1 слайд
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийлері
Дескриптор
Қалыптасты-
рушы бағалауСабақтың тақырыбы: Жылу
қозғалтқыштары Шортанды ауданы
Боз айғыр орта мектебі
Физика пәні мұғалімі:Каримов А.С
8.3.2.22- Жылу қозғалтқыштардағы энергияның түрленуін
сипаттау
8.3.2.20 – іштен жану қозғалтқыштарының, бу турбинасының
жұмыс істеу принципін сипаттау
Барлық оқушылар :
Жылу
қозғалтқыштардағы
энергияның түрленуін
видеокөрсетілім
арқылы түсінеді және
іштен жану
қозғалтқыштарының,
бу турбинасының
жұмыс істеу принципін
сипаттайды Көпшілік оқушылар :
іштен жану
қозғалтқыштарының
негізгі бөліктерін ажырата
алады және оның жұмыс
істеу тактісін түсінеді. Кейбір
оқушылар: бір және
төрт тактілі
қозғалтқыштардың
жұмыс
принциптерін
түсіндіреді және
моделдейді
1.жылу қозғалтқыштардағы энергияның түрленуін ажыратады
2.іштен жану қозғалтқыштарының, бу турбинасының жұмыс істеу
принципін сипаттайды
3. іштен жану қозғалтқыштарының негізгі бөліктерін ажырата алады
және оның жұмыс істеу тактісін үйренеді 8 сынып
Пән:
Физика
8.2А
Термоди
намика
негіздері
2 слайд
Тілдік
мақсаттар Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын
қамтитын тілдік мақсаттар:
Жұмыстық дене, поршеньді қозғалтқыш, турбиналы
қозғалтқыш
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.
Қыздырғыш, суытқыш, ротор, статор, сопло
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Барлық жылулық қозғалтқыштар тұрады....
Құндылықтарға
баулу
Жылу қозғалтқыштарының практикадағы маңыздылығын
анықтай отырып, индустрияландыру мен инновацияларға
негізделген қозғалтқыштарға ақпарат беріледі
Пәнаралық
байланыс
Жылу қозғалтқыштарының,газ және бу
турбиналарының ашылу тарихына тоқталуАлдыңғы білім
5сынып ежелгі дүние тарихында оқушылар бу
машиналардың ашылу тарихымен танысады
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері(W).
«Сұрақ-
жауап»
әдісі ( W).«
Stop-
кадр»
( G).«Ойлар
ағыны» (G).
«Суреттер
сөйлейді»(I) . «Адасқандар »Рефлекс
ия
пирамид
асы
4 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма Нәтиже
Жұмыс
қарқыны ҚолдануРесурстар
Топтау Үй
тапсырма
сы
Диалог
Сұрақт
ар қою
(W). «Сұрақ-
жауап» әдісі Рефлексия
пирамидасы
(G). «Суреттер
сөйлейді» W).« Stop-кадр»( G).«Ойлар
ағыны» ( I ). «Адасқандар »
5 слайд
Ба ғалау критериі«Бас
бармақ»Дұрыс болса бас бармақ, сұраққа
жауап болмаса, бас бармақ төмен
қаратылып көрсетіледі.
«Мадақтау»
«Өзін-өзі
бағалау» «Адасқанд
ар »«Сұрақ-жауап»
« Stop-кадр» «Смайликт
ер»
арқылы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз