Материалдар / Жоғары білім беру мазмұнын жобалау

Жоғары білім беру мазмұнын жобалау

Материал туралы қысқаша түсінік
педагогтарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Алматы, 2018Жоғары білім беру жобалау зерттеулерінің нысаны ретінде Орындаған: Мәкіш Ж., Молдақан Б., 102-топ Тексерген: М

1 слайд
 Алматы, 2018Жоғары білім беру жобалау зерттеулерінің нысаны ретінде Орындаған: Мәкіш Ж., Молдақан Б., 102-топ Тексерген: Медеубаева К.

1 слайд

 Алматы, 2018Жоғары білім беру жобалау зерттеулерінің нысаны ретінде Орындаған: Мәкіш Ж., Молдақан Б., 102-топ Тексерген: Медеубаева К.

  Қазақстандағы ЖОО инновациялық өзгерістерге не түрткі болды? (Проблеманы анықтау, бастапқы кезең)  Жоғары білім берудің ин

2 слайд
  Қазақстандағы ЖОО инновациялық өзгерістерге не түрткі болды? (Проблеманы анықтау, бастапқы кезең)  Жоғары білім берудің инновациялық ортасы( негізгі кезең )  Жоғары білімді жүзеге асырушы оқытушының моделі ( жүзеге асыру кезеңі )  Инновациялар, инновациялық іс-әрекеттен күтілетін нәтиже ( Қорытынды кезең)Қарастырылатын мәселелер

2 слайд

  Қазақстандағы ЖОО инновациялық өзгерістерге не түрткі болды? (Проблеманы анықтау, бастапқы кезең)  Жоғары білім берудің инновациялық ортасы( негізгі кезең )  Жоғары білімді жүзеге асырушы оқытушының моделі ( жүзеге асыру кезеңі )  Инновациялар, инновациялық іс-әрекеттен күтілетін нәтиже ( Қорытынды кезең)Қарастырылатын мәселелер

XVII Ғ . ПЕДАГОГИКА Ян Амос Каменский (1592 – 1670 ЖЖ .) «Великая дидактика» (г. Амстердам, 1654 г.)Ф Ә Л С А Ф А · Бастауыш

3 слайд
XVII Ғ . ПЕДАГОГИКА Ян Амос Каменский (1592 – 1670 ЖЖ .) «Великая дидактика» (г. Амстердам, 1654 г.)Ф Ә Л С А Ф А · Бастауыш кәсіби білім беру педагогикасы · Орта кәсіби білім беру педагогикасы · Жоғары мектеп педагогикасы · ЖОО - дан кейінгі кәсіби білім беру п едагогикасы · Өндірістік педагогикаpaidagogos – баланы жетектеуші р aidos – бала ago – жетектеушіАНТРОПОГОГИКА ( үлкендерді оқыту ғылымы )antropos – адам ago – жетектеуші ХХ ғ . ортасы · Мектеп алды педагогикасы · Төменгі мекте п жасы педагогикасы · Жалпы білім беретін мектептердің педагогикасы · Кәсіби педагогика (кәсіби мектеп педагогикасы · мектептану (педагогическалық менеджмент) Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі қағидалары Жоғары мектеп педагогикасының шығу тарихы

3 слайд

XVII Ғ . ПЕДАГОГИКА Ян Амос Каменский (1592 – 1670 ЖЖ .) «Великая дидактика» (г. Амстердам, 1654 г.)Ф Ә Л С А Ф А · Бастауыш кәсіби білім беру педагогикасы · Орта кәсіби білім беру педагогикасы · Жоғары мектеп педагогикасы · ЖОО - дан кейінгі кәсіби білім беру п едагогикасы · Өндірістік педагогикаpaidagogos – баланы жетектеуші р aidos – бала ago – жетектеушіАНТРОПОГОГИКА ( үлкендерді оқыту ғылымы )antropos – адам ago – жетектеуші ХХ ғ . ортасы · Мектеп алды педагогикасы · Төменгі мекте п жасы педагогикасы · Жалпы білім беретін мектептердің педагогикасы · Кәсіби педагогика (кәсіби мектеп педагогикасы · мектептану (педагогическалық менеджмент) Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі қағидалары Жоғары мектеп педагогикасының шығу тарихы

  ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басы қазақстандық білім беру жүйесіндегі қарқынды реформалар кезеңі болды.

4 слайд
  ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ  ғасырдың басы қазақстандық білім беру жүйесіндегі қарқынды реформалар кезеңі болды. Бұл білім сапасына қойылатын талаптардың өзгерісіне байланысты сыртқы факторлардың әсерінен, сонымен бірге даму тенденциясын туындататын ішкі қарама-қайшылықтар әрекеті  әсерінен болды. Қазіргі қоғамға өз бетінше әрекет ете алатын, өз болашағына жауапкершілікпен қарайтын, шығармашыл, өз дамуын құндылық ретінде түсінетін, үздіксіз білім ала алатын және оған дайын адамдар қажет. 2006 жылы Санкт-Петербург қаласында өткен «Сегіздіктен құрылған топ» саммитінің «ХХІ ғасырдағы инновациялық қоғамға арналған білім» атты қорытынды  құжатында  «білім  беру  адамзат дамуының негізі ретінде инновацияны қажетсінеді», – деп көрсеткен. Қазақстандық білім беру жүйесіндегі өзгерістер енгізудің қажеттілігі нормативті-құқықтық  құжаттарда да көрініс тапқан. Инновациялық іс-әрекеттегі көптеген шектеулерге жол бермей, оны өзгертуге деген қажеттіліктің туындауы білім беру жүйесінде кең ауқымды инновациялық қозғалысты тудырды. Қазақстандағы ЖОО инновациялық өзгерістерге не түрткі болды?

4 слайд

  ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ  ғасырдың басы қазақстандық білім беру жүйесіндегі қарқынды реформалар кезеңі болды. Бұл білім сапасына қойылатын талаптардың өзгерісіне байланысты сыртқы факторлардың әсерінен, сонымен бірге даму тенденциясын туындататын ішкі қарама-қайшылықтар әрекеті  әсерінен болды. Қазіргі қоғамға өз бетінше әрекет ете алатын, өз болашағына жауапкершілікпен қарайтын, шығармашыл, өз дамуын құндылық ретінде түсінетін, үздіксіз білім ала алатын және оған дайын адамдар қажет. 2006 жылы Санкт-Петербург қаласында өткен «Сегіздіктен құрылған топ» саммитінің «ХХІ ғасырдағы инновациялық қоғамға арналған білім» атты қорытынды  құжатында  «білім  беру  адамзат дамуының негізі ретінде инновацияны қажетсінеді», – деп көрсеткен. Қазақстандық білім беру жүйесіндегі өзгерістер енгізудің қажеттілігі нормативті-құқықтық  құжаттарда да көрініс тапқан. Инновациялық іс-әрекеттегі көптеген шектеулерге жол бермей, оны өзгертуге деген қажеттіліктің туындауы білім беру жүйесінде кең ауқымды инновациялық қозғалысты тудырды. Қазақстандағы ЖОО инновациялық өзгерістерге не түрткі болды?

Жоғары білім берудің инновациялық ортасы

5 слайд
Жоғары білім берудің инновациялық ортасы

5 слайд

Жоғары білім берудің инновациялық ортасы

«Білім беру - бейнені қалыптастыру» И.Г. Песталоцци ( 1746 – 1827 жж. )

6 слайд
«Білім беру - бейнені қалыптастыру» И.Г. Песталоцци ( 1746 – 1827 жж. )

6 слайд

«Білім беру - бейнені қалыптастыру» И.Г. Песталоцци ( 1746 – 1827 жж. )

  дамыта оқыту педагогикалық жүйесі өндірілуде;  жеке пәндерді көптеген нұсқалардың ішінен таңдау арқылы тереңдетіп оқыту ж

7 слайд
  дамыта оқыту педагогикалық жүйесі өндірілуде;  жеке пәндерді көптеген нұсқалардың ішінен таңдау арқылы тереңдетіп оқыту жүргізілуде;  саралап және жекелеп оқыту негізінде көп деңгейлі оқыту жүзеге асырылуда;  оқыту үдерісінде модульдік жүйе іске асырылуда.Университетті жаңарту , білім беру тиімділігін арттыру жолдарын іздестіру көптеген бағыттар бойынша жүзеге асырылуда:

7 слайд

  дамыта оқыту педагогикалық жүйесі өндірілуде;  жеке пәндерді көптеген нұсқалардың ішінен таңдау арқылы тереңдетіп оқыту жүргізілуде;  саралап және жекелеп оқыту негізінде көп деңгейлі оқыту жүзеге асырылуда;  оқыту үдерісінде модульдік жүйе іске асырылуда.Университетті жаңарту , білім беру тиімділігін арттыру жолдарын іздестіру көптеген бағыттар бойынша жүзеге асырылуда:

  Республикамыздағы әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың жұмыс сапасын үздіксіз жетілдіруге енгізілген «Кайдзен» жүйесі де зор ықпал

8 слайд
  Республикамыздағы әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың жұмыс сапасын үздіксіз жетілдіруге енгізілген «Кайдзен» жүйесі де зор ықпал жасап отыр. Оған университеттің барлық оқытушылары, қызметкерлері және студенттер толық тартылған. Университет ұжымының жаңару мен жаңғыру жолында еңбектері  өзінің  алғашқы  жемістерін   беруде. Quacquarelli symonds (Qs, Ұлыбритания) агенттігінің зерттеулеріне сәйкес 2011 жылы әл-Фараби атындағы ҚазҰУ үздік секіріс жасады. Дүниежүзі деңгейіндегі университеттер көрсеткіші бойынша бір жыл ішінде әлемдік топ- университеттер рейтингінде бірден 200 орынға жоғарылап, 401-450 дәрежеге енді. Бұл ретте әл- Фараби атындағы ҚазҰУ әлемдік үздік университеттердің ортаңғы бөлігіне жақындаған Орталық Азиядағы тұңғыш университет болып табылады. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ

8 слайд

  Республикамыздағы әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың жұмыс сапасын үздіксіз жетілдіруге енгізілген «Кайдзен» жүйесі де зор ықпал жасап отыр. Оған университеттің барлық оқытушылары, қызметкерлері және студенттер толық тартылған. Университет ұжымының жаңару мен жаңғыру жолында еңбектері  өзінің  алғашқы  жемістерін   беруде. Quacquarelli symonds (Qs, Ұлыбритания) агенттігінің зерттеулеріне сәйкес 2011 жылы әл-Фараби атындағы ҚазҰУ үздік секіріс жасады. Дүниежүзі деңгейіндегі университеттер көрсеткіші бойынша бір жыл ішінде әлемдік топ- университеттер рейтингінде бірден 200 орынға жоғарылап, 401-450 дәрежеге енді. Бұл ретте әл- Фараби атындағы ҚазҰУ әлемдік үздік университеттердің ортаңғы бөлігіне жақындаған Орталық Азиядағы тұңғыш университет болып табылады. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ

Инновациялар, инновациялық іс- әрекет инновациялық ойлауды қалыптастыруды талап ететіні сөзсіз. Инновациялық ойлау т

