Жобалау - зерттеу жұмыстары оқушылардың өзін – өзі кәсіби бағдарлау құралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жобалау - зерттеу жұмыстары
оқушылардың өзін – өзі кәсіби
бағдарлау құралы
Рахимова Жулдыз Тулендыевна
Балқаш қаласы Абай атындағы №2 МЛ
физика пәні мұғалімі, педагог - сарапшы
1 слайд
Жобалау - зерттеу жұмыстары оқушылардың өзін – өзі кәсіби бағдарлау құралы Рахимова Жулдыз Тулендыевна Балқаш қаласы Абай атындағы №2 МЛ физика пәні мұғалімі, педагог - сарапшы
2 слайд
Еңбек нарығы жаңа тұлғалық сапаға ие мамандарға
мұқтаж.
Кәсіби білікті (жоғары компетентті, құзырлы)
креативті
Өз бетінше тиімді (кешенді) шешім қабылдай
алатын
Өз шешімдерінің ықтимал саларын өзіне
қабылдай алатын
Төтенше жағдайларда бағдарын
жоғалтпайтын
Өзін – өзі үнемі жетілдіретін, дамытатынБолашақта табысты жұмысқа орналасу үшін ең
алдымен когнитивтік , әлеуметтік - коммуникативтік
және цифрлық дағдылар талап етіледі
2 слайд
Еңбек нарығы жаңа тұлғалық сапаға ие мамандарға мұқтаж. Кәсіби білікті (жоғары компетентті, құзырлы) креативті Өз бетінше тиімді (кешенді) шешім қабылдай алатын Өз шешімдерінің ықтимал саларын өзіне қабылдай алатын Төтенше жағдайларда бағдарын жоғалтпайтын Өзін – өзі үнемі жетілдіретін, дамытатынБолашақта табысты жұмысқа орналасу үшін ең алдымен когнитивтік , әлеуметтік - коммуникативтік және цифрлық дағдылар талап етіледі
3 слайд
Физиканы оқу пәні ретінде оқыту шеңберінде кәсіптік
бағдарлау жұмысын ұйымдастыру үшін оқу және оқудан тыс
қызметтің мынадай бағыттарын бөліп көрсетуге болады
Сабақ барысында
•
физикалық процестер мен
технологиялық процестердің
заңдылықтарын зерттеу;
•
өндірістік мазмұнның міндеттерін
құрастыру, шешу;
•
өндірістік-техникалық мазмұндағы
зертханалық және практикалық
жұмыстарды орындау;
•
зерттеу және конструкторлық
міндеттерді шешу. Сабақтан тыс уақытта
•
* үйірмелер;
•
* элективтер;
•
* кештер;
•
* "Физика менің мамандығымда"
онкүндіктері, апталары және т. б.
•
* көрмелер;
•
* викториналар;
•
* конкурстар;
•
* оқушылардың ғылыми қоғамдары;
•
• диспуттар;
•
* рөлдік ойындар;
•
* мамандармен кездесулер;
•
экскурсиялар және т. б.
3 слайд
Физиканы оқу пәні ретінде оқыту шеңберінде кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастыру үшін оқу және оқудан тыс қызметтің мынадай бағыттарын бөліп көрсетуге болады Сабақ барысында • физикалық процестер мен технологиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу; • өндірістік мазмұнның міндеттерін құрастыру, шешу; • өндірістік-техникалық мазмұндағы зертханалық және практикалық жұмыстарды орындау; • зерттеу және конструкторлық міндеттерді шешу. Сабақтан тыс уақытта • * үйірмелер; • * элективтер; • * кештер; • * "Физика менің мамандығымда" онкүндіктері, апталары және т. б. • * көрмелер; • * викториналар; • * конкурстар; • * оқушылардың ғылыми қоғамдары; • • диспуттар; • * рөлдік ойындар; • * мамандармен кездесулер; • экскурсиялар және т. б.
4 слайд
Сабақ барысында
•
2.Кәсіпорындарға, өндірістерге оқу
экскурсияларын ұйымдастыру және
өткізу.
•
3. Өндірістік салада физикалық
процестерді пайдаланумен,
экономиканың ғылыми-техникалық
саласын дамытумен байланысты
проблемалар бойынша оқу
конференцияларын, семинарларын
өткізу.
•
4. Кәсіби бағдарды таңдау бойынша
курстар өткізу.
•
5. Кәсіптік бағдарлау бағытындағы
элективті курстарды әзірлеу және
өткізу.
•
6. Жеке білім беру
бағдарламаларын, кәсіби өзін-өзі
анықтау бағдарламаларын әзірлеу
және іске асыру Сабақтан тыс уақытта
•
2. Ғылыми – практикалық
конференцияларды ұйымдастыру
және өткізу
•
3. Әлеуметтік тәжірибелердің
мазмұнын әзірлеу және өткізу.
•
4. Кәсіби сынамалардың мазмұнын
әзірлеу және өткізу
•
5. Ғылыми-техникалық сала
мамандықтарының өкілдерімен
кездесулер ұйымдастыру
•
6. Экскурсияларды, соның ішінде
виртуалды экскурсияларды
ұйымдастыру және өткізу
4 слайд
Сабақ барысында • 2.Кәсіпорындарға, өндірістерге оқу экскурсияларын ұйымдастыру және өткізу. • 3. Өндірістік салада физикалық процестерді пайдаланумен, экономиканың ғылыми-техникалық саласын дамытумен байланысты проблемалар бойынша оқу конференцияларын, семинарларын өткізу. • 4. Кәсіби бағдарды таңдау бойынша курстар өткізу. • 5. Кәсіптік бағдарлау бағытындағы элективті курстарды әзірлеу және өткізу. • 6. Жеке білім беру бағдарламаларын, кәсіби өзін-өзі анықтау бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру Сабақтан тыс уақытта • 2. Ғылыми – практикалық конференцияларды ұйымдастыру және өткізу • 3. Әлеуметтік тәжірибелердің мазмұнын әзірлеу және өткізу. • 4. Кәсіби сынамалардың мазмұнын әзірлеу және өткізу • 5. Ғылыми-техникалық сала мамандықтарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру • 6. Экскурсияларды, соның ішінде виртуалды экскурсияларды ұйымдастыру және өткізу
5 слайд
Сыныптан тыс жұмыстардың барлық түрлері
мен формалары белгілі бір талаптарға сай болуы
керек
Title Title Title Title* ғылыми, яғни ғылымның заманауи жетістіктеріне
сәйкес келу;
* қол жетімділік (яғни, мазмұны оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сай, таным, зерттеу қызметіне
деген ұмтылысын ынталандыруы керек);
* өзектілігі;
* практикалық маңыздылығы, өмірмен байланысы;
* қызықтылығы
5 слайд
Сыныптан тыс жұмыстардың барлық түрлері мен формалары белгілі бір талаптарға сай болуы керек Title Title Title Title* ғылыми, яғни ғылымның заманауи жетістіктеріне сәйкес келу; * қол жетімділік (яғни, мазмұны оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай, таным, зерттеу қызметіне деген ұмтылысын ынталандыруы керек); * өзектілігі; * практикалық маңыздылығы, өмірмен байланысы; * қызықтылығы
6 слайд
Title Title Titleбілу
Техникалық құрылғылар мен
технологиялық процестердің
негізінде жатқан физика
заңдары мен құбылыстары
Машиналардың,
агрегаттардың,
механизмдердің құрылысы
мен жұмыс істеу принципі,
өндіріс технологиясы. қолдану
Механизмдерді пайдалану,
қажетті бақылау-өлшеу
аспаптарын таңдау және
оларды пайдалану
Көрсеткіштерді алу,
есептеу. Диаграммалар
мен сызбаларды түсіну.
