Коучинг. Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг
тақырыбы
Оқушылардың
уәжін арттыру
жолдары.
1 слайд
Коучинг тақырыбы Оқушылардың уәжін арттыру жолдары.
2 слайд
Сағындықова Күлпаш
Тұрғынбекқызы
Лауазымы - қазақ тілі
мен әдебиеті пәндері
мұғалімі, мектеп
тренері.
2 слайд
Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы Лауазымы - қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі, мектеп тренері.
3 слайд
Мақсаты
Оқушылардың уәжін
арттыруға ықпал ететін
шарттар мен факторларды
зерделеу, оқушыларды
уәждеу тәсілдерін іріктеп,
тәжірибеде қолдануды
үйрену.
3 слайд
Мақсаты Оқушылардың уәжін арттыруға ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделеу, оқушыларды уәждеу тәсілдерін іріктеп, тәжірибеде қолдануды үйрену.
4 слайд
Оқу нәтижесі
Мұғалімдер оқушылардың
өзін-өзі реттейтін оқуының мәні
мен маңызы туралы қорытынды
жасайды. Оқушылардың өзін-өзі
реттейтін оқуын көрсететін мінез-
құлықты бағалайды. Сонымен
қатар өзін-өзі реттейтін оқуға
ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе
түрлеріне талдау жасайды.
4 слайд
Оқу нәтижесі Мұғалімдер оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуының мәні мен маңызы туралы қорытынды жасайды. Оқушылардың өзін-өзі реттейтін оқуын көрсететін мінез- құлықты бағалайды. Сонымен қатар өзін-өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.
5 слайд
Түйінді идеялар
Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай
жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен
жауапкершілік алуға қабілетті. Олар уәжін
дамытып, қалыптастыра алады. Балалар ерте
жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу
тапсырмаларын орындағанда өз тәсілдерін
қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы
ретінде ұсына алады. Өзін-өзі реттеу мен
метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың
алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі
көрсеткіші болып табылатынын көрсетті.
Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық
тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол
үлес қоса алады.
5 слайд
Түйінді идеялар Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті. Олар уәжін дамытып, қалыптастыра алады. Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсырмаларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады. Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.
6 слайд
Топ ішіндегі рөлдер:
-хатшы,
-спикер,
-үйлестіруші,
-кеңесші,
-таймкипер,
-топ басшысы.
6 слайд
Топ ішіндегі рөлдер: -хатшы, -спикер, -үйлестіруші, -кеңесші, -таймкипер, -топ басшысы.
7 слайд
«Танысу» тренингі
(5 минут)
1. Есіміңіз.
2. Жұмыс орныңыз.
3. Семинарға қандай
мақсатпен келдіңіз?
4. Коучингтен не күтесіз?
7 слайд
«Танысу» тренингі (5 минут) 1. Есіміңіз. 2. Жұмыс орныңыз. 3. Семинарға қандай мақсатпен келдіңіз? 4. Коучингтен не күтесіз?
8 слайд
Оқушыларды
уәждеудің маңызы
8 слайд
Оқушыларды уәждеудің маңызы
9 слайд
Топтық жұмыс (5 минут)
1-топ – «Оқушылардың уәжін өсіретін
факторлар». Рөлдік ойын.
2-топ – «Оқушылардың уәжін
өшіретін факторлар». Постер
дайындау.
3-топ – «Оқушының ішкі уәжін
арттыру үшін пайдалануға болатын
педагогикалық әдіс-тәсілдер». ТВ-шоу.
9 слайд
Топтық жұмыс (5 минут) 1-топ – «Оқушылардың уәжін өсіретін факторлар». Рөлдік ойын. 2-топ – «Оқушылардың уәжін өшіретін факторлар». Постер дайындау. 3-топ – «Оқушының ішкі уәжін арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер». ТВ-шоу.
10 слайд
Оқушыларды уәждеу тәсілдері
Сыртқы
- бағалау;
-марапат;
-талап;
-жазалаудан
құтылу. Ішкі
- өз ісінен ләззат алу;
-нәтижеге қол
жеткізу;
-жетістікке ұмтылу;
-өмірге қажеттілігін
түсіну.
10 слайд
Оқушыларды уәждеу тәсілдері Сыртқы - бағалау; -марапат; -талап; -жазалаудан құтылу. Ішкі - өз ісінен ләззат алу; -нәтижеге қол жеткізу; -жетістікке ұмтылу; -өмірге қажеттілігін түсіну.
11 слайд
Уәжді өсіретін факторлар
•
түрлі оқыту мен оқу әдістерін
пайдаланатын белсенді мұғалім;
•
көп оқушыны қамтитын белсенді
тапсырмалар;
•
белгілі бір мағынасы бар және бұның
алдында өткен тақырыппен байланысты
жаттығулар;
•
сабақтағы жаттығулардың күрделілігі
тиісті деңгейде және барлық оқушылар
орындай алатын етіп сараланған;
11 слайд
Уәжді өсіретін факторлар • түрлі оқыту мен оқу әдістерін пайдаланатын белсенді мұғалім; • көп оқушыны қамтитын белсенді тапсырмалар; • белгілі бір мағынасы бар және бұның алдында өткен тақырыппен байланысты жаттығулар; • сабақтағы жаттығулардың күрделілігі тиісті деңгейде және барлық оқушылар орындай алатын етіп сараланған;
12 слайд
•
оқыту мен оқудың сан алуан әдістері
қолданылады – сабақтың қандай
болатынын күні бұрын болжау мүмкін
емес;
•
оқушыларға «ойлануға» уақыт бере
отырып, сабақ қарқынын өзгерту;
•
әр оқушыға жеке қолдау көрсету;
•
орынды мадақтау;
•
мұғалімнің дене қимылдарын, ымды
тиімді қолдануы;
•
оқушылар сабақ мақсатын және олардан
не күтілетінін біледі.
12 слайд
• оқыту мен оқудың сан алуан әдістері қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжау мүмкін емес; • оқушыларға «ойлануға» уақыт бере отырып, сабақ қарқынын өзгерту; • әр оқушыға жеке қолдау көрсету; • орынды мадақтау; • мұғалімнің дене қимылдарын, ымды тиімді қолдануы; • оқушылар сабақ мақсатын және олардан не күтілетінін біледі.
13 слайд
Уәжді өшіретін факторлар
•
негізінен өзі сөйлейтін немесе лекция
оқитын мұғалім;
•
аз ғана оқушы қатысатын немесе мүлде
қатыспайтын тапсырмалар;
•
күңгірт, түсініксіз және бұның алдында
өткен тақырыппен байланыспайтын
жаттығулар;
•
сабақтағы жаттығулар сараланбаған
және орындау тым қиын немесе жоғары
қабілетті оқушылардың қабілеттері
ескерілмейді;
13 слайд
Уәжді өшіретін факторлар • негізінен өзі сөйлейтін немесе лекция оқитын мұғалім; • аз ғана оқушы қатысатын немесе мүлде қатыспайтын тапсырмалар; • күңгірт, түсініксіз және бұның алдында өткен тақырыппен байланыспайтын жаттығулар; • сабақтағы жаттығулар сараланбаған және орындау тым қиын немесе жоғары қабілетті оқушылардың қабілеттері ескерілмейді;
14 слайд
•
оқыту мен оқу әдістерінің аз ғана түрі
қолданылады – сабақтың қандай
болатынын күні бұрын болжап білуге
болады;
•
сабақтың қарқыны өте жылдам не баяу
және оқушыларға «ойлануға» уақыт
берілмейді;
•
оқушылар мұғалімнен көмек күтеді;
•
мадақтау айтылмайды;
•
мұғалім дене қимылдарын, ымды тиімді
қолданбайды;
•
оқушылар сабақ мақсаты мен олардан
не күтілетінен хабарсыз.
14 слайд
• оқыту мен оқу әдістерінің аз ғана түрі қолданылады – сабақтың қандай болатынын күні бұрын болжап білуге болады; • сабақтың қарқыны өте жылдам не баяу және оқушыларға «ойлануға» уақыт берілмейді; • оқушылар мұғалімнен көмек күтеді; • мадақтау айтылмайды; • мұғалім дене қимылдарын, ымды тиімді қолданбайды; • оқушылар сабақ мақсаты мен олардан не күтілетінен хабарсыз.
15 слайд
Уәжді арттыру үшін пайдалануға болатын
педагогикалық әдіс-тәсілдер
•
сабақты белсенді оқуға ықпал ететін және
ынталандыратындай қызықты әрі тартымды
етіп құру;
•
оқушылардың қызығушылықтарын,
қажеттіліктерін және тілек-ниеттерін ескеретін
жас ерекшеліктеріне сай ресурстарды пайдалану;
•
әртүрлі белсенді оқу тәсілдерін пайдалану;
•
оқушылар өздерінің жетістіктері мен
сәтсіздіктерінің өзінің оған қанша күш
жұмсағанына байланысты екенін түсіндіре
алатындай болу үшін оқушыларды дербестікке
ынталандыру;
15 слайд
Уәжді арттыру үшін пайдалануға болатын педагогикалық әдіс-тәсілдер • сабақты белсенді оқуға ықпал ететін және ынталандыратындай қызықты әрі тартымды етіп құру; • оқушылардың қызығушылықтарын, қажеттіліктерін және тілек-ниеттерін ескеретін жас ерекшеліктеріне сай ресурстарды пайдалану; • әртүрлі белсенді оқу тәсілдерін пайдалану; • оқушылар өздерінің жетістіктері мен сәтсіздіктерінің өзінің оған қанша күш жұмсағанына байланысты екенін түсіндіре алатындай болу үшін оқушыларды дербестікке ынталандыру;
16 слайд
•
жағымды кері байланыс ұсыну,
оқушылардың өзіне беретін бағасын
көтеріп, олардың алдағы уақытта
нәтижені жетілдіре алатынына сенім
ұялату мақсатында жекелеген
оқушыларға арнап оқуды жетілдіруге
бақытталған арнайы мақсат қоя
алады;
•
оқушыларды жаңа оқу мен оқыту
әдістерімен эксперимент жасауға тарта
алады.
16 слайд
• жағымды кері байланыс ұсыну, оқушылардың өзіне беретін бағасын көтеріп, олардың алдағы уақытта нәтижені жетілдіре алатынына сенім ұялату мақсатында жекелеген оқушыларға арнап оқуды жетілдіруге бақытталған арнайы мақсат қоя алады; • оқушыларды жаңа оқу мен оқыту әдістерімен эксперимент жасауға тарта алады.
17 слайд
Рефлексия
17 слайд
Рефлексия
18 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
18 слайд
Назарларыңызға рақмет!