Коучинг Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«
Қош келдіңіздер!!!
1 слайд
« Қош келдіңіздер!!!
2 слайд
Шығармашылық Шығармашылық
тақырыбым:тақырыбым:
Оқушыларға тарихи Оқушыларға тарихи
мағлұматтар бере отырып,мағлұматтар бере отырып,
қызығушылықтарын қызығушылықтарын
арттыруарттыруЛукпанова ГулшатЛукпанова Гулшат
тарих пәні мұғалімітарих пәні мұғалімі
Білімі: жоғары
Еңбек өтілі: 10жыл
Санаты: І Боранқұл орта мектебі»КММ
2 слайд
Шығармашылық Шығармашылық тақырыбым:тақырыбым: Оқушыларға тарихи Оқушыларға тарихи мағлұматтар бере отырып,мағлұматтар бере отырып, қызығушылықтарын қызығушылықтарын арттыруарттыруЛукпанова ГулшатЛукпанова Гулшат тарих пәні мұғалімітарих пәні мұғалімі Білімі: жоғары Еңбек өтілі: 10жыл Санаты: І Боранқұл орта мектебі»КММ
3 слайд
««
Қазіргі заманда жастарға ақпараттық Қазіргі заманда жастарға ақпараттық
технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай
мүдделі жаңа білім беру өте қажет »мүдделі жаңа білім беру өте қажет »
Н.Ә.НазарбаевН.Ә.Назарбаев
3 слайд
«« Қазіргі заманда жастарға ақпараттық Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет »мүдделі жаңа білім беру өте қажет » Н.Ә.НазарбаевН.Ә.Назарбаев
4 слайд
КОУЧИНГ
Тақырыбы:
Тарих сабағында қолданылатын
оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері.
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
іс-тәжірибесінде пайдалануға
бағыттау. Мақсаты
4 слайд
КОУЧИНГ Тақырыбы: Тарих сабағында қолданылатын оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Мақсаты
5 слайд
Ақпарат беру
КОУЧИНГ – НЕ?
КОУЧИНГ – процесс
КОУЧИНГ – НЕ?
КОУЧИНГ – процесс
5 слайд
Ақпарат беру КОУЧИНГ – НЕ? КОУЧИНГ – процесс КОУЧИНГ – НЕ? КОУЧИНГ – процесс
6 слайд
КоучингКоучинг
дамудың белгілі бір бағыттарын
қарауға, нақты мәселелерді шешуге,
нақты дағдыларды қалыптастыруға
бағытталған.
Коучтер мұғалімдерге өздерінің оқыту
тәжірибесін жақсартуға көмектеседі. Ақпарат беру
КОУЧИНГ – НЕ?
КОУЧИНГ – процесс
КОУЧ – кім?
КОУЧ –процессті
жүргізетін адам
6 слайд
КоучингКоучинг дамудың белгілі бір бағыттарын қарауға, нақты мәселелерді шешуге, нақты дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Коучтер мұғалімдерге өздерінің оқыту тәжірибесін жақсартуға көмектеседі. Ақпарат беру КОУЧИНГ – НЕ? КОУЧИНГ – процесс КОУЧ – кім? КОУЧ –процессті жүргізетін адам
7 слайд
7 слайд
8 слайд
От - қай кезде де, қандай жағдайда да от
болып жанып, өз білімдерін насихаттай
білетін жандар.
Су - жандары жақсылықты сүйетін,
көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны
құмар жандар.
Күн - жанындағыларға жылу сыйлап
жарқырап жүретін, сәуле шашып
белсенділікпен жұмыс жасайтын адамдар.
Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға
мойымайтын ержүрек, батыл жандар
8 слайд
От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын адамдар. Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар
9 слайд
9 слайд
10 слайд
А – ка З – з П – но Ц – ми Б – зу
И – ки Р – ши Ч – кэ В – ру К – мэ
С – ари Ш,Щ – хи Г - жи Л – та Т
чи
Ь,Ъ,Ы – зук Д – тэ М – рин У – до
Э – мэй Е – ку Н – то Ф – лу Ю – фу
Ж – су О – мо Х – ри Я – на
10 слайд
А – ка З – з П – но Ц – ми Б – зу И – ки Р – ши Ч – кэ В – ру К – мэ С – ари Ш,Щ – хи Г - жи Л – та Т чи Ь,Ъ,Ы – зук Д – тэ М – рин У – до Э – мэй Е – ку Н – то Ф – лу Ю – фу Ж – су О – мо Х – ри Я – на
11 слайд
Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс
жоқ.
Олақтылық белгісі бір ғана әдісті болу,
шеберліктің белгісі түрлі әдісті білу:
керек орында жоқ әдісті табу да қолынан
келу.
Мұғалім әдісті көп білуге тырысуы керек,
оларды өзіне сүйеніш, қолқабыс нәрсе
есебінде қолдануы керек»
11 слайд
Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс жоқ. Олақтылық белгісі бір ғана әдісті болу, шеберліктің белгісі түрлі әдісті білу: керек орында жоқ әдісті табу да қолынан келу. Мұғалім әдісті көп білуге тырысуы керек, оларды өзіне сүйеніш, қолқабыс нәрсе есебінде қолдануы керек»
12 слайд
Ой шақыру
Қазіргі таңда мұғалімдерге
қандай талаптар қойылған ?
12 слайд
Ой шақыру Қазіргі таңда мұғалімдерге қандай талаптар қойылған ?
13 слайд
ХХІ ғасыр мұғалімдеріне қойылатын
талаптар:
Мұғалім маман болу керек: жеке көзқарасы бар, өз
пәнін жетік білетін, жеке көзқарасын қорғай алатын
жігерлі тұлға зерттеуші, әр күні мен ісіне есеп бере
алатын;
Мұғалім – ізденгіш, көп оқитын, көп білетін және сол
білімін күнделікті өмірде шебер пайдалана алатын
болуы керек;
Мұғалімнің жетекші рөлі – оқушыны білім негіздерін өз
бетінше оқып үйренуге бейімдеуші;
Мұғалім тек ұйымдастырушылық қабілетімен
шектелмей, сараптамалық, талдай білу, себебін анықтай
білу қасиетіне ие болу керек;
Моральдық, адамгершілік бет – бейнесі таза, ұлттық
құндылықтарды терең игерген және оны инновациялық
әдіс – тәсілдермен ұштастыра білуі керек .
13 слайд
ХХІ ғасыр мұғалімдеріне қойылатын талаптар: Мұғалім маман болу керек: жеке көзқарасы бар, өз пәнін жетік білетін, жеке көзқарасын қорғай алатын жігерлі тұлға зерттеуші, әр күні мен ісіне есеп бере алатын; Мұғалім – ізденгіш, көп оқитын, көп білетін және сол білімін күнделікті өмірде шебер пайдалана алатын болуы керек; Мұғалімнің жетекші рөлі – оқушыны білім негіздерін өз бетінше оқып үйренуге бейімдеуші; Мұғалім тек ұйымдастырушылық қабілетімен шектелмей, сараптамалық, талдай білу, себебін анықтай білу қасиетіне ие болу керек; Моральдық, адамгершілік бет – бейнесі таза, ұлттық құндылықтарды терең игерген және оны инновациялық әдіс – тәсілдермен ұштастыра білуі керек .
14 слайд
14 слайд
15 слайд
О қуш ы лард ы ң ж ас
ерекш еліктерін е сәй кес
оқы ту ж ән е оқуОқыту
мен оқудағы
жаңа
тәсілдер
С ы н и тұр ғы д ан
о й л ауға үй р ету
Тал ан тты ж ән е
д ар ы н д ы б ал ал ар д ы
о қ ы ту
О қы ту үш ін бағалау
ж әне оқуд ы бағалау
Оқыту мен оқуда
АКТ ны
пайдалануОқытудағы
басқару және
көшбасшылық
15 слайд
О қуш ы лард ы ң ж ас ерекш еліктерін е сәй кес оқы ту ж ән е оқуОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер С ы н и тұр ғы д ан о й л ауға үй р ету Тал ан тты ж ән е д ар ы н д ы б ал ал ар д ы о қ ы ту О қы ту үш ін бағалау ж әне оқуд ы бағалау Оқыту мен оқуда АКТ ны пайдалануОқытудағы басқару және көшбасшылық
16 слайд
Көру
Есту Түйсіну
Дәмін тату Сезіну
КүлуСүйе білу
7 модульді сабақта пайдалану-осы
сезімдермен пара-пар
16 слайд
Көру Есту Түйсіну Дәмін тату Сезіну КүлуСүйе білу 7 модульді сабақта пайдалану-осы сезімдермен пара-пар
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Мұғалімдер: Оқыту мен оқудың 7 модулін әр түрлі әдіс-
тәсілдер арқылы өз сабақтарында, сабақтан тыс
жұмыстарға пайдалануды үйреніп іске асыру арқылы
сапалы білім, саналы тәрбие беріп, алған білімін кез-
келген жерде орынды пайдалана алатын ұрпақ оқытып
шығару керек
18 слайд
Мұғалімдер: Оқыту мен оқудың 7 модулін әр түрлі әдіс- тәсілдер арқылы өз сабақтарында, сабақтан тыс жұмыстарға пайдалануды үйреніп іске асыру арқылы сапалы білім, саналы тәрбие беріп, алған білімін кез- келген жерде орынды пайдалана алатын ұрпақ оқытып шығару керек
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Жаңа технология
элементтерін қолдану
20 слайд
Жаңа технология элементтерін қолдану
21 слайд
тақтасы
Сабақта
қолданатын
жаңа-әдіс
тәсілдерді
жарнамалау
21 слайд
тақтасы Сабақта қолданатын жаңа-әдіс тәсілдерді жарнамалау
22 слайд
Өзіңізді тексеріңіз :
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе
ЖАЛҒАН ба ? Өзіңізді тексеріңіз :
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе
ЖАЛҒАН ба ?
