коучинг "Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқыту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг тақырыбы:
“Білім алушыларды ынталандыру және
дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Коучинг тақырыбы:
“Білім алушыларды ынталандыру және
дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебіӨткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім
Нурмуханбетова Алмагул
Өткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім
Нурмуханбетова Алмагул
1 слайд
Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебіӨткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім Нурмуханбетова Алмагул Өткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім Нурмуханбетова Алмагул
2 слайд
Мақсаты:
Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында
инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, топтық
жұмыстар арқылы ойлауды дамыту.
Міндеті:
Мұғалімдерді жас ұрпақтың болашағына үлкен жауапкершілікпен қарауға
шақырып, оларды мақсат қою туралы тың идеялармен қаруландыру. Озық
технологияны озат тәжірибесіне айналдырып, білім мазмұнын байытуға үлес
қосатын әріптестеріміздің қатарын көбейту. Оқушының оқуында туындауы
мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу
мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау.
2 слайд
Мақсаты: Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, топтық жұмыстар арқылы ойлауды дамыту. Міндеті: Мұғалімдерді жас ұрпақтың болашағына үлкен жауапкершілікпен қарауға шақырып, оларды мақсат қою туралы тың идеялармен қаруландыру. Озық технологияны озат тәжірибесіне айналдырып, білім мазмұнын байытуға үлес қосатын әріптестеріміздің қатарын көбейту. Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау.
3 слайд
Топқа бөлу
«Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді.
Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға
шақыру
Билеттердегі тілектер бойынша топқа бөлу
1 топ: «Жұлдызың жансын!»
2 топ: «Бақыт тілейміз!»,
3 топ: «Сыйластық болсын!».
3 слайд
Топқа бөлу «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақыру Билеттердегі тілектер бойынша топқа бөлу 1 топ: «Жұлдызың жансын!» 2 топ: «Бақыт тілейміз!», 3 топ: «Сыйластық болсын!».
4 слайд
Маслоу Авраам Хароль – көрнекті
американдық психолог, гуманистік
психологияның негізін қалаушы.
Адами қажеттіліктерді талдап, оларды
иерархиялық баспалдақ түрінде
орналастыру – «Маслоу қажеттіліктер
пирамидасы» деген атпен танымал
болған. Маслоу тұжырымдамасы
«Ынталандыру және жеке тұлға»
кітабында жан-жақты баяндалған.
(1908-1970)
Маслоу Авраам Хароль
4 слайд
Маслоу Авраам Хароль – көрнекті американдық психолог, гуманистік психологияның негізін қалаушы. Адами қажеттіліктерді талдап, оларды иерархиялық баспалдақ түрінде орналастыру – «Маслоу қажеттіліктер пирамидасы» деген атпен танымал болған. Маслоу тұжырымдамасы «Ынталандыру және жеке тұлға» кітабында жан-жақты баяндалған. (1908-1970) Маслоу Авраам Хароль
5 слайд
Тапсырма
-Ынталандыру дегенді қалай түсінесіздер?
-Сіздерді не ынталандыратынын жазып
шығыңыздар
-Балаларды не ынталандыратынын
жазыңыздар
5 слайд
Тапсырма -Ынталандыру дегенді қалай түсінесіздер? -Сіздерді не ынталандыратынын жазып шығыңыздар -Балаларды не ынталандыратынын жазыңыздар
6 слайд
•-Мұғалім өзін оқушылардан тысқары ұстаса;
-Оқушылардың айтқанына назар аудармаса;
•-Мұғалім өзінің ұсыныстары мен пікірлерін дұрыс
және қажетті деген ойда болса;
•-Мұғалім оқушыларға сын айтып, қателерін
бетіне басса;
•-Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап
бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінсе.
Оқушылардың қызығушылығы келесі
әрекеттерден бәсеңдейді:
6 слайд
•-Мұғалім өзін оқушылардан тысқары ұстаса; -Оқушылардың айтқанына назар аудармаса; •-Мұғалім өзінің ұсыныстары мен пікірлерін дұрыс және қажетті деген ойда болса; •-Мұғалім оқушыларға сын айтып, қателерін бетіне басса; •-Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінсе. Оқушылардың қызығушылығы келесі әрекеттерден бәсеңдейді:
7 слайд
Қобдидағы сиқырлы зат “Иа”, “Жоқ”.
