Жоба "Қамшы өру өнері" 4-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоба "Қамшы өру өнері" 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының қолөнер туындысы - қамшының шығу тарихы, жасалу технологиясы мен тұрмыста қолданылуын зерттеу. Ұлттық қолөнерді құрметтеуге үйрету және оның қасиетті сыры туралы түсіндіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қамшы өру өнері Ныкмуканова Актолкын Муратовна БҚО Теректі ауданы Талпын ауылы

#1 слайд
Қамшы өру өнері Ныкмуканова Актолкын Муратовна БҚО Теректі ауданы Талпын ауылы

1 слайд

Қамшы өру өнері Ныкмуканова Актолкын Муратовна БҚО Теректі ауданы Талпын ауылы

Мақсаты: Қазақ халқының қолөнер туындысы - қамшының шығу тарихы, жасалу технологиясы мен тұрмыста қол

#2 слайд
Мақсаты: Қазақ халқының қолөнер туындысы - қамшының шығу тарихы, жасалу технологиясы мен тұрмыста қолданылуын зерттеу. Ұлттық қолөнерді құрметтеуге үйрету және оның қасиетті сыры туралы түсіндіру.

2 слайд

Мақсаты: Қазақ халқының қолөнер туындысы - қамшының шығу тарихы, жасалу технологиясы мен тұрмыста қолданылуын зерттеу. Ұлттық қолөнерді құрметтеуге үйрету және оның қасиетті сыры туралы түсіндіру.

Қамшы — атқа мiнген адам ұстайтын, бірнеше таспа қайыстармен көмкерiлiп, өрілген, сабы тобылғыдан, ырғайдан, аңдардың тұяғ

#3 слайд
Қамшы — атқа мiнген адам ұстайтын, бірнеше таспа қайыстармен көмкерiлiп, өрілген, сабы тобылғыдан, ырғайдан, аңдардың тұяғы, мүйiздерiнен жасалған , атты айдап жүргiзетiн құрал.

3 слайд

Қамшы — атқа мiнген адам ұстайтын, бірнеше таспа қайыстармен көмкерiлiп, өрілген, сабы тобылғыдан, ырғайдан, аңдардың тұяғы, мүйiздерiнен жасалған , атты айдап жүргiзетiн құрал.

Қамшы сапты өлшеу тәсілі:1 – ші тұтам: Ассалаумағалейкум! 2 – ші тұтам: Уағалейкум ассалам! 3 – ші тұтам: Қайда бара жатырсың?

#4 слайд
Қамшы сапты өлшеу тәсілі:1 – ші тұтам: Ассалаумағалейкум! 2 – ші тұтам: Уағалейкум ассалам! 3 – ші тұтам: Қайда бара жатырсың? 4 – ші тұтам: Қамшының сабын алуға бара жатырмын. 5 – ші тұтам: Маған да ала сал - деген ұғымды білдіреді. Қамшының өрімі сабынан 1 тұтам артық болуы керек дейді, яғни 6 тұтам болу керек.

4 слайд

Қамшы сапты өлшеу тәсілі:1 – ші тұтам: Ассалаумағалейкум! 2 – ші тұтам: Уағалейкум ассалам! 3 – ші тұтам: Қайда бара жатырсың? 4 – ші тұтам: Қамшының сабын алуға бара жатырмын. 5 – ші тұтам: Маған да ала сал - деген ұғымды білдіреді. Қамшының өрімі сабынан 1 тұтам артық болуы керек дейді, яғни 6 тұтам болу керек.

* Ат қамшы, дыр қамшы, дырау қамшы, дойыр қамшы, дүре қамшы, ұзын қамшы, шолақ қамшы, сары ала қамшы, білеу қамшы, орама санд

#5 слайд
* Ат қамшы, дыр қамшы, дырау қамшы, дойыр қамшы, дүре қамшы, ұзын қамшы, шолақ қамшы, сары ала қамшы, білеу қамшы, орама санды қамшы, мүйіз сапты қамшы, тобылғы санды қамшы, шашақты қамшы, бала қамшы, құрау қамшы, шыбыртқы қамшы Қамшы түрлері :

5 слайд

* Ат қамшы, дыр қамшы, дырау қамшы, дойыр қамшы, дүре қамшы, ұзын қамшы, шолақ қамшы, сары ала қамшы, білеу қамшы, орама санды қамшы, мүйіз сапты қамшы, тобылғы санды қамшы, шашақты қамшы, бала қамшы, құрау қамшы, шыбыртқы қамшы Қамшы түрлері :

Ұзын қамшы Дойыр қамшы Бала қамшы Шашақты қамшы

#6 слайд
Ұзын қамшы Дойыр қамшы Бала қамшы Шашақты қамшы

6 слайд

Ұзын қамшы Дойыр қамшы Бала қамшы Шашақты қамшы

Қ арапайым қара қамшының сырын аша түсу – біздер үшін әлі де терең этнографиялық зерттеуді қажет етеді. Сары ала сапты қайыс

