“Жоғары жүйке іс-әрекетінің типтері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Жоғары жүйке іс-әрекетінің типтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
“Жоғары жүйке іс-әрекетінің типтері.ppt-onlineслайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: “Жоғары жүйке іс-әрекетінің типтері. І және ІІ сигналдық жүйелер”. Жоспар: 1. ЖЖІӘ-нің типтік ерекшеліктері. 2. Темпе

#1 слайд
Тақырыбы: “Жоғары жүйке іс-әрекетінің типтері. І және ІІ сигналдық жүйелер”. Жоспар: 1. ЖЖІӘ-нің типтік ерекшеліктері. 2. Темпераменттер - Гиппократ бойынша. 3. Шартты рефлекс – ЖЖІӘ типтерге жіктелу негігі (И.П. Павлов). 4. ЖЖІӘ типтері (И.П. Павлов). 5. Генотип және фенотип – ЖЖІӘ типтерінің қалыптастыру негіздері. 6. ЖЖІӘ адамдарға тән типтері. 7. І және ІІ сигналдық жүйелер. 8. Ес (зерде) - оның физиологиялық механизмдері.

1 слайд

Тақырыбы: “Жоғары жүйке іс-әрекетінің типтері. І және ІІ сигналдық жүйелер”. Жоспар: 1. ЖЖІӘ-нің типтік ерекшеліктері. 2. Темпераменттер - Гиппократ бойынша. 3. Шартты рефлекс – ЖЖІӘ типтерге жіктелу негігі (И.П. Павлов). 4. ЖЖІӘ типтері (И.П. Павлов). 5. Генотип және фенотип – ЖЖІӘ типтерінің қалыптастыру негіздері. 6. ЖЖІӘ адамдарға тән типтері. 7. І және ІІ сигналдық жүйелер. 8. Ес (зерде) - оның физиологиялық механизмдері.

Жоғары жүйке іс-әрекеті және типтері туралы көптеген қағидалар мен болжамдар бар. Ежелгі грек дәрігері Гиппократ (І V ғ. бізді

#2 слайд
Жоғары жүйке іс-әрекеті және типтері туралы көптеген қағидалар мен болжамдар бар. Ежелгі грек дәрігері Гиппократ (І V ғ. біздің дәірге дейін) адамдардың төрт типін ажыратты: 1. Сангвиник; 2. Флегматик; 3. Холерик; 4. Меланхолик.

2 слайд

Жоғары жүйке іс-әрекеті және типтері туралы көптеген қағидалар мен болжамдар бар. Ежелгі грек дәрігері Гиппократ (І V ғ. біздің дәірге дейін) адамдардың төрт типін ажыратты: 1. Сангвиник; 2. Флегматик; 3. Холерик; 4. Меланхолик.

И.П. Павлов - жануарларда (иттерде) шартты рефлекстерді қалыптастыру және бекіту кезінде, қыртыс процесстері жоғары жүйке іс-

#3 слайд
И.П. Павлов - жануарларда (иттерде) шартты рефлекстерді қалыптастыру және бекіту кезінде, қыртыс процесстері жоғары жүйке іс-әрекеті типтерінің қалыптасуында маңызды орын алатынын көрсетті. - Күш; - Тепе-теңдік; - Жылдамдық.

3 слайд

И.П. Павлов - жануарларда (иттерде) шартты рефлекстерді қалыптастыру және бекіту кезінде, қыртыс процесстері жоғары жүйке іс-әрекеті типтерінің қалыптасуында маңызды орын алатынын көрсетті. - Күш; - Тепе-теңдік; - Жылдамдық.

#4 слайд

4 слайд

Күш – қозу және тежелу процесстері дәрежесі. Теңдесулік – қозу және тежелу процесстерінің қатынасы. Жылжымалық – қозу және т

#5 слайд
Күш – қозу және тежелу процесстері дәрежесі. Теңдесулік – қозу және тежелу процесстерінің қатынасы. Жылжымалық – қозу және тежелу процесстерінің бір-бірне алмасу жылдамдығы.

5 слайд

Күш – қозу және тежелу процесстері дәрежесі. Теңдесулік – қозу және тежелу процесстерінің қатынасы. Жылжымалық – қозу және тежелу процесстерінің бір-бірне алмасу жылдамдығы.

Ширақ тип – күшті, теңдесілген, жылжымалы. Ол - жігерлікпен, қажырлықпен, ұстамдылықпен, тез шешім қабылдаумен және т.б. сипатт

#6 слайд
Ширақ тип – күшті, теңдесілген, жылжымалы. Ол - жігерлікпен, қажырлықпен, ұстамдылықпен, тез шешім қабылдаумен және т.б. сипатталады. Бұл тип Гиппократтың сангвиник типіне сәйкес.

6 слайд

Ширақ тип – күшті, теңдесілген, жылжымалы. Ол - жігерлікпен, қажырлықпен, ұстамдылықпен, тез шешім қабылдаумен және т.б. сипатталады. Бұл тип Гиппократтың сангвиник типіне сәйкес.

Салмақты - күшті, теңдесілген, жылжымалығы баяу. Ол – қозу және тежелу процесстерінің жеткілікті күшімен, ұстамдылықпен, сабы

#7 слайд
Салмақты - күшті, теңдесілген, жылжымалығы баяу. Ол – қозу және тежелу процесстерінің жеткілікті күшімен, ұстамдылықпен, сабырлылықпен сипатталады, бірақ күнделікті дағдылардың өзгерістеріне қиындау бейімделеді. Бұл тип Гиппократтың флегматик типіне сәйкес.

7 слайд

Салмақты - күшті, теңдесілген, жылжымалығы баяу. Ол – қозу және тежелу процесстерінің жеткілікті күшімен, ұстамдылықпен, сабырлылықпен сипатталады, бірақ күнделікті дағдылардың өзгерістеріне қиындау бейімделеді. Бұл тип Гиппократтың флегматик типіне сәйкес.

Ұстамсыз - күшті, теңдесілмеген, жылжымалығы жоғары. Қозу процессі тежелу процессінен басым. Ол – жоғары белсенділікпен, қай

#8 слайд
Ұстамсыз - күшті, теңдесілмеген, жылжымалығы жоғары. Қозу процессі тежелу процессінен басым. Ол – жоғары белсенділікпен, қайраттылықпен, ұстамсыздылықпен сипатталады. Бұл тип Гиппократтың холерик типіне сәйкес.

8 слайд

Ұстамсыз - күшті, теңдесілмеген, жылжымалығы жоғары. Қозу процессі тежелу процессінен басым. Ол – жоғары белсенділікпен, қайраттылықпен, ұстамсыздылықпен сипатталады. Бұл тип Гиппократтың холерик типіне сәйкес.

Әлсіз – процесстері әлсіз, теңдесілмеген, жылжымалығы төмен. Тежелу процессі қозу процессінен басым. Ол – төменгі белсенділі

#9 слайд
Әлсіз – процесстері әлсіз, теңдесілмеген, жылжымалығы төмен. Тежелу процессі қозу процессінен басым. Ол – төменгі белсенділікпен және қиыншылықтар мен өзгерістерге қиын бейімделумен сипатталады. Бұл тип Гиппократтың меланхолик типіне сәйкес.

9 слайд

Әлсіз – процесстері әлсіз, теңдесілмеген, жылжымалығы төмен. Тежелу процессі қозу процессінен басым. Ол – төменгі белсенділікпен және қиыншылықтар мен өзгерістерге қиын бейімделумен сипатталады. Бұл тип Гиппократтың меланхолик типіне сәйкес.

ЖЖІӘ типтері генотип және фенотип негіздерінде қалыптасады. Организмнің жүйке жүйесінің тұқым қуалаған қасиеттеріне түрлі сыр

#10 слайд
ЖЖІӘ типтері генотип және фенотип негіздерінде қалыптасады. Организмнің жүйке жүйесінің тұқым қуалаған қасиеттеріне түрлі сыртқы орта мен тәрбиенің ықпалы әсер етеді. И.П. Павлов ЖЖІӘ типтерінің адамға тән ерекшеліктерін анықтады. Яғни адамға сөйлеу (ІІ-ші сигналдық жүйе), сонымен қатар ойлау және творчествалық іс-әрекет тән.

10 слайд

ЖЖІӘ типтері генотип және фенотип негіздерінде қалыптасады. Организмнің жүйке жүйесінің тұқым қуалаған қасиеттеріне түрлі сыртқы орта мен тәрбиенің ықпалы әсер етеді. И.П. Павлов ЖЖІӘ типтерінің адамға тән ерекшеліктерін анықтады. Яғни адамға сөйлеу (ІІ-ші сигналдық жүйе), сонымен қатар ойлау және творчествалық іс-әрекет тән.

И.П. Павловтың І-ші және ІІ-ші сигналдық жүйелер туралы ілімі. Бірінші сигналдық жүйе – организмге сыртқы және ішкі ортадан ке

#11 слайд
И.П. Павловтың І-ші және ІІ-ші сигналдық жүйелер туралы ілімі. Бірінші сигналдық жүйе – организмге сыртқы және ішкі ортадан келетін көру, есту және басқа сезім жүйелерінің сигналдары. Бұл адам мен жануарларға ортақ жүйе болып табылады. Екінші сигналдық жүйе – адамға ғана тән, яғни сөйлеуге байланысты. Оның сигналдары – еститін, оқитын және айтылатын сөз . Бірінші сигналдық жүйесімен сезілген заттардың бейнесі екінші сигналдық жүйесімен анықталады, яғни сөз арқылы түсіндіріледі.

11 слайд

И.П. Павловтың І-ші және ІІ-ші сигналдық жүйелер туралы ілімі. Бірінші сигналдық жүйе – организмге сыртқы және ішкі ортадан келетін көру, есту және басқа сезім жүйелерінің сигналдары. Бұл адам мен жануарларға ортақ жүйе болып табылады. Екінші сигналдық жүйе – адамға ғана тән, яғни сөйлеуге байланысты. Оның сигналдары – еститін, оқитын және айтылатын сөз . Бірінші сигналдық жүйесімен сезілген заттардың бейнесі екінші сигналдық жүйесімен анықталады, яғни сөз арқылы түсіндіріледі.

Адамға тән типтері Бірінші – көрпемпаз тип. Көрпемпаз типті адамдарда І-ші сигналдық жүйе ІІ-ші сигналдық жүйеге қарағанда басы

#12 слайд
Адамға тән типтері Бірінші – көрпемпаз тип. Көрпемпаз типті адамдарда І-ші сигналдық жүйе ІІ-ші сигналдық жүйеге қарағанда басым болады. Олар сыртқы орта құбылыстарын өте жоғары сезімталдықпен қабылдайды (көру, есту және т.б.), нақтылы және деректі ой туады (суретшілер, музыканттар).

12 слайд

Адамға тән типтері Бірінші – көрпемпаз тип. Көрпемпаз типті адамдарда І-ші сигналдық жүйе ІІ-ші сигналдық жүйеге қарағанда басым болады. Олар сыртқы орта құбылыстарын өте жоғары сезімталдықпен қабылдайды (көру, есту және т.б.), нақтылы және деректі ой туады (суретшілер, музыканттар).

Екінші – ойшыл тип. Ойшыл типті адамдарда ІІ-ші сигналдық жүйе І-ші сигналдық жүйеге қарағанда басым болады. Оларға логикал

#13 слайд
Екінші – ойшыл тип. Ойшыл типті адамдарда ІІ-ші сигналдық жүйе І-ші сигналдық жүйеге қарағанда басым болады. Оларға логикалық және дерексіз (абстракты) ойлау қабілеті жоғары (ғалымдар, философтар, математиктер).

13 слайд

Екінші – ойшыл тип. Ойшыл типті адамдарда ІІ-ші сигналдық жүйе І-ші сигналдық жүйеге қарағанда басым болады. Оларға логикалық және дерексіз (абстракты) ойлау қабілеті жоғары (ғалымдар, философтар, математиктер).

Үшінші – аралас тип. Сыртқы орта әсерлері мен құбылыстарын сезіну қасиеті және ойлау (дерексіз) қабілеті бірдей дамыған.

#14 слайд
Үшінші – аралас тип. Сыртқы орта әсерлері мен құбылыстарын сезіну қасиеті және ойлау (дерексіз) қабілеті бірдей дамыған.

14 слайд

Үшінші – аралас тип. Сыртқы орта әсерлері мен құбылыстарын сезіну қасиеті және ойлау (дерексіз) қабілеті бірдей дамыған.

А. Орташа; Б. Көркемпаз; В. Ойшыл; Г. Екі жүйеде жоғары дамыған.

#15 слайд
А. Орташа; Б. Көркемпаз; В. Ойшыл; Г. Екі жүйеде жоғары дамыған.

15 слайд

А. Орташа; Б. Көркемпаз; В. Ойшыл; Г. Екі жүйеде жоғары дамыған.

Бір жасқа дейінгі балаларда әртүрлі сигналдарды сөз ауыстыра бастайды, яғни екінші сигналдық жүйе белсенді дамиды. СӨЗ – сигна

#16 слайд
Бір жасқа дейінгі балаларда әртүрлі сигналдарды сөз ауыстыра бастайды, яғни екінші сигналдық жүйе белсенді дамиды. СӨЗ – сигналдардың сигналы болып қалыптасады.

16 слайд

Бір жасқа дейінгі балаларда әртүрлі сигналдарды сөз ауыстыра бастайды, яғни екінші сигналдық жүйе белсенді дамиды. СӨЗ – сигналдардың сигналы болып қалыптасады.

Адамның сол жақ ми сыңарының самай бөлімінде сенсорлық сөйлеу орталығы бар (Вернике). Осы орталық зақымдалғанда - адам дыбыстар

#17 слайд
Адамның сол жақ ми сыңарының самай бөлімінде сенсорлық сөйлеу орталығы бар (Вернике). Осы орталық зақымдалғанда - адам дыбыстарды естігенмен, бірақ сөз мағнасын түсінбейді. Сол жақ ми сыңарының маңдай бөлімінде сөйлеудің моторлық орталығы бар (Брока). Осы орталық зақымдалғанда сөйлеу қабілеті бұзылады, бірақ естіген және жазылған сөздің мағынасын түсінеді.

17 слайд

Адамның сол жақ ми сыңарының самай бөлімінде сенсорлық сөйлеу орталығы бар (Вернике). Осы орталық зақымдалғанда - адам дыбыстарды естігенмен, бірақ сөз мағнасын түсінбейді. Сол жақ ми сыңарының маңдай бөлімінде сөйлеудің моторлық орталығы бар (Брока). Осы орталық зақымдалғанда сөйлеу қабілеті бұзылады, бірақ естіген және жазылған сөздің мағынасын түсінеді.

Сол және оң жақ ми сыңары қызметтерінде айырмашылықтар бар, бұл ми сыңарлары арасындағы ассиметрия. Сол жақ жартышар (басым бо

#18 слайд
Сол және оң жақ ми сыңары қызметтерінде айырмашылықтар бар, бұл ми сыңарлары арасындағы ассиметрия. Сол жақ жартышар (басым болады): - Сөйлеуге жауапты (вербальдық); - Уақытты сезу; - Тітіркендіргіштерді талдау; - Реттік қабылдау; - Дерексіз ойлау; Оң жақ жартышар: - Сөйлеуге жауапты емес; - Көруге жауапты; - Кеңістікті түйсіну; - Құрастыру қызметі; - Жалпылама түйсіну; - Нақты ойлау.

18 слайд

Сол және оң жақ ми сыңары қызметтерінде айырмашылықтар бар, бұл ми сыңарлары арасындағы ассиметрия. Сол жақ жартышар (басым болады): - Сөйлеуге жауапты (вербальдық); - Уақытты сезу; - Тітіркендіргіштерді талдау; - Реттік қабылдау; - Дерексіз ойлау; Оң жақ жартышар: - Сөйлеуге жауапты емес; - Көруге жауапты; - Кеңістікті түйсіну; - Құрастыру қызметі; - Жалпылама түйсіну; - Нақты ойлау.

Файл форматы:
pptx
18.05.2020
2887
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі