Жастар, ғылым, иновациялар:цифраландыру-жаңа даму кезеңі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
{ Қ A З A ҚСТ A Н Р E СПУБЛИК A СЫ БІЛІМ ЖӘН E ҒЫЛЫМ МИНСТРЛІГІ
ЖЕЗҚАЗҒАН ТЕХНОЛОГИЯ ЖӘНЕ СЕРВИС КОЛЛЕДЖІ
Та қырыбы: Жастар, ғылым,
инновациялар: цифрландыру –
жаңа даму кезеңі
1 слайд
{ Қ A З A ҚСТ A Н Р E СПУБЛИК A СЫ БІЛІМ ЖӘН E ҒЫЛЫМ МИНСТРЛІГІ ЖЕЗҚАЗҒАН ТЕХНОЛОГИЯ ЖӘНЕ СЕРВИС КОЛЛЕДЖІ Та қырыбы: Жастар, ғылым, инновациялар: цифрландыру – жаңа даму кезеңі
2 слайд
Қазір мемлекетіміз дамудың жаңа кезеңіне
аяқ басты. Сондықтан міндеттер де
нақтыланды. Мақсат-міндеттің негізгісі
Елбасымыздың «Қазақстан-2050»
Стратегиясынан өрбиді. Бұл құжат ел
болашағын айқындап, жаңа басымдықтар
арнасын көрсетіп отыр. Мұнда Мемлекет
басшысы: «Жоғары оқу орындары білім
беру қызметімен шектеліп қалмауы тиіс.
Олар қолданбалы және ғылыми-
зерттеушілік бөлімшелерін құруы және
дамытуы қажет» деп атап көрсетті. Біз
қазір жұмыс бағдарын осы тапсырмаға
сәйкес қайта жан-жақты пысықтадық.
Үкімет қаулысымен ашылған Инженерлік
зертханамыздан бастап жаңашыл
Инновациялық паркімізге дейін іс-шара
жоспарында Стратегия межесін өлшем етіп
алды.
2 слайд
Қазір мемлекетіміз дамудың жаңа кезеңіне аяқ басты. Сондықтан міндеттер де нақтыланды. Мақсат-міндеттің негізгісі Елбасымыздың «Қазақстан-2050» Стратегиясынан өрбиді. Бұл құжат ел болашағын айқындап, жаңа басымдықтар арнасын көрсетіп отыр. Мұнда Мемлекет басшысы: «Жоғары оқу орындары білім беру қызметімен шектеліп қалмауы тиіс. Олар қолданбалы және ғылыми- зерттеушілік бөлімшелерін құруы және дамытуы қажет» деп атап көрсетті. Біз қазір жұмыс бағдарын осы тапсырмаға сәйкес қайта жан-жақты пысықтадық. Үкімет қаулысымен ашылған Инженерлік зертханамыздан бастап жаңашыл Инновациялық паркімізге дейін іс-шара жоспарында Стратегия межесін өлшем етіп алды.
3 слайд
Елбасымыз 2050 жылға дейінгі стратегиялық бағдарымызды анықтаған тарихи
Жолдауында: «Біздің ендігі міндетіміз – егемендік жылдары қол жеткізгеннің барлығын
сақтай отырып, ХХІ ғасырда орнықты дамуды жалғастыру» деді. Осы тұрғыдан келгенде,
біз үшін ғалымдар мұрасына байланысты шараның бәрі де ел абыройы мен ғылым
беделін көтеру, жастарды жаңа биіктерге жұмылдыру. Саладағы серпіліс аясында біз
жастарымызды бакалавр – магистр – докторантура жүйесіне сәйкес ғылымға тартып
отырмыз. Мемлекет бөлген қомақты қаржы олардың шетелге шығып, әлемдік тәжірибені
меңгеруіне, зертханаларда жұмыс істеп, рейтингті журналдарда ма қала жариялауына
мол мүмкіндік туғызды. Мы
салы, Елбасы идеясымен Астанада өмірге кел ген жаңа
«Оқушылар сарайының» бір бөлігі біздің Инновациялық парк жәрдемімен Ғылыми-
танымдық орталыққа айналып, баламалы энергетика, техникалық физика, ақпараттық
технология, биотехнология, т.б. зертханалардың негізі қаланды. Бұл балаларды жасынан
ғылымға тартуға ықпал етеді.
3 слайд
Елбасымыз 2050 жылға дейінгі стратегиялық бағдарымызды анықтаған тарихи Жолдауында: «Біздің ендігі міндетіміз – егемендік жылдары қол жеткізгеннің барлығын сақтай отырып, ХХІ ғасырда орнықты дамуды жалғастыру» деді. Осы тұрғыдан келгенде, біз үшін ғалымдар мұрасына байланысты шараның бәрі де ел абыройы мен ғылым беделін көтеру, жастарды жаңа биіктерге жұмылдыру. Саладағы серпіліс аясында біз жастарымызды бакалавр – магистр – докторантура жүйесіне сәйкес ғылымға тартып отырмыз. Мемлекет бөлген қомақты қаржы олардың шетелге шығып, әлемдік тәжірибені меңгеруіне, зертханаларда жұмыс істеп, рейтингті журналдарда ма қала жариялауына мол мүмкіндік туғызды. Мы салы, Елбасы идеясымен Астанада өмірге кел ген жаңа «Оқушылар сарайының» бір бөлігі біздің Инновациялық парк жәрдемімен Ғылыми- танымдық орталыққа айналып, баламалы энергетика, техникалық физика, ақпараттық технология, биотехнология, т.б. зертханалардың негізі қаланды. Бұл балаларды жасынан ғылымға тартуға ықпал етеді.
4 слайд
«Цифрландыру, роботтандыру» сөзінің
тілдік қолданысқа енгізілгені сол еді,
еліміздегі сан түрлі саланың ісі серпін
алды. Мекемелердегі том-том қағаздар
айналымын азайтып, құшақ-құшақ
құжаттың бәрі электронды форматқа ауыса
бастады. Әсіресе, білім беру мен денсаулық
сақтау саласы технологияның тиімділігін
арттырып, халық жаңалықтардың игілігін
көре бастады. Бүгінде сандық технология –
еліміздегі жаңғырудың басты бағыты.
Елбасының «Төртінші өнеркәсіптік
революция жағдайындағы дамудың жаңа
мүмкіндіктері» Жолдауында да цифрлы
экономика құру және кәсіпорындарды
цифрландыру, цифрлы білім беру
ресурстарын дамыту мәселесі тапсырылған
болатын. Расында, төртінші өнеркәсіптік
революция біздің елде ғана емес, әлемде
цифрлы қоғамды қалыптастырды.
4 слайд
«Цифрландыру, роботтандыру» сөзінің тілдік қолданысқа енгізілгені сол еді, еліміздегі сан түрлі саланың ісі серпін алды. Мекемелердегі том-том қағаздар айналымын азайтып, құшақ-құшақ құжаттың бәрі электронды форматқа ауыса бастады. Әсіресе, білім беру мен денсаулық сақтау саласы технологияның тиімділігін арттырып, халық жаңалықтардың игілігін көре бастады. Бүгінде сандық технология – еліміздегі жаңғырудың басты бағыты. Елбасының «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауында да цифрлы экономика құру және кәсіпорындарды цифрландыру, цифрлы білім беру ресурстарын дамыту мәселесі тапсырылған болатын. Расында, төртінші өнеркәсіптік революция біздің елде ғана емес, әлемде цифрлы қоғамды қалыптастырды.
5 слайд
Жуырда өткен «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының
орындалуына арналған парламенттік тыңдауда Сенат Төрағасы Қасымжомарт
Тоқаев «2025 жыл ға қарай цифрландыру арқылы ішкі жалпы өнім 19 %-тен 34
процентке көтеріледі. Болжам бойынша, 2020 жылға қарай цифрландыру әлем
экономикасының төрттен бірін құрайды» деп мәлімдеді.
5 слайд
Жуырда өткен «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының орындалуына арналған парламенттік тыңдауда Сенат Төрағасы Қасымжомарт Тоқаев «2025 жыл ға қарай цифрландыру арқылы ішкі жалпы өнім 19 %-тен 34 процентке көтеріледі. Болжам бойынша, 2020 жылға қарай цифрландыру әлем экономикасының төрттен бірін құрайды» деп мәлімдеді.
6 слайд
Бүгінде ақпараттық және цифрлық технологияларды дамытуға қатысты
жұмыстар Сыр бойында да жүзеге аса бастады. Өткен жылы « Hackday – 2017»
фестивалі аясында ақпараттық технологиямен айналысатын 500-ден астам жас
жобаларын ұсынды. Алғашында 100-ден астам жастың жобасына мүмкіндік
ұсыну жоспарланған фестивальда қатысушылардың 500-ге жетуі өңірде
талантты жастардың көп екенін дәлелдеді. Нәтижесінде ақпараттық-ком
муникация саласындағы стартап жобаларды қолдап, дамытуға арналған ІТ парк
құрылды. Ал сол жағалауда салынып жатқан Жастар ресурстық орталығында
Қазан қаласындағы ІТ парк үлгісінде тағы бір орталық ашылмақ.
6 слайд
Бүгінде ақпараттық және цифрлық технологияларды дамытуға қатысты жұмыстар Сыр бойында да жүзеге аса бастады. Өткен жылы « Hackday – 2017» фестивалі аясында ақпараттық технологиямен айналысатын 500-ден астам жас жобаларын ұсынды. Алғашында 100-ден астам жастың жобасына мүмкіндік ұсыну жоспарланған фестивальда қатысушылардың 500-ге жетуі өңірде талантты жастардың көп екенін дәлелдеді. Нәтижесінде ақпараттық-ком муникация саласындағы стартап жобаларды қолдап, дамытуға арналған ІТ парк құрылды. Ал сол жағалауда салынып жатқан Жастар ресурстық орталығында Қазан қаласындағы ІТ парк үлгісінде тағы бір орталық ашылмақ.
7 слайд
Білім саласындағы цифрландыру
қызметтер қолжетімділігін арттырды.
Ақпараттық жүйе, білім беру порталдары
құрылып, мобильді қосымшалар
дайындалып, робототехника кабинеттері
ашылды. Оқу-тәрбие жүйесін
автоматтандыруға негізделген
«Күнделік» электронды журналы
енгізілгелі білім сапасы жаңа деңгейге
көтерілді. Бұрынғыдай мектеп пен ата-
ана сынып журналы, үлгерім табелі және
қағаз күнделіктер сатып алуға қаржы
шығындамайды. Ал мұғалімдер сабақ
өтіп кеткесін баға қойып не қайта жөндей
алмайды. « Bilimland» цифрлы білім беру
порталы мұғалімдерді тегін
дидактикалық материал, ресурстармен
қамтамасыз етсе, интернеті жоқ
ауылдарға қолайлы « Bilimbook»
ноутбугінде әр пәнге қатысты деректер
мен аудио, бейнефайлдар
топтастырылған.
7 слайд
Білім саласындағы цифрландыру қызметтер қолжетімділігін арттырды. Ақпараттық жүйе, білім беру порталдары құрылып, мобильді қосымшалар дайындалып, робототехника кабинеттері ашылды. Оқу-тәрбие жүйесін автоматтандыруға негізделген «Күнделік» электронды журналы енгізілгелі білім сапасы жаңа деңгейге көтерілді. Бұрынғыдай мектеп пен ата- ана сынып журналы, үлгерім табелі және қағаз күнделіктер сатып алуға қаржы шығындамайды. Ал мұғалімдер сабақ өтіп кеткесін баға қойып не қайта жөндей алмайды. « Bilimland» цифрлы білім беру порталы мұғалімдерді тегін дидактикалық материал, ресурстармен қамтамасыз етсе, интернеті жоқ ауылдарға қолайлы « Bilimbook» ноутбугінде әр пәнге қатысты деректер мен аудио, бейнефайлдар топтастырылған.
8 слайд
Қорытынды Байқағанымыздай, білім саласында
цифрландыру үдерісі қарқын алған.
Ал денсаулық сақтау саласында
биылғы басты жаңалық
« DamuMed» медициналық ақ
параттық жүйесінің мобильді
қосымшасының енгізілуі болды.
Дәрігерге қабылдау талоны үшін
емханаға бірнеше рет баратын
пациенттер енді қабылдауға үйде
отырып-ақ жазылады. Тіпті
маманды үйге шақырып, емханаға
жазылғаны туралы хабарлама
алады.
8 слайд
Қорытынды Байқағанымыздай, білім саласында цифрландыру үдерісі қарқын алған. Ал денсаулық сақтау саласында биылғы басты жаңалық « DamuMed» медициналық ақ параттық жүйесінің мобильді қосымшасының енгізілуі болды. Дәрігерге қабылдау талоны үшін емханаға бірнеше рет баратын пациенттер енді қабылдауға үйде отырып-ақ жазылады. Тіпті маманды үйге шақырып, емханаға жазылғаны туралы хабарлама алады.
9 слайд
Пайдаланылған
әдебиеттер тізімі: 1. Зозуля Д.М. Цифровизация
российской экономики и
Индустрия 4.0: вызовы и
перспективы / Д.М. Зозуля //
Вопросы инновационной
экономики. — 2018. — Т. 8. — №
1. — С. 4, 5.
2. лíлбай С. Цифрландыру Ə
туралы не білеміз? / С.
лíлбай // Егемен Қазақстан.
Ə
— 2017. — 5 желтоқсан.
3. Ревенко Н. С. Цифровая
экономика США в эпоху
информационной
глобализации: актуальные
тенденции / Н.С. Ревенко //
США — Канада: Экономика —
Политика — Культура. — 2017.
— № 8. — С. 84.
4. https://www.google.com
9 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі: 1. Зозуля Д.М. Цифровизация российской экономики и Индустрия 4.0: вызовы и перспективы / Д.М. Зозуля // Вопросы инновационной экономики. — 2018. — Т. 8. — № 1. — С. 4, 5. 2. лíлбай С. Цифрландыру Ə туралы не білеміз? / С. лíлбай // Егемен Қазақстан. Ə — 2017. — 5 желтоқсан. 3. Ревенко Н. С. Цифровая экономика США в эпоху информационной глобализации: актуальные тенденции / Н.С. Ревенко // США — Канада: Экономика — Политика — Культура. — 2017. — № 8. — С. 84. 4. https://www.google.com
10 слайд
10 слайд