Материалдар / Жорғалаушылар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жорғалаушылар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жорғалаушылар туралы мәлімет беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
286
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тәжірибелі, білімді мұғалім болу үшін өз еңбегіңді талдап, сабағыңа баға бере білу керек. В.А.Сухомлинский Ш

1 слайд
Тәжірибелі, білімді мұғалім болу үшін өз еңбегіңді талдап, сабағыңа баға бере білу керек. В.А.Сухомлинский Шығу жолдары: Кездескен кедергілер 1.Әріптестердің көмегіне жүгіндім. 2. Алтын ережені оқушылармен бірігіп құру 3. Критерийлерді оқушылармен бірігіп жасау 1. Модульдерді енгізе отырып, орта мерзімді жоспар жасадым. 2. Топтық жұмыста үнемі алтын ережеге сүйенді. 3. Өзін-өзі бағалауды , өзара бағалауды үйренді. 4. Оқушылардың оқу әрекетіне бақылау жасауды және соған сәйкес сабақ жоспарлауды үйрендім Нәтиже: 1. Жоспар құруда модульдерді ықпалдастыру 2. Оқушылардың сабақта мақсатсыз шулауы 3. Бағалауда көтеріңкі бағанын болуы Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектеп Ахаева Жазира Алтынбековна биология пәні мұғалімі

1 слайд

Тәжірибелі, білімді мұғалім болу үшін өз еңбегіңді талдап, сабағыңа баға бере білу керек. В.А.Сухомлинский Шығу жолдары: Кездескен кедергілер 1.Әріптестердің көмегіне жүгіндім. 2. Алтын ережені оқушылармен бірігіп құру 3. Критерийлерді оқушылармен бірігіп жасау 1. Модульдерді енгізе отырып, орта мерзімді жоспар жасадым. 2. Топтық жұмыста үнемі алтын ережеге сүйенді. 3. Өзін-өзі бағалауды , өзара бағалауды үйренді. 4. Оқушылардың оқу әрекетіне бақылау жасауды және соған сәйкес сабақ жоспарлауды үйрендім Нәтиже: 1. Жоспар құруда модульдерді ықпалдастыру 2. Оқушылардың сабақта мақсатсыз шулауы 3. Бағалауда көтеріңкі бағанын болуы Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектеп Ахаева Жазира Алтынбековна биология пәні мұғалімі

Пәні: Биология Сыныбы: 7А Тақырыбы: Жорғалаушылардың жалпы сипаттамасы Мақсаты: Білімділік: Жорғалаушылардың сыртқы, ішкі құрылы

2 слайд
Пәні: Биология Сыныбы: 7А Тақырыбы: Жорғалаушылардың жалпы сипаттамасы Мақсаты: Білімділік: Жорғалаушылардың сыртқы, ішкі құрылысы мен тіршілік әрекетінің ерекшелігін көрсете отырып, жер бетіндегі омыртқалы жануарлармен салыстыру. Дамытушылық: Оқушылар алған білімдерін кеңейте түсуге тапсырмаларды пайдаланады, өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын дамытуға дағдыландыру. Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже - топпен бірле се отырып, жұмыс жасайды; - тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйенеді; - өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастырады; - сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамытады; - тақырып жайлы түсініктерін қалыптасыра отырып, өз ойларын қорытындылайды. Табыстық критерийлері: - жаңа ақпаратты меңгереді; - ақпаратты салыстырады, талдайды және жүйелейді; - топта жұмыс жасауға үйренеді. Әдіс-тәсілдер: “Сыйқырлы гүл” әдісі, “Айналмалы бекеттер”, “Дискуссиялық өрнек”, “Ойлау,жұптас,талқыла” стратегиясы

2 слайд

Пәні: Биология Сыныбы: 7А Тақырыбы: Жорғалаушылардың жалпы сипаттамасы Мақсаты: Білімділік: Жорғалаушылардың сыртқы, ішкі құрылысы мен тіршілік әрекетінің ерекшелігін көрсете отырып, жер бетіндегі омыртқалы жануарлармен салыстыру. Дамытушылық: Оқушылар алған білімдерін кеңейте түсуге тапсырмаларды пайдаланады, өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын дамытуға дағдыландыру. Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже - топпен бірле се отырып, жұмыс жасайды; - тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйенеді; - өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастырады; - сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамытады; - тақырып жайлы түсініктерін қалыптасыра отырып, өз ойларын қорытындылайды. Табыстық критерийлері: - жаңа ақпаратты меңгереді; - ақпаратты салыстырады, талдайды және жүйелейді; - топта жұмыс жасауға үйренеді. Әдіс-тәсілдер: “Сыйқырлы гүл” әдісі, “Айналмалы бекеттер”, “Дискуссиялық өрнек”, “Ойлау,жұптас,талқыла” стратегиясы

ҚАБЫРШАҚТЫ- ЛАР отряды КРОКОДИЛДЕР отряды ТАСБАҚАЛАР отряды Өкілдері КЕСІРТКЕЛЕР Өкілдері ЖЫЛАНДАР Өкілдері Хамелеон

3 слайд
ҚАБЫРШАҚТЫ- ЛАР отряды КРОКОДИЛДЕР отряды ТАСБАҚАЛАР отряды Өкілдері КЕСІРТКЕЛЕР Өкілдері ЖЫЛАНДАР Өкілдері Хамелеондар

3 слайд

ҚАБЫРШАҚТЫ- ЛАР отряды КРОКОДИЛДЕР отряды ТАСБАҚАЛАР отряды Өкілдері КЕСІРТКЕЛЕР Өкілдері ЖЫЛАНДАР Өкілдері Хамелеондар

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: “Суретті болжау”, “Алтын қақпа”, “Ойлан ,жұптас, талқыла” стратегиялары Оқыту мен оқуда ақпаратт

4 слайд
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: “Суретті болжау”, “Алтын қақпа”, “Ойлан ,жұптас, талқыла” стратегиялары Оқыту мен оқуда ақпараттық- Коммуникациялық технологияларды пайдалану Талантты және дарынды балалар : деңгейлік тапсырмалар Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер:“Даналық ағашы”, Дискуссиялық өрнек, “Танымдық ойын” ОүБ ж/е оқуды бағалау: Кері байланыс парағы, екі жұлдыз бір тілек Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту: “Джигсо ”әдісі, “Кубизм ” әдісі, танымдық ойындар Оқытуды басқару және көш басшылық: диалогтық оқыту, топтық әңгіме, “Топтастыру стратегиясы” 7 модульдің ықпалдасуы

4 слайд

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: “Суретті болжау”, “Алтын қақпа”, “Ойлан ,жұптас, талқыла” стратегиялары Оқыту мен оқуда ақпараттық- Коммуникациялық технологияларды пайдалану Талантты және дарынды балалар : деңгейлік тапсырмалар Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер:“Даналық ағашы”, Дискуссиялық өрнек, “Танымдық ойын” ОүБ ж/е оқуды бағалау: Кері байланыс парағы, екі жұлдыз бір тілек Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту: “Джигсо ”әдісі, “Кубизм ” әдісі, танымдық ойындар Оқытуды басқару және көш басшылық: диалогтық оқыту, топтық әңгіме, “Топтастыру стратегиясы” 7 модульдің ықпалдасуы