Материалдар / Коучинг Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: Отбасы - тәрбиенің ұясы

Коучинг Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: Отбасы - тәрбиенің ұясы

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибемен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2020
3044
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ ОТБАСЫ – ТӘРБИЕНІҢ ҰЯСЫ”

1 слайд
“ ОТБАСЫ – ТӘРБИЕНІҢ ҰЯСЫ”

1 слайд

“ ОТБАСЫ – ТӘРБИЕНІҢ ҰЯСЫ”

Күн тәртібінде: 1. Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орны (коучинг) 1- тоқсан бойынша оқушылардың оқу үлгерімі 1

2 слайд
Күн тәртібінде: 1. Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орны (коучинг) 1- тоқсан бойынша оқушылардың оқу үлгерімі 1. Табельге қол қою 2. Оқушылардың тәртібі 3. Әр түрлі мәселелер

2 слайд

Күн тәртібінде: 1. Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орны (коучинг) 1- тоқсан бойынша оқушылардың оқу үлгерімі 1. Табельге қол қою 2. Оқушылардың тәртібі 3. Әр түрлі мәселелер

МАҚСАТЫ: АТА – АНАЛАРДЫ ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ, ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БАЛАНЫ ДАМЫТЫП ҚАНА ҚОЙМАЙ,ОНЫ ӨМІРГЕ ДАЙЫНДАП,Р

3 слайд
МАҚСАТЫ: АТА – АНАЛАРДЫ ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ, ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БАЛАНЫ ДАМЫТЫП ҚАНА ҚОЙМАЙ,ОНЫ ӨМІРГЕ ДАЙЫНДАП,РУХАНИ ЖАҒЫНАН ЖЕТКІЗІП,ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, БОЛАШАҚТА БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МІНДЕТІН БЕЛГІЛЕУ.

3 слайд

МАҚСАТЫ: АТА – АНАЛАРДЫ ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ, ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БАЛАНЫ ДАМЫТЫП ҚАНА ҚОЙМАЙ,ОНЫ ӨМІРГЕ ДАЙЫНДАП,РУХАНИ ЖАҒЫНАН ЖЕТКІЗІП,ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, БОЛАШАҚТА БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МІНДЕТІН БЕЛГІЛЕУ.

 « Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім –адамзаттың хас жауы, ол келеше

4 слайд
 « Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім –адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» Әл-Фараби

4 слайд

 « Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім –адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» Әл-Фараби

Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің жоғарғы деңгейі Ата-ананың тәрбие тәсілі: - дербестігін , жас ерекшеліктерін е

5 слайд
Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің жоғарғы деңгейі Ата-ананың тәрбие тәсілі: - дербестігін , жас ерекшеліктерін ескереді; -ынталандырады, жауапкершілікте болады; - ашық қарым-қатынасқа дайын; -тәртіп ережелерін талқыға салады; - өздерінің талаптарын өзгертуге жол береді; -көмектеседі, сұраныстарына көңіл бөледі; -балалардың ескертулерін ескеріп, тез түзелуге тырысады. Жеке тұлғаның нәтижесі: - өзін бағалайды, еріктік қасиеттері ерте пайда болады; - өмірге бейімделген, сенімді, жауапкершіл; - мәселені талқылауға қосылады, шешім қабылдауға ұсыныстар білдіреді; - ата-аналарының пікірі мен кеңестерін тыңдайды , талқылайды; - әрекеттерді ойлап істейді және басқадан да талап етеді; - дұрыс әлеуметтік мінез-құлықты қалыптастырады.

5 слайд

Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің жоғарғы деңгейі Ата-ананың тәрбие тәсілі: - дербестігін , жас ерекшеліктерін ескереді; -ынталандырады, жауапкершілікте болады; - ашық қарым-қатынасқа дайын; -тәртіп ережелерін талқыға салады; - өздерінің талаптарын өзгертуге жол береді; -көмектеседі, сұраныстарына көңіл бөледі; -балалардың ескертулерін ескеріп, тез түзелуге тырысады. Жеке тұлғаның нәтижесі: - өзін бағалайды, еріктік қасиеттері ерте пайда болады; - өмірге бейімделген, сенімді, жауапкершіл; - мәселені талқылауға қосылады, шешім қабылдауға ұсыныстар білдіреді; - ата-аналарының пікірі мен кеңестерін тыңдайды , талқылайды; - әрекеттерді ойлап істейді және басқадан да талап етеді; - дұрыс әлеуметтік мінез-құлықты қалыптастырады.

Ата-ананың тәрбие тәсілі: - бақылау деңгейі төмен; - бірақ қарым-қатына

6 слайд
Ата-ананың тәрбие тәсілі: - бақылау деңгейі төмен; - бірақ қарым-қатынастары жылы; - басқарушылық рөлі мағынасыз; - тәрбиелеуді білмейді және тәрбиелегісі келмейді; - баланың тұлғасын жоғары бағалайды; - кішігірім қателіктерін кешіреді; - онымен сөйлеседі, сенеді, шектеулер мен тыйымдар қоймайды. Жеке тұлғаның нәтижесі: - қоғамда өзін ұстай алу және жауапкершілі төмен; - есейе келе, әлсіздерге әлімжеттік көрсету; - еріншек пен немқұрайлық басым болады; - өздеріне деген сенімділігі төмен болады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің орташа деңгейі

6 слайд

Ата-ананың тәрбие тәсілі: - бақылау деңгейі төмен; - бірақ қарым-қатынастары жылы; - басқарушылық рөлі мағынасыз; - тәрбиелеуді білмейді және тәрбиелегісі келмейді; - баланың тұлғасын жоғары бағалайды; - кішігірім қателіктерін кешіреді; - онымен сөйлеседі, сенеді, шектеулер мен тыйымдар қоймайды. Жеке тұлғаның нәтижесі: - қоғамда өзін ұстай алу және жауапкершілі төмен; - есейе келе, әлсіздерге әлімжеттік көрсету; - еріншек пен немқұрайлық басым болады; - өздеріне деген сенімділігі төмен болады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің орташа деңгейі

Ата-ананың тәрбие тәсілі: - ешқандай шектеулер қоймайды; - өзінің жеке бас

7 слайд
Ата-ананың тәрбие тәсілі: - ешқандай шектеулер қоймайды; - өзінің жеке бас мәселелерімен айналысып жүреді; - қарым-қатынасқа жабық болады; - баланың ішкі жан дүниесі қатты толғандырмайды; - баланың талаптары мен сұраныстарына немқұрайлы қарайды; - баларға көңіл аудару керек деп санамайды; - тамағы тоқ, киімі бар болса, ата-ана парызы орындалады деп санайды; - жазалау мен ынталандыру әдеттерін ретсіз пайдаланады; - жазалай отырып, сол жерде-ақ ынталандырады, кедергі болмаса болды; - қамшы мен аялы алақан, қатар жүреді . Жеке тұлғаның нәтижесі: - бала бойында жағыну, жалпақтау сияқты қасиеттері пайда болады; - өз ойы болмайды; - шынайы көңілмен жаны ашып, аяушылық білдірмейді; - көбінесе ой еңбегін де, қимыл еңбегін де жақсы көрмейді; - проблемалық мінез-құлыққа жақын болады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің төменгі деңгейі

