Материалдар / Жарықтың сынуы, жарықтың сыну заңы , 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жарықтың сынуы, жарықтың сыну заңы , 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарықтың сынуы, жарықтың сыну заңы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
50
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жарықтың сынуы, жарықтың сыну заңы

1 слайд
Жарықтың сынуы, жарықтың сыну заңы

1 слайд

Жарықтың сынуы, жарықтың сыну заңы

8.5.1.6 – жазық параллель пластинада сәуленің жолын салу; 8.5.1.7 – жарықтың сыну заңын пайдаланып есептер шығару;

2 слайд
8.5.1.6 – жазық параллель пластинада сәуленің жолын салу; 8.5.1.7 – жарықтың сыну заңын пайдаланып есептер шығару; Сабақтың мақсаты:

2 слайд

8.5.1.6 – жазық параллель пластинада сәуленің жолын салу; 8.5.1.7 – жарықтың сыну заңын пайдаланып есептер шығару; Сабақтың мақсаты:

Ұлттық мүдде құндылығы: -Ұлттық мәдениетті дәріптеу Ар-ұят құндылығы: -Академиялық адалдық қағидатын қолдану;

3 слайд
Ұлттық мүдде құндылығы: -Ұлттық мәдениетті дәріптеу Ар-ұят құндылығы: -Академиялық адалдық қағидатын қолдану;

3 слайд

Ұлттық мүдде құндылығы: -Ұлттық мәдениетті дәріптеу Ар-ұят құндылығы: -Академиялық адалдық қағидатын қолдану;

“Ой қозғау” әдісі 1.Не байқадыңыздар? 2.Бұл құбылыстың жарықпен байланысы қандай болуы мүмкін? 3.Неліктен өзгеріс болып жатыр

4 слайд
“Ой қозғау” әдісі 1.Не байқадыңыздар? 2.Бұл құбылыстың жарықпен байланысы қандай болуы мүмкін? 3.Неліктен өзгеріс болып жатыр?

4 слайд

“Ой қозғау” әдісі 1.Не байқадыңыздар? 2.Бұл құбылыстың жарықпен байланысы қандай болуы мүмкін? 3.Неліктен өзгеріс болып жатыр?

Жарықтың сынуы 1.Түскен сәуле, сынған сәуле және түсу нүктесіндегі екі ортаның арасындағы интерфейске перпендикуляр бір жазық

5 слайд
Жарықтың сынуы 1.Түскен сәуле, сынған сәуле және түсу нүктесіндегі екі ортаның арасындағы интерфейске перпендикуляр бір жазықтықта жатады. 2. n= 3. n- сыну көрсеткіші   sin sin

5 слайд

Жарықтың сынуы 1.Түскен сәуле, сынған сәуле және түсу нүктесіндегі екі ортаның арасындағы интерфейске перпендикуляр бір жазықтықта жатады. 2. n= 3. n- сыну көрсеткіші   sin sin

Абсолют сыну көрсеткіші V c n

6 слайд
Абсолют сыну көрсеткіші V c n

6 слайд

Абсолют сыну көрсеткіші V c n

СЫНУ КӨРСЕТКІШІ Түсу және сыну бұрыштары бір-бірімен қалай байланысты екенін анықтайық. Ауадан суға түсетін жарық сәулесін қар

7 слайд
СЫНУ КӨРСЕТКІШІ Түсу және сыну бұрыштары бір-бірімен қалай байланысты екенін анықтайық. Ауадан суға түсетін жарық сәулесін қарастырайық. Түсу бұрышы ұлғайған сайын сыну бұрышы (() артады.Бірақ бұл бұрыштар арасындағы қатынас (α ​//7) тұрақты болмайды. а б в в Зависимость угла преломления от угла падения ауа ауа ауа су сусу

7 слайд

СЫНУ КӨРСЕТКІШІ Түсу және сыну бұрыштары бір-бірімен қалай байланысты екенін анықтайық. Ауадан суға түсетін жарық сәулесін қарастырайық. Түсу бұрышы ұлғайған сайын сыну бұрышы (() артады.Бірақ бұл бұрыштар арасындағы қатынас (α ​//7) тұрақты болмайды. а б в в Зависимость угла преломления от угла падения ауа ауа ауа су сусу

Толқындардың сынуы

8 слайд
Толқындардың сынуы

8 слайд

Толқындардың сынуы

Ақ жарық үшбұрышты призмадан өткенде сынып, жеті түске жіктеледі

9 слайд
Ақ жарық үшбұрышты призмадан өткенде сынып, жеті түске жіктеледі

9 слайд

Ақ жарық үшбұрышты призмадан өткенде сынып, жеті түске жіктеледі

Бұл құбылысты ең алғаш ағылшын ғалымы Исаак Ньютон зерттеп, «дисперсия» деп атады

10 слайд
Бұл құбылысты ең алғаш ағылшын ғалымы Исаак Ньютон зерттеп, «дисперсия» деп атады

10 слайд

Бұл құбылысты ең алғаш ағылшын ғалымы Исаак Ньютон зерттеп, «дисперсия» деп атады

Табиғаттағы жарықтың сыну құбылысы

11 слайд
Табиғаттағы жарықтың сыну құбылысы

11 слайд

Табиғаттағы жарықтың сыну құбылысы

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

"Идеяны суреттеу" әдісі 1- то п: •Жарықтың сынуын сипаттау; •Сыну заңын тұжырымдау; •Салыстырмалы сыну көрсеткішін, формуласы

