Материалдар / ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИЯ ДЕҢГЕЙІНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫҢ ӘСЕРІ. Ғылыми жоба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИЯ ДЕҢГЕЙІНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫҢ ӘСЕРІ. Ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба психологиядан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2023
413
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Қазіргі кезде жастардың белгілі бір бөлігі компьютерлік Интернет тәуелділігінің ықпалында, ал бұл қатерлі психикалық ауру бол

2 слайд
Қазіргі кезде жастардың белгілі бір бөлігі компьютерлік Интернет тәуелділігінің ықпалында, ал бұл қатерлі психикалық ауру болып табылады. Сондықтан да қоғам бұл мәселенің қауіптілігі мен маңыздылығын түсінуі қажет. Бала компьютерді қандай мақсатта қолданады? «Компьютерге тәуелділік» ұғымымен таныспыз ба?

2 слайд

Қазіргі кезде жастардың белгілі бір бөлігі компьютерлік Интернет тәуелділігінің ықпалында, ал бұл қатерлі психикалық ауру болып табылады. Сондықтан да қоғам бұл мәселенің қауіптілігі мен маңыздылығын түсінуі қажет. Бала компьютерді қандай мақсатта қолданады? «Компьютерге тәуелділік» ұғымымен таныспыз ба?

Компьютерлік ойындармен қызығатын және сол жерде уақытын көп өткізетін 12-14 жастағы жасөспірімдердің компьютерлік ойынға қыз

3 слайд
Компьютерлік ойындармен қызығатын және сол жерде уақытын көп өткізетін 12-14 жастағы жасөспірімдердің компьютерлік ойынға қызықпайтындармен салыстырғанда агрессивтілігі жоғарғы деңгейге ие. Жеке болжамдар: 1. Компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдердің тұлғалық ерекшеліктерінде айырмашылықтар бар; 2. Компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдерде агрессивтіліктің деңгейлері және олардың көріну ерекшеліктері әртүрлі болып табылады.

3 слайд

Компьютерлік ойындармен қызығатын және сол жерде уақытын көп өткізетін 12-14 жастағы жасөспірімдердің компьютерлік ойынға қызықпайтындармен салыстырғанда агрессивтілігі жоғарғы деңгейге ие. Жеке болжамдар: 1. Компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдердің тұлғалық ерекшеліктерінде айырмашылықтар бар; 2. Компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдерде агрессивтіліктің деңгейлері және олардың көріну ерекшеліктері әртүрлі болып табылады.

Жасөспірімдердің агрессивтілік деңгейіне компьютерлік ойындардың әсерін эмпирикалық зерттеу. Қойылған мақсатқа қол

4 слайд
Жасөспірімдердің агрессивтілік деңгейіне компьютерлік ойындардың әсерін эмпирикалық зерттеу. Қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін біз алдымызға келесі міндеттерді қойдық: 1. Адамның агрессивтілік деңгейін зерттеудің әртүрлі бағыттырын талдау. 2. Компьютерлік ойындарға қызығушылық дәрежелері әртүрлі жасөспірімдерді анықтау. 3. Компьютерлік ойындарға қызығушылық дәрежелері әртүрлі жасөспірімдердің агрессивтіліктерін және басқа да мінез-құлық ерекшеліктерінің көрінулерін салыстырмалы түрде талдау.

4 слайд

Жасөспірімдердің агрессивтілік деңгейіне компьютерлік ойындардың әсерін эмпирикалық зерттеу. Қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін біз алдымызға келесі міндеттерді қойдық: 1. Адамның агрессивтілік деңгейін зерттеудің әртүрлі бағыттырын талдау. 2. Компьютерлік ойындарға қызығушылық дәрежелері әртүрлі жасөспірімдерді анықтау. 3. Компьютерлік ойындарға қызығушылық дәрежелері әртүрлі жасөспірімдердің агрессивтіліктерін және басқа да мінез-құлық ерекшеліктерінің көрінулерін салыстырмалы түрде талдау.

