Жеке бөлшектерді ылғалды жылумен өңдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жеке бөлшектерді ылғалды жылумен өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ылғалды жылумен өңдеу жұмыстары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тараз қаласы № 55 орта мектаптің көркем еңбек пәні мұғалімі Анарбаева Рауза  Сабақтың тақырыбы : Жеке бөліктерін өңдеу  Оқу

#1 слайд
Тараз қаласы № 55 орта мектаптің көркем еңбек пәні мұғалімі Анарбаева Рауза  Сабақтың тақырыбы : Жеке бөліктерін өңдеу  Оқу мақсаттары : 6.2.2.2- Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану  Сабақ мақсаты:  Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін анықтайды, сипаттайды  Тәжірибеде қолданады  Қауіпсіздік ережесін сақтайды  Бағалау крийтерилері: Мата түріне сай ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін сақтайды, тәжірибеде қолданады

1 слайд

Тараз қаласы № 55 орта мектаптің көркем еңбек пәні мұғалімі Анарбаева Рауза  Сабақтың тақырыбы : Жеке бөліктерін өңдеу  Оқу мақсаттары : 6.2.2.2- Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін білу, сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану  Сабақ мақсаты:  Тігін бұйымдарын ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін анықтайды, сипаттайды  Тәжірибеде қолданады  Қауіпсіздік ережесін сақтайды  Бағалау крийтерилері: Мата түріне сай ылғалды- жылулық өңдеу режимдерін сақтайды, тәжірибеде қолданады

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу  Сабақтың ортасы  «Ақылды доп» ойыны арқылы өткен

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу  Сабақтың ортасы  «Ақылды доп» ойыны арқылы өткен материалға шолу.  «Галереяны шарлау» әдісі арқылы мата түрлерін әр түрлі режимде үтіктеуге болатынын анықтайды.  Сабақтың соңы  «Бас бармақ» әдісі  әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері  Сабақтың басы  «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу  Сабақтың ортасы  «Ақылды доп» ойыны арқылы өткен материалға шолу.  «Галереяны шарлау» әдісі арқылы мата түрлерін әр түрлі режимде үтіктеуге болатынын анықтайды.  Сабақтың соңы  «Бас бармақ» әдісі  әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.

Саралау  «Галереяны шарлау» әдісін қолданып, оқушыларға материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.  «Ақ

#3 слайд
Саралау  «Галереяны шарлау» әдісін қолданып, оқушыларға материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.  «Ақылды доп» ойыны әдісін қолданып, сұраққа жылдам жауап беру қарқынын зерттеушілік мақсатта алдым.  «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін тапсырманы орындау барысында жан - жақты әрі нақты көмек көрсету үшін пайдаландым. Бұл әдісті қолдану барысында сөбен қолдау көрсету және ынталандыруда мыңызды рөл атқарады.

3 слайд

Саралау  «Галереяны шарлау» әдісін қолданып, оқушыларға материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді.  «Ақылды доп» ойыны әдісін қолданып, сұраққа жылдам жауап беру қарқынын зерттеушілік мақсатта алдым.  «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін тапсырманы орындау барысында жан - жақты әрі нақты көмек көрсету үшін пайдаландым. Бұл әдісті қолдану барысында сөбен қолдау көрсету және ынталандыруда мыңызды рөл атқарады.

Критериалды бағалау  «Бас бармақ» әдісі  «Отшашу шапалақ» әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.  Дескриторлар

#4 слайд
Критериалды бағалау  «Бас бармақ» әдісі  «Отшашу шапалақ» әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.  Дескриторлар

4 слайд

Критериалды бағалау  «Бас бармақ» әдісі  «Отшашу шапалақ» әдістерін пайдаланып бағалау жүргіздім.  Дескриторлар

Файл форматы:
pptx
17.05.2019
961
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі