Компьютердің және ұялы телефонның бала психологиясына пайдасы мен зияны.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазыбек би атындағы №36 жалпы білім беретін мектепҚазыбек би атындағы №36 жалпы білім беретін мектеп
1 слайд
Қазыбек би атындағы №36 жалпы білім беретін мектепҚазыбек би атындағы №36 жалпы білім беретін мектеп
2 слайд
Барлық дамыған елдер компьютер, интернет,
мобильді телефон бала ағзасына тигізетін кері
әсері жөнінде дабыл қаға бастады, алайда
Қазақстанда осы мәселе ғылыми тұрғыдан өз
деңгейінде қарастырылған жоқ. Осы қозғалып
отырған тақырып мектеп педагогтары және
оқушыларының арасында қолдау тауып, әрі қарай
жалғасын табады деген ойдамын.
2 слайд
Барлық дамыған елдер компьютер, интернет, мобильді телефон бала ағзасына тигізетін кері әсері жөнінде дабыл қаға бастады, алайда Қазақстанда осы мәселе ғылыми тұрғыдан өз деңгейінде қарастырылған жоқ. Осы қозғалып отырған тақырып мектеп педагогтары және оқушыларының арасында қолдау тауып, әрі қарай жалғасын табады деген ойдамын.
3 слайд
Ғалымдардың айтуы бойынша, ХХІ ғасыр – бұл
ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет
дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына,
кәсіби мәдениеттілігіне мұқият қарайтын дәуір. Бірақ,
ең өкініштісі күн санап қоғамның, оның ішінде
жасөспірімдердің ұялы телефондар компьютерсіз жүре
алмайтындығы бәрімізді алаңдатады. Компьютер,
ұялы телефон қазіргі заманда мектеп оқушыларының
ажырамас көмекшісіне айналды.
3 слайд
Ғалымдардың айтуы бойынша, ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне мұқият қарайтын дәуір. Бірақ, ең өкініштісі күн санап қоғамның, оның ішінде жасөспірімдердің ұялы телефондар компьютерсіз жүре алмайтындығы бәрімізді алаңдатады. Компьютер, ұялы телефон қазіргі заманда мектеп оқушыларының ажырамас көмекшісіне айналды.
4 слайд
Күнделікті компьютер мен ұялы телефонда сағаттап отыратын баланың
психологиясы бұзылары айтпасақ та түсінікті. Бұл компьютерлік
ойындар - ғасыр дерті. Мектеп оқушылары бұл ойынды үнемі ойнап,
сабақта бір-бірлерімен пікір алмасып отырады. Ғалымдардың зерттеуі
бойынша Фри фаерді ойнаған бала, осы ойынға тәуелді болып, жан-
жағындағы адамдарды ұмытады. Тіпті тамақ ішуден қалып,үлкендердің
айтқаның тыңдамайды. Әр кезеңнен өткен сайын баланың ойынға деген
қызығушылығы артып, сабақ оқудан қалады.
4 слайд
Күнделікті компьютер мен ұялы телефонда сағаттап отыратын баланың психологиясы бұзылары айтпасақ та түсінікті. Бұл компьютерлік ойындар - ғасыр дерті. Мектеп оқушылары бұл ойынды үнемі ойнап, сабақта бір-бірлерімен пікір алмасып отырады. Ғалымдардың зерттеуі бойынша Фри фаерді ойнаған бала, осы ойынға тәуелді болып, жан- жағындағы адамдарды ұмытады. Тіпті тамақ ішуден қалып,үлкендердің айтқаның тыңдамайды. Әр кезеңнен өткен сайын баланың ойынға деген қызығушылығы артып, сабақ оқудан қалады.
5 слайд
Майнкрафт ойыны
Minecraft (ағыл. mine «шахта», craft«кәсіп») -
құмсалғыш жанрындағы компьютерлік ойын.Бұл
ойынды Маркус Персон шығарған. Ол «Notch»
атымен де әлемге әйгілі. Өмір стиліндегі бұл ойын
түгелдей блоктардан тұрады. Бұл ойында ландшафт,
құбыжықтар, әртүрлі бұйымдар бар, ал осы заттарға
түр беру үшін текстуралар қолданылады. Басында
Minecraft ойыны Infiniminer ойынына плагиат болған
ал ойналуы DwarfFortress ойынына ұқсатылып
жасалды. MinecraftJava программасын қолдану
арқылы жазылған. Minecraft бір апта бойы жасалған
еді. Аз уақыт ішінде Minecraft әлемге әйгілі ойын
болды. Алайда Қазақстанда бұл ойынды балалар жиі
ойнауда. Мульфильмдерін көріп қана қоймай,
күнделікті ойнауға әдетке айналдырған.
5 слайд
Майнкрафт ойыны Minecraft (ағыл. mine «шахта», craft«кәсіп») - құмсалғыш жанрындағы компьютерлік ойын.Бұл ойынды Маркус Персон шығарған. Ол «Notch» атымен де әлемге әйгілі. Өмір стиліндегі бұл ойын түгелдей блоктардан тұрады. Бұл ойында ландшафт, құбыжықтар, әртүрлі бұйымдар бар, ал осы заттарға түр беру үшін текстуралар қолданылады. Басында Minecraft ойыны Infiniminer ойынына плагиат болған ал ойналуы DwarfFortress ойынына ұқсатылып жасалды. MinecraftJava программасын қолдану арқылы жазылған. Minecraft бір апта бойы жасалған еді. Аз уақыт ішінде Minecraft әлемге әйгілі ойын болды. Алайда Қазақстанда бұл ойынды балалар жиі ойнауда. Мульфильмдерін көріп қана қоймай, күнделікті ойнауға әдетке айналдырған.