7 слайд

Ата-ананың тәрбие тәсілі: - ешқандай шектеулер қоймайды; - өзінің жеке бас мәселелерімен айналысып жүреді; - қарым-қатынасқа жабық болады; - баланың ішкі жан дүниесі қатты толғандырмайды; - баланың талаптары мен сұраныстарына немқұрайлы қарайды; - баларға көңіл аудару керек деп санамайды; - тамағы тоқ, киімі бар болса, ата-ана парызы орындалады деп санайды; - жазалау мен ынталандыру әдеттерін ретсіз пайдаланады; - жазалай отырып, сол жерде-ақ ынталандырады, кедергі болмаса болды; - қамшы мен аялы алақан, қатар жүреді . Жеке тұлғаның нәтижесі: - бала бойында жағыну, жалпақтау сияқты қасиеттері пайда болады; - өз ойы болмайды; - шынайы көңілмен жаны ашып, аяушылық білдірмейді; - көбінесе ой еңбегін де, қимыл еңбегін де жақсы көрмейді; - проблемалық мінез-құлыққа жақын болады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің төменгі деңгейі

Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға қаншалықты жиі айтасыз? - БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС! - ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ!

8 слайд
Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға қаншалықты жиі айтасыз? - БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС! - ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ! - ДҰРЫС ЕМЕС! - СЕНІҢ БІРДЕҢЕ ҮЙРЕНЕТІН КҮНІҢ БОЛА МА? - СЕН МЕНІ ЖЫНДАНДЫРАСЫҢ! - ӘКЕҢ (НЕМЕСЕ ШЕШЕҢ) ЕКЕУІҢНІҢ МЕНСІЗ КҮНДЕРІҢ ҚАРАҢ ҚАЛАР!

8 слайд

Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға қаншалықты жиі айтасыз? - БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС! - ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ! - ДҰРЫС ЕМЕС! - СЕНІҢ БІРДЕҢЕ ҮЙРЕНЕТІН КҮНІҢ БОЛА МА? - СЕН МЕНІ ЖЫНДАНДЫРАСЫҢ! - ӘКЕҢ (НЕМЕСЕ ШЕШЕҢ) ЕКЕУІҢНІҢ МЕНСІЗ КҮНДЕРІҢ ҚАРАҢ ҚАЛАР!

Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер Баланың астар санасында қабылдануы Дұрысы Жылама! Жаман балалар ғана жылайд

9 слайд
Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер Баланың астар санасында қабылдануы Дұрысы Жылама! Жаман балалар ғана жылайды Мен әлсіз, жаман баламын! Жарайды, кішкене жылап ал, жеңілденіп қаласың! Әкесіне (шешесіне) ұқсап сүймірейіп тұрғанын қарашы! Әкемді (шешемді) жек көреді Сенің әкең (шешең) ең жақсы адам. Қандай ақылды еді! (жақсылықтарын айтып отыру). Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды жақсы көреді. Балам менің ақылды, әдемі... Біз сені жақсы болсын деп... Сен болсаң... Мені ата – анам да жек көреді. Үмітін ақтай алмайтын босбелбеумін Біз сені жақсы көреміз, түсінеміз. Әлі – ақ бәрі орнына келеді “ Бәленбайдың баласын қарашы...” Мен одан кеммін “ Менің ойымша ондайды сен де, жасай аласың! ” “ Әйтеуір бәрін былықтырасың да жүресің!” Келесі жолы өздері істесін. Енді ештеңе істемейсін! “ Әрбір адамның қателесуге құқығы бар. Ештеңе етпейді келесіде байқап істе!” “ Сенің ақылың жететін іс емес...” үлкендердің ісіне араласпай жайыңа отыр Менің қолымнан ештеңе келмейді. Мен түкке тұрмайтын байқұспын. Менің ойым ешкімге қызық емес. Араластыруға болатын іс болса: “Қане, сенің ойың?” – деп болмаса, “Бұл істің шешімін өзімізге қалдыр!”

9 слайд

Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер Баланың астар санасында қабылдануы Дұрысы Жылама! Жаман балалар ғана жылайды Мен әлсіз, жаман баламын! Жарайды, кішкене жылап ал, жеңілденіп қаласың! Әкесіне (шешесіне) ұқсап сүймірейіп тұрғанын қарашы! Әкемді (шешемді) жек көреді Сенің әкең (шешең) ең жақсы адам. Қандай ақылды еді! (жақсылықтарын айтып отыру). Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды жақсы көреді. Балам менің ақылды, әдемі... Біз сені жақсы болсын деп... Сен болсаң... Мені ата – анам да жек көреді. Үмітін ақтай алмайтын босбелбеумін Біз сені жақсы көреміз, түсінеміз. Әлі – ақ бәрі орнына келеді “ Бәленбайдың баласын қарашы...” Мен одан кеммін “ Менің ойымша ондайды сен де, жасай аласың! ” “ Әйтеуір бәрін былықтырасың да жүресің!” Келесі жолы өздері істесін. Енді ештеңе істемейсін! “ Әрбір адамның қателесуге құқығы бар. Ештеңе етпейді келесіде байқап істе!” “ Сенің ақылың жететін іс емес...” үлкендердің ісіне араласпай жайыңа отыр Менің қолымнан ештеңе келмейді. Мен түкке тұрмайтын байқұспын. Менің ойым ешкімге қызық емес. Араластыруға болатын іс болса: “Қане, сенің ойың?” – деп болмаса, “Бұл істің шешімін өзімізге қалдыр!”

1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК К

10 слайд
1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ; 3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ; 4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ; 5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІ Ң ІЗБЕН ОҚУ-ТӘРБИЕ ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ; 6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері

10 слайд

1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ; 3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ; 4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ; 5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІ Ң ІЗБЕН ОҚУ-ТӘРБИЕ ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ; 6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері

1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі т

11 слайд
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. Ата – аналарға арналған этикалық кодекс

11 слайд

1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. Ата – аналарға арналған этикалық кодекс

• 6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса

12 слайд
• 6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз. 8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз. 9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз. 10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз. 11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.

12 слайд

• 6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз. 8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз. 9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз. 10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз. 11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.

12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз. 13. Өз

13 слайд
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз. 13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады. 14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Мектеп басшысы •  

13 слайд

12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз. 13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады. 14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Мектеп басшысы •  

Сыныпта 20 оқушы 9 қыз, 11 ұл І – тоқсан бойынша Үздік оқушы – 3 Екпінділер – 1 Қанағаттанарлық – Үздік оқушылар: Қайратқызы

14 слайд
Сыныпта 20 оқушы 9 қыз, 11 ұл І – тоқсан бойынша Үздік оқушы – 3 Екпінділер – 1 Қанағаттанарлық – Үздік оқушылар: Қайратқызы Н. Құдайбергенова Д., Құдайбергенұлы Т.

14 слайд

Сыныпта 20 оқушы 9 қыз, 11 ұл І – тоқсан бойынша Үздік оқушы – 3 Екпінділер – 1 Қанағаттанарлық – Үздік оқушылар: Қайратқызы Н. Құдайбергенова Д., Құдайбергенұлы Т.

Мектеп партасында отыр ған баланың жан-жақты білім алуына ең бірінші ықпал ететін – ұстаз болса, оның сүйеніші ата – анасы.

15 слайд
Мектеп партасында отыр ған баланың жан-жақты білім алуына ең бірінші ықпал ететін – ұстаз болса, оның сүйеніші ата – анасы. Сондықтанда ата – ана ,ұстаз болып баланың білім алуына жағдай жасасақ біз жоғары нәтижеге қол жеткіземіз....

15 слайд

Мектеп партасында отыр ған баланың жан-жақты білім алуына ең бірінші ықпал ететін – ұстаз болса, оның сүйеніші ата – анасы. Сондықтанда ата – ана ,ұстаз болып баланың білім алуына жағдай жасасақ біз жоғары нәтижеге қол жеткіземіз....

