Материалдар / Жорғалаушылар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жорғалаушылар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жорғалаушылар туралы мәлімет беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
222
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тәжірибелі, білімді мұғалім болу үшін өз еңбегіңді талдап, сабағыңа баға бере білу керек. В.А.Сухомлинский

1 слайд
Тәжірибелі, білімді мұғалім болу үшін өз еңбегіңді талдап, сабағыңа баға бере білу керек. В.А.Сухомлинский Шығу жолдары:Кездескен кедергілер 1. Әріптестердің көмегіне жүгіндім. 2. Алтын ережені оқушылармен бірігіп құру 3. Критерийлерді оқушылармен бірігіп жасау 1. Модульдерді енгізе отырып, орта мерзімді жоспар жасадым. 2. Топтық жұмыста үнемі алтын ережеге сүйенді. 3. Өзін-өзі бағалауды , өзара бағалауды үйренді. 4. Оқушылардың оқу әрекетіне бақылау жасауды және соған сәйкес сабақ жоспарлауды үйрендім Нәтиже: 1. Жоспар құруда модульдерді ықпалдастыру 2. Оқушылардың са ба қта мақсатсыз шулауы 3. Бағалауда көтеріңкі бағанын болуы Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектеп Ахаева Жазира Алтынбековна биология пәні мұғалімі

П әні: Биология Сыныбы: 7А Тақырыбы: Жорғалаушылардың жалпы сипаттамасы Мақсаты: Білімділік: Жорғалаушылардың сыртқы, ішкі

2 слайд
П әні: Биология Сыныбы: 7А Тақырыбы: Жорғалаушылардың жалпы сипаттамасы Мақсаты: Білімділік: Жорғалаушылардың сыртқы, ішкі құрылысы мен тіршілік әрекетінің ерекшелігін көрсете отырып, жер бетіндегі омыртқалы жануарлармен салыстыру. Дамытушылық: Оқушылар алған білімдерін кеңейте түсуге тапсырмаларды пайдаланады, өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын дамытуға дағдыландыру. Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже - топпен бірлесе отырып, жұмыс жасайды; - тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйенеді; - өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастырады; - сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамытады; - тақырып жайлы түсініктерін қалыптасыра отырып, өз ойларын қорытындылайды. Табыстық критерийлері: - жаңа ақпаратты меңгереді; - ақпаратты салыстырады, талдайды және жүйелейді; - топта жұмыс жасауға үйренеді. Әдіс-тәсілдер: “Сыйқырлы гүл” әдісі, “Айналмалы бекеттер”, “Дискуссиялық өрнек”, “Ойлау,жұптас,талқыла” стратегиясы

ҚАБЫРШАҚТЫ- ЛАР отряды КРОКОДИЛДЕР отрядыТАСБАҚАЛАР отряды Өкілдері КЕСІРТКЕЛЕРӨкілдері ЖЫЛАНДАРӨкілдері Хамелеондар

3 слайд
ҚАБЫРШАҚТЫ- ЛАР отряды КРОКОДИЛДЕР отрядыТАСБАҚАЛАР отряды Өкілдері КЕСІРТКЕЛЕРӨкілдері ЖЫЛАНДАРӨкілдері Хамелеондар

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: “ Суретті болжау”, “ Алтын қақпа”, “Ойлан ,жұптас, талқыла” стратегиялары Оқыту мен оқуда ақпара

4 слайд
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: “ Суретті болжау”, “ Алтын қақпа”, “Ойлан ,жұптас, талқыла” стратегиялары Оқыту мен оқуда ақпараттық- Коммуникациялық технологияларды пайдалану Талантты және дарынды балалар : деңгейлік тапсырмаларОқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер:“Даналық ағашы”, Дискуссиялық өрнек, “ Танымдық ойын” ОүБ ж/е оқуды бағалау: Кері байланыс парағы, екі жұлдыз бір тілек Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту: “ Джигсо ”әдісі, “Кубизм ” әдісі, танымдық ойындар Оқытуды басқару және көш басшылық: диалогтық оқыту, топтық әңгіме, “ Топтастыру стратегиясы”7 модульдің ықпалдасуы