Материалдар / Коучинг тақырыбы: функционалдық сауаттылығын арттырудағы PISA, TIMSS халықаралық тапсырмаларының маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг тақырыбы: функционалдық сауаттылығын арттырудағы PISA, TIMSS халықаралық тапсырмаларының маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылыардың сауаттылығын арттырудағы PISA, TIMSS халықаралық тапсырмаларының маңызы тулалы мұғалімдерге мағұлымат беру. Пиза тапсырмаларын қарастыру. ол тапсырмаларды талдау, орындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2021
4633
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Батыс Қазақстан облысы, Бөкейорда ауданы, Жәңгір хан атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің мұғалімі

1 слайд
Батыс Қазақстан облысы, Бөкейорда ауданы, Жәңгір хан атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің мұғалімі Сисемалиева Мархаба Еслямгалиевна, педагог - зерттеуші

1 слайд

Батыс Қазақстан облысы, Бөкейорда ауданы, Жәңгір хан атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің мұғалімі Сисемалиева Мархаба Еслямгалиевна, педагог - зерттеуші

Коучинг тақырыбы: Оқушының функционалдық сауаттылығын арттырудағы PISA , TIMSS халықаралық тапсырмаларының маңызы Коучинг

2 слайд
Коучинг тақырыбы: Оқушының функционалдық сауаттылығын арттырудағы PISA , TIMSS халықаралық тапсырмаларының маңызы Коучингтің мақсаты: Мұғалімдердің PISA, TIMSS халықаралық тапсырмаларын құрастырып, қолдану шеберлігіне қолдау жасау. «Білім жүйесі тек білім ғана емес, сонымен қатар, оны әлеуметтік бейімделуде қолдану білігін беруі тиіс» Н.Ә. Назарбаев Педагог – зерттеуші: Сисемалиева М.Е

2 слайд

Коучинг тақырыбы: Оқушының функционалдық сауаттылығын арттырудағы PISA , TIMSS халықаралық тапсырмаларының маңызы Коучингтің мақсаты: Мұғалімдердің PISA, TIMSS халықаралық тапсырмаларын құрастырып, қолдану шеберлігіне қолдау жасау. «Білім жүйесі тек білім ғана емес, сонымен қатар, оны әлеуметтік бейімделуде қолдану білігін беруі тиіс» Н.Ә. Назарбаев Педагог – зерттеуші: Сисемалиева М.Е

Проблемалы қ сұрақтар: 1. PISA, TIMSS бағдарламасының мақсаты 2. Функционалдық сауаттылық дегеніміз - 3. Математикалық сау

3 слайд
Проблемалы қ сұрақтар: 1. PISA, TIMSS  бағдарламасының мақсаты 2. Функционалдық сауаттылық  дегеніміз - 3. Математикалық сауаттылық 4.Мұғалімнің атқаратын ролі

3 слайд

Проблемалы қ сұрақтар: 1. PISA, TIMSS  бағдарламасының мақсаты 2. Функционалдық сауаттылық  дегеніміз - 3. Математикалық сауаттылық 4.Мұғалімнің атқаратын ролі

Топтарға тапсырмалар беру: Сұрақ 1 Аспан денелерінің бірі — Ай белгілі бір мөлшерде Жерге әсер етеді. Сен жалғыз өзің ешқандай

4 слайд
Топтарға тапсырмалар беру: Сұрақ 1 Аспан денелерінің бірі — Ай белгілі бір мөлшерде Жерге әсер етеді.  Сен жалғыз өзің ешқандай тіршілік белгісі жоқ аралға тап болдың. Айдың көмегін қалай пайданар едің? ______________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ Сұрақ 2 Қазақта өмірде өзіңнен кейін ізің қалсын деген қанатты сөз бар. Бұл әрине рухани өмірдегі адмгершілік іздері жайлы айтылған. Ал жер бетінде біздің  аяғымыздың ізі көп дегенде бірнеше күн ғана сақталса, ай бетінде ғарышкерлердің ізі ғасырлар бойы сақталады. Ай бетінде ғарышкерлердің ізі жүздеген жылдар бойы сақталуының себебі не? ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________

4 слайд

Топтарға тапсырмалар беру: Сұрақ 1 Аспан денелерінің бірі — Ай белгілі бір мөлшерде Жерге әсер етеді.  Сен жалғыз өзің ешқандай тіршілік белгісі жоқ аралға тап болдың. Айдың көмегін қалай пайданар едің? ______________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ Сұрақ 2 Қазақта өмірде өзіңнен кейін ізің қалсын деген қанатты сөз бар. Бұл әрине рухани өмірдегі адмгершілік іздері жайлы айтылған. Ал жер бетінде біздің  аяғымыздың ізі көп дегенде бірнеше күн ғана сақталса, ай бетінде ғарышкерлердің ізі ғасырлар бойы сақталады. Ай бетінде ғарышкерлердің ізі жүздеген жылдар бойы сақталуының себебі не? ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________

Мәтін № 3 Тұмау Қыстың суық күндерімен қосылып бізге тағы бір қауіп келеді- ол тұмау. Бұл өте қауіпті, жұқпалы ауру, вирус арқыл

5 слайд
Мәтін № 3 Тұмау Қыстың суық күндерімен қосылып бізге тағы бір қауіп келеді- ол тұмау. Бұл өте қауіпті, жұқпалы ауру, вирус арқылы жұғады. Басқа жұқпалы ауруларға қарағанда тұмау өкпенің қабынуына, отит, гайморит, жүрек ауруларына және жүйке ауруларының асқынуына әкеліп соқтырады. Өкінішке орай, біз әлі тұмауға қарсы шара қолдануды үйренген жоқпыз. Бірақ, интерферон, ремантадин, ликопид, амиксин, арбидол, афлутон дәрілерінің өте пайдалы екенін білдік. Бұл дәрілердің бәрінің вирусқа қарсы емдік қасиеттері бар.Тұмаудан қорғанудың бірден-бір жолы- егу. Ресейдің «Гриппол», француздың «Ваксигрипп» компаниялары тұмауға қарсы 11 түрлі дәрі-дәрмек ұсынды. • Тұмау қай кезде қозады? 1. Жаз айында 2. Ауа райының суық кезінде 3. Жаздың қапырық кезінде 4. Жауын- шашынды күндері

5 слайд

Мәтін № 3 Тұмау Қыстың суық күндерімен қосылып бізге тағы бір қауіп келеді- ол тұмау. Бұл өте қауіпті, жұқпалы ауру, вирус арқылы жұғады. Басқа жұқпалы ауруларға қарағанда тұмау өкпенің қабынуына, отит, гайморит, жүрек ауруларына және жүйке ауруларының асқынуына әкеліп соқтырады. Өкінішке орай, біз әлі тұмауға қарсы шара қолдануды үйренген жоқпыз. Бірақ, интерферон, ремантадин, ликопид, амиксин, арбидол, афлутон дәрілерінің өте пайдалы екенін білдік. Бұл дәрілердің бәрінің вирусқа қарсы емдік қасиеттері бар.Тұмаудан қорғанудың бірден-бір жолы- егу. Ресейдің «Гриппол», француздың «Ваксигрипп» компаниялары тұмауға қарсы 11 түрлі дәрі-дәрмек ұсынды. • Тұмау қай кезде қозады? 1. Жаз айында 2. Ауа райының суық кезінде 3. Жаздың қапырық кезінде 4. Жауын- шашынды күндері

6. Печенье Бір қыз бала орталық вокзалда пойыздың келуін күтіп отырады. Уақытты қысқарту үшін ол кітап сатып алуды ұйғ

6 слайд
6.   Печенье Бір қыз бала  орталық  вокзалда пойыздың  келуін күтіп  отырады. Уақытты қысқарту  үшін ол кітап  сатып  алуды  ұйғарады. Содан  соң  ол күту  залынан  тыныш  қана  отырып  оқитын  орын  тауып  алады. Қораптағы  печенье газет оқып  отырған  ер адам екеуінің  ортасында  тұрады.Ол  бір  печение  алған  кезде ер  адамда  біреуін  алады. Ер  адамның   бұл  әрекетіне   ол  қатты  таң  қалады., бірақ  ештеңе  айтпастан  кітап  оқуын  жалғастыра  береді. Өзі  іштей  «Сене  алар  емеспін! Мен  батылдау  адам  болсам  міндетті  түрде   қарсы  бірдеңе  айтқан  болар  едім»  деп  ойлады. Ол  әлсін- әлсін  қораптан  бір  печенье  алған  сайын ер  адам да  соны  қайталайды. Осы  іс-әрекет бір  печенье  қалғанша  жалғасты. Қыз бала ер адам  қандай  әрекет жасар  екен деп  қарап  отырды. Ер адам  ең  соңғы  печеньені алды да, ортасынан  тең  бөліп, бір  жартысын  қызға  берді. Қатты  ашуланған  қыз  кітабын  сөмкесіне  салды  да, бұл  жерден  кеткенше  асықты. Ашуын басу  залдың  басқа бір жеріне  барып  отырды. Ашуы  тарқағаннан  кейін ол  кітап  алу  мақсатымен  сөмкесіне  қол  салды. Сонда  ғана  ол сөмкесінде  қорабы  ашылмаған өз  печеньесін  көрді. Сұрақ 1 Әңгіменің  басында  қыз  бала  не  істеді? А) ол вокзалда  поезд  күтіп  отырды. В) Ол вокзалды  тастап  шығып  кеткісі  келді С) Ол вокзалда  ер  адаммен  сөйлесті Д) Вокзалдан  газет  сатып  алды. Сұрақ 2 Әңгіменің ортасында  қыз  бала  «Сене  алар  емеспін» деп  ойлады.  Қыз  бала неге  сене  алмады. Сұрақ 3 Көз  алдарыңа  елестетіңізші, әңгімеде сөз болған  қыз бен ер адам  әңгіме аяқталғаннан   бірнеше  минуттан  кейін  кездескен  болса, қыз  бала  ер  адамға  не  айтар  еді?

6 слайд

6.   Печенье Бір қыз бала  орталық  вокзалда пойыздың  келуін күтіп  отырады. Уақытты қысқарту  үшін ол кітап  сатып  алуды  ұйғарады. Содан  соң  ол күту  залынан  тыныш  қана  отырып  оқитын  орын  тауып  алады. Қораптағы  печенье газет оқып  отырған  ер адам екеуінің  ортасында  тұрады.Ол  бір  печение  алған  кезде ер  адамда  біреуін  алады. Ер  адамның   бұл  әрекетіне   ол  қатты  таң  қалады., бірақ  ештеңе  айтпастан  кітап  оқуын  жалғастыра  береді. Өзі  іштей  «Сене  алар  емеспін! Мен  батылдау  адам  болсам  міндетті  түрде   қарсы  бірдеңе  айтқан  болар  едім»  деп  ойлады. Ол  әлсін- әлсін  қораптан  бір  печенье  алған  сайын ер  адам да  соны  қайталайды. Осы  іс-әрекет бір  печенье  қалғанша  жалғасты. Қыз бала ер адам  қандай  әрекет жасар  екен деп  қарап  отырды. Ер адам  ең  соңғы  печеньені алды да, ортасынан  тең  бөліп, бір  жартысын  қызға  берді. Қатты  ашуланған  қыз  кітабын  сөмкесіне  салды  да, бұл  жерден  кеткенше  асықты. Ашуын басу  залдың  басқа бір жеріне  барып  отырды. Ашуы  тарқағаннан  кейін ол  кітап  алу  мақсатымен  сөмкесіне  қол  салды. Сонда  ғана  ол сөмкесінде  қорабы  ашылмаған өз  печеньесін  көрді. Сұрақ 1 Әңгіменің  басында  қыз  бала  не  істеді? А) ол вокзалда  поезд  күтіп  отырды. В) Ол вокзалды  тастап  шығып  кеткісі  келді С) Ол вокзалда  ер  адаммен  сөйлесті Д) Вокзалдан  газет  сатып  алды. Сұрақ 2 Әңгіменің ортасында  қыз  бала  «Сене  алар  емеспін» деп  ойлады.  Қыз  бала неге  сене  алмады. Сұрақ 3 Көз  алдарыңа  елестетіңізші, әңгімеде сөз болған  қыз бен ер адам  әңгіме аяқталғаннан   бірнеше  минуттан  кейін  кездескен  болса, қыз  бала  ер  адамға  не  айтар  еді?

6 . Сұрақ 5. Кімдер?4. Қандай?3. Не үшін ? 2. Аспект1. Модуль Проблеманы анықтау Зерттеу тақырыбын таңдау Зерттеу сұрағын қ

7 слайд
6 . Сұрақ 5. Кімдер?4. Қандай?3. Не үшін ? 2. Аспект1. Модуль Проблеманы анықтау Зерттеу тақырыбын таңдау Зерттеу сұрағын қою Кім? Не? Қайда? Ең басты сұрақ ҚАЛАЙ? деген сұрақсауа лнам а сұхб ат Кәсіб и әңгім еСаймонның балмұздағы

7 слайд

6 . Сұрақ 5. Кімдер?4. Қандай?3. Не үшін ? 2. Аспект1. Модуль Проблеманы анықтау Зерттеу тақырыбын таңдау Зерттеу сұрағын қою Кім? Не? Қайда? Ең басты сұрақ ҚАЛАЙ? деген сұрақсауа лнам а сұхб ат Кәсіб и әңгім еСаймонның балмұздағы

Два веселых гуся Поляктар Вэт крэчэтэ бэбэсэ ээ прэпэлэ гэгэ Эдэн – сэрэ, дрэгээ-бэлээ Гэсэ, мээ, Гэсэ Эдэн – сэрэ, дрэ

8 слайд
Два веселых гуся Поляктар Вэт крэчэтэ бэбэсэ ээ прэпэлэ гэгэ Эдэн – сэрэ, дрэгээ-бэлээ Гэсэ, мээ, Гэсэ Эдэн – сэрэ, дрэгээ-бэлээ Гэсэ, мээ, Гэсэ Украйндар Вухудулу гусу, клунулусу бубусу Удун-суруу, другуу-булуу Клунулусу бубусу Удун-суруу, другуу-булуу Клунулусу бубусу   Дво восолох госо немісше Жоло о бобосо дво восолох госо Одон- сороо, дрогоо-болоо Дво восолох госо Одон- сороо, дрогоо-болоо Дво восолох госо   Ағылшындар Мала гаса лапка в лажа а канавка Адан – сараа, драгаа – балаа Спраталаса в канавка Адан – сараа, драгаа – балаа Спраталаса в канавка  

8 слайд

Два веселых гуся Поляктар Вэт крэчэтэ бэбэсэ ээ прэпэлэ гэгэ Эдэн – сэрэ, дрэгээ-бэлээ Гэсэ, мээ, Гэсэ Эдэн – сэрэ, дрэгээ-бэлээ Гэсэ, мээ, Гэсэ Украйндар Вухудулу гусу, клунулусу бубусу Удун-суруу, другуу-булуу Клунулусу бубусу Удун-суруу, другуу-булуу Клунулусу бубусу   Дво восолох госо немісше Жоло о бобосо дво восолох госо Одон- сороо, дрогоо-болоо Дво восолох госо Одон- сороо, дрогоо-болоо Дво восолох госо   Ағылшындар Мала гаса лапка в лажа а канавка Адан – сараа, драгаа – балаа Спраталаса в канавка Адан – сараа, драгаа – балаа Спраталаса в канавка  

Оқу нәтижесі Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздеуі; PISA тапсырмаларын сыни ойл

9 слайд
  Оқу нәтижесі Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздеуі; PISA тапсырмаларын  сыни ойлау арқылы бірлескен  топтық жұмыста шешімін анықтауға  үйренеді.,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді.,істі тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды.     Түйінді идеялар: Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау.   

9 слайд

  Оқу нәтижесі Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауды дамытуды саналы және оймен қабылдауын көздеуі; PISA тапсырмаларын  сыни ойлау арқылы бірлескен  топтық жұмыста шешімін анықтауға  үйренеді.,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді.,істі тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды.     Түйінді идеялар: Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау.   

PISA бағдарламасының мақсаты: 15 жастағы оқушылардың ғылыми жаратылыстану және оқу сауаттылық деңгейін бағалау. Оқушылардың ме

10 слайд
PISA бағдарламасының мақсаты: 15 жастағы оқушылардың ғылыми жаратылыстану және оқу сауаттылық  деңгейін бағалау. Оқушылардың мектепте алған білімдері мен тәжірибелерін  өмірде қолдана ала ма?-  деген сұраққа жауап іздеу. Оқушылардың білім жетістіктерін зерттеу негізгі үш бағыт бойынша жүзеге асырылады: математикалық сауаттылық,жаратылыстану сауаттылығы, оқу сауаттылығы. Функционалдық сауаттылық  дегеніміз - адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына , жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін мектептерде  Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның әлемде әлеуметтік бейімделуі болып табылады.  Математикалық сауаттылық - математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну; - әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру; - дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; - есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; - математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.

10 слайд

PISA бағдарламасының мақсаты: 15 жастағы оқушылардың ғылыми жаратылыстану және оқу сауаттылық  деңгейін бағалау. Оқушылардың мектепте алған білімдері мен тәжірибелерін  өмірде қолдана ала ма?-  деген сұраққа жауап іздеу. Оқушылардың білім жетістіктерін зерттеу негізгі үш бағыт бойынша жүзеге асырылады: математикалық сауаттылық,жаратылыстану сауаттылығы, оқу сауаттылығы. Функционалдық сауаттылық  дегеніміз - адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығына , жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Ондағы басты мақсат жалпы білім беретін мектептерде  Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның әлемде әлеуметтік бейімделуі болып табылады.  Математикалық сауаттылық - математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну; - әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру; - дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; - есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру; - математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.

Мұғалім:  жүйелі тапсырма беруге ұмтылады;  оқушыны жан-жақты танып біледі;  қарым қатынас орнатады;  оқушылардың өзара әрек

11 слайд
Мұғалім:  жүйелі тапсырма беруге ұмтылады;  оқушыны жан-жақты танып біледі;  қарым қатынас орнатады;  оқушылардың өзара әрекеттесуіне жол ашады;  оларға шығармашылық еркіндік беріледі.  О қушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін мынадай жұмысын жүргізуіміз керек: 1. Сабақ берудің жаңа технологиясы негізінде құрастырылған сабақтың әр тарауы, әр тақырыбы бойынша “білу – түсіну – қолдану – тұжырымдау”  деңгейлік тапсырмаларымен  жүйелі жұмыс жасауды күшейту; 2. Сабақта  практикалық мазмұнды есептерді, әртүрлі форматтағы тест тапсырмаларын, стандартты емес жағдайларда білімді қолдануға арналған  қызықты есептер шығарту; 3. Математика пәні сабақтарында, таңдау курстарында алған білімдерін өмірмен ұштастыруға, оны практикада қолдануға, логикалық есептер шығаруға үйрету; 4. Халықаралық зерттеулер мен Ұлттық емтихандардың нәтижелері бойынша мектепте оқушылармен мақсатты түрде жұмыс істеу; 5. PISA, TIMSS, PIRLS халықаралық зерттеулерді жүргізудің маңыздылығы мен  ерекшелігі туралы ата – аналарды, оқушыларды, қоғамды кеңінен таныстыру; 6. Мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын дамытуға бағытталған белсенді оқыту стратегияларын пайдалануды үйрену.

11 слайд

Мұғалім:  жүйелі тапсырма беруге ұмтылады;  оқушыны жан-жақты танып біледі;  қарым қатынас орнатады;  оқушылардың өзара әрекеттесуіне жол ашады;  оларға шығармашылық еркіндік беріледі.  О қушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін мынадай жұмысын жүргізуіміз керек: 1. Сабақ берудің жаңа технологиясы негізінде құрастырылған сабақтың әр тарауы, әр тақырыбы бойынша “білу – түсіну – қолдану – тұжырымдау”  деңгейлік тапсырмаларымен  жүйелі жұмыс жасауды күшейту; 2. Сабақта  практикалық мазмұнды есептерді, әртүрлі форматтағы тест тапсырмаларын, стандартты емес жағдайларда білімді қолдануға арналған  қызықты есептер шығарту; 3. Математика пәні сабақтарында, таңдау курстарында алған білімдерін өмірмен ұштастыруға, оны практикада қолдануға, логикалық есептер шығаруға үйрету; 4. Халықаралық зерттеулер мен Ұлттық емтихандардың нәтижелері бойынша мектепте оқушылармен мақсатты түрде жұмыс істеу; 5. PISA, TIMSS, PIRLS халықаралық зерттеулерді жүргізудің маңыздылығы мен  ерекшелігі туралы ата – аналарды, оқушыларды, қоғамды кеңінен таныстыру; 6. Мектеп оқушыларының оқу сауаттылығын дамытуға бағытталған белсенді оқыту стратегияларын пайдалануды үйрену.

Жауабы: Толысу құбылысын пайдаланып, су қайтқанда балық, тағы басқа теңіз өнімдерін теріп тамақтанар едім. Жауабы: Себебі Ай

12 слайд
Жауабы:  Толысу құбылысын пайдаланып, су қайтқанда балық, тағы басқа теңіз өнімдерін теріп тамақтанар едім. Жауабы: Себебі Айда жел де, жауын-шашын да болмайды. (37-бет 5сынып Жаратылыстану  Алматы «Атамұра»- 2010) Дұрыс жауабы: B)Ауа райының суық кезінде    Бетпердені күніне неше рет ауыстыру керек? _____________________________________ Дұрыс жауабы: 8  Тұмау кезінде қабынатын ағзаларды атаңыз: _____________________________________ Дұрыс жауабы: Өкпенің қабынуы, отит, гайморит, жүрек аурулары р\с Мәтін Иә Жоқ 1 Тұмаудың алғашқы белгілері пайда болғанда дәрігер шақырту керек пе? 2 Бөлмені күніне 2 рет таза ауамен желдету жеткілікті ме?   3 Тұмау кезінде сұйықтықты ішуді шектеу қажет пе?   Тұмауға қарсы екпені алу тиімді ме, тиімсіз бе? _______________________________________   Жұқпалы тұмаудың жыл сайын жаңа түрлері пайда болуда. Сонда адамзаттың тұмауға қарсы күресі өз нәтижесін бермеді ме?

12 слайд

Жауабы:  Толысу құбылысын пайдаланып, су қайтқанда балық, тағы басқа теңіз өнімдерін теріп тамақтанар едім. Жауабы: Себебі Айда жел де, жауын-шашын да болмайды. (37-бет 5сынып Жаратылыстану  Алматы «Атамұра»- 2010) Дұрыс жауабы: B)Ауа райының суық кезінде    Бетпердені күніне неше рет ауыстыру керек? _____________________________________ Дұрыс жауабы: 8  Тұмау кезінде қабынатын ағзаларды атаңыз: _____________________________________ Дұрыс жауабы: Өкпенің қабынуы, отит, гайморит, жүрек аурулары р\с Мәтін Иә Жоқ 1 Тұмаудың алғашқы белгілері пайда болғанда дәрігер шақырту керек пе? 2 Бөлмені күніне 2 рет таза ауамен желдету жеткілікті ме?   3 Тұмау кезінде сұйықтықты ішуді шектеу қажет пе?   Тұмауға қарсы екпені алу тиімді ме, тиімсіз бе? _______________________________________   Жұқпалы тұмаудың жыл сайын жаңа түрлері пайда болуда. Сонда адамзаттың тұмауға қарсы күресі өз нәтижесін бермеді ме?