1 желтоқсан – Тұнғыш президент күні

16 слайд
1 желтоқсан – Тұнғыш президент күні

16 слайд

1 желтоқсан – Тұнғыш президент күні

Тәуелсіздік – ел тұғыры

17 слайд
Тәуелсіздік – ел тұғыры

17 слайд

Тәуелсіздік – ел тұғыры

Қазақстанның болашағы – білімді ұрпақ

18 слайд
Қазақстанның болашағы – білімді ұрпақ

18 слайд

Қазақстанның болашағы – білімді ұрпақ

ОҚУШЫНЫҢ САБАҚ ҮЛГЕРУІНДЕГІ АТА – АНАНЫҢ РОЛІ

19 слайд
ОҚУШЫНЫҢ САБАҚ ҮЛГЕРУІНДЕГІ АТА – АНАНЫҢ РОЛІ

19 слайд

ОҚУШЫНЫҢ САБАҚ ҮЛГЕРУІНДЕГІ АТА – АНАНЫҢ РОЛІ

 Баға дегеніміз не?  Қандай бағаны жақсы, қандай бағаны жаман деп айтамыз?  Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не

20 слайд
 Баға дегеніміз не?  Қандай бағаны жақсы, қандай бағаны жаман деп айтамыз?  Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді?  Бала “2”алғанда ата-ана не істейді,бала не істейді?

20 слайд

 Баға дегеніміз не?  Қандай бағаны жақсы, қандай бағаны жаман деп айтамыз?  Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді?  Бала “2”алғанда ата-ана не істейді,бала не істейді?

Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА ҚУАНАДЫ МАҚТАНАДЫ РИЗА БОЛАДЫ ҚУАНАДЫ МАҚТАНАДЫ КӨҢІЛ – КҮ

21 слайд
Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА ҚУАНАДЫ МАҚТАНАДЫ РИЗА БОЛАДЫ ҚУАНАДЫ МАҚТАНАДЫ КӨҢІЛ – КҮЙІ КӨТЕРІЛЕДІ

21 слайд

Бала “5” алғанда ата –ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА ҚУАНАДЫ МАҚТАНАДЫ РИЗА БОЛАДЫ ҚУАНАДЫ МАҚТАНАДЫ КӨҢІЛ – КҮЙІ КӨТЕРІЛЕДІ

Бала “2” алғанда ата – ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА РЕНЖИДІ ҰРСАДЫ КҮЙІНЕДІ ҚОРҚАДЫ ЖЫЛАЙДЫ КӨҢІЛ – КҮЙІ Т

22 слайд
Бала “2” алғанда ата – ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА РЕНЖИДІ ҰРСАДЫ КҮЙІНЕДІ ҚОРҚАДЫ ЖЫЛАЙДЫ КӨҢІЛ – КҮЙІ ТҮСЕДІ

22 слайд

Бала “2” алғанда ата – ана не істейді, бала не істейді? АТА - АНА БАЛА РЕНЖИДІ ҰРСАДЫ КҮЙІНЕДІ ҚОРҚАДЫ ЖЫЛАЙДЫ КӨҢІЛ – КҮЙІ ТҮСЕДІ

- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ! - СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ! - СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК? - БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ? -

23 слайд
- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ! - СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ! - СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК? - БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ? - КЕЛ, КӨМЕКТЕСІП ЖІБЕРЕЙІН. - АҚЫЛЫҢНАН АЙНАЛАЙЫН! - БАЛАМ ӨСІП ҚАЛЫПТЫ ҒОЙ! - СЕНІҢ КӨМЕГІҢ КЕРЕК БОЛЫП ТҰР!

23 слайд

- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ! - СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ! - СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК? - БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ? - КЕЛ, КӨМЕКТЕСІП ЖІБЕРЕЙІН. - АҚЫЛЫҢНАН АЙНАЛАЙЫН! - БАЛАМ ӨСІП ҚАЛЫПТЫ ҒОЙ! - СЕНІҢ КӨМЕГІҢ КЕРЕК БОЛЫП ТҰР!

“ Балалар өмір сүруді өмірден үйренеді” Егер: Баланы үнемі сынай берсе, неге үйренеді бала? ол жек көруді үйренеді . Баланы м

24 слайд
“ Балалар өмір сүруді өмірден үйренеді” Егер: Баланы үнемі сынай берсе, неге үйренеді бала? ол жек көруді үйренеді . Баланы мұқата берсе, неге үйренеді бала? Баланы мақтаса, неге үйренеді бала? Баланы қолдаса, неге үйренеді бала? Баланы жазғыра берсе, неге үйренеді бала?ол тұйық болуды үйренеді . ол игілікті болып үйренеді. ол өзін бағалауды үйренеді. ол кінәлі болып өмір сүруге үйренеді .

24 слайд

“ Балалар өмір сүруді өмірден үйренеді” Егер: Баланы үнемі сынай берсе, неге үйренеді бала? ол жек көруді үйренеді . Баланы мұқата берсе, неге үйренеді бала? Баланы мақтаса, неге үйренеді бала? Баланы қолдаса, неге үйренеді бала? Баланы жазғыра берсе, неге үйренеді бала?ол тұйық болуды үйренеді . ол игілікті болып үйренеді. ол өзін бағалауды үйренеді. ол кінәлі болып өмір сүруге үйренеді .

“ Балалар өмір сүруді өмірден үйренеді” Егер: Бала шыдамдылықта өссе, неге үйренеді бала?басқаларды түсінуге тырысып үйренед

25 слайд
“ Балалар өмір сүруді өмірден үйренеді” Егер: Бала шыдамдылықта өссе, неге үйренеді бала?басқаларды түсінуге тырысып үйренеді . Бала адалдықта өссе, неге үйренеді бала? Бала қауіпсіздікте өссе, неге үйренеді бала? Бала қастастықта өссе, неге үйренеді бала? Бала түсіністік пен жылы шырайлы ахуалда өссе, неге үйренеді бала?әділетті болуға үйренеді . адамдарға сенуді үйренеді . басқыншыл болып үйренеді . ол осы өмірде махаббатты табуға үйренеді .

25 слайд

“ Балалар өмір сүруді өмірден үйренеді” Егер: Бала шыдамдылықта өссе, неге үйренеді бала?басқаларды түсінуге тырысып үйренеді . Бала адалдықта өссе, неге үйренеді бала? Бала қауіпсіздікте өссе, неге үйренеді бала? Бала қастастықта өссе, неге үйренеді бала? Бала түсіністік пен жылы шырайлы ахуалда өссе, неге үйренеді бала?әділетті болуға үйренеді . адамдарға сенуді үйренеді . басқыншыл болып үйренеді . ол осы өмірде махаббатты табуға үйренеді .

Балаға «Айналайын» деп айтудың 77 мүмкіндігі. Балаға деген сүйіспеншілігіміз бен махаббатымызды білдіру а

26 слайд
Балаға «Айналайын» деп айтудың 77 мүмкіндігі. Балаға деген сүйіспеншілігіміз бен махаббатымызды білдіру арқылы оның өзін – өзі дамытуы мен шыңдауына себеп боламыз. Ең бастысы – сол сөздерді шын жүрегімізбен білдіру.

26 слайд

Балаға «Айналайын» деп айтудың 77 мүмкіндігі. Балаға деген сүйіспеншілігіміз бен махаббатымызды білдіру арқылы оның өзін – өзі дамытуы мен шыңдауына себеп боламыз. Ең бастысы – сол сөздерді шын жүрегімізбен білдіру.

Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, ш

27 слайд
Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!Ү н д е у . Қ ұрм ет т і ат а –аналар! Біз сіздерді м ект епт егі оқуш ы өм іріне қат ы ст ы өт ет ін іс – ш араларға ж әне м ект епт егі ж иналы ст арға белсенді т үрде қат ы сулары ңы зды ш ақы рам ы з!

27 слайд

Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!Ү н д е у . Қ ұрм ет т і ат а –аналар! Біз сіздерді м ект епт егі оқуш ы өм іріне қат ы ст ы өт ет ін іс – ш араларға ж әне м ект епт егі ж иналы ст арға белсенді т үрде қат ы сулары ңы зды ш ақы рам ы з!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