6 слайд
Мамандардың айтуынша, бала ұялы телефондағы
ойындардың қызығына 4-5 жасынан бастап үйренеді. Егер,
осы бастан жүгендемесе, бұл есейгенде құмар ойындарына
түбегейлі тәуелділікке апарады. Олай дейтін себебіміз, бұл
орталыққа «тәуелділіктен» арылуға жәрдем сұрап
келгендердің қатарында жоғары сынып оқушылары,
студенттер, тіпті букмекерлік кеңседен қалай құтылудың
жолын сұраған атпалдай азаматтар да бар. Яғни, ХХІ
ғасырдың «жетістігі» барлық жастағыларды өзіне баурап
алған. Бұл өз кезегінде бүлдіршіндердің психологиясына
кері әсер етсе, мектеп оқушылары қажетті білімді игеруде
артта қалғаны былай тұрсын, тәрбиесі тым төмендейді. Ал
ересектер соңында ақшасынан, жұмысынан, тіпті
отбасынан да айырылып жатады. Компьютер мен ұялы телефондағы
ойындардың балаларға тигізетін
кері әсері
6 слайд
Мамандардың айтуынша, бала ұялы телефондағы ойындардың қызығына 4-5 жасынан бастап үйренеді. Егер, осы бастан жүгендемесе, бұл есейгенде құмар ойындарына түбегейлі тәуелділікке апарады. Олай дейтін себебіміз, бұл орталыққа «тәуелділіктен» арылуға жәрдем сұрап келгендердің қатарында жоғары сынып оқушылары, студенттер, тіпті букмекерлік кеңседен қалай құтылудың жолын сұраған атпалдай азаматтар да бар. Яғни, ХХІ ғасырдың «жетістігі» барлық жастағыларды өзіне баурап алған. Бұл өз кезегінде бүлдіршіндердің психологиясына кері әсер етсе, мектеп оқушылары қажетті білімді игеруде артта қалғаны былай тұрсын, тәрбиесі тым төмендейді. Ал ересектер соңында ақшасынан, жұмысынан, тіпті отбасынан да айырылып жатады. Компьютер мен ұялы телефондағы ойындардың балаларға тигізетін кері әсері
7 слайд
1-4 сынып оқушылары тәулігіне 30-40 минут , 5-8 сынып
оқушылары тәулігіне 40-50 минут, 9-11 сынып оқушылары 60
минуттан артық ойнамауы керек.
баланың үй тапсырмаларын орындамай тұрып ұялы
телефонда ойын ойнауына шек қойыңыз.
Демек, кез-келген ата-ана балаларына компьютер мен ұялы
телефондағы ойындардың зияны туралы уақыт сайын
ескертіп отырғаны дұрыс. Жалпы шамадан тыс ойын ойнап
отыру баланың ғана емес, үлкеннің де жүйкесін жұқартып,
жоғарыдағы аталған дерттерге әкеліп соғатынын есте ұстаған
дұрыс.
7 слайд
1-4 сынып оқушылары тәулігіне 30-40 минут , 5-8 сынып оқушылары тәулігіне 40-50 минут, 9-11 сынып оқушылары 60 минуттан артық ойнамауы керек. баланың үй тапсырмаларын орындамай тұрып ұялы телефонда ойын ойнауына шек қойыңыз. Демек, кез-келген ата-ана балаларына компьютер мен ұялы телефондағы ойындардың зияны туралы уақыт сайын ескертіп отырғаны дұрыс. Жалпы шамадан тыс ойын ойнап отыру баланың ғана емес, үлкеннің де жүйкесін жұқартып, жоғарыдағы аталған дерттерге әкеліп соғатынын есте ұстаған дұрыс.
8 слайд
Ғалымдардың зерттеуі бойынша көп ата-аналар
балаларына сматфондармен, планшеттермен қолдануға
рұқсат береді. Бірақ зерттеу барысында гаджеттердің
баланың өзін-өзін дамыту қабілетін бәсеңдетінін,
дамуына, баланың жүріс-тұрысына кері әсерін тигізетінін
зерттеген. Бостон университетінің ғалымдарының
айтуынша эмоционалды тұрғыдан балаға кері әсер
тигізеді. Егер баланы тыныштандыру үшін ойындарды
пайдаланса, ол келешекте өзінің даму механизмін, өзіндік
ұстау қабілетін білмейтін болады деп санаған. Сонымен
қатар планшеттер мен смартфонды пайдаланғанның
кесірінен бала математика және де басқа ғылым саласын
меңгеру қиынға түседі. Ғалымдардың айтуынша бұл
ойындарды ойнамай балалардың ата-ана мен жақын
туыстарымен бос уақытын өткізген дұрыс.
8 слайд
Ғалымдардың зерттеуі бойынша көп ата-аналар балаларына сматфондармен, планшеттермен қолдануға рұқсат береді. Бірақ зерттеу барысында гаджеттердің баланың өзін-өзін дамыту қабілетін бәсеңдетінін, дамуына, баланың жүріс-тұрысына кері әсерін тигізетінін зерттеген. Бостон университетінің ғалымдарының айтуынша эмоционалды тұрғыдан балаға кері әсер тигізеді. Егер баланы тыныштандыру үшін ойындарды пайдаланса, ол келешекте өзінің даму механизмін, өзіндік ұстау қабілетін білмейтін болады деп санаған. Сонымен қатар планшеттер мен смартфонды пайдаланғанның кесірінен бала математика және де басқа ғылым саласын меңгеру қиынға түседі. Ғалымдардың айтуынша бұл ойындарды ойнамай балалардың ата-ана мен жақын туыстарымен бос уақытын өткізген дұрыс.