16 слайд
"Идеяны суреттеу" әдісі 1- то п: •Жарықтың сынуын сипаттау; •Сыну заңын тұжырымдау; •Салыстырмалы сыну көрсеткішін, формуласын сипаттау; 2- то п: •Абсалют сыну көрсеткішін сипаттау; •Салыстырмалы сыну көрсеткіші мен жарықтың таралу; жылдамдығы арасындағы байланысты көрсету; 3- то п: •Абсалют және салыстырмалы сыну көрсеткіші арасындағы байланысты көрсету; •Сыну құбылысын түсіндіру; Дескриптор: Жалпы: 2 балл

16 слайд

"Идеяны суреттеу" әдісі 1- то п: •Жарықтың сынуын сипаттау; •Сыну заңын тұжырымдау; •Салыстырмалы сыну көрсеткішін, формуласын сипаттау; 2- то п: •Абсалют сыну көрсеткішін сипаттау; •Салыстырмалы сыну көрсеткіші мен жарықтың таралу; жылдамдығы арасындағы байланысты көрсету; 3- то п: •Абсалют және салыстырмалы сыну көрсеткіші арасындағы байланысты көрсету; •Сыну құбылысын түсіндіру; Дескриптор: Жалпы: 2 балл

Wordwall платформасы арқылы берілген тест сұрақтарына жауап беру Бағалау шкаласы: 4-5 дұрыс жауап - 3 балл 3 дұрыс жауап –

17 слайд
Wordwall платформасы арқылы берілген тест сұрақтарына жауап беру Бағалау шкаласы: 4-5 дұрыс жауап - 3 балл 3 дұрыс жауап – 2 балл 1-2 дұрыс жауап – 1 балл

17 слайд

Wordwall платформасы арқылы берілген тест сұрақтарына жауап беру Бағалау шкаласы: 4-5 дұрыс жауап - 3 балл 3 дұрыс жауап – 2 балл 1-2 дұрыс жауап – 1 балл

«Пазл» әдісі Берілген сурет қиындылары арқылы суреттерді құрастыру

18 слайд
«Пазл» әдісі Берілген сурет қиындылары арқылы суреттерді құрастыру

18 слайд

«Пазл» әдісі Берілген сурет қиындылары арқылы суреттерді құрастыру

Семантикалық карта. Ж ұпты қ ж ұмы с Бағалау шкаласы: 7-6 дұрыс жауап - 3 балл 5-4 дұрыс жауап – 2 балл 2-3-1 дұрыс жауап – 1

19 слайд
Семантикалық карта. Ж ұпты қ ж ұмы с Бағалау шкаласы: 7-6 дұрыс жауап - 3 балл 5-4 дұрыс жауап – 2 балл 2-3-1 дұрыс жауап – 1 балл

19 слайд

Семантикалық карта. Ж ұпты қ ж ұмы с Бағалау шкаласы: 7-6 дұрыс жауап - 3 балл 5-4 дұрыс жауап – 2 балл 2-3-1 дұрыс жауап – 1 балл

Деңгейлік есептер •Сәуле күнбағыс майының бетіне 60 0 бұрыш жасап түседі, ал сыну бұрышы 30 0 . Майдың сыну көрсеткішін та

20 слайд
Деңгейлік есептер •Сәуле күнбағыс майының бетіне 60 0 бұрыш жасап түседі, ал сыну бұрышы 30 0 . Майдың сыну көрсеткішін табыңдар. А •Сәуле судан шыныға өтеді. Түсу бұрышы 45 0 . Сыну бұрышын табыңдар. Шынының сыну көрсеткіші: n=1.5 В •Жарық вакуумнан мөлдір ортаға түседі. Түсу бұрышы 30 0 сыну бұрышы 45 0 . Осы ортадағы жарықтың таралу жылдамдығы нешеге тең? (c=3*10 8 м/с) С Дескриптор: -есептің берілгенін дұрыс жазады; - ХБЖ-не келтіреді; -Формуласына қояды; -Дұрыс есептеп шығарады. 3 балл

20 слайд

Деңгейлік есептер •Сәуле күнбағыс майының бетіне 60 0 бұрыш жасап түседі, ал сыну бұрышы 30 0 . Майдың сыну көрсеткішін табыңдар. А •Сәуле судан шыныға өтеді. Түсу бұрышы 45 0 . Сыну бұрышын табыңдар. Шынының сыну көрсеткіші: n=1.5 В •Жарық вакуумнан мөлдір ортаға түседі. Түсу бұрышы 30 0 сыну бұрышы 45 0 . Осы ортадағы жарықтың таралу жылдамдығы нешеге тең? (c=3*10 8 м/с) С Дескриптор: -есептің берілгенін дұрыс жазады; - ХБЖ-не келтіреді; -Формуласына қояды; -Дұрыс есептеп шығарады. 3 балл

Маған ұнады Сұрағым бар Маған қиын болды

21 слайд
Маған ұнады Сұрағым бар Маған қиын болды

21 слайд

Маған ұнады Сұрағым бар Маған қиын болды

Өзін-өзі бағалау

22 слайд
Өзін-өзі бағалау

22 слайд

Өзін-өзі бағалау

Үйге тапсырма:

23 слайд
Үйге тапсырма:

23 слайд

Үйге тапсырма: