коучинг "Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқыту"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

коучинг "Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерді жас ұрпақтың болашағына үлкен жауапкершілікпен қарауға шақырып, оларды мақсат қою туралы тың идеялармен қаруландыру. Озық технологияны озат тәжірибесіне айналдырып, білім мазмұнын байытуға үлес қосатын әріптестеріміздің қатарын көбейту. Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды

#1 слайд
Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебіӨткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім Нурмуханбетова Алмагул Өткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім Нурмуханбетова Алмагул

1 слайд

Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Коучинг тақырыбы: “Білім алушыларды ынталандыру және дамытудағы жаңаша оқытудың маңыздылығы Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебіӨткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім Нурмуханбетова Алмагул Өткізген: екінші деңгей бойынша сертификатталған мұғалім Нурмуханбетова Алмагул

Мақсаты: Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабі

#2 слайд
Мақсаты: Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру  мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, топтық жұмыстар арқылы ойлауды дамыту. Міндеті: Мұғалімдерді жас ұрпақтың болашағына үлкен жауапкершілікпен қарауға шақырып, оларды мақсат қою туралы тың идеялармен қаруландыру. Озық технологияны озат тәжірибесіне айналдырып, білім мазмұнын байытуға үлес қосатын әріптестеріміздің қатарын көбейту. Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау.

2 слайд

Мақсаты: Әріптестерімізді педагогикалық тәжірибесін жетілдіру  мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, топтық жұмыстар арқылы ойлауды дамыту. Міндеті: Мұғалімдерді жас ұрпақтың болашағына үлкен жауапкершілікпен қарауға шақырып, оларды мақсат қою туралы тың идеялармен қаруландыру. Озық технологияны озат тәжірибесіне айналдырып, білім мазмұнын байытуға үлес қосатын әріптестеріміздің қатарын көбейту. Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау.

Топқа бөлу «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақыру Билеттердегі тілект

#3 слайд
Топқа бөлу «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақыру Билеттердегі тілектер бойынша топқа бөлу 1 топ: «Жұлдызың жансын!» 2 топ: «Бақыт тілейміз!», 3 топ: «Сыйластық болсын!».

3 слайд

Топқа бөлу «Коучинг кассасы» бойынша топқа бөлінеді. Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақыру Билеттердегі тілектер бойынша топқа бөлу 1 топ: «Жұлдызың жансын!» 2 топ: «Бақыт тілейміз!», 3 топ: «Сыйластық болсын!».

Маслоу Авраам Хароль – көрнекті американдық психолог, гуманистік психологияның негізін қалаушы. Адами қажеттіліктерді талдап,

#4 слайд
Маслоу Авраам Хароль – көрнекті американдық психолог, гуманистік психологияның негізін қалаушы. Адами қажеттіліктерді талдап, оларды иерархиялық баспалдақ түрінде орналастыру – «Маслоу қажеттіліктер пирамидасы» деген атпен танымал болған. Маслоу тұжырымдамасы «Ынталандыру және жеке тұлға» кітабында жан-жақты баяндалған. (1908-1970) Маслоу Авраам Хароль

4 слайд

Маслоу Авраам Хароль – көрнекті американдық психолог, гуманистік психологияның негізін қалаушы. Адами қажеттіліктерді талдап, оларды иерархиялық баспалдақ түрінде орналастыру – «Маслоу қажеттіліктер пирамидасы» деген атпен танымал болған. Маслоу тұжырымдамасы «Ынталандыру және жеке тұлға» кітабында жан-жақты баяндалған. (1908-1970) Маслоу Авраам Хароль

Тапсырма -Ынталандыру дегенді қалай түсінесіздер? -Сіздерді не ынталандыратынын жазып шығыңыздар -Балаларды не ынталандыратын

#5 слайд
Тапсырма -Ынталандыру дегенді қалай түсінесіздер? -Сіздерді не ынталандыратынын жазып шығыңыздар -Балаларды не ынталандыратынын жазыңыздар

5 слайд

Тапсырма -Ынталандыру дегенді қалай түсінесіздер? -Сіздерді не ынталандыратынын жазып шығыңыздар -Балаларды не ынталандыратынын жазыңыздар

•-Мұғалім өзін оқушылардан тысқары ұстаса; -Оқушылардың айтқанына назар аудармаса; •-Мұғалім өзінің ұсыныстары мен пікірлерін д

#6 слайд
•-Мұғалім өзін оқушылардан тысқары ұстаса; -Оқушылардың айтқанына назар аудармаса; •-Мұғалім өзінің ұсыныстары мен пікірлерін дұрыс және қажетті деген ойда болса; •-Мұғалім оқушыларға сын айтып, қателерін бетіне басса; •-Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінсе. Оқушылардың қызығушылығы келесі әрекеттерден бәсеңдейді:

6 слайд

•-Мұғалім өзін оқушылардан тысқары ұстаса; -Оқушылардың айтқанына назар аудармаса; •-Мұғалім өзінің ұсыныстары мен пікірлерін дұрыс және қажетті деген ойда болса; •-Мұғалім оқушыларға сын айтып, қателерін бетіне басса; •-Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере алмай, өздерін дым білмес ретінде сезінсе. Оқушылардың қызығушылығы келесі әрекеттерден бәсеңдейді:

Қобдидағы сиқырлы зат “Иа”, “Жоқ”. Мына қолымдағы қобдишаның ішінде не болуы мүмкін? Ол үшін төмендегі сұрақтарды үлгі етіп ал

#7 слайд
Қобдидағы сиқырлы зат “Иа”, “Жоқ”. Мына қолымдағы қобдишаның ішінде не болуы мүмкін? Ол үшін төмендегі сұрақтарды үлгі етіп алып, бірнеше сұрақ қоясыздар. Тауып алған адам арнайы сыйлыққа ие болады. -машина құралы ма? -үйдің кілті ме? -мұғалімнің боры -қыздардың шашына тағатын құралы -сақина -кәмпит -клей -галстук -блокнот -сабаққа қатысты ма? Тортбұрышты ма -асханада қолдана ма -сағыз -шай құралы ма т.б.

7 слайд

Қобдидағы сиқырлы зат “Иа”, “Жоқ”. Мына қолымдағы қобдишаның ішінде не болуы мүмкін? Ол үшін төмендегі сұрақтарды үлгі етіп алып, бірнеше сұрақ қоясыздар. Тауып алған адам арнайы сыйлыққа ие болады. -машина құралы ма? -үйдің кілті ме? -мұғалімнің боры -қыздардың шашына тағатын құралы -сақина -кәмпит -клей -галстук -блокнот -сабаққа қатысты ма? Тортбұрышты ма -асханада қолдана ма -сағыз -шай құралы ма т.б.

“Шатасқан тізбектер” әдісі Төменде берілген сөздерден сөйлем құра 1.өнер, тіл, шашпақ, мақсатым, ұстартып 2. талап, шәкіртіне, с

#8 слайд
“Шатасқан тізбектер” әдісі Төменде берілген сөздерден сөйлем құра 1.өнер, тіл, шашпақ, мақсатым, ұстартып 2. талап, шәкіртіне, сыйлайды, ұстаз 3.Адамға, асуларды, күш береді, қайрат, биік, талпындырады, алуға, қуаттандырады. Жауабы 1.Мақсатым-тіл ұстартып, өнер шашпақ 2.Ұстаз шәкіртіне талап сыйлайды 3.Қайрат-адамға күш береді, биік асуларды алуға талпындырады, қуаттандырады

8 слайд

“Шатасқан тізбектер” әдісі Төменде берілген сөздерден сөйлем құра 1.өнер, тіл, шашпақ, мақсатым, ұстартып 2. талап, шәкіртіне, сыйлайды, ұстаз 3.Адамға, асуларды, күш береді, қайрат, биік, талпындырады, алуға, қуаттандырады. Жауабы 1.Мақсатым-тіл ұстартып, өнер шашпақ 2.Ұстаз шәкіртіне талап сыйлайды 3.Қайрат-адамға күш береді, биік асуларды алуға талпындырады, қуаттандырады

2 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге

#9 слайд
2 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек. 3 топ. «Дарынды болудың жолдары» (Бос микрофон әдісі. Әр түрлі тәсілдерді қолдануға болады.) 1 топ Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді. Қабілетті балаларды қалай қалыптастыру керек?  

9 слайд

2 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек. 3 топ. «Дарынды болудың жолдары» (Бос микрофон әдісі. Әр түрлі тәсілдерді қолдануға болады.) 1 топ Бүгінгі білім жеке тұлғаның өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз – адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал. Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді. Қабілетті балаларды қалай қалыптастыру керек?  

«Идеялар себеті” Оқушылар стикерге өз ойларын жазып,себет ішіне жабыстырады, себетіміз оқушылардың пікірімен толады.

#10 слайд
«Идеялар себеті” Оқушылар стикерге өз ойларын жазып,себет ішіне жабыстырады, себетіміз оқушылардың пікірімен толады.

10 слайд

«Идеялар себеті” Оқушылар стикерге өз ойларын жазып,себет ішіне жабыстырады, себетіміз оқушылардың пікірімен толады.

Шабадан, еттартқыш, себет Не маңызды, нені аласыз? Нені әлі оқу керек? Не қажет емес, себетке саласыз?

#11 слайд
Шабадан, еттартқыш, себет Не маңызды, нені аласыз? Нені әлі оқу керек? Не қажет емес, себетке саласыз?

11 слайд

Шабадан, еттартқыш, себет Не маңызды, нені аласыз? Нені әлі оқу керек? Не қажет емес, себетке саласыз?

Кері байланыс 1. Біздің бүгінгі сабағымыз пайдалы болды ма? 1 топ 2. Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды?

#12 слайд
Кері байланыс 1. Біздің бүгінгі сабағымыз пайдалы болды ма? 1 топ 2. Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды? 2 топ 3. Өз тәжірибеңе өзгеріс енгізгің келе ме? Қалай? 3 топ

12 слайд

Кері байланыс 1. Біздің бүгінгі сабағымыз пайдалы болды ма? 1 топ 2. Берілген материалдың ішінен сіз үшін не қызықты болды? 2 топ 3. Өз тәжірибеңе өзгеріс енгізгің келе ме? Қалай? 3 топ

Файл форматы:
ppt
18.12.2017
880
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі