Материалдар / Жеке бөлшектерді ылғалды жылумен өңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеке бөлшектерді ылғалды жылумен өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ылғалды жылумен өңдеу жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2019
822
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тараз қаласы № 55 орта мектаптің көркем еңбек пәні мұғалімі Анарбаева Рауза  Сабақтың тақырыбы : Жеке бөліктерін өңдеу  Оқу

1 слайд
Тараз қаласы № 55 орта мектаптің көркем еңбек пәні мұғалімі Анарбаева Рауза  Сабақтың тақырыбы : Жеке бөліктерін өңдеу  Оқу мақсаттары : 6.2.2.2- Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану  Сабақ мақсаты:  Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін анықтайды, сипаттайды  Тәжірибеде қолданады  Қауіпсіздік ережесін сақтайды  Бағалау крийтерилері: Мата түріне сай ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін сақтайды, тәжірибеде қолданады

1 слайд

Тараз қаласы № 55 орта мектаптің көркем еңбек пәні мұғалімі Анарбаева Рауза  Сабақтың тақырыбы : Жеке бөліктерін өңдеу  Оқу мақсаттары : 6.2.2.2- Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану  Сабақ мақсаты:  Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін анықтайды, сипаттайды  Тәжірибеде қолданады  Қауіпсіздік ережесін сақтайды  Бағалау крийтерилері: Мата түріне сай ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін сақтайды, тәжірибеде қолданады

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу  Сабақтың ортасы  «Ақылды доп» ойыны арқылы өткен

2 слайд
Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу  Сабақтың ортасы  «Ақылды доп» ойыны арқылы өткен материалға шолу.  «Галереяны шарлау» әдісі арқылы мата түрлерін әр түрлі режимде үтіктеуге болатынын анықтайды.  Сабақтың соңы  «Бас бармақ» әдісі  әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу  Сабақтың ортасы  «Ақылды доп» ойыны арқылы өткен материалға шолу.  «Галереяны шарлау» әдісі арқылы мата түрлерін әр түрлі режимде үтіктеуге болатынын анықтайды.  Сабақтың соңы  «Бас бармақ» әдісі  әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.

Саралау  «Галереяны шарлау» әдісін қолданып, оқушыларға материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.  «Ақ

3 слайд
Саралау  «Галереяны шарлау» әдісін қолданып, оқушыларға материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.  «Ақылды доп» ойыны әдісін қолданып, сұраққа жылдам жауап беру қарқынын зерттеушілік мақсатта алдым.  «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін тапсырманы орындау барысында жан - жақты әрі нақты көмек көрсету үшін пайдаландым. Бұл әдісті қолдану барысында сөбен қолдау көрсету және ынталандыруда мыңызды рөл атқарады.

3 слайд

Саралау  «Галереяны шарлау» әдісін қолданып, оқушыларға материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.  «Ақылды доп» ойыны әдісін қолданып, сұраққа жылдам жауап беру қарқынын зерттеушілік мақсатта алдым.  «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін тапсырманы орындау барысында жан - жақты әрі нақты көмек көрсету үшін пайдаландым. Бұл әдісті қолдану барысында сөбен қолдау көрсету және ынталандыруда мыңызды рөл атқарады.

Критериалды бағалау  «Бас бармақ» әдісі  «Отшашу шапалақ» әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.  Дескриторлар

4 слайд
Критериалды бағалау  «Бас бармақ» әдісі  «Отшашу шапалақ» әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.  Дескриторлар

4 слайд

Критериалды бағалау  «Бас бармақ» әдісі  «Отшашу шапалақ» әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.  Дескриторлар