22 слайд
Өзіңізді тексеріңіз : Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба ? Өзіңізді тексеріңіз : Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба ?
23 слайд
Он сұрақ !
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және
оның маңдайына негізгі сөз жазылған
стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа
10 сұрақ қоя алады , оған жауап не ИӘ, не
ЖОҚ деп беріледі.
23 слайд
Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады , оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
24 слайд
Әліпби желісі
Бізге 5 ерікті қажет !
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана
отырып, қатысушылар алға шығулары керек
және кезек-кезекпен берілген тапсырма
бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады.
__________________
Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз
Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай
аласыз:
А - A ббат тық
Б – Білге қаған
В – Византия
24 слайд
Әліпби желісі Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А - A ббат тық Б – Білге қаған В – Византия
25 слайд
Д етальдарын қосу
Командада жұмыс істеу кезінде сізге
алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді
кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша
дұрыс және нақты к оманда сыйлық
алады !
Бастапқы сөйлемнің мысалы :
Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы
басталды .
Кеңейтілген сөйлемнің мысалы :
1939 және 1945 жылдар аралығында орын
алған екінші дүниежүзілік соғыс,
немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен
басталды және Ұлыбритания Германияға
соғыс жариялады. Д етальдарын қосу Командада жұмыс істеу кезінде сізге
алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді
кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша
дұрыс және нақты к оманда сыйлық
алады ! Бастапқы сөйлемнің мысалы :
Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы
басталды .
Кеңейтілген сөйлемнің мысалы :
1939 және 1945 жылдар аралығында орын
алған екінші дүниежүзілік соғыс,
немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен
басталды және Ұлыбритания Германияға
соғыс жариялады.
25 слайд
Д етальдарын қосу Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты к оманда сыйлық алады ! Бастапқы сөйлемнің мысалы : Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды . Кеңейтілген сөйлемнің мысалы : 1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады. Д етальдарын қосу Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты к оманда сыйлық алады ! Бастапқы сөйлемнің мысалы : Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды . Кеңейтілген сөйлемнің мысалы : 1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады.
26 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс
Оқушылар ойына келген жауаптарды
немесе идеяларды барынша көп жазады
( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын
әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және
соңында мұғалім бүкіл сыныптың
идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
26 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
27 слайд
Бағдаршам
Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның
түстерін көрнекі құрал ретінде
пайдаланыңыз.
Мысалы :
· Оқушыларда қызыл, жасыл және сары
түсті карточкалар бар, оны олар өз
парталарына қояды немесе жоғары
көтереді ( қызыл = түсінбеймін, жасыл =
барлығы түсінікті ).
· Оқушылар бағдаршамның түстерін
пайдалана отырып, өздерін бағалайды.
Мұғалімге көрсетілген бағалауды
оқушылардың күнделіктеріне жазуына
болады.
· Сыныптастары бағдаршам түстерінің
көмегімен таныстырылымдарды және т.б.
бағалайды.
27 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді ( қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті ). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.
28 слайд
Басбармақ
Оқушылардың басбармақтарын көрсету
арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу
деңгейін тексеріңіз .
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен
түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.
28 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.
29 слайд
Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі.
Қызыл қалпақ – Түйсік
Менің түйсіктік реакциям қандай ?
Менің түйсігім маған не дейді.
Өз ойларыңды жазыңыз.
Сары қалпақ - Позитив
Жағымды тұстары қандай болды ?
Оның артықшылығы қандай ?
Маған не ұнайды ?
Оң тармақтарын жазыңыз
Жасыл қалпақ - Креатив
Менде қандай идеялар бар ?
Қандай баламалы түрлерді ойлап таба
аламын ?
Барлық жаңасын және қызықтысын
жазыңыз. Ақ қалпақ - Факт ілер
Менде қандай ақпарат бар ?
Маған қандай ақпарат алу қажет ?
Білетіңізді ғана жазыңыз.
Қара қалпақ - Жағымсыз
Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ?
Қандай проблемалар бар ?
Маған не ұнамайды ?
Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.
Көк қалпақ - шолу
Мен не аштым ?
Тағы не ашылған жоқ ?
Мен оны қалай аша аламын ?
Мен барлық қалпақты кие алдым ба ?
Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі.
29 слайд
Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз. Ақ қалпақ - Факт ілер Менде қандай ақпарат бар ? Маған қандай ақпарат алу қажет ? Білетіңізді ғана жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ? Қандай проблемалар бар ? Маған не ұнамайды ? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз. Көк қалпақ - шолу Мен не аштым ? Тағы не ашылған жоқ ? Мен оны қалай аша аламын ? Мен барлық қалпақты кие алдым ба ? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі.
30 слайд
30 слайд
31 слайд
Есте сақта!
Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі.
1. Қарапайым сұрақтар. Оларға жауап бере отырып, болған жайттар туралы
әңгімелеп беруге болады. Дәстүрлі бақылау жұмыстарында, терминологиялық
диктанттарда, т.б. қолданылады.
2. Анықтаушы сұрақ. Әдетте, «Сонда сіз солай демекшісіз ғой ..?», «Менің
түсінуімше, сіз ...», «Менің қателесуім мүмкін, бірақ меніңше сіз былай айтқан
сияқты
болдыңыз...» деген сұрақтар болады. Бұл сұрақтар анықтау мақсатында жайдары
көңілмен берілуі керек.
3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. «Неліктен жапырақтар күз мезгілінде
сарғаяды?», - деген сұрақтың жауабын оқушылар білетін болса, ол сұрақ жай
сұраққа «айналады».
4. Шығармашылық сұрақтар: «егер», «болса», «қалай болар еді» деген сияқты
сөздермен келеді.
5. Бағалау сұрақтары. «Неліктен бұл жақсы, басқасы жаман деген баға
алды?», «Бір нәрсе екінші нәрседен несімен ерекшеленеді?» - деген сұрақтар
бағалау
критерийлерін түсіндіруге бағытталған.
6. Тәжірибелік сұрақтар. «Күнделікті өмірде қай жерде байқайсыз?»,
«Кейіпкердің орында болсаңыз, не істер едіңіз?» - деген сипаттағы сұрақтар теория
мен
практиканы ұштастырады.
31 слайд
Есте сақта! Блум түймедағының алты күлтесі – сұрақтар типінің алты түрі. 1. Қарапайым сұрақтар. Оларға жауап бере отырып, болған жайттар туралы әңгімелеп беруге болады. Дәстүрлі бақылау жұмыстарында, терминологиялық диктанттарда, т.б. қолданылады. 2. Анықтаушы сұрақ. Әдетте, «Сонда сіз солай демекшісіз ғой ..?», «Менің түсінуімше, сіз ...», «Менің қателесуім мүмкін, бірақ меніңше сіз былай айтқан сияқты болдыңыз...» деген сұрақтар болады. Бұл сұрақтар анықтау мақсатында жайдары көңілмен берілуі керек. 3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. «Неліктен жапырақтар күз мезгілінде сарғаяды?», - деген сұрақтың жауабын оқушылар білетін болса, ол сұрақ жай сұраққа «айналады». 4. Шығармашылық сұрақтар: «егер», «болса», «қалай болар еді» деген сияқты сөздермен келеді. 5. Бағалау сұрақтары. «Неліктен бұл жақсы, басқасы жаман деген баға алды?», «Бір нәрсе екінші нәрседен несімен ерекшеленеді?» - деген сұрақтар бағалау критерийлерін түсіндіруге бағытталған. 6. Тәжірибелік сұрақтар. «Күнделікті өмірде қай жерде байқайсыз?», «Кейіпкердің орында болсаңыз, не істер едіңіз?» - деген сипаттағы сұрақтар теория мен практиканы ұштастырады.
32 слайд
Әртүрлі әдіс-тәсілдерді сабақ үстінде қолдану барысында
төмендегідей тиімділіктерге қол жеткізуге болады.
1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау.
2. Сенімділікке тәрбиелеу.
3. Қиялын дамыту «менің ойымша» деген жауапқа алуға жағдай жасау.
4. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау.
5. Жауап беруге тілек білдірмеген баланы өз еркінсіз, қинап сұрамау.
6. Баланың дүниетанымының кеңіп, рухани өсуіне, әр сабақта жағдай жасау.
7. Топпен, ұжыммен және өз бетінше жұмыс жасауға жағдай жасау
Оқушылар өз ойлары мен байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта біліп, өзара
алмасады.
32 слайд
Әртүрлі әдіс-тәсілдерді сабақ үстінде қолдану барысында төмендегідей тиімділіктерге қол жеткізуге болады. 1. Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау. 2. Сенімділікке тәрбиелеу. 3. Қиялын дамыту «менің ойымша» деген жауапқа алуға жағдай жасау. 4. Әр түрлі жауапты соңына дейін тыңдау. 5. Жауап беруге тілек білдірмеген баланы өз еркінсіз, қинап сұрамау. 6. Баланың дүниетанымының кеңіп, рухани өсуіне, әр сабақта жағдай жасау. 7. Топпен, ұжыммен және өз бетінше жұмыс жасауға жағдай жасау Оқушылар өз ойлары мен байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта біліп, өзара алмасады.
33 слайд
Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады.
Нұсқау:
Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез
оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.
Жұмыс уақыты-2 минут.
Аашпгоппартаивнртерезевнаапташыопккартал
ыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалда
қинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадирект
орвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершввр…
….
Қанша сөз құрай алдыңыз: ____
33 слайд
Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады. Нұсқау: Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек. Жұмыс уақыты-2 минут. Аашпгоппартаивнртерезевнаапташыопккартал ыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалда қинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадирект орвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершввр… …. Қанша сөз құрай алдыңыз: ____
34 слайд
Сергіту сәті
Өздеріңізде мамандыққа байланысты стресстік жағдайда жиі болатындығы белгілі.
Сондықтан біз қазір бірнеше жаттығулар жасайық. Денеңізді бос ұстап отырыңыз.
Денеңізді мұрыныңызбен ішке тартып, демді сыртқа шығарар кезде қатты бар
даусыңызбен
« А» дауысын айтыңыз- ол сіздің бүкіл денеңіздің сауығуына көмегін тигізеді.
«Е» қалқанша без жұмыстарына әсер етеді.
«И» миыңызға, көзіңізгеғ құлағыңызға әсер етеді.
«О» жүрегіңізбен, өкпеңізге әсер етеді
«У» қарныңыздың маңындағы дене мүшелеріңізге
«Х» денеңіздің тазаруына
«Ха» көңіл-күйіңіздің көтерілуіне әсер етеді
34 слайд
Сергіту сәті Өздеріңізде мамандыққа байланысты стресстік жағдайда жиі болатындығы белгілі. Сондықтан біз қазір бірнеше жаттығулар жасайық. Денеңізді бос ұстап отырыңыз. Денеңізді мұрыныңызбен ішке тартып, демді сыртқа шығарар кезде қатты бар даусыңызбен « А» дауысын айтыңыз- ол сіздің бүкіл денеңіздің сауығуына көмегін тигізеді. «Е» қалқанша без жұмыстарына әсер етеді. «И» миыңызға, көзіңізгеғ құлағыңызға әсер етеді. «О» жүрегіңізбен, өкпеңізге әсер етеді «У» қарныңыздың маңындағы дене мүшелеріңізге «Х» денеңіздің тазаруына «Ха» көңіл-күйіңіздің көтерілуіне әсер етеді
35 слайд
35 слайд
36 слайд
1.Шульман (2007) жылы
мұғалімде осы аталған
қасиеттер болған жағдайда
оқыту табысты деп атап
көрсеткен «Үш көмекшісі»а) бас,
қол,
аяқ
в) бас,
қол,
кеуде
Б)бас, қол,
жүрек
36 слайд
1.Шульман (2007) жылы мұғалімде осы аталған қасиеттер болған жағдайда оқыту табысты деп атап көрсеткен «Үш көмекшісі»а) бас, қол, аяқ в) бас, қол, кеуде Б)бас, қол, жүрек
37 слайд
М ектеп жұмысы
мен оқушы
жетістіктерін
өрістетудегі негізгі
тұлға оқушы
Ата
- ана
мұғалімоқушы Ата
- ана мұғалім
37 слайд
М ектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға оқушы Ата - ана мұғалімоқушы Ата - ана мұғалім
38 слайд
Сындарлылық
теориясыныа негізделген
оқытудың мақсаты:
алған білімдерін
сыныптан тыс
жерде, кез-келген
жағдайда
пайдалана білуін
қамтамасыз ету
оқушыны
пәнді терең
түсіну
қабілетін
дамыту
осы
аталғандардың
бәрі
алған білімдерін
сыныптан тыс
жерде, кез-келген
жағдайда
пайдалана білуін
қамтамасыз ету
оқушыны
пәнді терең
түсіну
қабілетін
дамыту осы
аталғандардың
бәрі
38 слайд
Сындарлылық теориясыныа негізделген оқытудың мақсаты: алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда пайдалана білуін қамтамасыз ету оқушыны пәнді терең түсіну қабілетін дамыту осы аталғандардың бәрі алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда пайдалана білуін қамтамасыз ету оқушыны пәнді терең түсіну қабілетін дамыту осы аталғандардың бәрі
39 слайд
Бейне таспа
39 слайд
Бейне таспа
40 слайд
Коуч:
Сіздер көтергіш крансыздар!
Шығарасыздар да, көтересіздер
Дәуірдің жүгі алақандарыңызда,
Алақандарыңызда, тіпті мынау
жоталарыңызда…
Заманға оттық, шырпы да сіздер,
Тұтанасыздар да , сілкінесіздер,
Құпия сандық құлпы да сіздер
Құлыптың ашар кілті де сіздер!
Сіздердің қолдарыңыздан бәрі де келеді!
40 слайд
Коуч: Сіздер көтергіш крансыздар! Шығарасыздар да, көтересіздер Дәуірдің жүгі алақандарыңызда, Алақандарыңызда, тіпті мынау жоталарыңызда… Заманға оттық, шырпы да сіздер, Тұтанасыздар да , сілкінесіздер, Құпия сандық құлпы да сіздер Құлыптың ашар кілті де сіздер! Сіздердің қолдарыңыздан бәрі де келеді!
41 слайд
« Бір сөзбен» әдісі –
Мұғалімдер өздеріне берілген 12 сөздің
ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы
жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді
таңдап айтады.
• Төзімсіздік,
Ашу,
Қуаныш,
Немқұрайлылық,
Қанағаттану,
Шабыт,
Зерігу,
Алаңдау,
Тыныштық,
Сенімділік,
Сенімсіздік,
Рахаттану.
41 слайд
« Бір сөзбен» әдісі – Мұғалімдер өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. • Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану.
42 слайд
42 слайд
43 слайд
Жүрек адам ағзасының ең басты -
мүшесі.
Жүрек тоқтаған күні ағза өмір сүруін
тоқтатады.
Ал мектептің жүрегі - ұстаз.
Мектептің жұмысын жүргізетін,
биіктерге көтеріп,
алға жылжытатын - мұғалім.
Ендеше шығармашыл, жаңа форматтағы
ұстаздарымыз барда біздің
мектептеріміздің
жұмысы ешқашан бір орында тұрып
қалмайды
деп ойлаймын.
Әрқайсымыз мектебіміздің сау жүрегі
бола білейік, құрметті әріптестер!
Өйткені ұлт болашағы - біздің бүгінгі
ш ә к і р т т е р і м і з!
43 слайд
Жүрек адам ағзасының ең басты - мүшесі. Жүрек тоқтаған күні ағза өмір сүруін тоқтатады. Ал мектептің жүрегі - ұстаз. Мектептің жұмысын жүргізетін, биіктерге көтеріп, алға жылжытатын - мұғалім. Ендеше шығармашыл, жаңа форматтағы ұстаздарымыз барда біздің мектептеріміздің жұмысы ешқашан бір орында тұрып қалмайды деп ойлаймын. Әрқайсымыз мектебіміздің сау жүрегі бола білейік, құрметті әріптестер! Өйткені ұлт болашағы - біздің бүгінгі ш ә к і р т т е р і м і з!
44 слайд
КОУЧИНГ-СЕССИЯҒА
ҚАТЫСҚАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП-КӨП
РАХМЕТ!
!
44 слайд
КОУЧИНГ-СЕССИЯҒА ҚАТЫСҚАНДАРЫҢЫЗҒА КӨП-КӨП РАХМЕТ! !