Жеткіншектер арасындағы позитивті қарым-қатынасты орнату жолдары (тренинг)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 Жеткіншектер
арасындағы
-
позитивті қарым
қатынасты орнату
жолдары ( )
тренинг
1 слайд
1 Жеткіншектер арасындағы - позитивті қарым қатынасты орнату жолдары ( ) тренинг
2 слайд
Мақсаты
•
Жеткіншектік жас
кезеңіндегі
дағдарыстарды түсіне
,
отырып агрессияның
алдын алу мақсатында
оқушылар арасында
-
позитивті қарым
қатынас орнатудың
жолдарын үйрену
2
2 слайд
Мақсаты • Жеткіншектік жас кезеңіндегі дағдарыстарды түсіне , отырып агрессияның алдын алу мақсатында оқушылар арасында - позитивті қарым қатынас орнатудың жолдарын үйрену 2
3 слайд
Тақырыптың өзектілігі
3•
Жеткіншектік жас кезеңіндегі
тұлғаның дамуындағы өзгерістерді
зерделей отырып, алдын-алу және
түзету жұмыстарын жүргізу.
•
Жеткіншек жас кезеңіндегі
оқушыларға позитивті қарым-
қатынас жасауды дағдыландыруға
үйрету
•
Позитивті көзқарастың
маңыздылығы
3 слайд
Тақырыптың өзектілігі 3• Жеткіншектік жас кезеңіндегі тұлғаның дамуындағы өзгерістерді зерделей отырып, алдын-алу және түзету жұмыстарын жүргізу. • Жеткіншек жас кезеңіндегі оқушыларға позитивті қарым- қатынас жасауды дағдыландыруға үйрету • Позитивті көзқарастың маңыздылығы
4 слайд
Жеткіншек шақ…
Балалық шақтағы ең қиын және ең
.
күрделі кезең Бұл кезеңді өтпелі
.
кезең деп те атайды Бұл кезеңде
бала бойында көптеген өзгерістер
. ,
болады Ол анатомиялық
, ,
физиологиялық интелектуалдық
адамгершілік дамуында және оның
әрекет түрлерінде өзгерістер
болады
4
4 слайд
Жеткіншек шақ… Балалық шақтағы ең қиын және ең . күрделі кезең Бұл кезеңді өтпелі . кезең деп те атайды Бұл кезеңде бала бойында көптеген өзгерістер . , болады Ол анатомиялық , , физиологиялық интелектуалдық адамгершілік дамуында және оның әрекет түрлерінде өзгерістер болады 4
5 слайд
Жеткіншектік
кезең Сабағы
нашарлайды Мен сезімі
күшейіп,елікегіш
бола бастайды
Өзінің пікірі ғана
маңызды орын
алады Қарым-
қатынас
жасауда
позитивті көңіл
күйі
төмендейдіҚызбалыққа
салынып, көп
ашулану
5 слайд
Жеткіншектік кезең Сабағы нашарлайды Мен сезімі күшейіп,елікегіш бола бастайды Өзінің пікірі ғана маңызды орын алады Қарым- қатынас жасауда позитивті көңіл күйі төмендейдіҚызбалыққа салынып, көп ашулану
6 слайд
Қалай байқалады…
•
Жеткіншектік кезеңде балалар отбасы
,
мен мектептен оқшауланып өз
.
құрбыларының ықпалында болады Яғни
бұл кезеңде оқушы өздерін еркін
сезінетін ортаға орналасуға бейім болып
.
келеді Өз құрдастарының ортасында
-
қарым қатынас жасауға
.
ұмтылады Құрдастар арасындағы кез
келген қиындық олардың өміріне үлкен
,
дағдарыс болып есептеліп өмірден
,
түңілу агрессивті мінез
, , ,
құлық жалғызсырау жек көру кектену
.
сияқты көріністермен байқалады 6
6 слайд
Қалай байқалады… • Жеткіншектік кезеңде балалар отбасы , мен мектептен оқшауланып өз . құрбыларының ықпалында болады Яғни бұл кезеңде оқушы өздерін еркін сезінетін ортаға орналасуға бейім болып . келеді Өз құрдастарының ортасында - қарым қатынас жасауға . ұмтылады Құрдастар арасындағы кез келген қиындық олардың өміріне үлкен , дағдарыс болып есептеліп өмірден , түңілу агрессивті мінез , , , құлық жалғызсырау жек көру кектену . сияқты көріністермен байқалады 6
7 слайд
Жеткіншектер арасында позитивті
қарым-қатынасты қалай орната
аламыз және оның маңызы қандай?
Позитивті қарым-қатынас жасауда
кімнің ықпалы бар ?
7
7 слайд
Жеткіншектер арасында позитивті қарым-қатынасты қалай орната аламыз және оның маңызы қандай? Позитивті қарым-қатынас жасауда кімнің ықпалы бар ? 7
8 слайд
Позитивті қарым-қатынас ….
•
– -Оқушы позитивті көңіл күйдегі қарым
.
қатынасты ұнатады Әрине бұл өмірге деген
.
сүйіспеншіліктің артуында маңызы зор
-
Позитивті қарым қатынастың орнауына
айнала қоршаған ортаның ықпалы әсер
.
етеді
•
1. ,
Оқушының көңіл күйіне мән беру кез
.
келген іс әрекетіне оң нәтижеде баға беру
•
2. - -
Рухани жеке тұлғааралық қарым қатынас
жасау
•
3. ,
Сыныптастары арасында татулыққа баулу
,
тәрбие сағаттарын өткізе отырып
ұйымшылдыққа тәрбиелеу 8
8 слайд
Позитивті қарым-қатынас …. • – -Оқушы позитивті көңіл күйдегі қарым . қатынасты ұнатады Әрине бұл өмірге деген . сүйіспеншіліктің артуында маңызы зор - Позитивті қарым қатынастың орнауына айнала қоршаған ортаның ықпалы әсер . етеді • 1. , Оқушының көңіл күйіне мән беру кез . келген іс әрекетіне оң нәтижеде баға беру • 2. - - Рухани жеке тұлғааралық қарым қатынас жасау • 3. , Сыныптастары арасында татулыққа баулу , тәрбие сағаттарын өткізе отырып ұйымшылдыққа тәрбиелеу 8
9 слайд
Жеткіншектер арасында
позитивті қарым-қатынас
орнатуда психологиялық
тренингтік сабақтар өткізудің
маңызы зор !
9 слайд
Жеткіншектер арасында позитивті қарым-қатынас орнатуда психологиялық тренингтік сабақтар өткізудің маңызы зор !
10 слайд
Тренинг
«Интервью».
Мақсаты: топтық ұйымшылдықты дамыту, қатысушылармен
қарым-қатынас орнату, сабаққа жағымды мотивация
қалыптастыру, тренингке қатысушыларды таныстыру.
Өткізілу уақыты : 20 минут.
Жаттығу барысы : балалар жұптарға бөлінеді, кезектесіп
«журналистер» мен «жұлдыздар» болады.«Журналистер»
«жұлдыздардан» интервью алады жəне ол
туралы не білгісі келсе , соны сұрайды. «Жұлдыздардың»
жауаптарын дəптерге жазып отырады. Екеуі де бір-бірінен
интервью алып болғаннан кейін, кезектесіп топқа өз
«жұлдыздарын» таныстырады.
10 слайд
Тренинг «Интервью». Мақсаты: топтық ұйымшылдықты дамыту, қатысушылармен қарым-қатынас орнату, сабаққа жағымды мотивация қалыптастыру, тренингке қатысушыларды таныстыру. Өткізілу уақыты : 20 минут. Жаттығу барысы : балалар жұптарға бөлінеді, кезектесіп «журналистер» мен «жұлдыздар» болады.«Журналистер» «жұлдыздардан» интервью алады жəне ол туралы не білгісі келсе , соны сұрайды. «Жұлдыздардың» жауаптарын дəптерге жазып отырады. Екеуі де бір-бірінен интервью алып болғаннан кейін, кезектесіп топқа өз «жұлдыздарын» таныстырады.
11 слайд
Тренинг
«Онға дейін санау».
Мақсаты : жеткіншектер арасында позитивті қарым-қатынас орнату, тренингке
қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру.
Өткізілу уақыты : 20 минут.
Жаттығу барысы : Бір-бірінің шынтақтары мен иықтарына тимейтіндей болып,
барлығы шеңбер жасап тұрады. «Бастадық» деген сигналмен көзді жұмып,
мұрынды төмен түсіріп, онға дейін санау керек. Қулығы мынада, санаған кезде
кезектесіпсанау керек. Біреуі «бір», келесісі «екі»жəне ары қарай кезекпен. Бірақ
ойында бір ереже бар: сөзді бір ғана адам айтуы керек. Егер екі дауыс бір мезгілде
бір сөзді айтатын болса, онда санау қайта басталады.Сіздерде он мүмкіндік бар.
Егер осы он мүмкіндікте санауды онға жеткізсеңдер, онда сендердің топтарың
келісімге келген топсыңдар. Əр бір сəтсіз санаудан кейін көздеріңді ашып, бір-
бірлеріңе қарауға болады, бірақ сөйлесуге болмайды. Бір-бірлеріңді сөзбен емес,
көзбен түсінуге тырысыңдар.