- Ж а с ө с п ір ім д е р д ің а гр е с с и я д е ң ге й ін е к о м п ь ю т е р л ік о й ы н д а р д ы ң ә с е р ін е

5 слайд
- Ж а с ө с п ір ім д е р д ің а гр е с с и я д е ң ге й ін е к о м п ь ю т е р л ік о й ы н д а р д ы ң ә с е р ін е т е о р и я л ы қ т ұ р ғы д а қ а р а у ; - К о м п ь ю т е р л ік с и н д р о м н ы ң а л д ы н а л у ; - О қ у ш ы л а р д ы ң к о м п ь ю т е р а л д ы н д а ж ұ м ы с іс т е у е р е ж е с ін зе р т т е у ж ә н е с о л ж ұ м ы с т ы ң б а л а ға ә с е р ін а н ы қ т а у .

5 слайд

- Ж а с ө с п ір ім д е р д ің а гр е с с и я д е ң ге й ін е к о м п ь ю т е р л ік о й ы н д а р д ы ң ә с е р ін е т е о р и я л ы қ т ұ р ғы д а қ а р а у ; - К о м п ь ю т е р л ік с и н д р о м н ы ң а л д ы н а л у ; - О қ у ш ы л а р д ы ң к о м п ь ю т е р а л д ы н д а ж ұ м ы с іс т е у е р е ж е с ін зе р т т е у ж ә н е с о л ж ұ м ы с т ы ң б а л а ға ә с е р ін а н ы қ т а у .

Зерттеудің нысаны – Қарағаш орта мектебі мемлекеттік коммуналдық мекемесінің мектеп жасөспірімдері (12-14 жас аралығы 5-8

6 слайд
Зерттеудің нысаны – Қарағаш орта мектебі мемлекеттік коммуналдық мекемесінің мектеп жасөспірімдері (12-14 жас аралығы 5-8 сынып оқушылары); Зерттеудің пәні - 12-14 жастағы жасөспірімдердің ерекшеліктерін қарастыру.

6 слайд

Зерттеудің нысаны – Қарағаш орта мектебі мемлекеттік коммуналдық мекемесінің мектеп жасөспірімдері (12-14 жас аралығы 5-8 сынып оқушылары); Зерттеудің пәні - 12-14 жастағы жасөспірімдердің ерекшеліктерін қарастыру.

Зерттеу негізінде әрбір жасөспірімге жеке тұрғыдан келуді дамыту және әр түрлі әдістемелер жүргізу арқылы олардың мінез- құл

7 слайд
Зерттеу негізінде әрбір жасөспірімге жеке тұрғыдан келуді дамыту және әр түрлі әдістемелер жүргізу арқылы олардың мінез- құлқымен және қарым-қатынас ерекшеліктерімен жұмыс жасау керек. Тәжірибелік маңыздылығы

7 слайд

Зерттеу негізінде әрбір жасөспірімге жеке тұрғыдан келуді дамыту және әр түрлі әдістемелер жүргізу арқылы олардың мінез- құлқымен және қарым-қатынас ерекшеліктерімен жұмыс жасау керек. Тәжірибелік маңыздылығы

Соңғы кездері көптеген психологтар, әлеуметтанушылар, құқық қорғау органдарының қызметкерлері, педагогтар балалар мен жасөс

8 слайд
Соңғы кездері көптеген психологтар, әлеуметтанушылар, құқық қорғау органдарының қызметкерлері, педагогтар балалар мен жасөспірімдер арасындағы агрессияның арту мәселесіне қызығушылық танытып отыр. Агрессия қазіргі заманның ең көп кездесетін мәселелердің біріне айналып отыр.

8 слайд

Соңғы кездері көптеген психологтар, әлеуметтанушылар, құқық қорғау органдарының қызметкерлері, педагогтар балалар мен жасөспірімдер арасындағы агрессияның арту мәселесіне қызығушылық танытып отыр. Агрессия қазіргі заманның ең көп кездесетін мәселелердің біріне айналып отыр.

