Материалдар / Жоғары мектептегі оқу процесінің компоненттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жоғары мектептегі оқу процесінің компоненттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жоғары оқу орнында және жоғары оқу орнынан кейінгі оқуда оқитындарға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
633
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Орындаған : Нишанбаева СайяраЖоғары мектептегі оқу процесінің компоненттері Педагогика және Психология институты Бастауышта о

1 слайд
Орындаған : Нишанбаева СайяраЖоғары мектептегі оқу процесінің компоненттері Педагогика және Психология институты Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы

1 слайд

Орындаған : Нишанбаева СайяраЖоғары мектептегі оқу процесінің компоненттері Педагогика және Психология институты Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы

Окыту процесі - бұл мұғалім мен оқушылардың белгілі бір мақсатқа бағытталған өзара әрекеттестігінің барысында окушыларға б

2 слайд
Окыту процесі - бұл мұғалім мен оқушылардың белгілі бір мақсатқа бағытталған өзара әрекеттестігінің барысында окушыларға білім беру міндеттерін шешу.

2 слайд

Окыту процесі - бұл мұғалім мен оқушылардың белгілі бір мақсатқа бағытталған өзара әрекеттестігінің барысында окушыларға білім беру міндеттерін шешу.

Оқыту процесінің құрылымдық компоненттері мыналар: Мақсат. Педагог Оқушы, білім алушы Оқыту әдістері Оқытуды ұйымдастыру түрі

3 слайд
Оқыту процесінің құрылымдық компоненттері мыналар: Мақсат. Педагог Оқушы, білім алушы Оқыту әдістері Оқытуды ұйымдастыру түрі Алған білімді өмірде қолдана білу, нәтижесін көру Педагогикалық диагностика

3 слайд

Оқыту процесінің құрылымдық компоненттері мыналар: Мақсат. Педагог Оқушы, білім алушы Оқыту әдістері Оқытуды ұйымдастыру түрі Алған білімді өмірде қолдана білу, нәтижесін көру Педагогикалық диагностика

Зерттелініп отырған обьектіге, сонымен бірге өз-езіне және басқа адамдарға деген эмоционалдық-құндылық қарым-қатынас, қоғамдық

4 слайд
Зерттелініп отырған обьектіге, сонымен бірге өз-езіне және басқа адамдарға деген эмоционалдық-құндылық қарым-қатынас, қоғамдық, ғылыми және кәсіби іс- әрекеттің себеп-салдары мен қажеттіліктері. Дидактикада оқыту процесі туралы И.Я.Лернердің тұжырымдамасы кеңінен қолдау тапқан: Білім Іс-әрекеттің әдістері. Шығармашылық тәжірибе

4 слайд

Зерттелініп отырған обьектіге, сонымен бірге өз-езіне және басқа адамдарға деген эмоционалдық-құндылық қарым-қатынас, қоғамдық, ғылыми және кәсіби іс- әрекеттің себеп-салдары мен қажеттіліктері. Дидактикада оқыту процесі туралы И.Я.Лернердің тұжырымдамасы кеңінен қолдау тапқан: Білім Іс-әрекеттің әдістері. Шығармашылық тәжірибе

Оқыту процесі - білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, тұлғаның дүниетанымын, күш-қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамыта

5 слайд
Оқыту процесі - білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, тұлғаның дүниетанымын, күш-қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс -әрекет барысы. Оқыту процесі Оқыту Оқыту Ол тұлғаға білім беру, тәрбиелеу және ақыл - ойы мен творчестволық қабілетін, демек біліктілігі мен дағдысын дамыту негізінде жүзеге асырылады. • тұтас педагогикалық процестің бір бөлігі • мақсатты процесс • Оқытудың басты мақсаты, әдіс тәсілдері, мазмұны мен міндеттері қоғам талабынан туындап, ұдайы өсіп, жаңарып отырады. • таным процесі • даму негізі • жоспарлы процесс • бұл күрделі процесс

5 слайд

Оқыту процесі - білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, тұлғаның дүниетанымын, күш-қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс -әрекет барысы. Оқыту процесі Оқыту Оқыту Ол тұлғаға білім беру, тәрбиелеу және ақыл - ойы мен творчестволық қабілетін, демек біліктілігі мен дағдысын дамыту негізінде жүзеге асырылады. • тұтас педагогикалық процестің бір бөлігі • мақсатты процесс • Оқытудың басты мақсаты, әдіс тәсілдері, мазмұны мен міндеттері қоғам талабынан туындап, ұдайы өсіп, жаңарып отырады. • таным процесі • даму негізі • жоспарлы процесс • бұл күрделі процесс

В.И.Загвязинский бойынша оқыту процесін екі негізгі репродуктивті (шығаратын ) және продуктивті (шығармашылық) вариантта жүрг

6 слайд
В.И.Загвязинский бойынша оқыту процесін екі негізгі репродуктивті (шығаратын ) және продуктивті (шығармашылық) вариантта жүргізген жағдайда білім мен іскерлік әдістерін меңгеруге болады делінген

6 слайд

В.И.Загвязинский бойынша оқыту процесін екі негізгі репродуктивті (шығаратын ) және продуктивті (шығармашылық) вариантта жүргізген жағдайда білім мен іскерлік әдістерін меңгеруге болады делінген

Кез-келген танымдық міндеттерді шешу өз табиғатында қарама-қайшылықты болып келеді. Осы қарама- қайшылықты шешу қызығушылық туд

7 слайд
Кез-келген танымдық міндеттерді шешу өз табиғатында қарама-қайшылықты болып келеді. Осы қарама- қайшылықты шешу қызығушылық тудырады, белгілі бір іс-әрекетке жетелейді, белсенділік туғызады, міне, осылар оқыту процесінің қозғаушы күші болып табылады.

7 слайд

Кез-келген танымдық міндеттерді шешу өз табиғатында қарама-қайшылықты болып келеді. Осы қарама- қайшылықты шешу қызығушылық тудырады, белгілі бір іс-әрекетке жетелейді, белсенділік туғызады, міне, осылар оқыту процесінің қозғаушы күші болып табылады.

Лекция  Лекцияның негізгі дидактикалық максаты - студенттердің оқу материалын меңгеруіне қажетті бағыттаушы негізді қалыптаст

8 слайд
Лекция  Лекцияның негізгі дидактикалық максаты - студенттердің оқу материалын меңгеруіне қажетті бағыттаушы негізді қалыптастыру. Лекцияға қойылатын талаптар:  Лекция мен лекция окудың адамгершіліктік, ізгіліктілік (гуманистік) жағы;  Ғылымилығы мен ақпараттылығы; (қазіргі кездегі ғылыми деңгейі)  Дәлдігі мен дәлелділігі;  Түсіндірудің эмоционалдық жағы;  Тыңдаушылардың ойлау қабілетін белсендіру;  Қойылған сұрақтарға жауап берудегі құрылымы мен қисығының нақты болуы;

8 слайд

Лекция  Лекцияның негізгі дидактикалық максаты - студенттердің оқу материалын меңгеруіне қажетті бағыттаушы негізді қалыптастыру. Лекцияға қойылатын талаптар:  Лекция мен лекция окудың адамгершіліктік, ізгіліктілік (гуманистік) жағы;  Ғылымилығы мен ақпараттылығы; (қазіргі кездегі ғылыми деңгейі)  Дәлдігі мен дәлелділігі;  Түсіндірудің эмоционалдық жағы;  Тыңдаушылардың ойлау қабілетін белсендіру;  Қойылған сұрақтарға жауап берудегі құрылымы мен қисығының нақты болуы;

Лекция • Басты ой-пікір мен ережелерді бөліп алу; • Тірек ұтымдарды бөліп алу, түсіндіру; • Қорытындылау; • Тілінің түсінікті

9 слайд
Лекция • Басты ой-пікір мен ережелерді бөліп алу; • Тірек ұтымдарды бөліп алу, түсіндіру; • Қорытындылау; • Тілінің түсінікті және анық болуы; • Басты, жаңа ұғымдар мен терминдерді түсіндіре білу; • Мүмкіндігінше дидактикалық материалдар мен көрнекіліктерді (аудио, видео, интерактивті мультимедиалық кұралдар т.с.с. ) пайдалану;

9 слайд

Лекция • Басты ой-пікір мен ережелерді бөліп алу; • Тірек ұтымдарды бөліп алу, түсіндіру; • Қорытындылау; • Тілінің түсінікті және анық болуы; • Басты, жаңа ұғымдар мен терминдерді түсіндіре білу; • Мүмкіндігінше дидактикалық материалдар мен көрнекіліктерді (аудио, видео, интерактивті мультимедиалық кұралдар т.с.с. ) пайдалану;

Лекцияның үш түрі болады: 1. Кіріспе лекция - мұнда пәннің мақсаты, ғылымдар жүйесінде алатын орны, сол мамандыққа қажеттілігі,

10 слайд
Лекцияның үш түрі болады: 1. Кіріспе лекция - мұнда пәннің мақсаты, ғылымдар жүйесінде алатын орны, сол мамандыққа қажеттілігі, яғни рөлі, мамандыққа қажет оқылатын басқа да пәндермен байланысы, сол пән ғылымының зерттеу пәні, әдіснамалық негізі, әдістер, мәселелер мен гипотезалар, даму перспективасы, іс-тәжірибесі, яғни практикамен байланысы, теориялық материалдар, даму тарихы, студенттердің болашақ мамандығына байланысы, пәнге байланысты оқулық, оқу-әдістемелік құрал, ғылыми әдебиеттермен таныстыру сияқты мәселелер сөз болады. Бұдан басқа пәнді оқып, меңгерудің, жүйелі түрде әдебиет пен конспектілермен жұмыс жасаудың әдістерімен таныстырған жөн. 2. Ағымдағы лекция - оқу жоспары негізінде жасалған типтік бағдарламаға сәйкес жұмыс бағдарламасы бойынша жүргізіледі. 3. Қорытынды немесе шолу лекция - бұл қысқаша конспект түрінде берілмейтін, білімнің жоғары деңгейде жүйеленіп берілуі. Сонымен бірге ең қиын, күрделі емтихан сұрактарының жауаптары қарастырылады.

10 слайд

Лекцияның үш түрі болады: 1. Кіріспе лекция - мұнда пәннің мақсаты, ғылымдар жүйесінде алатын орны, сол мамандыққа қажеттілігі, яғни рөлі, мамандыққа қажет оқылатын басқа да пәндермен байланысы, сол пән ғылымының зерттеу пәні, әдіснамалық негізі, әдістер, мәселелер мен гипотезалар, даму перспективасы, іс-тәжірибесі, яғни практикамен байланысы, теориялық материалдар, даму тарихы, студенттердің болашақ мамандығына байланысы, пәнге байланысты оқулық, оқу-әдістемелік құрал, ғылыми әдебиеттермен таныстыру сияқты мәселелер сөз болады. Бұдан басқа пәнді оқып, меңгерудің, жүйелі түрде әдебиет пен конспектілермен жұмыс жасаудың әдістерімен таныстырған жөн. 2. Ағымдағы лекция - оқу жоспары негізінде жасалған типтік бағдарламаға сәйкес жұмыс бағдарламасы бойынша жүргізіледі. 3. Қорытынды немесе шолу лекция - бұл қысқаша конспект түрінде берілмейтін, білімнің жоғары деңгейде жүйеленіп берілуі. Сонымен бірге ең қиын, күрделі емтихан сұрактарының жауаптары қарастырылады.

сырт көрінісі, өзін-езі аудиторияда ұстай білуі, аудиторияны "көре" және "сезе'? білуі, аудиториямен байланыста болуы. шешендік

11 слайд
сырт көрінісі, өзін-езі аудиторияда ұстай білуі, аудиторияны "көре" және "сезе'? білуі, аудиториямен байланыста болуы. шешендік шеберлігі. Лекторға қойылатын талаптар: пәнді жетік білуі, идеялық сенімділік, көңіл-күй, дауысырғағы, сөз құрамының дұрыстылығы мен нактылығы, демалысы,

11 слайд

сырт көрінісі, өзін-езі аудиторияда ұстай білуі, аудиторияны "көре" және "сезе'? білуі, аудиториямен байланыста болуы. шешендік шеберлігі. Лекторға қойылатын талаптар: пәнді жетік білуі, идеялық сенімділік, көңіл-күй, дауысырғағы, сөз құрамының дұрыстылығы мен нактылығы, демалысы,

Семинар  Дұрыс әрі тиімді ұйымдастырган лекцияның тәрбиелік маңызы арта түседі, яғни, ойлау, еңбек әрекеті, пәнге деген ынта,

12 слайд
Семинар  Дұрыс әрі тиімді ұйымдастырган лекцияның тәрбиелік маңызы арта түседі, яғни, ойлау, еңбек әрекеті, пәнге деген ынта, ықылас және қызығушылық дамып, қалыптасады. Семинар және лабораториялық сабақтар. Семинар сабағының оқытудың формасы ретінде өзіне тән тарихы бар. Семинар латынның " seminarium" деген сөзінен шыққан. Семинар ертедегі грек, рим мектептерінде диспут, комментарий, қорытьнды түрінде өткен.  XVII ғасырда бұл форма Батыс Еуропа елдерінде, ал ХГХ ғ.-дан бастап Ресей университеттерінде қолданылып келеді.

12 слайд

Семинар  Дұрыс әрі тиімді ұйымдастырган лекцияның тәрбиелік маңызы арта түседі, яғни, ойлау, еңбек әрекеті, пәнге деген ынта, ықылас және қызығушылық дамып, қалыптасады. Семинар және лабораториялық сабақтар. Семинар сабағының оқытудың формасы ретінде өзіне тән тарихы бар. Семинар латынның " seminarium" деген сөзінен шыққан. Семинар ертедегі грек, рим мектептерінде диспут, комментарий, қорытьнды түрінде өткен.  XVII ғасырда бұл форма Батыс Еуропа елдерінде, ал ХГХ ғ.-дан бастап Ресей университеттерінде қолданылып келеді.

Кәсіби шығармашылық тұрғыдан ойлауды дамыту Танымдық мотивтер Оқу жағдайларында кәсіби біліктілікпен білімді қолдану Семинар саб

13 слайд
Кәсіби шығармашылық тұрғыдан ойлауды дамыту Танымдық мотивтер Оқу жағдайларында кәсіби біліктілікпен білімді қолдану Семинар сабақтарында оқытушы білімді тиянақтау, бекіту, бақылау жасау, педагогикалық қарым-қатынас сияқты жекеленген мәселелерді шешедіСеминар сабақтарында келесі мәселелерді шешу көзделеді . (А.М.Матюшкиннің пікірі бойынша):

13 слайд

Кәсіби шығармашылық тұрғыдан ойлауды дамыту Танымдық мотивтер Оқу жағдайларында кәсіби біліктілікпен білімді қолдану Семинар сабақтарында оқытушы білімді тиянақтау, бекіту, бақылау жасау, педагогикалық қарым-қатынас сияқты жекеленген мәселелерді шешедіСеминар сабақтарында келесі мәселелерді шешу көзделеді . (А.М.Матюшкиннің пікірі бойынша):

Белгілі бір курсты терең меңгеру мақсатына көздейтін Әдіснамалық жағынан маңызды белгілі бір тақырыптын немесе курстың жекеле

14 слайд
Белгілі бір курсты терең меңгеру мақсатына көздейтін Әдіснамалық жағынан маңызды белгілі бір тақырыптын немесе курстың жекеленген тақырыптарын меңгеру Ғылымның жекеленген бөлімдерін терең зерттеу мақсатындағыЖОО-да көбінесе семинардың 3 типі жүргізіледі: Семинар сабақтары әңгіме, баяндама, пікірталас түрлерінде өтеді

14 слайд

Белгілі бір курсты терең меңгеру мақсатына көздейтін Әдіснамалық жағынан маңызды белгілі бір тақырыптын немесе курстың жекеленген тақырыптарын меңгеру Ғылымның жекеленген бөлімдерін терең зерттеу мақсатындағыЖОО-да көбінесе семинардың 3 типі жүргізіледі: Семинар сабақтары әңгіме, баяндама, пікірталас түрлерінде өтеді

Семинар сабақтарының сапалылығын анықтайтын критерийлер: ! • мақсатқа бағыттылығы - теориялық материалды болашақ кәсіби іс-әрек

15 слайд
Семинар сабақтарының сапалылығын анықтайтын критерийлер: ! • мақсатқа бағыттылығы - теориялық материалды болашақ кәсіби іс-әрекетте, материалды нақты іс жүзінде қолданумен байланыстыру; • студенттердің оқытушыға қарым-қатынасы - сыйластық, өзара сын; ! • жоспарлау - басты мәселелерді бөліп алу; • ұйымдастыру - пікірталас, пікіралысуды қолдау, студенттердің жауаптарына талдау жасау • топты басқару - оқытушыньщ топта өзін-өзі еркін ұстауы, сенімділік, әділдік немесе керісінше көп ескертулер жасауы, дауысын көтеру, топта тек бірнеше студентпен ғана жұмыс істеуі, т.б ! • семинарды жүргізу стилі - белсенді; • оқытушының студенттермен қарым-қатынасы, талап қоя отырып, құрметтей білу немесе бейтараптық; • Студенттердің жазба жұмыстарын үнемі, жүйелі түрде жүргізу немесе керісінше

15 слайд

Семинар сабақтарының сапалылығын анықтайтын критерийлер: ! • мақсатқа бағыттылығы - теориялық материалды болашақ кәсіби іс-әрекетте, материалды нақты іс жүзінде қолданумен байланыстыру; • студенттердің оқытушыға қарым-қатынасы - сыйластық, өзара сын; ! • жоспарлау - басты мәселелерді бөліп алу; • ұйымдастыру - пікірталас, пікіралысуды қолдау, студенттердің жауаптарына талдау жасау • топты басқару - оқытушыньщ топта өзін-өзі еркін ұстауы, сенімділік, әділдік немесе керісінше көп ескертулер жасауы, дауысын көтеру, топта тек бірнеше студентпен ғана жұмыс істеуі, т.б ! • семинарды жүргізу стилі - белсенді; • оқытушының студенттермен қарым-қатынасы, талап қоя отырып, құрметтей білу немесе бейтараптық; • Студенттердің жазба жұмыстарын үнемі, жүйелі түрде жүргізу немесе керісінше

Кептеген жағдайларда семинар сабактарында іскерлік ойыңдар, тренингтер ұйымдастырылады (мамандыққа байланысты).

16 слайд
Кептеген жағдайларда семинар сабактарында іскерлік ойыңдар, тренингтер ұйымдастырылады (мамандыққа байланысты).

16 слайд

Кептеген жағдайларда семинар сабактарында іскерлік ойыңдар, тренингтер ұйымдастырылады (мамандыққа байланысты).

Лаборатория  Лаборатория" латынның - " Labor" еңбек, жұмыс, қиындық деген мағынаны білдіретін сөзінен шыққан. Лабораториялық

17 слайд
Лаборатория  Лаборатория" латынның - " Labor" еңбек, жұмыс, қиындық деген мағынаны білдіретін сөзінен шыққан. Лабораториялық жұмыстар оқу жұмысының ерекшелігіне байланысты, сондықтан әрбір нақты жағдайда жекеленген әдістемелік нұсқаулар қажет. Топтың біріккен іс-әрекеті - ең тиімді формалардың бірі. Оның нәтижелілігі оқытушының ұйымдастырушылық шеберлігіне байланыс-ты, яғни студенттерді өз бетінше жұмыс жасауға, мәселені зерттеуші ретіңде шешуде оларды ойластыру, ойлай білу іс-әрекеттерін белсендіру мақсатында бағыттаумен анықталады.

17 слайд

Лаборатория  Лаборатория" латынның - " Labor" еңбек, жұмыс, қиындық деген мағынаны білдіретін сөзінен шыққан. Лабораториялық жұмыстар оқу жұмысының ерекшелігіне байланысты, сондықтан әрбір нақты жағдайда жекеленген әдістемелік нұсқаулар қажет. Топтың біріккен іс-әрекеті - ең тиімді формалардың бірі. Оның нәтижелілігі оқытушының ұйымдастырушылық шеберлігіне байланыс-ты, яғни студенттерді өз бетінше жұмыс жасауға, мәселені зерттеуші ретіңде шешуде оларды ойластыру, ойлай білу іс-әрекеттерін белсендіру мақсатында бағыттаумен анықталады.