#7 слайд
Қ арапайым қара қамшының сырын аша түсу – біздер үшін әлі де терең этнографиялық зерттеуді қажет етеді. Сары ала сапты қайыс қамшымен шайтанды қуады деседі. Қамшының ұшар басында, алақанында пәле - жаладан, ауру – сырқаудан қағатын құдірет ұялайды деп түсінген дана бабаларымыз. Құдіреттің ұялауы қамшыны ұстаған адамның жан тазалығына байланысты. Қамшы өзінің иесін де теріс пиғылдан тазартады. Мысалы, жайшылықта қамшыны екі бүктеп ұстайды. Қамшы өрімін салбыратып ұстау дұшпандық, әдепсіздік белгісі деп қаралған. Жол, жөн көрсеткенде де саусақпен емес, қамшымен нұсқаған. Қамшының сыры

7 слайд

Қ арапайым қара қамшының сырын аша түсу – біздер үшін әлі де терең этнографиялық зерттеуді қажет етеді. Сары ала сапты қайыс қамшымен шайтанды қуады деседі. Қамшының ұшар басында, алақанында пәле - жаладан, ауру – сырқаудан қағатын құдірет ұялайды деп түсінген дана бабаларымыз. Құдіреттің ұялауы қамшыны ұстаған адамның жан тазалығына байланысты. Қамшы өзінің иесін де теріс пиғылдан тазартады. Мысалы, жайшылықта қамшыны екі бүктеп ұстайды. Қамшы өрімін салбыратып ұстау дұшпандық, әдепсіздік белгісі деп қаралған. Жол, жөн көрсеткенде де саусақпен емес, қамшымен нұсқаған. Қамшының сыры

Қамшымызды халық тіл өнерінде де «ойната» білген. Жүйрік атты- «қамшыдай қатқан», талаптанған жігітті- «өзін-өзі қ

#8 слайд
Қамшымызды халық тіл өнерінде де «ойната» білген. Жүйрік атты- «қамшыдай қатқан», талаптанған жігітті- «өзін-өзі қамшылады», ұрды, соқты дегенді- «қамшы жұмсады», қорқытты деудің орнына- «қамшы үйірді», қаныпезер тентекті - «қамшысынан қан сорғалаған», жүрмейтін атты- «қамшы кесті шабан», жанына батқан істі - «қамшы боп тиді» деп астарлай сөйлеген. Кейбір берекесіз жанды - «қамшы алып беруге жарамайтын»,- деп кеміткен. Жүрдек атты- «қамшы салдырмайтын мал» деп мадақтаған

8 слайд

Қамшымызды халық тіл өнерінде де «ойната» білген. Жүйрік атты- «қамшыдай қатқан», талаптанған жігітті- «өзін-өзі қамшылады», ұрды, соқты дегенді- «қамшы жұмсады», қорқытты деудің орнына- «қамшы үйірді», қаныпезер тентекті - «қамшысынан қан сорғалаған», жүрмейтін атты- «қамшы кесті шабан», жанына батқан істі - «қамшы боп тиді» деп астарлай сөйлеген. Кейбір берекесіз жанды - «қамшы алып беруге жарамайтын»,- деп кеміткен. Жүрдек атты- «қамшы салдырмайтын мал» деп мадақтаған

Халқымыз сөзді нақты айтса да, тұспалдап айтса да әр нәрсенің шығу тегін, өзара байланыстылығын меңзеген.Қазақта әрбір отбасы

#9 слайд
Халқымыз сөзді нақты айтса да, тұспалдап айтса да әр нәрсенің шығу тегін, өзара байланыстылығын меңзеген.Қазақта әрбір отбасы мүшесінің өз қамшысы болған. Көші- қонда, ас-тойларда салт- атты адамның қамшысыз жүруі сөлекет саналған. Қамшы – қазақтың ғасырлар бойы ұстаған ұлттық нысандарының бірі болды. Қолына қамшы ұстаған қазақ сұсты, айбарлы, сәнді көрінеді .. Сондықтан қазіргі таңда қамшы өруді, қамшыгерлікті жас ұрпаққа үйретіп, насихаттап отырса елдік, ерлік дәстүріміз жалғасын таба береді. Қорытынды

9 слайд

Халқымыз сөзді нақты айтса да, тұспалдап айтса да әр нәрсенің шығу тегін, өзара байланыстылығын меңзеген.Қазақта әрбір отбасы мүшесінің өз қамшысы болған. Көші- қонда, ас-тойларда салт- атты адамның қамшысыз жүруі сөлекет саналған. Қамшы – қазақтың ғасырлар бойы ұстаған ұлттық нысандарының бірі болды. Қолына қамшы ұстаған қазақ сұсты, айбарлы, сәнді көрінеді .. Сондықтан қазіргі таңда қамшы өруді, қамшыгерлікті жас ұрпаққа үйретіп, насихаттап отырса елдік, ерлік дәстүріміз жалғасын таба береді. Қорытынды

#10 слайд

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
28.02.2021
1413
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі