Материалдар / Коучинг. Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг. Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Таныстырылым коучинг жоспарына сәйкес мектеп тренерлері үшін лайықталып жасалынған. Жоспарлау барысында мұғалімдердің және оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктері ескерілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2019
409
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг тақырыбы Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.

1 слайд
Коучинг тақырыбы Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.

1 слайд

Коучинг тақырыбы Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.

Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы Лауазымы - қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі, мектеп тренері.

2 слайд
Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы Лауазымы - қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі, мектеп тренері.

2 слайд

Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы Лауазымы - қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі, мектеп тренері.

Мақсаты Оқушылардың уәжін арттыруға ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделеу, оқушыларды уәждеу тәсілдерін іріктеп,

3 слайд
Мақсаты Оқушылардың уәжін арттыруға ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделеу, оқушыларды уәждеу тәсілдерін іріктеп, тәжірибеде қолдануды үйрену.

3 слайд

Мақсаты Оқушылардың уәжін арттыруға ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделеу, оқушыларды уәждеу тәсілдерін іріктеп, тәжірибеде қолдануды үйрену.

Оқу нәтижесі Мұғалімдер оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуының мәні мен маңызы туралы қорытынды жасайды. Оқушылардың өз

4 слайд
Оқу нәтижесі Мұғалімдер оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуының мәні мен маңызы туралы қорытынды жасайды. Оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуын көрсететін мінез- құлықты бағалайды. Сонымен қатар өзін-өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.

4 слайд

Оқу нәтижесі Мұғалімдер оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуының мәні мен маңызы туралы қорытынды жасайды. Оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуын көрсететін мінез- құлықты бағалайды. Сонымен қатар өзін-өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.

Түйінді идеялар Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабіле

5 слайд
Түйінді идеялар Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті. Олар уәжін дамытып, қалыптастыра алады. Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсырмаларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады. Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.

5 слайд

Түйінді идеялар Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті. Олар уәжін дамытып, қалыптастыра алады. Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсырмаларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады. Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.

Топ ішіндегі рөлдер: -хатшы, -спикер, -үйлестіруші, -кеңесші, -таймкипер, -топ басшысы.

6 слайд
Топ ішіндегі рөлдер: -хатшы, -спикер, -үйлестіруші, -кеңесші, -таймкипер, -топ басшысы.

6 слайд

Топ ішіндегі рөлдер: -хатшы, -спикер, -үйлестіруші, -кеңесші, -таймкипер, -топ басшысы.

«Танысу» тренингі (5 минут) 1. Есіміңіз. 2. Жұмыс орныңыз. 3. Семинарға қандай мақсатпен келдіңіз? 4. Коучингтен не күтесіз?

7 слайд
«Танысу» тренингі (5 минут) 1. Есіміңіз. 2. Жұмыс орныңыз. 3. Семинарға қандай мақсатпен келдіңіз? 4. Коучингтен не күтесіз?

7 слайд

«Танысу» тренингі (5 минут) 1. Есіміңіз. 2. Жұмыс орныңыз. 3. Семинарға қандай мақсатпен келдіңіз? 4. Коучингтен не күтесіз?

Оқушыларды уәждеудің маңызы

8 слайд
Оқушыларды уәждеудің маңызы

8 слайд

Оқушыларды уәждеудің маңызы

Топтық жұмыс (5 минут) 1-топ – «Оқушылардың уәжін өсіретін факторлар». Рөлдік ойын. 2-топ – «Оқушылардың уәжін өшіретін факто

9 слайд
Топтық жұмыс (5 минут) 1-топ – «Оқушылардың уәжін өсіретін факторлар». Рөлдік ойын. 2-топ – «Оқушылардың уәжін өшіретін факторлар». Постер дайындау. 3-топ – «Оқушының ішкі уәжін арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер». ТВ-шоу.

9 слайд

Топтық жұмыс (5 минут) 1-топ – «Оқушылардың уәжін өсіретін факторлар». Рөлдік ойын. 2-топ – «Оқушылардың уәжін өшіретін факторлар». Постер дайындау. 3-топ – «Оқушының ішкі уәжін арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер». ТВ-шоу.

Оқушыларды уәждеу тәсілдері Сыртқы - бағалау; -марапат; -талап; -жазалаудан құтылу. Ішкі - өз ісінен ләззат алу; -нәтижеге қол

10 слайд
Оқушыларды уәждеу тәсілдері Сыртқы - бағалау; -марапат; -талап; -жазалаудан құтылу. Ішкі - өз ісінен ләззат алу; -нәтижеге қол жеткізу; -жетістікке ұмтылу; -өмірге қажеттілігін түсіну.

10 слайд

Оқушыларды уәждеу тәсілдері Сыртқы - бағалау; -марапат; -талап; -жазалаудан құтылу. Ішкі - өз ісінен ләззат алу; -нәтижеге қол жеткізу; -жетістікке ұмтылу; -өмірге қажеттілігін түсіну.

Уәжді өсіретін факторлар • түрлі оқыту мен оқу әдістерін пайдаланатын белсенді мұғалім; • көп оқушыны қамтитын белсенді тапсыр

11 слайд
Уәжді өсіретін факторлар • түрлі оқыту мен оқу әдістерін пайдаланатын белсенді мұғалім; • көп оқушыны қамтитын белсенді тапсырмалар; • белгілі бір мағынасы бар және бұның алдында өткен тақырыппен байланысты жаттығулар; • сабақтағы жаттығулардың күрделілігі тиісті деңгейде және барлық оқушылар орындай алатын етіп сараланған;

11 слайд

Уәжді өсіретін факторлар • түрлі оқыту мен оқу әдістерін пайдаланатын белсенді мұғалім; • көп оқушыны қамтитын белсенді тапсырмалар; • белгілі бір мағынасы бар және бұның алдында өткен тақырыппен байланысты жаттығулар; • сабақтағы жаттығулардың күрделілігі тиісті деңгейде және барлық оқушылар орындай алатын етіп сараланған;

• оқыту мен оқудың сан алуан әдістері қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжау мүмкін емес; • оқушыларға «ой

12 слайд
• оқыту мен оқудың сан алуан әдістері қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжау мүмкін емес; • оқушыларға «ойлануға» уақыт бере отырып, сабақ қарқынын өзгерту; • әр оқушыға жеке қолдау көрсету; • орынды мадақтау; • мұғалімнің дене қимылдарын, ымды тиімді қолдануы; • оқушылар сабақ мақсатын және олардан не күтілетінін біледі.

12 слайд

• оқыту мен оқудың сан алуан әдістері қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжау мүмкін емес; • оқушыларға «ойлануға» уақыт бере отырып, сабақ қарқынын өзгерту; • әр оқушыға жеке қолдау көрсету; • орынды мадақтау; • мұғалімнің дене қимылдарын, ымды тиімді қолдануы; • оқушылар сабақ мақсатын және олардан не күтілетінін біледі.

Уәжді өшіретін факторлар • негізінен өзі сөйлейтін немесе лекция оқитын мұғалім; • аз ғана оқушы қатысатын немесе мүлде қатысп

13 слайд
Уәжді өшіретін факторлар • негізінен өзі сөйлейтін немесе лекция оқитын мұғалім; • аз ғана оқушы қатысатын немесе мүлде қатыспайтын тапсырмалар; • күңгірт, түсініксіз және бұның алдында өткен тақырыппен байланыспайтын жаттығулар; • сабақтағы жаттығулар сараланбаған және орындау тым қиын немесе жоғары қабілетті оқушылардың қабілеттері ескерілмейді;

13 слайд

Уәжді өшіретін факторлар • негізінен өзі сөйлейтін немесе лекция оқитын мұғалім; • аз ғана оқушы қатысатын немесе мүлде қатыспайтын тапсырмалар; • күңгірт, түсініксіз және бұның алдында өткен тақырыппен байланыспайтын жаттығулар; • сабақтағы жаттығулар сараланбаған және орындау тым қиын немесе жоғары қабілетті оқушылардың қабілеттері ескерілмейді;

• оқыту мен оқу әдістерінің аз ғана түрі қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжап білуге болады; • сабақтың

14 слайд
• оқыту мен оқу әдістерінің аз ғана түрі қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжап білуге болады; • сабақтың қарқыны өте жылдам не баяу және оқушыларға «ойлануға» уақыт берілмейді; • оқушылар мұғалімнен көмек күтеді; • мадақтау айтылмайды; • мұғалім дене қимылдарын, ымды тиімді қолданбайды; • оқушылар сабақ мақсаты мен олардан не күтілетінен хабарсыз.

14 слайд

• оқыту мен оқу әдістерінің аз ғана түрі қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжап білуге болады; • сабақтың қарқыны өте жылдам не баяу және оқушыларға «ойлануға» уақыт берілмейді; • оқушылар мұғалімнен көмек күтеді; • мадақтау айтылмайды; • мұғалім дене қимылдарын, ымды тиімді қолданбайды; • оқушылар сабақ мақсаты мен олардан не күтілетінен хабарсыз.

Уәжді арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер • сабақты белсенді оқуға ықпал ететін және ынталандыратында

15 слайд
Уәжді арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер • сабақты белсенді оқуға ықпал ететін және ынталандыратындай қызықты әрі тартымды етіп құру; • оқушылардың қызығушылықтарын, қажеттіліктерін және тілек-ниеттерін ескеретін жас ерекшеліктеріне сай ресурстарды пайдалану; • әртүрлі белсенді оқу тәсілдерін пайдалану; • оқушылар өздерінің жетістіктері мен сәтсіздіктерінің өзінің оған қанша күш жұмсағанына байланысты екенін түсіндіре алатындай болу үшін оқушыларды дербестікке ынталандыру;

15 слайд

Уәжді арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер • сабақты белсенді оқуға ықпал ететін және ынталандыратындай қызықты әрі тартымды етіп құру; • оқушылардың қызығушылықтарын, қажеттіліктерін және тілек-ниеттерін ескеретін жас ерекшеліктеріне сай ресурстарды пайдалану; • әртүрлі белсенді оқу тәсілдерін пайдалану; • оқушылар өздерінің жетістіктері мен сәтсіздіктерінің өзінің оған қанша күш жұмсағанына байланысты екенін түсіндіре алатындай болу үшін оқушыларды дербестікке ынталандыру;

• жағымды кері байланыс ұсыну, оқушылардың өзіне беретін бағасын көтеріп, олардың алдағы уақытта нәтижені жетілдіре алатынына

16 слайд
• жағымды кері байланыс ұсыну, оқушылардың өзіне беретін бағасын көтеріп, олардың алдағы уақытта нәтижені жетілдіре алатынына сенім ұялату мақсатында жекелеген оқушыларға арнап оқуды жетілдіруге бақытталған арнайы мақсат қоя алады; • оқушыларды жаңа оқу мен оқыту әдістерімен эксперимент жасауға тарта алады.

16 слайд

• жағымды кері байланыс ұсыну, оқушылардың өзіне беретін бағасын көтеріп, олардың алдағы уақытта нәтижені жетілдіре алатынына сенім ұялату мақсатында жекелеген оқушыларға арнап оқуды жетілдіруге бақытталған арнайы мақсат қоя алады; • оқушыларды жаңа оқу мен оқыту әдістерімен эксперимент жасауға тарта алады.

Рефлексия

17 слайд
Рефлексия

17 слайд

Рефлексия

Назарларыңызға рақмет!

18 слайд
Назарларыңызға рақмет!

18 слайд

Назарларыңызға рақмет!