы» әдісі;Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері

4 Физикалық шамаларды жазып, қиып қайта құрастыру арқылы топқа бөлеміз: 1. F = ma 3. V = s/t 2. A = N/ t

4 слайд
4 Физикалық шамаларды жазып, қиып қайта құрастыру арқылы топқа бөлеміз: 1. F = ma 3. V = s/t 2. A = N/ t 4. F = -kx   «Қайта құрастыру» әдісі

4 слайд

4 Физикалық шамаларды жазып, қиып қайта құрастыру арқылы топқа бөлеміз: 1. F = ma 3. V = s/t 2. A = N/ t 4. F = -kx   «Қайта құрастыру» әдісі

5

5 слайд
5

5 слайд

5

6ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУЫ. ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУ ЗАҢЫ. «Көріп-ойлан» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Интервью» әдісі Жаңа тақырыптың мағынасын ашу

6 слайд
6ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУЫ. ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУ ЗАҢЫ. «Көріп-ойлан» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Интервью» әдісі Жаңа тақырыптың мағынасын ашу

6 слайд

6ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУЫ. ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУ ЗАҢЫ. «Көріп-ойлан» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Интервью» әдісі Жаңа тақырыптың мағынасын ашу

7Тапсырма: Осы құбылыстан қандай тұжырым жасауға болады? Құрал- жабдықтар: 1. Стақан 2. Су

7 слайд
7Тапсырма: Осы құбылыстан қандай тұжырым жасауға болады? Құрал- жабдықтар: 1. Стақан 2. Су 3. Ине Нұсқаулық : 1. Стақанға су құямыз. 2. Суға ине саламыз.(D) . «Миға шабуыл», «Көріп -ойлан» әдісі : Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің судың бетінен сынып өтуін түсінеді. 1. Құралдардың атауын біледі. 2. Стақандағы су ішіне инені сала біледі. 3. Сәуленің түсу бағытының екінші ортаға өткенде өзгергенін біледі. 4. Тәжірибеге тұжырымдама жасай алады.

7 слайд

7Тапсырма: Осы құбылыстан қандай тұжырым жасауға болады? Құрал- жабдықтар: 1. Стақан 2. Су 3. Ине Нұсқаулық : 1. Стақанға су құямыз. 2. Суға ине саламыз.(D) . «Миға шабуыл», «Көріп -ойлан» әдісі : Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің судың бетінен сынып өтуін түсінеді. 1. Құралдардың атауын біледі. 2. Стақандағы су ішіне инені сала біледі. 3. Сәуленің түсу бағытының екінші ортаға өткенде өзгергенін біледі. 4. Тәжірибеге тұжырымдама жасай алады.

8Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің параллель пластинадан өту және сыну жолдарын сала алады. 1

8 слайд
8Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің параллель пластинадан өту және сыну жолдарын сала алады. 1. Екі ортаны ажырата алады. 2. Ортаның тығыздықтарын жаза алады. 3. Түскен, сынған сәулені сыза біледі. 4. Сәуленің ортаға байланысты бағытының өзгеретінін біледі.Тапсырма 1. (G) «Кластер» әдісі

8 слайд

8Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің параллель пластинадан өту және сыну жолдарын сала алады. 1. Екі ортаны ажырата алады. 2. Ортаның тығыздықтарын жаза алады. 3. Түскен, сынған сәулені сыза біледі. 4. Сәуленің ортаға байланысты бағытының өзгеретінін біледі.Тапсырма 1. (G) «Кластер» әдісі

9Тапсырма 2. (G), (E) «Топпен жұмыс» әдісі

9 слайд
9Тапсырма 2. (G), (E) «Топпен жұмыс» әдісі

9 слайд

9Тапсырма 2. (G), (E) «Топпен жұмыс» әдісі

10 Тапсырма 3. (G), «Кластер» әдісі Бағалау критерийлері Дескрипторлар 3.Шынының сыну көрсеткішін есептей алады. 1. Тү

10 слайд
10  Тапсырма 3. (G), «Кластер» әдісі Бағалау критерийлері Дескрипторлар 3.Шынының сыну көрсеткішін есептей алады. 1. Түсу бұрышын таба біледі; 2. Сыну бұрышын таба біледі; 3. Шынының сыну көрсеткішінің математикалық өрнегін біледі; 4. Шынының сыну көрсеткішін есептей алады; 5. Кесте құрастыруды біледі; 6. Заттармен жұмыс істеуді біледі; 7. Есептің мәтінін түсініп, берілгенін жаза біледі; 8. Сыну заңының формуласын жазып түрлендіре алады; 9. Математикалық амалдарды орындайды және жауабын дұрыс шығарады.

10 слайд

10  Тапсырма 3. (G), «Кластер» әдісі Бағалау критерийлері Дескрипторлар 3.Шынының сыну көрсеткішін есептей алады. 1. Түсу бұрышын таба біледі; 2. Сыну бұрышын таба біледі; 3. Шынының сыну көрсеткішінің математикалық өрнегін біледі; 4. Шынының сыну көрсеткішін есептей алады; 5. Кесте құрастыруды біледі; 6. Заттармен жұмыс істеуді біледі; 7. Есептің мәтінін түсініп, берілгенін жаза біледі; 8. Сыну заңының формуласын жазып түрлендіре алады; 9. Математикалық амалдарды орындайды және жауабын дұрыс шығарады.

11(W) Тақырыпты «Шаттық шеңбері» әдісімен қорытындылау. Оқушылар шеңбер бойымен отырып, бүгінгі өтілген тақырып бой

11 слайд
11(W) Тақырыпты «Шаттық шеңбері» әдісімен қорытындылау. Оқушылар шеңбер бойымен отырып, бүгінгі өтілген тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. (W) Рефлексия: Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы».  Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді.  Тапсырманы орындай алмадым  Аздап қиналдым  Тапсырманы орындай алдым Үй жұмысы: Жарықтың сыну заңын оқу, мысалдар келтіру. Оқулықтағы 212-213 беттердегі сызбаларды сызып келу.

11 слайд

11(W) Тақырыпты «Шаттық шеңбері» әдісімен қорытындылау. Оқушылар шеңбер бойымен отырып, бүгінгі өтілген тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. (W) Рефлексия: Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы».  Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді.  Тапсырманы орындай алмадым  Аздап қиналдым  Тапсырманы орындай алдым Үй жұмысы: Жарықтың сыну заңын оқу, мысалдар келтіру. Оқулықтағы 212-213 беттердегі сызбаларды сызып келу.

12Саралау әдісі Тапсырма Дерек көздер Қарқын Қорытынд ыДиалог БағалауЖіктеу

12 слайд
12Саралау әдісі Тапсырма Дерек көздер Қарқын Қорытынд ыДиалог БағалауЖіктеу

12 слайд

12Саралау әдісі Тапсырма Дерек көздер Қарқын Қорытынд ыДиалог БағалауЖіктеу

13Назарларыңызғ а рахмет!!!

13 слайд
13Назарларыңызғ а рахмет!!!

13 слайд

13Назарларыңызғ а рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