Материалдар / Жоба. Ұлттық ойын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жоба. Ұлттық ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
қозғалыс әрекеттерімен дене жаттығуларының негізгі түрлерін балаларға меңгерту; - қызығушылығын қалыптастырып дамыту; - қажетті дене қозғалыс дағдыларын, танымдық - қозғалыс белсенділігін арттыру - қалыптастыратын дене жаттығуларының негізгі түрлерімен балаларды таныстыру; - денсаулықты нығайтуға бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
846
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Өрлеу” біліктілікті арттыру Ұлттық Орталықты” акционерлік қоғамның филиалы Батыс Қазақстан облысы бойынша

1 слайд
“ Өрлеу” біліктілікті арттыру Ұлттық Орталықты” акционерлік қоғамның филиалы Батыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Кафедра: Мұғалімнің кәсіби дамуын психологиялық – педагогикалық қолдау кафедрасы . Жоба тақырыбы: Ойын арқылы оқыту технологиясы Тыңдаушы: Аменова Айгерім Рахимқызы

Жобаның жоспары: Мақсаты мен жоба кезеңдері  Материалдар жиынтығы (Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті, ойын- сауық, мерек

2 слайд
Жобаның жоспары: Мақсаты мен жоба кезеңдері  Материалдар жиынтығы (Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті, ойын- сауық, мерекелік ойындар)  Қорытынды

Ұлттық ойын ойнатудың негізгі мақсаты: Б алалардың денсаулығын нығайту,мәдение

3 слайд
Ұлттық ойын ойнатудың негізгі мақсаты: Б алалардың денсаулығын нығайту,мәдениетін қалыптастыру, өзін-өзі тәрбиелеу, адамгершілік тәрбиесін дамыту; Ойынды ойнату мен үйретудің міндеттері: - қажетті дене қозғалыс дағдыларын, танымдық - қозғалыс белсенділігін арттыру - қалыптастыратын дене жаттығуларының негізгі түрлерімен балаларды таныстыру; - денсаулықты нығайтуға бағытталған қозғалыс әрекеттерімен дене жаттығуларының негізгі түрлерін балаларға меңгерту; - қызығушылығын қалыптастырып дамыту;

Жобаның кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі (Ғаламтордан материалдар, іс-тәжірибе , баспасөздерден, әдістемелік оқулықтарда

4 слайд
Жобаның кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі (Ғаламтордан материалдар, іс-тәжірибе , баспасөздерден, әдістемелік оқулықтардан мәліметтер жинақтадық)  Негізгі кезең (жобаны балалармен жүзеге асыру)  Қорытынды кезеңі (жобаны қорғау, жаңа ұсыныстар ұсыну)

Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болама? Абай Құнанбаев “ ХАН ТАЛАПАЙ” Ойын арқы

5 слайд
Ойын ойнап ән салмай, өсер бала болама? Абай Құнанбаев “ ХАН ТАЛАПАЙ” Ойын арқылы бала не меңгерді: • бала нақты қызмет тәжірибесін меңгерді; • олар тек бақылаушы ғана емес, өздері сол ойынға қатыса отырып қиын мәселелерді де өздігімен шеше алады; • уақыт үнемдеуді үйренді; • ойын барысында шешім қабылдау балалардан аса жауапкершілікті талап етеді; • ойын балалар үшін психологиялық жағынан жағымды; • ойын кезінде бір-бірімен қарым- қатынастары дамып, мінез-құлықтары жағымды жақтарын көрсетеді. • саусақ қол моторикасы дамиды;

Баланы тәрбиелеуде ойын технологиясының берері мол. Ойын кезінде жеке тұлғаның өзін- өзі басқару қабілеті жетіліп, қ

6 слайд
Баланы тәрбиелеуде ойын технологиясының берері мол. Ойын кезінде жеке тұлғаның өзін- өзі басқару қабілеті жетіліп, қалыптасады. Ойынның дамытушылық қызметінің маңызы өте зор. Ойын үстінде бала өз еркімен, ықыласымен барлық зейінін аударып істегендері күннен күнге өрлеу, даму үстінде болады. Ойын- бала қызығуының ұйымдастырылған мәдени стратегиялық кеңістігі. К. Д. Ушинский баланың ойынға деген қызығушылығы жөнінде былай дейді: «Ойын- балалар үшін шындық. Ал шындық қоршаған ортадан да қызық, бала үшін қызықты болу түсінікті, өйткені онда өзіндік іс- әрекет көрінеді. Бала ойын әлемінде өмір сүреді, оның ізі шындық, өмірге қарағанда терең қаланады»

Балаға бір рет кездескен ойынның бәрі жаналық, бәрі де ғажап дүние. Ойын арқылы баланың бойында адамгершілік қасиеттері қал

7 слайд
Балаға бір рет кездескен ойынның бәрі жаналық, бәрі де ғажап дүние. Ойын арқылы баланың бойында адамгершілік қасиеттері қалыптасып, психологиялық қабілеттері жетіледі. Мағжан Жұмабаев халықтық педагогика негізінде бала мынадай мән берген: «Баланың қиялы, әсіресе ойында жарыққа шығады. Айналасындағы тұрмыстан нені көрсе, соны істейді.Ойын балаға кәдімгідей бір жұмыс. Ойнағанда бала жанындағы нәрселерді пайдаланады».

Дидактикалық ойындарға қойылатын талаптар: 1. Ойынға берілген уақыт оқушыны жалықтырмайтындай болуы; 2. Тақырып аясынан ауытқы

8 слайд
Дидактикалық ойындарға қойылатын талаптар: 1. Ойынға берілген уақыт оқушыны жалықтырмайтындай болуы; 2. Тақырып аясынан ауытқымай, оның мазмұнын ашуы қатаң ескеріледі; 3. Ойынға қажетті материалдар алдын ала даярлануы; 4. Ойынның оқушыға беретін білімдік және тәрбиелік мәні болуы; 5. Оқушының жан-жақты дамуына, танымдық қызметінің артуына әсер етуі керек. Мақсаты нақты ойын тәртібі болу керек әбден түсіндіріледі, сынып түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс көрнекіліктер шешім қабылдауға мен материалдар алдын ала дайын болуы керек.Тақырыпқа сәйкес суреттер болуы, жыл мезгілдері ескерілуі шарт.

Дидактикалық ойындардың мазмұны мыналарды қамтуы тиіс. 1. Сыныптағы бағдарлама материалға, оның ішінде нақты сабақтың мазмұны

9 слайд
Дидактикалық ойындардың мазмұны мыналарды қамтуы тиіс. 1. Сыныптағы бағдарлама материалға, оның ішінде нақты сабақтың мазмұнына сай болып, тапсырманың мәнің ашу керек. 2. Ойындардағы тапсырмалардығың әр түрлі тәсілмен орындауын қадағалау және оқытудың тәрбиелік ықпал ету қажет ықпалын күшейтуге ықпал ету керек. 3. Дидактикалық ойындар нақты, қысқа, қызықты, тартымды болуы міндетті. 4. Дидактикалық ойындарда қолданылатын материалдар мен көрнекіліктер қарапайым болып, олардың жасалуы мен дайындалуы тез әрі жеңіл болуы шарт. 5. Дидактикалық ойындардың нәтижелері, тапсырма жауаптары қорытындылануы тиіс.

Дидактикалық ойын барысында есту, көру, сезіну, қабылдау сияқты үрдістері дамиды. Мұндай ойындарда балалардың ептілігі, қим

10 слайд
Дидактикалық ойын барысында есту, көру, сезіну, қабылдау сияқты үрдістері дамиды. Мұндай ойындарда балалардың ептілігі, қимылдың әдемілігі дамып қалыптасады, кеңістікті, уақытты бағдарлауға үйренеді, тәртіптілік, ойын ережесіне бағына білу сияқты адамгершілік сапаларын қалыптастырады. Мысалы, математика сабақтарында ойындар арқылы оқушылар әр түрлі амалдар мен жаттығулар орындайды, сөйтіп, олар математикалық сипаттағы қиыншылықтарды меңгергендерін тіпті байқамай қалады. Бұл ойындар жай ғана емес, оқу ойыны болып табылады.

Мен өз тәжірибемде көп қолданатын дидактикалық ойындар төмендегідей: Математикада:санамақ – ойындар, жұмбақ – ойындар, «Тіз

11 слайд
Мен өз тәжірибемде көп қолданатын дидактикалық ойындар төмендегідей: Математикада:санамақ – ойындар, жұмбақ – ойындар, «Тізбек», «Поезд», «Көрші- көрші», «Мынау кімнің үйі?», «Допты қай ойыншыға беру керек?», «Керекті санды қой?», «Айға кім бұрын жетеді?», «Есептеуіш машиналар», «Десанттар», «Аң патшасы», «Ханталапай», «Қасқыр мен қой», «Теңге алу», т.б. «Геометриялық эстафета», «Ою құрастыру», «Фигураны тап», «Бірден сызып шық», «Себеттегі сәбіздер». «Аюға көмектес» «Фигураларда қанша бұрыш бар» «Қоянның сәбіздері» «Құрастыр, қанша балық бар?» «Ретімен орналастыр»

Сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиет сабақтарында : «Буыннан сөз құрайық», «Алма бағы», «Қағып ал», «Сиқырлы сөздер», «Орам

12 слайд
Сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиет сабақтарында : «Буыннан сөз құрайық», «Алма бағы», «Қағып ал», «Сиқырлы сөздер», «Орамал тастамақ», «Дүкен», «Орнынды тап», «Хаттың иесі кім?», «Күн мен түн», «Баспалдақ», «Сыр сандықты ашып қара» т.б.

Айнала қоршаған ортамен таныстыру: «Алақай - ау, алақай!», «Ала қанат сауысқан», «Ұя жасайық», «Зымыран», «Балық аулау», «

13 слайд
Айнала қоршаған ортамен таныстыру: «Алақай - ау, алақай!», «Ала қанат сауысқан», «Ұя жасайық», «Зымыран», «Балық аулау», «Нышандар», «Қоянға көмектес», «Саңырауқұлақ жинайық», «Кім қайда мекендейді?», «Саңырауқұлақтар жинаймыз», «Шанамен сырғанайық», «Үйректерге көмектес», т.б.

Қорытынды. Ойын оқу процесін ширатады, баланың оқуға деген ынтасын арттырады, сабақ қызықты өтеді. Ойын белгілі бір қабілет

14 слайд
Қорытынды. Ойын оқу процесін ширатады, баланың оқуға деген ынтасын арттырады, сабақ қызықты өтеді. Ойын белгілі бір қабілеттердің қосындысы, оны былай көрсетуге болады: зейін + қабылдау + ес + ойлау + пайымдау. Ойынды халқымыз балаларын тәрбиелеуде ертеден пайдаланған. А.Байтұрсынов «...баланы ойынға үйрету, ойынға қатыстыру арқылы ойыны қайсы, үйретуі қайсы екенін балалар айырмастай, сезбестей етіп үйретуі керек» деген қағидасын басшылыққа алған жөн. Ойын – үйрету әдісінің ерекше түрі. Ол үйренуді мәжбүр етпейді, баланың өз еркімен, ынтасымен орындалады.

Назарлары ңызға рахмет!

15 слайд
Назарлары ңызға рахмет!