Жиембет. Еңсегей бойлы ер Есім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жиембет. Еңсегей бойлы ер Есім

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып. Жиембет жырау, Еңсегей бойлы ер Есім.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алтыншы қазан Сынып жұмысы Жыраулар поэзиясы .

#1 слайд
Алтыншы қазан Сынып жұмысы Жыраулар поэзиясы .

1 слайд

Алтыншы қазан Сынып жұмысы Жыраулар поэзиясы .

Жыраулар поэзиясы Қазақ хандығы құрылғаннан бастап ( XV ғасыр) өріс алды. Жыраулық өнер дала абызы өз заманының терең ойшылы

#2 слайд
Жыраулар поэзиясы Қазақ хандығы құрылғаннан бастап ( XV ғасыр) өріс алды. Жыраулық өнер дала абызы өз заманының терең ойшылы Асан қайғыдан басталып, Қазтуған, Шалкиіз, Доспамбет, Үмбетей, Ақтамберді, Тәтіқара, Бұқар жырауларымен жалғасады. Жырауларды халык, қадір тұтқан. Ел толқыған кезде, бүліншілік шыққанда немесе ел шетіне жау келғен кездерде ақыл, кеңес сұрайтын болған. Мұндай кезде жырау жұртшылықты абыржымауға шақырып, оларға күш-қуат беріп (дем беріп), істің немен тынатыны жайлы болжамдар айтып отырған. Жыраулар поэзиясы Х V- Х VII ғасырлар аралығын қамтиды. Жыраулар сөзімен де, ісімен де Қазақ хандығының нығаюына үлес қосты.

2 слайд

Жыраулар поэзиясы Қазақ хандығы құрылғаннан бастап ( XV ғасыр) өріс алды. Жыраулық өнер дала абызы өз заманының терең ойшылы Асан қайғыдан басталып, Қазтуған, Шалкиіз, Доспамбет, Үмбетей, Ақтамберді, Тәтіқара, Бұқар жырауларымен жалғасады. Жырауларды халык, қадір тұтқан. Ел толқыған кезде, бүліншілік шыққанда немесе ел шетіне жау келғен кездерде ақыл, кеңес сұрайтын болған. Мұндай кезде жырау жұртшылықты абыржымауға шақырып, оларға күш-қуат беріп (дем беріп), істің немен тынатыны жайлы болжамдар айтып отырған. Жыраулар поэзиясы Х V- Х VII ғасырлар аралығын қамтиды. Жыраулар сөзімен де, ісімен де Қазақ хандығының нығаюына үлес қосты.

Сүйесін – демеу, сүйеу болу Ебесін - дәрменсіз, қауқарсыз, әлсіз Демесін – таяныш, сүйеніш болу Ит түрткі болу – бәрінің көз

#3 слайд
Сүйесін – демеу, сүйеу болу Ебесін - дәрменсіз, қауқарсыз, әлсіз Демесін – таяныш, сүйеніш болу Ит түрткі болу – бәрінің көзіне түрткі болу, әркімнің мазағына іліну Бүлгенде – бүлінгенде Қаз мойынды – иіліп келген, ұзын , әдемі мойын Ат құйрығын кесу – дәстүр, ел арасында әртүрлі жағдайлармен қақтығысқан, енді көрместей болып біржола кетіскен, бітіспес адамдар өз елінен, туған-туысқандарынан безеді. Мұндай жағдайда ол өзінің атының қыл құйрығын кесіп, қолын төбесіне қойып, елден шығады. Байтал – 2-3 жас аралығындағы құлындамаған жылқы Бұлың – садақ оғының бір түрі Сауыр – малдың бел омыртқасынан құйымшақ тұсына дейінгі жерінің үсті Сөздер сөйлейді

3 слайд

Сүйесін – демеу, сүйеу болу Ебесін - дәрменсіз, қауқарсыз, әлсіз Демесін – таяныш, сүйеніш болу Ит түрткі болу – бәрінің көзіне түрткі болу, әркімнің мазағына іліну Бүлгенде – бүлінгенде Қаз мойынды – иіліп келген, ұзын , әдемі мойын Ат құйрығын кесу – дәстүр, ел арасында әртүрлі жағдайлармен қақтығысқан, енді көрместей болып біржола кетіскен, бітіспес адамдар өз елінен, туған-туысқандарынан безеді. Мұндай жағдайда ол өзінің атының қыл құйрығын кесіп, қолын төбесіне қойып, елден шығады. Байтал – 2-3 жас аралығындағы құлындамаған жылқы Бұлың – садақ оғының бір түрі Сауыр – малдың бел омыртқасынан құйымшақ тұсына дейінгі жерінің үсті Сөздер сөйлейді

01 0 3 0 2Шығарма сюжетінің бөліктерін талдаймыз “ Бағалау критерийлері Кейіпкерлер образын ашамыз Көркемдегіш құралдарды аны

#4 слайд
01 0 3 0 2Шығарма сюжетінің бөліктерін талдаймыз “ Бағалау критерийлері Кейіпкерлер образын ашамыз Көркемдегіш құралдарды анықтаймыз “ Талдайық-талқылайық” “ Тұлғаны таны” “ Көркем тілдің кілтін тап”

4 слайд

01 0 3 0 2Шығарма сюжетінің бөліктерін талдаймыз “ Бағалау критерийлері Кейіпкерлер образын ашамыз Көркемдегіш құралдарды анықтаймыз “ Талдайық-талқылайық” “ Тұлғаны таны” “ Көркем тілдің кілтін тап”

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы қорытынды себеп дәлелмәселе 1-тапсырма . Өлең бөлігі мен қосымша мәліметті оқы.

#5 слайд
01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы қорытынды себеп дәлелмәселе 1-тапсырма . Өлең бөлігі мен қосымша мәліметті оқы. Ортақ мәселені анықта. Себебін тап, өлеңнен дәлел келтір. Қорытынды жаса. Дескрипторы: Мәселені анықтайды; Себептерін анықтап жазады; Себепке дәлелдер келтіреді; Өлең мен мәтінді қосып, Қорытынды жасайды.“ Талдайық - талқылайық” (Жұптық, топтық жұмыс)

5 слайд

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы қорытынды себеп дәлелмәселе 1-тапсырма . Өлең бөлігі мен қосымша мәліметті оқы. Ортақ мәселені анықта. Себебін тап, өлеңнен дәлел келтір. Қорытынды жаса. Дескрипторы: Мәселені анықтайды; Себептерін анықтап жазады; Себепке дәлелдер келтіреді; Өлең мен мәтінді қосып, Қорытынды жасайды.“ Талдайық - талқылайық” (Жұптық, топтық жұмыс)

01 0 3 0 2 2-тапсырма. Толғаудан Жиембеттің образын танытатын 3 сөзді тап, әр сөздерді қатыстырып, Жиембетке сипаттама ж

#6 слайд
01 0 3 0 2 2-тапсырма. Толғаудан Жиембеттің образын танытатын 3 сөзді тап, әр сөздерді қатыстырып, Жиембетке сипаттама жаз. Дескриптор: Образын танытатын 3 сөз табады; Жиембетке өз сөзімен сипаттама жазады.“ Тұлғаны таны”әдісі (Жеке жұмыс)

6 слайд

01 0 3 0 2 2-тапсырма. Толғаудан Жиембеттің образын танытатын 3 сөзді тап, әр сөздерді қатыстырып, Жиембетке сипаттама жаз. Дескриптор: Образын танытатын 3 сөз табады; Жиембетке өз сөзімен сипаттама жазады.“ Тұлғаны таны”әдісі (Жеке жұмыс)

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы 2 риторикалық сұрау 1 аллитерация 5 теңеу2 ассонанс“ Көркем тілдің кілтін тап” ә

#7 слайд
01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы 2 риторикалық сұрау 1 аллитерация 5 теңеу2 ассонанс“ Көркем тілдің кілтін тап” әдісі (Жұптық жұмыс) 3-тапсырма. Толғаудан көркемдегіш тәсілдерді табыңыз

7 слайд

01 04 02 03“ Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы 2 риторикалық сұрау 1 аллитерация 5 теңеу2 ассонанс“ Көркем тілдің кілтін тап” әдісі (Жұптық жұмыс) 3-тапсырма. Толғаудан көркемдегіш тәсілдерді табыңыз

01 0 3 0 2Рефлексия Сабақ маған қызықты болды, жақсы түсіндім. Менің үйренгенім: Сабақты түсіндім, дегенмен мынадай қиындықтар

#8 слайд
01 0 3 0 2Рефлексия Сабақ маған қызықты болды, жақсы түсіндім. Менің үйренгенім: Сабақты түсіндім, дегенмен мынадай қиындықтар болды: Тапсырмалар мен үшін өте қиын болды, мен көмекті қажет етемін.

8 слайд

01 0 3 0 2Рефлексия Сабақ маған қызықты болды, жақсы түсіндім. Менің үйренгенім: Сабақты түсіндім, дегенмен мынадай қиындықтар болды: Тапсырмалар мен үшін өте қиын болды, мен көмекті қажет етемін.

Үйге: Толғаудан үзінді жаттау. (5 шумақтан кем емес)

#9 слайд
Үйге: Толғаудан үзінді жаттау. (5 шумақтан кем емес)

9 слайд

Үйге: Толғаудан үзінді жаттау. (5 шумақтан кем емес)

Файл форматы:
pptx
28.02.2023
782
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі