Материалдар / Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды мен айырым түріне келтіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды мен айырым түріне келтіру

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып мұғаліміне қосамша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
423
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Көбейтінді түрінде берілген тригоно - метриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру Сабақтың тақырыб

1 слайд
Көбейтінді түрінде берілген тригоно - метриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру Сабақтың тақырыбы

Білімділік: Оқушыларға тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға

2 слайд
Білімділік: Оқушыларға тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулаларын меңгерту. Тәрбиелік: Оқушылардын тригонометрия ұғымына байланысты өтілген тақырыптағы формулалар - ды сұрау арқылы ойларын жинақтау, есте сақ- тау қабілеттерін жетілдіру. Дамытушылық: Оқушылардың тригонометрия туралы білім, білік дағдысын дамыту. Сабақтың міндеттері

Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сабақтың барысы: - Ұйымдастыру кезеңі. – үй тапсырмасын тексеру. Жаңа сабақ.

3 слайд
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сабақтың барысы: - Ұйымдастыру кезеңі. – үй тапсырмасын тексеру. Жаңа сабақ.

  ; cos sin cos sin sin            ; cos sin cos sin sin            ; sin sin cos cos cos     

4 слайд
  ; cos sin cos sin sin            ; cos sin cos sin sin            ; sin sin cos cos cos            ; sin sin cos cos cos              ; cos sin 2 sin sin             cos sin 9 – сыныптан белгілі екі аргументтің қосындысының, айырымының синустарының және косинустарының қосу формулаларын жазайық. (1) (1) мен (2) формулаларды мүшелеп қосамыз. Осы теңдіктен өрнегін табамыз .                 sin sin 2 1 cos sin ( 2 ) ( 3 ) ( 4 ) ( 5 )

    cos sin       ) sin sin 2 1 (            ; cos cos 2 cos cos             cos cos

5 слайд
    cos sin       ) sin sin 2 1 (            ; cos cos 2 cos cos             cos cos                 cos cos 2 1 cos cos Аргументтері әр түрлі синус және косинус функцияларының көбейтіндісі осы аргументтердің қосындысы мен айырымының синустарының қосындысының жартысына (3) пен (4) формулаларын мүшелеп қосамыз. Осыдан өрнегін анықтаймыз. (6)тең

    cos cos       ) cos cos 2 1 (                        cos cos 2 1 sin sin    

6 слайд
    cos cos       ) cos cos 2 1 (                        cos cos 2 1 sin sin     sin sin               cos cos 2 1 Аргументтері әр түрлі косинус функцияларының көбейтіндісі қосындысы мен айырымының косинустарының қосындысының жартысына (3) және (4) формулаларының айырымын қарастырсақ онда келесі формула шығады: Аргументтері әр түрлі синустардың көбейтіндісі осы аргументтердің айырымының косинусы мен қосындысының косинусының айырымының жартысына тең. осы аргументтердің тең ( 7 )

0 0 75 cos 15 sin              4 3 2 2 3 1 2 1 60 sin 90 sin 2 1 60 sin 90 sin 2 1 75 15 sin 75 15 sin

7 слайд
0 0 75 cos 15 sin              4 3 2 2 3 1 2 1 60 sin 90 sin 2 1 60 sin 90 sin 2 1 75 15 sin 75 15 sin 2 1 75 cos 15 sin 0 0 0 0 0 0 0 0 0                      Мысал: көбейтіндісінің мәнін табайық. Шешуі: 0 3 7 sin 0 3 52 sin 0 0           4 1 2 2 1 2 2 2 1 60 cos 45 cos 2 1 03 7 03 52 cos 03 7 03 52 cos 2 1 03 7 sin 03 52 sin 0 0 0 0 0 0 0 0                      көбейтіндісінің мәнін табайық. Мысал: Шешуі:

       sin 32 32 sin 16 cos 8 cos 4 cos 2 cos cos            sin 2 2 sin sin 2 sin 2 cos 

8 слайд
       sin 32 32 sin 16 cos 8 cos 4 cos 2 cos cos            sin 2 2 sin sin 2 sin 2 cos  ; sin 4 4 sin sin 2 2 2 cos 2 sin 2 2 cos cos              ; sin 8 8 sin sin 4 2 4 cos 4 sin 2 4 cos 2 cos cos                ; sin 16 16 sin 8 cos 4 cos 2 cos cos                      sin 32 32 sin sin 16 2 16 cos 16 sin 2 16 cos 8 cos 4 cos 2 cos cos            № 77 есеп : в) Дәлелдеуі. Тепе-теңдікті дәлелдеу үшін сол жағындағы бірінші көбейткішті келесі түрге келтіреміз: Осыдан кейін синустың қос бұышының формуласын қолдана отырып, көбейту амалдарын тізбектей орындаймыз: тепе - теңдігін дәлелдеңдер: Шешуі:

Жаңа сабаты қорытып, оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. § 6; №6 8 есеп

9 слайд
Жаңа сабаты қорытып, оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. § 6; №6 8 есеп

10 слайд