Материалдар / Жиембет. Еңсегей бойлы ер Есім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиембет. Еңсегей бойлы ер Есім

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып. Жиембет жырау, Еңсегей бойлы ер Есім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
456
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алтыншы қазан Сынып жұмысы Жыраулар поэзиясы .

1 слайд
Алтыншы қазан Сынып жұмысы Жыраулар поэзиясы .

1 слайд

Алтыншы қазан Сынып жұмысы Жыраулар поэзиясы .

Жыраулар поэзиясы Қазақ хандығы құрылғаннан бастап ( XV ғасыр) өріс алды. Жыраулық өнер дала абызы өз заманының терең ойшылы

2 слайд
Жыраулар поэзиясы Қазақ хандығы құрылғаннан бастап ( XV ғасыр) өріс алды. Жыраулық өнер дала абызы өз заманының терең ойшылы Асан қайғыдан басталып, Қазтуған, Шалкиіз, Доспамбет, Үмбетей, Ақтамберді, Тәтіқара, Бұқар жырауларымен жалғасады. Жырауларды халык, қадір тұтқан. Ел толқыған кезде, бүліншілік шыққанда немесе ел шетіне жау келғен кездерде ақыл, кеңес сұрайтын болған. Мұндай кезде жырау жұртшылықты абыржымауға шақырып, оларға күш-қуат беріп (дем беріп), істің немен тынатыны жайлы болжамдар айтып отырған. Жыраулар поэзиясы Х V- Х VII ғасырлар аралығын қамтиды. Жыраулар сөзімен де, ісімен де Қазақ хандығының нығаюына үлес қосты.

2 слайд

Жыраулар поэзиясы Қазақ хандығы құрылғаннан бастап ( XV ғасыр) өріс алды. Жыраулық өнер дала абызы өз заманының терең ойшылы Асан қайғыдан басталып, Қазтуған, Шалкиіз, Доспамбет, Үмбетей, Ақтамберді, Тәтіқара, Бұқар жырауларымен жалғасады. Жырауларды халык, қадір тұтқан. Ел толқыған кезде, бүліншілік шыққанда немесе ел шетіне жау келғен кездерде ақыл, кеңес сұрайтын болған. Мұндай кезде жырау жұртшылықты абыржымауға шақырып, оларға күш-қуат беріп (дем беріп), істің немен тынатыны жайлы болжамдар айтып отырған. Жыраулар поэзиясы Х V- Х VII ғасырлар аралығын қамтиды. Жыраулар сөзімен де, ісімен де Қазақ хандығының нығаюына үлес қосты.

Сүйесін – демеу, сүйеу болу Ебесін - дәрменсіз, қауқарсыз, әлсіз Демесін – таяныш, сүйеніш болу Ит түрткі болу – бәрінің көз

3 слайд
Сүйесін – демеу, сүйеу болу Ебесін - дәрменсіз, қауқарсыз, әлсіз Демесін – таяныш, сүйеніш болу Ит түрткі болу – бәрінің көзіне түрткі болу, әркімнің мазағына іліну Бүлгенде – бүлінгенде Қаз мойынды – иіліп келген, ұзын , әдемі мойын Ат құйрығын кесу – дәстүр, ел арасында әртүрлі жағдайлармен қақтығысқан, енді көрместей болып біржола кетіскен, бітіспес адамдар өз елінен, туған-туысқандарынан безеді. Мұндай жағдайда ол өзінің атының қыл құйрығын кесіп, қолын төбесіне қойып, елден шығады. Байтал – 2-3 жас аралығындағы құлындамаған жылқы Бұлың – садақ оғының бір түрі Сауыр – малдың бел омыртқасынан құйымшақ тұсына дейінгі жерінің үсті Сөздер сөйлейді

3 слайд

Сүйесін – демеу, сүйеу болу Ебесін - дәрменсіз, қауқарсыз, әлсіз Демесін – таяныш, сүйеніш болу Ит түрткі болу – бәрінің көзіне түрткі болу, әркімнің мазағына іліну Бүлгенде – бүлінгенде Қаз мойынды – иіліп келген, ұзын , әдемі мойын Ат құйрығын кесу – дәстүр, ел арасында әртүрлі жағдайлармен қақтығысқан, енді көрместей болып біржола кетіскен, бітіспес адамдар өз елінен, туған-туысқандарынан безеді. Мұндай жағдайда ол өзінің атының қыл құйрығын кесіп, қолын төбесіне қойып, елден шығады. Байтал – 2-3 жас аралығындағы құлындамаған жылқы Бұлың – садақ оғының бір түрі Сауыр – малдың бел омыртқасынан құйымшақ тұсына дейінгі жерінің үсті Сөздер сөйлейді

01 0 3 0 2Шығарма сюжетінің бөліктерін талдаймыз “ Бағалау критерийлері Кейіпкерлер образын ашамыз Көркемдегіш құралдарды аны

4 слайд
01 0 3 0 2Шығарма сюжетінің бөліктерін талдаймыз “ Бағалау критерийлері Кейіпкерлер образын ашамыз Көркемдегіш құралдарды анықтаймыз “ Талдайық-талқылайық” “ Тұлғаны таны” “ Көркем тілдің кілтін тап”

4 слайд

01 0 3 0 2Шығарма сюжетінің бөліктерін талдаймыз “ Бағалау критерийлері Кейіпкерлер образын ашамыз Көркемдегіш құралдарды анықтаймыз “ Талдайық-талқылайық” “ Тұлғаны таны” “ Көркем тілдің кілтін тап”

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы қорытынды себеп дәлелмәселе 1-тапсырма . Өлең бөлігі мен қосымша мәліметті оқы.

5 слайд
01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы қорытынды себеп дәлелмәселе 1-тапсырма . Өлең бөлігі мен қосымша мәліметті оқы. Ортақ мәселені анықта. Себебін тап, өлеңнен дәлел келтір. Қорытынды жаса. Дескрипторы: Мәселені анықтайды; Себептерін анықтап жазады; Себепке дәлелдер келтіреді; Өлең мен мәтінді қосып, Қорытынды жасайды.“ Талдайық - талқылайық” (Жұптық, топтық жұмыс)

5 слайд

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы қорытынды себеп дәлелмәселе 1-тапсырма . Өлең бөлігі мен қосымша мәліметті оқы. Ортақ мәселені анықта. Себебін тап, өлеңнен дәлел келтір. Қорытынды жаса. Дескрипторы: Мәселені анықтайды; Себептерін анықтап жазады; Себепке дәлелдер келтіреді; Өлең мен мәтінді қосып, Қорытынды жасайды.“ Талдайық - талқылайық” (Жұптық, топтық жұмыс)

01 0 3 0 2 2-тапсырма. Толғаудан Жиембеттің образын танытатын 3 сөзді тап, әр сөздерді қатыстырып, Жиембетке сипаттама ж

6 слайд
01 0 3 0 2 2-тапсырма. Толғаудан Жиембеттің образын танытатын 3 сөзді тап, әр сөздерді қатыстырып, Жиембетке сипаттама жаз. Дескриптор: Образын танытатын 3 сөз табады; Жиембетке өз сөзімен сипаттама жазады.“ Тұлғаны таны”әдісі (Жеке жұмыс)

6 слайд

01 0 3 0 2 2-тапсырма. Толғаудан Жиембеттің образын танытатын 3 сөзді тап, әр сөздерді қатыстырып, Жиембетке сипаттама жаз. Дескриптор: Образын танытатын 3 сөз табады; Жиембетке өз сөзімен сипаттама жазады.“ Тұлғаны таны”әдісі (Жеке жұмыс)

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы 2 риторикалық сұрау 1 аллитерация 5 теңеу2 ассонанс“ Көркем тілдің кілтін тап” ә

7 слайд
01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы 2 риторикалық сұрау 1 аллитерация 5 теңеу2 ассонанс“ Көркем тілдің кілтін тап” әдісі (Жұптық жұмыс) 3-тапсырма. Толғаудан көркемдегіш тәсілдерді табыңыз

7 слайд

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы 2 риторикалық сұрау 1 аллитерация 5 теңеу2 ассонанс“ Көркем тілдің кілтін тап” әдісі (Жұптық жұмыс) 3-тапсырма. Толғаудан көркемдегіш тәсілдерді табыңыз

01 0 3 0 2Рефлексия Сабақ маған қызықты болды, жақсы түсіндім. Менің үйренгенім: Сабақты түсіндім, дегенмен мынадай қиындықтар

8 слайд
01 0 3 0 2Рефлексия Сабақ маған қызықты болды, жақсы түсіндім. Менің үйренгенім: Сабақты түсіндім, дегенмен мынадай қиындықтар болды: Тапсырмалар мен үшін өте қиын болды, мен көмекті қажет етемін.

8 слайд

01 0 3 0 2Рефлексия Сабақ маған қызықты болды, жақсы түсіндім. Менің үйренгенім: Сабақты түсіндім, дегенмен мынадай қиындықтар болды: Тапсырмалар мен үшін өте қиын болды, мен көмекті қажет етемін.

Үйге: Толғаудан үзінді жаттау. (5 шумақтан кем емес)

9 слайд
Үйге: Толғаудан үзінді жаттау. (5 шумақтан кем емес)

9 слайд

Үйге: Толғаудан үзінді жаттау. (5 шумақтан кем емес)