11 слайд
Тренинг «Онға дейін санау». Мақсаты : жеткіншектер арасында позитивті қарым-қатынас орнату, тренингке қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру. Өткізілу уақыты : 20 минут. Жаттығу барысы : Бір-бірінің шынтақтары мен иықтарына тимейтіндей болып, барлығы шеңбер жасап тұрады. «Бастадық» деген сигналмен көзді жұмып, мұрынды төмен түсіріп, онға дейін санау керек. Қулығы мынада, санаған кезде кезектесіпсанау керек. Біреуі «бір», келесісі «екі»жəне ары қарай кезекпен. Бірақ ойында бір ереже бар: сөзді бір ғана адам айтуы керек. Егер екі дауыс бір мезгілде бір сөзді айтатын болса, онда санау қайта басталады.Сіздерде он мүмкіндік бар. Егер осы он мүмкіндікте санауды онға жеткізсеңдер, онда сендердің топтарың келісімге келген топсыңдар. Əр бір сəтсіз санаудан кейін көздеріңді ашып, бір- бірлеріңе қарауға болады, бірақ сөйлесуге болмайды. Бір-бірлеріңді сөзбен емес, көзбен түсінуге тырысыңдар.
12 слайд
Тренинг
•
«Менің бірегей Менім».
Мақсаты : сыныптастарының кері байланысы мен проективті формаларға
сүйене отырып, жеткіншектерде рефлексияның дамуына жағдай жасау.
Өткізілу уақыты : 20 минут.
Жаттығу барысы : Балалар мейірімді сиқыршымен таныстық деп
елестетулері керек. Ол балалардың не нəрсеге айналуына да көмектесе
алады (зат, жануар, өсімдік, бірақ адам емес).Өзінің жаңа образы туралы
қысқаша шығарма жазу ұсынылады. 10 минуттан кейін жүргізуші
қағаздарын жинап алады, араластырады, оқуға кіріседі. Топ шығарманың
кімдікі екендігін табуға тырысады.
12 слайд
Тренинг • «Менің бірегей Менім». Мақсаты : сыныптастарының кері байланысы мен проективті формаларға сүйене отырып, жеткіншектерде рефлексияның дамуына жағдай жасау. Өткізілу уақыты : 20 минут. Жаттығу барысы : Балалар мейірімді сиқыршымен таныстық деп елестетулері керек. Ол балалардың не нəрсеге айналуына да көмектесе алады (зат, жануар, өсімдік, бірақ адам емес).Өзінің жаңа образы туралы қысқаша шығарма жазу ұсынылады. 10 минуттан кейін жүргізуші қағаздарын жинап алады, араластырады, оқуға кіріседі. Топ шығарманың кімдікі екендігін табуға тырысады.
13 слайд
Тренинг
«Жиырма Мен».
: , Мақсаты топтық ынтымақтастықты дамыту
,
оқушылардың рефлексиясын дамытуға жағдай жасау
« - » .
өзіндік Мен образын алдауға мүмкіндік туғызу
: 20 .
Өткізілу уақыты минут
: 10 «
Жаттығу барысы Балалар минут ішінде Мен
?» . 20
кіммін деген сұраққа жауап беруі керек Ол үшін
.
сөз немесе сөз іркестерін қолдануға болады Жұмыстың
.
соңында оның қорытындысы талданады Балаларға
•
« »,
өздеріне ұнаған жақтарын плюспен ұнамағандарын
« »
минуспен
•
.
белгілеуін сұралады
13 слайд
Тренинг «Жиырма Мен». : , Мақсаты топтық ынтымақтастықты дамыту , оқушылардың рефлексиясын дамытуға жағдай жасау « - » . өзіндік Мен образын алдауға мүмкіндік туғызу : 20 . Өткізілу уақыты минут : 10 « Жаттығу барысы Балалар минут ішінде Мен ?» . 20 кіммін деген сұраққа жауап беруі керек Ол үшін . сөз немесе сөз іркестерін қолдануға болады Жұмыстың . соңында оның қорытындысы талданады Балаларға • « », өздеріне ұнаған жақтарын плюспен ұнамағандарын « » минуспен • . белгілеуін сұралады
14 слайд
Тренинг
•
«Мен қандай адаммын?».
Мақсаты : өзіндік анализ дағдыларын бекіту.
Өткізілу уақыты : 20 минут.
Жаттығу барысы : Балаларға бірнеше сұрақтарға жауап беру
ұсынылады:1. Маған ата-анам, бауырларым, сіңілдерім,
жақындарым жəне достарым қалай əсер етеді?
•
2. Менің өмірлік жолым: негізгі жетістіктерім мен
сəтсіздіктерім қандай?
•
Жауаптар неғұрлым ашық болуы керек. Келісім бойынша
жауаптар оқылады. Сабақтың соңында «Мен кіммін» деген
сұраққа бірталай жауаптар жиналуы керек.
14 слайд
Тренинг • «Мен қандай адаммын?». Мақсаты : өзіндік анализ дағдыларын бекіту. Өткізілу уақыты : 20 минут. Жаттығу барысы : Балаларға бірнеше сұрақтарға жауап беру ұсынылады:1. Маған ата-анам, бауырларым, сіңілдерім, жақындарым жəне достарым қалай əсер етеді? • 2. Менің өмірлік жолым: негізгі жетістіктерім мен сəтсіздіктерім қандай? • Жауаптар неғұрлым ашық болуы керек. Келісім бойынша жауаптар оқылады. Сабақтың соңында «Мен кіммін» деген сұраққа бірталай жауаптар жиналуы керек.