Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Ақдала ауылындағы №44 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығы бар
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: «Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу»
Математика пәні мұғалімі Жақыпбай А.Б
“Жаңа заманның жаңа адамын тәрбиелейтін ұстаздар,
сіздер, ізденіс пен ілгерілеуден жалықпаңыздар. Олар
заман талабына сай тәрбиеленуі тиіс”
Н.Ә.Назарбаев
1 слайд
«Ақдала ауылындағы №44 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығы бар коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: «Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу» Математика пәні мұғалімі Жақыпбай А.Б “Жаңа заманның жаңа адамын тәрбиелейтін ұстаздар, сіздер, ізденіс пен ілгерілеуден жалықпаңыздар. Олар заман талабына сай тәрбиеленуі тиіс” Н.Ә.Назарбаев
2 слайд
Сабақтың оқу
мақсаттары
7.2.1.12. алгебралық өрнектерді ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау
тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу.
Сабақ
мақсаты
Оқушылардың барлығы:
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің анықтамасын біледі.
Оқушылардың көпшілігі:
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің анықтамасын қолданып ортақ
көбейткішті жақшаның сыртына шығара алады.
Кейбір оқушылар:
Топтау тәсілі арқылы көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады.
Бағалау
критерийі
Білу Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің анықтамасын біледі
Түсіну Анықтамаларды мысалдар арқылы түсіндіре алады.
Қолдану Ортақ көбейткіштерді жақшаның сыртына шығару әдісін қолданып
есептер шығара алады.
Талдау Топтау әдісінің алгоритмін есептер шығару барысында талқылайды.
Жинақтау Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеудің әдістерін тұжырымдайды.
Бағалау Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді, топтастыра алады.
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары 7.2.1.12. алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу. Сабақ мақсаты Оқушылардың барлығы: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің анықтамасын біледі. Оқушылардың көпшілігі: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің анықтамасын қолданып ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығара алады. Кейбір оқушылар: Топтау тәсілі арқылы көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады. Бағалау критерийі Білу Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің анықтамасын біледі Түсіну Анықтамаларды мысалдар арқылы түсіндіре алады. Қолдану Ортақ көбейткіштерді жақшаның сыртына шығару әдісін қолданып есептер шығара алады. Талдау Топтау әдісінің алгоритмін есептер шығару барысында талқылайды. Жинақтау Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеудің әдістерін тұжырымдайды. Бағалау Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді, топтастыра алады.
3 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТА ҒА
БАУЛУ
Отансүйгіштік, топтық жұмыста өзара ынтымақтастық қарым
қатынаста жұмыс жасау, берілген тапсырмаларды орындауда еңбек
етудің маңыздылығын ұғынып, өзіне деген жауапкершілікті сезіну.
ПӘНАРАЛЫ
Қ
БАЙЛАНЫС
ТАР
Информатика, тарих
Тілдік мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.
Көпмүше, көбейткіш, дәреже, ортақ көбейткіш, топтау тәсілі.
Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығару, топтау тәсілін қолдану
арқылы көбейткіштерге жіктеу, теңдеулерді шешу.
ПӘНАРАЛЫ
Қ
БАЙЛАНЫС
ТАР
Интербелсенді тақта
3 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТА ҒА БАУЛУ Отансүйгіштік, топтық жұмыста өзара ынтымақтастық қарым қатынаста жұмыс жасау, берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, өзіне деген жауапкершілікті сезіну. ПӘНАРАЛЫ Қ БАЙЛАНЫС ТАР Информатика, тарих Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер. Көпмүше, көбейткіш, дәреже, ортақ көбейткіш, топтау тәсілі. Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Ортақ көбейткіштерді жақша сыртына шығару, топтау тәсілін қолдану арқылы көбейткіштерге жіктеу, теңдеулерді шешу. ПӘНАРАЛЫ Қ БАЙЛАНЫС ТАР Интербелсенді тақта
4 слайд
Белсенді оқу
әдіс-тәсілдері
«Ыстық алақан»
«Жұбыңды тексер»
«Бинго парақшалары»
«Температураны
өлшеу»
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес»
«Білім биржасы»
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Бағалау
критерийлері
Дескриптор
«Мадақтау сендвичі»
«Шартты белгілер»
«Сөздік бағалау»
«Олқылықты толтыру»
Блум
таксономиясы
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Қолдану
Көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші
болатындай етіп қосылғыштарға топтайды.
Ортақ көбейткішті жақшаның алдына шығарады
Шыққан алгебралық қосындының ортақ
көбейткішін жақшаның сыртына шығарады.
А – деңгейі
Дескриптор
Көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші
болатындай етіп қосылғыштарға
топтайды.
Әр топтың ортақ көбейткішін жақшаның
алдына шығарады
Шыққан алгебралық қосындының ортақ
көбейткішін жақша сыртына шығарады
С - деңгейі
Теңдеуді шеш
Дескриптор
Теңдіктің оң жағындағы өрнектен ортақ
көбейткішті жақшаның алдына шығарады
Теңдіктің келесі жағына өрнекті көшіреді.
Шыққан алгебралық қосындының ортақ
көбейткішін жақша сыртына шығарады.
Шыққан бірінші көбейткіштердің шешімін
табады
Екінші көбейткіштің шешімін табады.
В-деңгейі
Көпмүшені көбейткіштерге жікте
Дескриптор
Қосылғыштардың бірін қосынды түрінде
жазады
Көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші
болатындай етіп қосылғыштарға топтайды
Әр топтың ортақ көбейткішін жақшаның
алдына шығарады
Шыққан алгебралық қосындының ортақ
көбейткішін жақша сыртына шығарады
«Маған мына
жерден 3 нәрсені
айтшы...»
Біз бүгін ........оқып , білдік.
Біз ........ жақсы орындадық.
Топ ....... жақсы алып шықты.
Біз ........ туралы білгіміз келеді.
Қазір біз бұдан 40 минут бұрынғы
білмейтін нәрселерді: ...... білеміз.
Топқа бөлу.
Оқушыларға есептер таратылады. Есептің
жауабы тәуелсіздік, жеңіс, бірлік сөздеріне
қатысты бір сан шығады.Сол санның тарихта
қандай күн екенін анықтау арқылы топтарға
бөліну.
16х21у
2
у
2
х, х=1 x=3
16.12.1991-Қазақстан республикасының
тәуелсіздік алған күні.
090ху
0
94х, х=5, y=6
09.05.1945 - Ұлы жеңіске қол жеткізген күн.
x105x99y
1
x=0, y=6
01.05.1996-Қазақстан халқының бірлігі
тойланып басталған күн.
4 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері «Ыстық алақан» «Жұбыңды тексер» «Бинго парақшалары» «Температураны өлшеу» «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» «Білім биржасы» Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Бағалау критерийлері Дескриптор «Мадақтау сендвичі» «Шартты белгілер» «Сөздік бағалау» «Олқылықты толтыру» Блум таксономиясы Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Қолдану Көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды. Ортақ көбейткішті жақшаның алдына шығарады Шыққан алгебралық қосындының ортақ көбейткішін жақшаның сыртына шығарады. А – деңгейі Дескриптор Көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды. Әр топтың ортақ көбейткішін жақшаның алдына шығарады Шыққан алгебралық қосындының ортақ көбейткішін жақша сыртына шығарады С - деңгейі Теңдеуді шеш Дескриптор Теңдіктің оң жағындағы өрнектен ортақ көбейткішті жақшаның алдына шығарады Теңдіктің келесі жағына өрнекті көшіреді. Шыққан алгебралық қосындының ортақ көбейткішін жақша сыртына шығарады. Шыққан бірінші көбейткіштердің шешімін табады Екінші көбейткіштің шешімін табады. В-деңгейі Көпмүшені көбейткіштерге жікте Дескриптор Қосылғыштардың бірін қосынды түрінде жазады Көпмүшенің мүшелерін ортақ көбейткіші болатындай етіп қосылғыштарға топтайды Әр топтың ортақ көбейткішін жақшаның алдына шығарады Шыққан алгебралық қосындының ортақ көбейткішін жақша сыртына шығарады «Маған мына жерден 3 нәрсені айтшы...» Біз бүгін ........оқып , білдік. Біз ........ жақсы орындадық. Топ ....... жақсы алып шықты. Біз ........ туралы білгіміз келеді. Қазір біз бұдан 40 минут бұрынғы білмейтін нәрселерді: ...... білеміз. Топқа бөлу. Оқушыларға есептер таратылады. Есептің жауабы тәуелсіздік, жеңіс, бірлік сөздеріне қатысты бір сан шығады.Сол санның тарихта қандай күн екенін анықтау арқылы топтарға бөліну. 16х21у 2 у 2 х, х=1 x=3 16.12.1991-Қазақстан республикасының тәуелсіздік алған күні. 090ху 0 94х, х=5, y=6 09.05.1945 - Ұлы жеңіске қол жеткізген күн. x105x99y 1 x=0, y=6 01.05.1996-Қазақстан халқының бірлігі тойланып басталған күн.