Мына қолымдағы қобдишаның ішінде не болуы мүмкін? Ол үшін
төмендегі сұрақтарды үлгі етіп алып, бірнеше сұрақ қоясыздар. Тауып
алған адам арнайы сыйлыққа ие болады.
-машина құралы ма?
-үйдің кілті ме?
-мұғалімнің боры
-қыздардың шашына тағатын құралы
-сақина
-кәмпит
-клей
-галстук
-блокнот
-сабаққа қатысты ма?
Тортбұрышты ма
-асханада қолдана ма
-сағыз
-шай құралы ма т.б.
7 слайд
Қобдидағы сиқырлы зат “Иа”, “Жоқ”. Мына қолымдағы қобдишаның ішінде не болуы мүмкін? Ол үшін төмендегі сұрақтарды үлгі етіп алып, бірнеше сұрақ қоясыздар. Тауып алған адам арнайы сыйлыққа ие болады. -машина құралы ма? -үйдің кілті ме? -мұғалімнің боры -қыздардың шашына тағатын құралы -сақина -кәмпит -клей -галстук -блокнот -сабаққа қатысты ма? Тортбұрышты ма -асханада қолдана ма -сағыз -шай құралы ма т.б.
8 слайд
“Шатасқан тізбектер” әдісі
Төменде берілген сөздерден сөйлем құра
1.өнер, тіл, шашпақ, мақсатым, ұстартып
2. талап, шәкіртіне, сыйлайды, ұстаз
3.Адамға, асуларды, күш береді, қайрат, биік,
талпындырады, алуға, қуаттандырады.
Жауабы
1.Мақсатым-тіл ұстартып, өнер шашпақ
2.Ұстаз шәкіртіне талап сыйлайды
3.Қайрат-адамға күш береді, биік асуларды алуға
талпындырады, қуаттандырады
8 слайд
“Шатасқан тізбектер” әдісі Төменде берілген сөздерден сөйлем құра 1.өнер, тіл, шашпақ, мақсатым, ұстартып 2. талап, шәкіртіне, сыйлайды, ұстаз 3.Адамға, асуларды, күш береді, қайрат, биік, талпындырады, алуға, қуаттандырады. Жауабы 1.Мақсатым-тіл ұстартып, өнер шашпақ 2.Ұстаз шәкіртіне талап сыйлайды 3.Қайрат-адамға күш береді, биік асуларды алуға талпындырады, қуаттандырады
9 слайд
2 топ.
Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен
олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу
керек.
3 топ.
«Дарынды болудың жолдары» (Бос микрофон әдісі. Әр түрлі тәсілдерді
қолдануға болады.)
1 топ
Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп
берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр
сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз
абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді.
Қабілетті балаларды қалай қалыптастыру керек?
9 слайд
2 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек. 3 топ. «Дарынды болудың жолдары» (Бос микрофон әдісі. Әр түрлі тәсілдерді қолдануға болады.) 1 топ Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді. Қабілетті балаларды қалай қалыптастыру керек?
10 слайд
«Идеялар себеті”
Оқушылар стикерге өз ойларын
жазып,себет ішіне жабыстырады,
себетіміз оқушылардың пікірімен
толады.
10 слайд
«Идеялар себеті” Оқушылар стикерге өз ойларын жазып,себет ішіне жабыстырады, себетіміз оқушылардың пікірімен толады.
11 слайд
Шабадан, еттартқыш, себет
Не маңызды, нені аласыз?
Нені әлі оқу керек?
Не қажет емес, себетке саласыз?
11 слайд
Шабадан, еттартқыш, себет Не маңызды, нені аласыз? Нені әлі оқу керек? Не қажет емес, себетке саласыз?
12 слайд
Кері байланыс
1. Біздің бүгінгі сабағымыз пайдалы болды ма? 1 топ
2. Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты
болды? 2 топ
3. Өз тәжірибеңе өзгеріс енгізгің келе ме? Қалай?
3 топ
12 слайд
Кері байланыс 1. Біздің бүгінгі сабағымыз пайдалы болды ма? 1 топ 2. Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды? 2 топ 3. Өз тәжірибеңе өзгеріс енгізгің келе ме? Қалай? 3 топ