9 слайд
Инновациялар, инновациялық іс- әрекет  инновациялық ойлауды  қалыптастыруды талап ететіні сөзсіз. Инновациялық ойлау төрт диалектикалық өзара байланысқан 4 кезеңнен тұрады: когнитивті – ойлау жүйесіне жаңа білім мазмұнын тану мен инновацияны генерациялау арқылы өтетін педагогтің субъективті шындығындағы инновацияның пайда болу үдерісі; жобалау – пәнаралық, интеграциялық тұғыр негізінде субъектінің танымы, ең алдымен, түрлі философиялық құрылымдар, таным теориясы, психология, педагогика; инструменталды – педагог- инноватордың тәжірибедегі технологиялық инновацияларды тудыру кезеңі; түзетушілік, онда педагог- инноватор педагогикалық тәжірибені жетілдіру мақсатында оған жаңаны ендіруді түзетіп, ыңғайластырады түзетушілік, онда педагог- инноватор педагогикалық тәжірибені жетілдіру мақсатында оған жаңаны ендіруді түзетіп, ыңғайластырад ы

9 слайд

Инновациялар, инновациялық іс- әрекет  инновациялық ойлауды  қалыптастыруды талап ететіні сөзсіз. Инновациялық ойлау төрт диалектикалық өзара байланысқан 4 кезеңнен тұрады: когнитивті – ойлау жүйесіне жаңа білім мазмұнын тану мен инновацияны генерациялау арқылы өтетін педагогтің субъективті шындығындағы инновацияның пайда болу үдерісі; жобалау – пәнаралық, интеграциялық тұғыр негізінде субъектінің танымы, ең алдымен, түрлі философиялық құрылымдар, таным теориясы, психология, педагогика; инструменталды – педагог- инноватордың тәжірибедегі технологиялық инновацияларды тудыру кезеңі; түзетушілік, онда педагог- инноватор педагогикалық тәжірибені жетілдіру мақсатында оған жаңаны ендіруді түзетіп, ыңғайластырады түзетушілік, онда педагог- инноватор педагогикалық тәжірибені жетілдіру мақсатында оған жаңаны ендіруді түзетіп, ыңғайластырад ы

 ХХ ғасырдың екінші жартысында ғылыми коммуникациялардың күрт өсуі байқалды, бұл әсіресе Интернет желісінің пайда болуыме

10 слайд
 ХХ ғасырдың екінші жартысында ғылыми коммуникациялардың  күрт  өсуі   байқалды, бұл әсіресе Интернет желісінің пайда болуымен байланысты. Ғылыми идеялармен алмасу үдерісінің артуы ғылыми-техникалық прогресс қарқынының жеделдетуін туындатты және зерттеу іс-әрекетінің тиімділігін тұтастай арттырды. Қазіргі таңда білімді жеке топтар емес, ғалымдар желісі ойластырады, күрделендіреді, олар әлемнің кез келген түкпірінде болуы мүмкін. Бұл әр аймақтың беделді мамандарымен пікір алмасуға, сол арқылы мәселені шешіп, білімнің тез таралуына септігін тигізді. Ғалымдардың айтуынша, ғылым жаһандық құбылыс, оны ұлттық шекарада ұстап тұру мүмкін емес. ХАБАРЛАМ А

10 слайд

 ХХ ғасырдың екінші жартысында ғылыми коммуникациялардың  күрт  өсуі   байқалды, бұл әсіресе Интернет желісінің пайда болуымен байланысты. Ғылыми идеялармен алмасу үдерісінің артуы ғылыми-техникалық прогресс қарқынының жеделдетуін туындатты және зерттеу іс-әрекетінің тиімділігін тұтастай арттырды. Қазіргі таңда білімді жеке топтар емес, ғалымдар желісі ойластырады, күрделендіреді, олар әлемнің кез келген түкпірінде болуы мүмкін. Бұл әр аймақтың беделді мамандарымен пікір алмасуға, сол арқылы мәселені шешіп, білімнің тез таралуына септігін тигізді. Ғалымдардың айтуынша, ғылым жаһандық құбылыс, оны ұлттық шекарада ұстап тұру мүмкін емес. ХАБАРЛАМ А



11 слайд

11 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