Механизмдерді,
машиналарды басқару,
агрегаттардың,
аппараттардың жұмысын
реттеу.Оқушылардың мамандық мазмұны туралы:
“нені білуім керек?” және “нені жасай алуым
керек?” деген екі компонет бойынша мағлұмат
алуға мүмкіндіктері болуы керек
6 слайд
Title Title Titleбілу Техникалық құрылғылар мен технологиялық процестердің негізінде жатқан физика заңдары мен құбылыстары Машиналардың, агрегаттардың, механизмдердің құрылысы мен жұмыс істеу принципі, өндіріс технологиясы. қолдану Механизмдерді пайдалану, қажетті бақылау-өлшеу аспаптарын таңдау және оларды пайдалану Көрсеткіштерді алу, есептеу. Диаграммалар мен сызбаларды түсіну. Механизмдерді, машиналарды басқару, агрегаттардың, аппараттардың жұмысын реттеу.Оқушылардың мамандық мазмұны туралы: “нені білуім керек?” және “нені жасай алуым керек?” деген екі компонет бойынша мағлұмат алуға мүмкіндіктері болуы керек
7 слайд
Title Title Title Title•
. – . І Физика су көлігінде
•
. .
ІІ Физика медицинада
•
. .
ІІІ Физика және метеорология
•
V. – .
І Физика және конструктор механик
•
V. .
Физика архитектор мамандығында
•
VI. .
Физика және суретке түсіру қызметі
•
VII. .
Физика және өрт қауіпсіздік қызметінде
•
VIII. .
Физика және цирк
•
. .
ІХ Физика биология мен жанартануда
•
.
Х Физика балалар ойыншығын жасау
.
қызметінде
•
. .
ХІ Электр станциясы
•
. .
ХІІ Физика және техника
К
у
р
с
т
ы
ң
м
а
з
м
ұ
н
ы11 сыныпқа арналған “Мамандық
таңдаудағы физиканың рөлі”
курсы
7 слайд
Title Title Title Title• . – . І Физика су көлігінде • . . ІІ Физика медицинада • . . ІІІ Физика және метеорология • V. – . І Физика және конструктор механик • V. . Физика архитектор мамандығында • VI. . Физика және суретке түсіру қызметі • VII. . Физика және өрт қауіпсіздік қызметінде • VIII. . Физика және цирк • . . ІХ Физика биология мен жанартануда • . Х Физика балалар ойыншығын жасау . қызметінде • . . ХІ Электр станциясы • . . ХІІ Физика және техника К у р с т ы ң м а з м ұ н ы11 сыныпқа арналған “Мамандық таңдаудағы физиканың рөлі” курсы
8 слайд
Title Title Title Title•
Бағдарлама құрылымы:
•
Курс бағдарламасы мынадай бөлімдерден тұрады:
•
І бөлім. Физика медицинада (4 сағат)
•
Көру құралдары: көзілдірік пен жанаспалы линзалардың құрылысы. Радиактивтіліктің
медицинада қолданылуы.
•
ІІ бөлім. Физика - су көлігінде (4 сағат)
•
Дененің жүзу шарты. Архимед заңы. Кеменің құрылысы. Гидростатикалық қысым. Бернулли
теңдеуі. Ультрадыбыс және инфрадыбыс. Эхолокация.
•
ІІІ бөлім. Әуедегі физика (3 сағат)
•
Ауаның ылғалдылығы. Атмосфералық қысым. Қысымды өлшейтін құралдар. Парашют.
•
ІV. Физика және архитектура (4 сағат)
•
Материалдардың беріктік шегі. Деформация түрлері. Үйкеліс, серпімділік, ауырлық күштері.
•
V. Физика және нанотехнология (1 сағат)
•
Нанотехнологияның жетістіктері мен перспективасы.
•
VІІ. Физика әскери қызметте (4 сағат)
•
Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. Зеңбіректен ату. Қанаттың көтергіш
күші. Қозғалтқыштың тарту күші. Әскерде қолданылатын барлау құралдары ( бинокль,
перископ, радар, рация т.б.)
•
VІІІ. Физика заң саласында (3 сағат)
•
Дактилоскопия, баллистика деген не? МКГ негіздері.
•
ІХ. Электр энергетикасы (6 сағат)
•
Энергия көздері. ЖЭС, СЭС, АЭС. Баламалы электр көздері. Судың энергиясы мен атомдық
энергияны есептеу. Консатордың сыйымдылығы. Конденсаторларды тізбектей және
параллель жалғау. Электрлік тізбектер.
•
Х. Физика және техника (4)
•
Жылу қозғалқыштарының жұмыс істеу принципі, ПӘК – і. Ампер және Лоренц күштері.Курсты
ң м
азм
ұны10 сыныпқа арналған “Физика және менің мамандығым” курсы
8 слайд
Title Title Title Title• Бағдарлама құрылымы: • Курс бағдарламасы мынадай бөлімдерден тұрады: • І бөлім. Физика медицинада (4 сағат) • Көру құралдары: көзілдірік пен жанаспалы линзалардың құрылысы. Радиактивтіліктің медицинада қолданылуы. • ІІ бөлім. Физика - су көлігінде (4 сағат) • Дененің жүзу шарты. Архимед заңы. Кеменің құрылысы. Гидростатикалық қысым. Бернулли теңдеуі. Ультрадыбыс және инфрадыбыс. Эхолокация. • ІІІ бөлім. Әуедегі физика (3 сағат) • Ауаның ылғалдылығы. Атмосфералық қысым. Қысымды өлшейтін құралдар. Парашют. • ІV. Физика және архитектура (4 сағат) • Материалдардың беріктік шегі. Деформация түрлері. Үйкеліс, серпімділік, ауырлық күштері. • V. Физика және нанотехнология (1 сағат) • Нанотехнологияның жетістіктері мен перспективасы. • VІІ. Физика әскери қызметте (4 сағат) • Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы. Зеңбіректен ату. Қанаттың көтергіш күші. Қозғалтқыштың тарту күші. Әскерде қолданылатын барлау құралдары ( бинокль, перископ, радар, рация т.б.) • VІІІ. Физика заң саласында (3 сағат) • Дактилоскопия, баллистика деген не? МКГ негіздері. • ІХ. Электр энергетикасы (6 сағат) • Энергия көздері. ЖЭС, СЭС, АЭС. Баламалы электр көздері. Судың энергиясы мен атомдық энергияны есептеу. Консатордың сыйымдылығы. Конденсаторларды тізбектей және параллель жалғау. Электрлік тізбектер. • Х. Физика және техника (4) • Жылу қозғалқыштарының жұмыс істеу принципі, ПӘК – і. Ампер және Лоренц күштері.Курсты ң м азм ұны10 сыныпқа арналған “Физика және менің мамандығым” курсы
9 слайд
Title Title Title Title
“ Қызықты физика әлеміне саяхат” көрмесі
9 слайд
Title Title Title Title “ Қызықты физика әлеміне саяхат” көрмесі
10 слайд
Title Title Title
“ Бірге біз – Ғ - піз” дөңгелек үстел
10 слайд
Title Title Title “ Бірге біз – Ғ - піз” дөңгелек үстел
11 слайд
Title Title Title
“ КВАНТ” оқушылардың ғылыми қоғамы
11 слайд
Title Title Title “ КВАНТ” оқушылардың ғылыми қоғамы
12 слайд
Title Title Title
Ғылыми практикалық
конференция
12 слайд
Title Title Title Ғылыми практикалық конференция
13 слайд
2020-21 оқу жылындағы МЛ түлектері таңдаған мамандықтар
Title Title Title TitleЭлектр
техникасы
және
энергетикас
ы
Ақпараттық
қауіпсіздік,
мұғалім
Коммуникация
және
коммуникативтік
технологиялар
Химиялық
инженерия
және
процесстерА
р
х
и
т
е
к
т
у
р
а
ж
ә
н
е
қ
ұ
р
ы
л
ы
сТау-кен ісі,
стандартизация
және
сертификация Электр
техникасы
және
автоматтандыр
у
13 слайд
2020-21 оқу жылындағы МЛ түлектері таңдаған мамандықтар Title Title Title TitleЭлектр техникасы және энергетикас ы Ақпараттық қауіпсіздік, мұғалім Коммуникация және коммуникативтік технологиялар Химиялық инженерия және процесстерА р х и т е к т у р а ж ә н е қ ұ р ы л ы сТау-кен ісі, стандартизация және сертификация Электр техникасы және автоматтандыр у
14 слайд
Title Title Title Title
Назарларыңызға рақмет!
14 слайд
Title Title Title Title Назарларыңызға рақмет!