Материалдар / Жер және ғарыш
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жер және ғарыш

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2020
734
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып :

1 слайд
Пәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып : Саяхат Мұғалім: Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Жер және ғарыш Оқу мақсаты: 1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау. 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу. Сабақ мақсаты : Барлығы: Ғаламды зерттеудің негізгі әдісі бақылау болғанын біледі, оның көмегімен қандай жаңалықтар ашылғаның анықтайды Көпшіліг і : Астрономия ғылымының ерекшеліктерін сипаттайды. Кейбірі : Астрономияның өмірде қолданылуы жайлы түсіндіреді, бақылауға сүйеніп,қорытынды жасайды. Бағалау критерийі Ғарышты зерттеудегі алғашқы ең негізгі әдіс бақылау екенін біледі. Алғаш ашылған жаңалықтардың ретін анықтайды, сипаттайды Сабақтың тақырыбы: Адамдар ғарышты қалай зерттеді?

БЕЛСЕНДІ ОҚУ Ұжымдық жұмыс Ширату «Кинометафора» әдісі. «Сен-маған,Мен-саған» әдісі -Бейнефильм не тур

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ Ұжымдық жұмыс Ширату «Кинометафора» әдісі. «Сен-маған,Мен-саған» әдісі -Бейнефильм не туралы? -Ғарыш денелеріне не жатады? -Неліктен ертедегі адамдар аспан денелерін зерттеді? -Ғаламшарлар пішіні неге ұқсайды ? Миға шабуыл» әдісі «Серпілген сауал» әдісі. -Бұрын көрмеген затты қалай зерттей аламыз? -Адамдар ертеде аспан денелерін қалай зерттеді? -Неге тек бақылау арқылы зерттеген? Топтық жұмыс «Кел, зерттейік!» Ойлен,бірік,бөліс. 1-топ: «Диафильм» құрастыру.Суреттері ретімен қойып диафильм құрастыр. 2-топ «Суреттер сөйлейді» Алғашқы зерттеген астрономиялық денелердің суретін салып, баянда. 3-топ: Ермексаздан ақ параққа ғарыш денелерінің мүсінін жаса. (.ай, жұлдыз, ғаламшар )Қалыпт астыру шы бағалау Жұптық жұмыс «Венн диаграммасы» әдісі Оқушыларға ерте заман күнтізбелерінің суреттерін беріп, ұқсастығы мен айырмашылығын тап.

Саралау әдістері Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жек жұмыс Ресурс арқылы «Кинометафора» әдісі. Түрткі сұрақтар Тапсырма

3 слайд
Саралау әдістері Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жек жұмыс Ресурс арқылы «Кинометафора» әдісі. Түрткі сұрақтар Тапсырма арқылы Қарқын тәсіліДиалог және қолдау Саралау тапсырмасы Ғарыш денелеріне қатысты қандай халықтық болжамдарды білесің? 1.------------------------------------------- 2.------------------------------------------- 3.------------------------------------------- Қолдауды қажет ететін оқушыларды қабілетті оқушылармен жұптастырамын. « «Салыстыр» әдісі арқылы ертедегі күнтізбелердің ұқсастығы мен айырмашылығын табады.тапсырмаларды орындай отырып, бірін-бірі тыңдайды,диолог жүргізеді,қолдау көмек көрсетеді. Топтық, ұжымдық жұмыста Сабақ мақсатын негізге ала отыра, ұжымдық жұмыста түрткі сұрақтар арқылы, топтық жұмыс барысында тапсырманы тәжірибе жүргізе отырып,бірін-бірі тыңдайды диалог жүргізеді қолдау көрсетеді,шешім қабылдап,көшбасшы анықталады.

Кретериалды бағалау Оқу мақсаты Ойлау дағдылары Бағалау кретерийлері 1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипатт

4 слайд
Кретериалды бағалау Оқу мақсаты Ойлау дағдылары Бағалау кретерийлері 1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау; 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу; Білу және түсіну, қолдану Ғарышты зерттеудегі алғашқы ең негізгі әдіс бақылау екенін біледі. Алғаш ашылған жаңалықтардың ретін анықтайды, сипаттайды ҚБ тапсырмалары . 1-тапсырма Астрономия туралы не білесіз? Берілген тірек сөздер мен суреттерді пайдаланып, әңгімелеңіз. Тірек сөздер : ғарыш, аспан денелері, жұлдыздар, ғаламшарлар, Күн, Жер, Ай, телескоп, ғарышкер, ғылым. Дескриптор : Білім алушы -тірек сөздерді қолданып, суреттерді сипаттайды; -астрономияның ғарыш туралы ғылым екенін түсіндіреді. «Серпілген сауал» әдісі. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын. - Жердің пішіні қандай? -Астрономия нені зерттейді? -Біз әдетте қандай да белгісіз, бұрын көрмеген затты қалай зерттейміз? -Ал ертеде адамдар аспан денелерін қалай зерттеді? -Неліктен тек бақылау арқылы зерттеді? Бағалау Допты лақтыру Серпілген сауал Мадақтау, мақтау Пиктограмма

Ықшамсабақтың ықпалы Не қиын болды? Ықшамсабақты жоспарлауда сараланған сабақ мақсатын қою, мақсатқа жетуге бағытталған бел

5 слайд
Ықшамсабақтың ықпалы Не қиын болды? Ықшамсабақты жоспарлауда сараланған сабақ мақсатын қою, мақсатқа жетуге бағытталған белсенді оқу тәсілдерін тиімді қолдану, тиімді саралау тапсырмаларын дайындау қиын болды? Не үйрендім? Ықшамсабақта белсенді оқу әдістері оқу мақсатына, сабақ мақсатына ықпал ететінін, оқушыларды қызықтырып, жұмысқа тартатынын түсіндім.Тақырыпқа сай тиімді әдіс- тәсілдерді үйрендім. Болашақта Ықшамсабақ барысында уақытты тиімді пайдалану, белсенді оқу әдістерді жүйелі қолданып, кері байланыс алып, өз тәжірибемді шыңдап,саналы да , білімді ұрпақ тәрбиелеуді жоспарлап отыпмын.