• А.Басса - Дарки агрессияға мынадай анықтама берді: агрессия – бұл басқаға қауіп төндіретін немесе залал тигізетін кез келге

9 слайд
• А.Басса - Дарки агрессияға мынадай анықтама берді: агрессия – бұл басқаға қауіп төндіретін немесе залал тигізетін кез келген мінез-құлық. Олар агрессияның бес түрін бөліп көрсетті: • 1. физикалық (біреуге қарсы физикалық іс-әрекет); • 2. вербалды (қоқан-лоқы, айқай, ұрыс және т.б.); • 3. жанама: • - бағытталған (өсек, ызалы қалжын); • - бағытталмаған (топтағы айқайлар, таптау және т.б.); • 4. түршігу (ашушаңдық, дөрекілік); • 5. негативтілік (мінез-құлықтың оппозициялық манерасы). • Физикалық агрессия (шабуыл) – басқа тұлғаға физикалық күшті пайдалану [8,26.].

9 слайд

• А.Басса - Дарки агрессияға мынадай анықтама берді: агрессия – бұл басқаға қауіп төндіретін немесе залал тигізетін кез келген мінез-құлық. Олар агрессияның бес түрін бөліп көрсетті: • 1. физикалық (біреуге қарсы физикалық іс-әрекет); • 2. вербалды (қоқан-лоқы, айқай, ұрыс және т.б.); • 3. жанама: • - бағытталған (өсек, ызалы қалжын); • - бағытталмаған (топтағы айқайлар, таптау және т.б.); • 4. түршігу (ашушаңдық, дөрекілік); • 5. негативтілік (мінез-құлықтың оппозициялық манерасы). • Физикалық агрессия (шабуыл) – басқа тұлғаға физикалық күшті пайдалану [8,26.].

Психологиялық агрессия келесі негізгі формаларда көрінеді: • - қорқыту; • - өзінің көзқарасын, кеңестерін, қызметтерін, өмір с

10 слайд
Психологиялық агрессия келесі негізгі формаларда көрінеді: • - қорқыту; • - өзінің көзқарасын, кеңестерін, қызметтерін, өмір сүру салтын басқа біреуге итермелеу; • - адами қасиеттерге нұқсан келтіру; • - мәжбүрлеу (тікелей және жанама); • - кінәлілік сезімін шақыру; • - мазасыз өтініштер; • - әділсіз талаптар; • - дөрекілік, тікелей агрессия, жәбірлеу. • Егер адам өзінің жетістіктері арқылы өзін көрсете алмаса, онда ол қоршаған ортадағы адамдарды төмендету, кез келген билікті асыра пайдалану арқылы көрінуге тырысады. Агрессивтілік көбінесе билік немесе беймәлімділік негізінде жауапқа тартпау жағдайында күшейе түседі [2,54].

10 слайд

Психологиялық агрессия келесі негізгі формаларда көрінеді: • - қорқыту; • - өзінің көзқарасын, кеңестерін, қызметтерін, өмір сүру салтын басқа біреуге итермелеу; • - адами қасиеттерге нұқсан келтіру; • - мәжбүрлеу (тікелей және жанама); • - кінәлілік сезімін шақыру; • - мазасыз өтініштер; • - әділсіз талаптар; • - дөрекілік, тікелей агрессия, жәбірлеу. • Егер адам өзінің жетістіктері арқылы өзін көрсете алмаса, онда ол қоршаған ортадағы адамдарды төмендету, кез келген билікті асыра пайдалану арқылы көрінуге тырысады. Агрессивтілік көбінесе билік немесе беймәлімділік негізінде жауапқа тартпау жағдайында күшейе түседі [2,54].

Компьютерлердің жаппай таралуы балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқына және демалысына қатты ықпал етті. Спортпен айналысу

11 слайд
Компьютерлердің жаппай таралуы балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқына және демалысына қатты ықпал етті. Спортпен айналысуға, достарымен араласуға бөлінетін уақыт көлемі қысқарды. Әр түрлі зорлық- зомбылықты, қатаң компьютерлік ойындардың ықпалымен жасөпірімдердің белгілі бір бөлігінде агрессивті мінез-құлық қалыптаса бастауы, компьютердегі түрлі қызықты ойындар, тез хабар алмасу жасөспірімдерді тәнті етеді .

11 слайд

Компьютерлердің жаппай таралуы балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқына және демалысына қатты ықпал етті. Спортпен айналысуға, достарымен араласуға бөлінетін уақыт көлемі қысқарды. Әр түрлі зорлық- зомбылықты, қатаң компьютерлік ойындардың ықпалымен жасөпірімдердің белгілі бір бөлігінде агрессивті мінез-құлық қалыптаса бастауы, компьютердегі түрлі қызықты ойындар, тез хабар алмасу жасөспірімдерді тәнті етеді .

Компьютерлік ойындардың салдары ретінде : - жасөпірім қызығушылығының азаюы, - өзінің әлемін құруға ұмтылуы, - шынайы өмір

12 слайд
Компьютерлік ойындардың салдары ретінде : - жасөпірім қызығушылығының азаюы, - өзінің әлемін құруға ұмтылуы, - шынайы өмірден алыстауын қарастырады. Компьютермен өзімен-өзі ойнау құрдастармен қарым-қатынас жасауына зиянын тигізеді, әлеуметтік оқшаулануға әкеледі және тұлғааралық қарым- қатынастарда қиындықтар тудырады.

12 слайд

Компьютерлік ойындардың салдары ретінде : - жасөпірім қызығушылығының азаюы, - өзінің әлемін құруға ұмтылуы, - шынайы өмірден алыстауын қарастырады. Компьютермен өзімен-өзі ойнау құрдастармен қарым-қатынас жасауына зиянын тигізеді, әлеуметтік оқшаулануға әкеледі және тұлғааралық қарым- қатынастарда қиындықтар тудырады.

Батыс қоғамында психологиялық зерттеулер маңызды тақырыптарының бірі – кәмелетке толмаған балалар агрессивтілігі мен онымен

13 слайд
Батыс қоғамында психологиялық зерттеулер маңызды тақырыптарының бірі – кәмелетке толмаған балалар агрессивтілігі мен онымен байланысты құқық бұзушылықтар . Алайда осы тақырыпқа арналған көптеген еңбектердің мәліметтері агрессивті ойындардың бастауыш мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдерде ғана агрессивтілікті тудыратынын көрсетеді.

13 слайд

Батыс қоғамында психологиялық зерттеулер маңызды тақырыптарының бірі – кәмелетке толмаған балалар агрессивтілігі мен онымен байланысты құқық бұзушылықтар . Алайда осы тақырыпқа арналған көптеген еңбектердің мәліметтері агрессивті ойындардың бастауыш мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдерде ғана агрессивтілікті тудыратынын көрсетеді.

Тапжылмай ұзақ уақыт компьютердің алдында отыру: 1. Баланың ой-өрісінің дамуын шектесе; 2 . Оның мінез-құлқының өзгеруіне, л

14 слайд
Тапжылмай ұзақ уақыт компьютердің алдында отыру: 1. Баланың ой-өрісінің дамуын шектесе; 2 . Оның мінез-құлқының өзгеруіне, логикалық ойлау қабілетінің бірте-бірте төмендеуіне әкеліп соғады; 3 . Баланың, ақыл ойының дамуын тежейді. 4 . Қан қысымын көтереді, және миопия, (көз жанарының алыстан немесе жақыннан көру қабілетінің төмендеуі) құлақтың есту қабілетін төмендетеді, 5 . Баланың ұйқысы бұзылып асқа тәбеті болмайды. Ал ұйқысы қанбаған баланың зейіні төмендейді. 6 . Омыртқаға көп күш түсетіндіктен сколиоз (омыртқа буынының қисаюы) омыртқа ауруына шалдығуы мүмкін, бұған қоса электрленген сәулелер саусақ ұштарына әсер етіп , қолдың буындарына зақым келтіреді.

14 слайд

Тапжылмай ұзақ уақыт компьютердің алдында отыру: 1. Баланың ой-өрісінің дамуын шектесе; 2 . Оның мінез-құлқының өзгеруіне, логикалық ойлау қабілетінің бірте-бірте төмендеуіне әкеліп соғады; 3 . Баланың, ақыл ойының дамуын тежейді. 4 . Қан қысымын көтереді, және миопия, (көз жанарының алыстан немесе жақыннан көру қабілетінің төмендеуі) құлақтың есту қабілетін төмендетеді, 5 . Баланың ұйқысы бұзылып асқа тәбеті болмайды. Ал ұйқысы қанбаған баланың зейіні төмендейді. 6 . Омыртқаға көп күш түсетіндіктен сколиоз (омыртқа буынының қисаюы) омыртқа ауруына шалдығуы мүмкін, бұған қоса электрленген сәулелер саусақ ұштарына әсер етіп , қолдың буындарына зақым келтіреді.

15 слайд

15 слайд

Зерттеудің ерекшелігіне байланысты, біз оны бірнеше кезеңде жүргіздік. 1 кезеңде біз компьютерлік ойындарға қызығатын жас

16 слайд
Зерттеудің ерекшелігіне байланысты, біз оны бірнеше кезеңде жүргіздік. 1 кезеңде біз компьютерлік ойындарға қызығатын жасөспірімдерді анықтау мақсатында анкета жүргіздік. Кейін сол анықталған компьютерлік ойындарға қызығатын жасөспірімдер эксперименттік топқа енгізілді. Арнайы құрастырылған анкетаның көмегімен біз агрессивті мазмұны бар рөлдік компьютерлік ойындарға қызығатын, сол ойындарды ойнайтын балаларды анықтадық.

16 слайд

Зерттеудің ерекшелігіне байланысты, біз оны бірнеше кезеңде жүргіздік. 1 кезеңде біз компьютерлік ойындарға қызығатын жасөспірімдерді анықтау мақсатында анкета жүргіздік. Кейін сол анықталған компьютерлік ойындарға қызығатын жасөспірімдер эксперименттік топқа енгізілді. Арнайы құрастырылған анкетаның көмегімен біз агрессивті мазмұны бар рөлдік компьютерлік ойындарға қызығатын, сол ойындарды ойнайтын балаларды анықтадық.

Оқушылардан алынған сауалнама бойынша компьютерге тәуелділік, компьютерлік ойындарды ойнау, оған жіберетін уақытты анықтау үшін

17 слайд
Оқушылардан алынған сауалнама бойынша компьютерге тәуелділік, компьютерлік ойындарды ойнау, оған жіберетін уақытты анықтау үшін 5 – 7 сынып оқушыларының тәуелділігі 85% көрсетті. Нәтижесінде : Қазіргі таңда компьютерлік ойындарға тәуелді жасөспірімдердің, әсіресе, 5 – 7 сынып оқушылары арасында кең етек алып бара жатқаны мәлім болды.

17 слайд

Оқушылардан алынған сауалнама бойынша компьютерге тәуелділік, компьютерлік ойындарды ойнау, оған жіберетін уақытты анықтау үшін 5 – 7 сынып оқушыларының тәуелділігі 85% көрсетті. Нәтижесінде : Қазіргі таңда компьютерлік ойындарға тәуелді жасөспірімдердің, әсіресе, 5 – 7 сынып оқушылары арасында кең етек алып бара жатқаны мәлім болды.

Жаһандық мәселе Қазіргі таңда түлектердің 90% аурушаң, сонымен қатар, көру қабілеттері төмен. Бұның бірден бір себебі жасөсп

18 слайд
Жаһандық мәселе Қазіргі таңда түлектердің 90% аурушаң, сонымен қатар, көру қабілеттері төмен. Бұның бірден бір себебі жасөспірімдердің шектен тыс көп уақыттарын компьютер алдында өткізулері.Қазіргі таңда түлектердің 90% аурушаң, сонымен қатар, көру қабілеттері төмен. Бұның бірден бір себебі жасөспірімдердің шектен тыс көп уақыттарын компьютер алдында өткізулері.

18 слайд

Жаһандық мәселе Қазіргі таңда түлектердің 90% аурушаң, сонымен қатар, көру қабілеттері төмен. Бұның бірден бір себебі жасөспірімдердің шектен тыс көп уақыттарын компьютер алдында өткізулері.Қазіргі таңда түлектердің 90% аурушаң, сонымен қатар, көру қабілеттері төмен. Бұның бірден бір себебі жасөспірімдердің шектен тыс көп уақыттарын компьютер алдында өткізулері.

Компьютеріңіз бар ма?

19 слайд
Компьютеріңіз бар ма?

19 слайд

Компьютеріңіз бар ма?

Компьютерде жұмыс істеу уақыты?

20 слайд
Компьютерде жұмыс істеу уақыты?

20 слайд

Компьютерде жұмыс істеу уақыты?

Компьютермен жұмыс кезінде уақыттың көп бөлігін неге жұмсайды?

21 слайд
Компьютермен жұмыс кезінде уақыттың көп бөлігін неге жұмсайды?

21 слайд

Компьютермен жұмыс кезінде уақыттың көп бөлігін неге жұмсайды?

Көзге арналған жаттығулар жасайсыз ба?

22 слайд
Көзге арналған жаттығулар жасайсыз ба?

22 слайд

Көзге арналған жаттығулар жасайсыз ба?

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін білесің бе?

23 слайд
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін білесің бе?

23 слайд

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін білесің бе?

Қорытындылар мен ұсыныстар : Агрессивті мазмұнды рөлдік компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдер

24 слайд
Қорытындылар мен ұсыныстар : Агрессивті мазмұнды рөлдік компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдердің арасында айырмашылықтардың болатындығы туралы болжам дәлелденді. Ойындарға тәуелді жасөспірімдер (біздің мәліметтеріміз бойынша олардың көбі ұл балалар) біршама жоғары эмоциялық лабильділікпен және қозғыштықпен, өзіндік мойындалуға деген жоғары талпыныспен сипатталынады, олар біршама интравертті, сонымен бірге олардың өзіндік басқарулары төмен болып келеді, бұл невроз, депрессия, суицидтік және деликвентті мінез-құлықтар секілді бұзылыстардың туындауының мүмкіндігіне алып келеді, бұндай балалардың үштен бірінен көбісіне субъективті бастан өткерілетін жалғыздықтың жоғарғы деңгейі тән, бұл олардың әлеуметтік шеттетілгендіктерін, коммуникативті дағдылардың жеткілікті қалыптаспағандығын білдіреді.

24 слайд

Қорытындылар мен ұсыныстар : Агрессивті мазмұнды рөлдік компьютерлік ойындарға қызығатын және қызықпайтын жасөспірімдердің арасында айырмашылықтардың болатындығы туралы болжам дәлелденді. Ойындарға тәуелді жасөспірімдер (біздің мәліметтеріміз бойынша олардың көбі ұл балалар) біршама жоғары эмоциялық лабильділікпен және қозғыштықпен, өзіндік мойындалуға деген жоғары талпыныспен сипатталынады, олар біршама интравертті, сонымен бірге олардың өзіндік басқарулары төмен болып келеді, бұл невроз, депрессия, суицидтік және деликвентті мінез-құлықтар секілді бұзылыстардың туындауының мүмкіндігіне алып келеді, бұндай балалардың үштен бірінен көбісіне субъективті бастан өткерілетін жалғыздықтың жоғарғы деңгейі тән, бұл олардың әлеуметтік шеттетілгендіктерін, коммуникативті дағдылардың жеткілікті қалыптаспағандығын білдіреді.

Ата - аналарға кеңес Көз жаттығуларыКөз жаттығулары

25 слайд
Ата - аналарға кеңес Көз жаттығуларыКөз жаттығулары

25 слайд

Ата - аналарға кеңес Көз жаттығуларыКөз жаттығулары

26 слайд

26 слайд

Баланың денсаулығын сақтаймын десе ата-ана төмендегідей жағдайларды бұлжытпай орындағаны дұрыс. 1 ) 1-4 сынып оқушылары тәулі

27 слайд
Баланың денсаулығын сақтаймын десе ата-ана төмендегідей жағдайларды бұлжытпай орындағаны дұрыс. 1 ) 1-4 сынып оқушылары тәулігіне 30-40 минут , 5-8 сынып оқушылары тәулігіне 40-50 минут, 9-11 сынып оқушылары 60 минуттан артық отырмау 2) бала монитордан 70 см қашықтықта жұмыс істегені жөн компьютер тұрған бөлме жарық болғаны дұрыс. 3)компьютермен жұмыс істегенде ыңғайлы орындықты қолданыңыз. 4) егер компьютерде 2 сағаттан артық отыратын жағдай туындай қалса, арнайы көзәйнекті пайдаланыңыз. 5) өз көздерiңізге демалыс беру үшін көз жаттығуларын жасаңыз. 6) баланың үй тапсырмаларын орындамай тұрып компьютер пайдалануына шек қойыңыз . Демек, кез-келген ата-ана балаларына компьютердің зияны туралы уақыт сайын ескертіп отырғаны дұрыс. Жалпы шамадан тыс компьютер алдында отыру баланың ғана емес, үлкеннің де жүйкесін жұқартып, жоғарыдағы аталған дерттерге әкеліп соғатынын есте ұстаған дұрыс .

27 слайд

Баланың денсаулығын сақтаймын десе ата-ана төмендегідей жағдайларды бұлжытпай орындағаны дұрыс. 1 ) 1-4 сынып оқушылары тәулігіне 30-40 минут , 5-8 сынып оқушылары тәулігіне 40-50 минут, 9-11 сынып оқушылары 60 минуттан артық отырмау 2) бала монитордан 70 см қашықтықта жұмыс істегені жөн компьютер тұрған бөлме жарық болғаны дұрыс. 3)компьютермен жұмыс істегенде ыңғайлы орындықты қолданыңыз. 4) егер компьютерде 2 сағаттан артық отыратын жағдай туындай қалса, арнайы көзәйнекті пайдаланыңыз. 5) өз көздерiңізге демалыс беру үшін көз жаттығуларын жасаңыз. 6) баланың үй тапсырмаларын орындамай тұрып компьютер пайдалануына шек қойыңыз . Демек, кез-келген ата-ана балаларына компьютердің зияны туралы уақыт сайын ескертіп отырғаны дұрыс. Жалпы шамадан тыс компьютер алдында отыру баланың ғана емес, үлкеннің де жүйкесін жұқартып, жоғарыдағы аталған дерттерге әкеліп соғатынын есте ұстаған дұрыс .

Осы мәселе бойынша әдебиеттерді талдай отырып және осы мәселеге сәйкес эксперименттік зерттеуді жүргізе отырып, біз ата-аналар

28 слайд
Осы мәселе бойынша әдебиеттерді талдай отырып және осы мәселеге сәйкес эксперименттік зерттеуді жүргізе отырып, біз ата-аналар мен педагогтарға келесідей ұсыныстар жасаймыз: Жасөспірімнің қанша уақыт бойы және қандай компьютерлік ойындармен ойнайтындығын шектеу және бақылау; Жастық мүмкіндіктерге сәйкес және құрамында шектен тыс зорлық-зомбылық пен агрессия жоқ, ойындардың жанрын дұрыс таңдап алу да үлкен мәнге ие; Жасөспірімнің мінез-құлқын мұқият бақылау. Агрессивтіліктің шектен тыс деңгейінің, эмоциялық қозғыштықтың көрінуі, қарым-қатынас уақытының азаюы және басқа да іс-әрекеттің түрлері мазасыздық туғызатын сигнал болуы және психикалық бұзылыстардың көбею ықтималдығын жоғарылатуы мүмкін. Бұл достармен қарым-қатынасқа түсуден, оқудан, спортпен шұғылданудан, қоғамдық өмірге араласудан бас тартуда, компьютердің виртуалды әлеміне «кетуде» көрінуі мүмкін. Компьютерлік ойындар өзара әрекеттестіктің әдеттегі формаларын алмастырмауы тиіс, олардың құрамына еніп, оларды өзара толықтырып отыруы қажет; Мазасыздық туғызатын симптомдар пайда болған жағдайда мамандардың көмегіне жүгіну керек, себебі қазіргі таңда «гемблинг» (ойынға тәуелділік) емдеу мен психотерапияны қажет ететін психикалық бұзылыс болып табылатындығы анықталды.    

28 слайд

Осы мәселе бойынша әдебиеттерді талдай отырып және осы мәселеге сәйкес эксперименттік зерттеуді жүргізе отырып, біз ата-аналар мен педагогтарға келесідей ұсыныстар жасаймыз: Жасөспірімнің қанша уақыт бойы және қандай компьютерлік ойындармен ойнайтындығын шектеу және бақылау; Жастық мүмкіндіктерге сәйкес және құрамында шектен тыс зорлық-зомбылық пен агрессия жоқ, ойындардың жанрын дұрыс таңдап алу да үлкен мәнге ие; Жасөспірімнің мінез-құлқын мұқият бақылау. Агрессивтіліктің шектен тыс деңгейінің, эмоциялық қозғыштықтың көрінуі, қарым-қатынас уақытының азаюы және басқа да іс-әрекеттің түрлері мазасыздық туғызатын сигнал болуы және психикалық бұзылыстардың көбею ықтималдығын жоғарылатуы мүмкін. Бұл достармен қарым-қатынасқа түсуден, оқудан, спортпен шұғылданудан, қоғамдық өмірге араласудан бас тартуда, компьютердің виртуалды әлеміне «кетуде» көрінуі мүмкін. Компьютерлік ойындар өзара әрекеттестіктің әдеттегі формаларын алмастырмауы тиіс, олардың құрамына еніп, оларды өзара толықтырып отыруы қажет; Мазасыздық туғызатын симптомдар пайда болған жағдайда мамандардың көмегіне жүгіну керек, себебі қазіргі таңда «гемблинг» (ойынға тәуелділік) емдеу мен психотерапияны қажет ететін психикалық бұзылыс болып табылатындығы анықталды.    

« ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИЯ ДЕҢГЕЙІНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫҢ ӘСЕРІ » атты жұмысымды қорытындылай келе, айтқым келгені, жақсы

29 слайд
« ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИЯ ДЕҢГЕЙІНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫҢ ӘСЕРІ » атты жұмысымды қорытындылай келе, айтқым келгені, жақсы жетістіктерге жету үшін, адам салауатты өмірді ұстанып, денсаулығын күту керек. Сонымен қатар, әркез есте ұстайтын жайт, компьютер тек көзге зиянын тигізіп қана қоймай, адам ағзасына толықтай әсері зор. Барлық қауіпсіздік ережесін ұстанатын болсақ, компьютердің пайдасы көп, қауіпсіз және қызықты іс екені баршамызға мәлім.

29 слайд

« ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ АГРЕССИЯ ДЕҢГЕЙІНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫҢ ӘСЕРІ » атты жұмысымды қорытындылай келе, айтқым келгені, жақсы жетістіктерге жету үшін, адам салауатты өмірді ұстанып, денсаулығын күту керек. Сонымен қатар, әркез есте ұстайтын жайт, компьютер тек көзге зиянын тигізіп қана қоймай, адам ағзасына толықтай әсері зор. Барлық қауіпсіздік ережесін ұстанатын болсақ, компьютердің пайдасы көп, қауіпсіз және қызықты іс екені баршамызға мәлім.

30 слайд

30 слайд