Материалдар / Жарықтың сыну заңдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жарықтың сыну заңдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі кездегі мектеп бағдарламасына сай жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған. Физика пәні мұғалімдеріне комекші құрал ретінде үсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2018
329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 Сабақтың тақырыбы: Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы. Оқу мақсаттары Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері Сарал

1 слайд
1 Сабақтың тақырыбы: Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы. Оқу мақсаттары Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері Саралау әдістері Критериалды бағалау

1 слайд

1 Сабақтың тақырыбы: Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы. Оқу мақсаттары Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері Саралау әдістері Критериалды бағалау

2 •Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысым •Тақырыбы: қатынас ыдыстар •Оқу мақсаты: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мы

2 слайд
2 •Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысым •Тақырыбы: қатынас ыдыстар •Оқу мақсаты: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Ұзақ мерзімді жоспар •Тілдік мақсаты: •1.Оқытудың тілдік мақсаты: Қатынас ыдыстарда орындалатын заңдылықтарды ауызша немесе жазбаша сипаттай алады •2.Пәндік лексика және терминалогия: Қатынас ыдыстар, •атмосфералық қысым, тығыздық баған биіктігі •3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: •Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады. •Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........ •Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген. Орта мерзімді жоспар •Сабақ мақсаты: •Барлық оқушылар істей алады: қатынас ыдыстардың физикалық мағынасын біледі және мысалдар келтіре алады •Көптеген оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарды қолдана отырып, есептер шығара алады •Кейбір оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарға негізделіп жасалған қолданыстағы суқұбырларының жұмыс істеу принципін түсіндіре алады Қысқа мерзімді жоспар

2 слайд

2 •Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысым •Тақырыбы: қатынас ыдыстар •Оқу мақсаты: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Ұзақ мерзімді жоспар •Тілдік мақсаты: •1.Оқытудың тілдік мақсаты: Қатынас ыдыстарда орындалатын заңдылықтарды ауызша немесе жазбаша сипаттай алады •2.Пәндік лексика және терминалогия: Қатынас ыдыстар, •атмосфералық қысым, тығыздық баған биіктігі •3.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: •Ортақ түптері бар ыдыстар ..... ыдыстар деп аталады. •Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы бдіртекті сұйықтың беттеріне түсетін ауаның атмосфералық қысымы бірдей болады, онда ........ •Суқұбырларының жұмыс істеу принципі ...... негізделген. Орта мерзімді жоспар •Сабақ мақсаты: •Барлық оқушылар істей алады: қатынас ыдыстардың физикалық мағынасын біледі және мысалдар келтіре алады •Көптеген оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарды қолдана отырып, есептер шығара алады •Кейбір оқушылар істей алады: қатынас ыдыстарға негізделіп жасалған қолданыстағы суқұбырларының жұмыс істеу принципін түсіндіре алады Қысқа мерзімді жоспар

3 1.«Қайта құрастыру» әдісі; 2.«Интервью» әдісі; 3.«Бас бармақ» тәсілі; 4.«Миға шабуыл» әдісі; 5.«Көріп – ойлан» әдісі;

3 слайд
3 1.«Қайта құрастыру» әдісі; 2.«Интервью» әдісі; 3.«Бас бармақ» тәсілі; 4.«Миға шабуыл» әдісі; 5.«Көріп – ойлан» әдісі; 6.«Кластер» әдісі; 7.«Сұраққа жетіп ал» әдісі; 8. «Топпен жұмыс» әдісі; 9.«СМС жазу» әдісі; 10. «Жетістік» әдісі; 11.«Шаттық шеңбері» әдісі; 12. «Жетістік баспалдағы» әдісі; Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері

3 слайд

3 1.«Қайта құрастыру» әдісі; 2.«Интервью» әдісі; 3.«Бас бармақ» тәсілі; 4.«Миға шабуыл» әдісі; 5.«Көріп – ойлан» әдісі; 6.«Кластер» әдісі; 7.«Сұраққа жетіп ал» әдісі; 8. «Топпен жұмыс» әдісі; 9.«СМС жазу» әдісі; 10. «Жетістік» әдісі; 11.«Шаттық шеңбері» әдісі; 12. «Жетістік баспалдағы» әдісі; Белсенді оқу мен оқытудың әдіс-тәсілдері

4 Физикалық шамаларды жазып, қиып қайта құрастыру арқылы топқа бөлеміз: 1. F = ma 3. V = s/t 2. A = N/ t

4 слайд
4 Физикалық шамаларды жазып, қиып қайта құрастыру арқылы топқа бөлеміз: 1. F = ma 3. V = s/t 2. A = N/ t 4. F = -kx  «Қайта құрастыру» әдісі

4 слайд

4 Физикалық шамаларды жазып, қиып қайта құрастыру арқылы топқа бөлеміз: 1. F = ma 3. V = s/t 2. A = N/ t 4. F = -kx  «Қайта құрастыру» әдісі

5

5 слайд
5

5 слайд

5

6 ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУЫ. ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУ ЗАҢЫ. «Көріп-ойлан» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Интервью» әдісі Жаңа тақырыптың мағынасы

6 слайд
6 ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУЫ. ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУ ЗАҢЫ. «Көріп-ойлан» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Интервью» әдісі Жаңа тақырыптың мағынасын ашу

6 слайд

6 ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУЫ. ЖАРЫҚТЫҢ СЫНУ ЗАҢЫ. «Көріп-ойлан» әдісі «Миға шабуыл» әдісі «Интервью» әдісі Жаңа тақырыптың мағынасын ашу

7 Тапсырма: Осы құбылыстан қандай тұжырым жасауға болады? Құрал- жабдықтар: 1. Стақан 2

7 слайд
7 Тапсырма: Осы құбылыстан қандай тұжырым жасауға болады? Құрал- жабдықтар: 1. Стақан 2. Су 3. Ине Нұсқаулық : 1. Стақанға су құямыз. 2. Суға ине саламыз. (D) . «Миға шабуыл», «Көріп -ойлан» әдісі : Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің судың бетінен сынып өтуін түсінеді. 1. Құралдардың атауын біледі. 2. Стақандағы су ішіне инені сала біледі. 3. Сәуленің түсу бағытының екінші ортаға өткенде өзгергенін біледі. 4. Тәжірибеге тұжырымдама жасай алады.

7 слайд

7 Тапсырма: Осы құбылыстан қандай тұжырым жасауға болады? Құрал- жабдықтар: 1. Стақан 2. Су 3. Ине Нұсқаулық : 1. Стақанға су құямыз. 2. Суға ине саламыз. (D) . «Миға шабуыл», «Көріп -ойлан» әдісі : Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің судың бетінен сынып өтуін түсінеді. 1. Құралдардың атауын біледі. 2. Стақандағы су ішіне инені сала біледі. 3. Сәуленің түсу бағытының екінші ортаға өткенде өзгергенін біледі. 4. Тәжірибеге тұжырымдама жасай алады.

8 Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің параллель пластинадан өту және сыну жолдарын сала алады. 1

8 слайд
8 Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің параллель пластинадан өту және сыну жолдарын сала алады. 1. Екі ортаны ажырата алады. 2. Ортаның тығыздықтарын жаза алады. 3. Түскен, сынған сәулені сыза біледі. 4. Сәуленің ортаға байланысты бағытының өзгеретінін біледі. Тапсырма 1. (G) «Кластер» әдісі

8 слайд

8 Бағалау критерийлері Дескрипторлар Жарық сәулесінің параллель пластинадан өту және сыну жолдарын сала алады. 1. Екі ортаны ажырата алады. 2. Ортаның тығыздықтарын жаза алады. 3. Түскен, сынған сәулені сыза біледі. 4. Сәуленің ортаға байланысты бағытының өзгеретінін біледі. Тапсырма 1. (G) «Кластер» әдісі

9 Тапсырма 2. (G), (E) «Топпен жұмыс» әдісі

9 слайд
9 Тапсырма 2. (G), (E) «Топпен жұмыс» әдісі

9 слайд

9 Тапсырма 2. (G), (E) «Топпен жұмыс» әдісі

10 Тапсырма 3. (G), «Кластер» әдісі Бағалау критерийлері Дескрипторлар 3.Шынының сыну көрсеткішін есептей алады. 1.

10 слайд
10  Тапсырма 3. (G), «Кластер» әдісі Бағалау критерийлері Дескрипторлар 3.Шынының сыну көрсеткішін есептей алады. 1. Түсу бұрышын таба біледі; 2. Сыну бұрышын таба біледі; 3. Шынының сыну көрсеткішінің математикалық өрнегін біледі; 4. Шынының сыну көрсеткішін есептей алады; 5. Кесте құрастыруды біледі; 6. Заттармен жұмыс істеуді біледі; 7. Есептің мәтінін түсініп, берілгенін жаза біледі; 8. Сыну заңының формуласын жазып түрлендіре алады; 9. Математикалық амалдарды орындайды және жауабын дұрыс шығарады.

10 слайд

10  Тапсырма 3. (G), «Кластер» әдісі Бағалау критерийлері Дескрипторлар 3.Шынының сыну көрсеткішін есептей алады. 1. Түсу бұрышын таба біледі; 2. Сыну бұрышын таба біледі; 3. Шынының сыну көрсеткішінің математикалық өрнегін біледі; 4. Шынының сыну көрсеткішін есептей алады; 5. Кесте құрастыруды біледі; 6. Заттармен жұмыс істеуді біледі; 7. Есептің мәтінін түсініп, берілгенін жаза біледі; 8. Сыну заңының формуласын жазып түрлендіре алады; 9. Математикалық амалдарды орындайды және жауабын дұрыс шығарады.

11 (W) Тақырыпты «Шаттық шеңбері» әдісімен қорытындылау. Оқушылар шеңбер бойымен отырып, бүгінгі өтілген тақырып бойынша

11 слайд
11 (W) Тақырыпты «Шаттық шеңбері» әдісімен қорытындылау. Оқушылар шеңбер бойымен отырып, бүгінгі өтілген тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. (W) Рефлексия: Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы».  Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді.  Тапсырманы орындай алмадым  Аздап қиналдым  Тапсырманы орындай алдым Үй жұмысы: Жарықтың сыну заңын оқу, мысалдар келтіру. Оқулықтағы 212-213 беттердегі сызбаларды сызып келу.

11 слайд

11 (W) Тақырыпты «Шаттық шеңбері» әдісімен қорытындылау. Оқушылар шеңбер бойымен отырып, бүгінгі өтілген тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. (W) Рефлексия: Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы».  Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді.  Тапсырманы орындай алмадым  Аздап қиналдым  Тапсырманы орындай алдым Үй жұмысы: Жарықтың сыну заңын оқу, мысалдар келтіру. Оқулықтағы 212-213 беттердегі сызбаларды сызып келу.

12 Саралау әдісі Тапсырма Дерек көздер Қарқын Қорытынд ы Диалог Бағалау Жіктеу

12 слайд
12 Саралау әдісі Тапсырма Дерек көздер Қарқын Қорытынд ы Диалог Бағалау Жіктеу

12 слайд

12 Саралау әдісі Тапсырма Дерек көздер Қарқын Қорытынд ы Диалог Бағалау Жіктеу

13 Назарларыңызғ а рахмет!!!

13 слайд
13 Назарларыңызғ а рахмет!!!

13 слайд

13 Назарларыңызғ а рахмет!!!