Материалдар / Коучингсабақ

Коучингсабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2019
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін Сіз қандай бағалау түр

2 слайд
Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін Сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз? Сізге неліктен бұндай баға қойылғаны түсінікті ме? Сіздің бағалауыңыз қандай қиындықтар туындатады? Сіздің бағалауыңыз қандай аспектілерді қамтиды? Сіздің оқушыларыңыз не үшін және неге баға алғандығын түсінеді ме? Сіздің оқушыңыз әр тақырып сайын бағаланады ма?

2 слайд

Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін Сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз? Сізге неліктен бұндай баға қойылғаны түсінікті ме? Сіздің бағалауыңыз қандай қиындықтар туындатады? Сіздің бағалауыңыз қандай аспектілерді қамтиды? Сіздің оқушыларыңыз не үшін және неге баға алғандығын түсінеді ме? Сіздің оқушыңыз әр тақырып сайын бағаланады ма?

 Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқу

3 слайд
 Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады .

3 слайд

 Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады .

Өзгеріс қалай жүреді Біз сыныптағы жұмыс туралы басты қорытындыларымызды төрт атаумен шығардық: 1

4 слайд
Өзгеріс қалай жүреді Біз сыныптағы жұмыс туралы басты қорытындыларымызды төрт атаумен шығардық: 1. жауап алу 2. жіктеуге негізделген кері байланыс 3. өзара бағалау және өзін өзі бағалау 4. жиынтық қорытындыларды білім беру құралы ретінде пайдалану

4 слайд

Өзгеріс қалай жүреді Біз сыныптағы жұмыс туралы басты қорытындыларымызды төрт атаумен шығардық: 1. жауап алу 2. жіктеуге негізделген кері байланыс 3. өзара бағалау және өзін өзі бағалау 4. жиынтық қорытындыларды білім беру құралы ретінде пайдалану

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау мүмкіндіктерін ойластырыңыз, мысалы, жауап алу кезінде «жұппен талқылау жә

5 слайд
Өзара бағалау және өзін өзі бағалау мүмкіндіктерін ойластырыңыз, мысалы, жауап алу кезінде «жұппен талқылау және қалғандарымен бөлісу » Әрбір тапсырма үшін болжанған нәтижелерді және олардың оқу мақсаттарына қатысын түсіндіріңіз, бұл орайда балалардың оқу ұсынатын мүмкіндіктерді ұғынатынына көз жеткізіңіз (мүмкін, өте қабілетті балалар үшін оқытуды ұзарту немесе балалардың нақты қызығушылығымен өзара байланыс орнату мүмкіндіктері бар шығар). Балаларға өз жұмысының сапасын бағалауға көмектесу үшін нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз .

5 слайд

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау мүмкіндіктерін ойластырыңыз, мысалы, жауап алу кезінде «жұппен талқылау және қалғандарымен бөлісу » Әрбір тапсырма үшін болжанған нәтижелерді және олардың оқу мақсаттарына қатысын түсіндіріңіз, бұл орайда балалардың оқу ұсынатын мүмкіндіктерді ұғынатынына көз жеткізіңіз (мүмкін, өте қабілетті балалар үшін оқытуды ұзарту немесе балалардың нақты қызығушылығымен өзара байланыс орнату мүмкіндіктері бар шығар). Балаларға өз жұмысының сапасын бағалауға көмектесу үшін нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз .

Уақыт өткен сайын балаларға өз жұмыстарын және басқалардың жұмысын бағалауды үйретіңіз және тиісті сөйлеу дағдылар

6 слайд
Уақыт өткен сайын балаларға өз жұмыстарын және басқалардың жұмысын бағалауды үйретіңіз және тиісті сөйлеу дағдыларын қалыптастырыңыз Сабақта балаларға проблемаларды шешу жолдарын талқылап, пайымдауға және тәсілдерді салыстыра және бағалай отырып, стратегияны әзірлеуге мүмкіндік беріңіз

6 слайд

Уақыт өткен сайын балаларға өз жұмыстарын және басқалардың жұмысын бағалауды үйретіңіз және тиісті сөйлеу дағдыларын қалыптастырыңыз Сабақта балаларға проблемаларды шешу жолдарын талқылап, пайымдауға және тәсілдерді салыстыра және бағалай отырып, стратегияны әзірлеуге мүмкіндік беріңіз

Бағалау функциялар ы ПринциптеріҚалыптастырушы бағалаудың функциялары Ынталандыру Белсенділік Түзету ӘділдікНақтылық Д

7 слайд
Бағалау функциялар ы ПринциптеріҚалыптастырушы бағалаудың функциялары Ынталандыру Белсенділік Түзету ӘділдікНақтылық Дамытуш ы Жүйелік Бағалау функциялар ы Принциптері

7 слайд

Бағалау функциялар ы ПринциптеріҚалыптастырушы бағалаудың функциялары Ынталандыру Белсенділік Түзету ӘділдікНақтылық Дамытуш ы Жүйелік Бағалау функциялар ы Принциптері

ОүБ ҚҰРАЛДАРЫ Оқушылар сұрақ құрастырады Оқушылардың бағалауы Оқушылар сұрақ қояды

8 слайд
ОүБ ҚҰРАЛДАРЫ Оқушылар сұрақ құрастырады Оқушылардың бағалауы Оқушылар сұрақ қояды Күту уақыты Ашық және Жабық 2 жұлдыз, 1 тілек Жұмыс үлгісі Оқу күнделігі Бағдаршам «Мүмкін» Көршіңізге айтыңыз Білетініңіздің барлығы Серпілген сауал Бір сөйлеммен түйіндеу Күтіңіз және түйіндеңіз БББ Дұрыс емес пікір Сұрақты төңкеріңіз Сұрақ құрастыру Түсініксіз тармақ Қайтадан құрастыру Әңгімелесетін әріптестер Түсініктемелермен жұмыс Графикалық органайзерлер ОүБ құралдарына

8 слайд

ОүБ ҚҰРАЛДАРЫ Оқушылар сұрақ құрастырады Оқушылардың бағалауы Оқушылар сұрақ қояды Күту уақыты Ашық және Жабық 2 жұлдыз, 1 тілек Жұмыс үлгісі Оқу күнделігі Бағдаршам «Мүмкін» Көршіңізге айтыңыз Білетініңіздің барлығы Серпілген сауал Бір сөйлеммен түйіндеу Күтіңіз және түйіндеңіз БББ Дұрыс емес пікір Сұрақты төңкеріңіз Сұрақ құрастыру Түсініксіз тармақ Қайтадан құрастыру Әңгімелесетін әріптестер Түсініктемелермен жұмыс Графикалық органайзерлер ОүБ құралдарына

Оқушылар сұрақ құрастырады Мысалы • Сіз жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келді? • Білімді бағалау үшін мұ

9 слайд
Оқушылар сұрақ құрастырады Мысалы • Сіз жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келді? • Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұраңыз; • Сіз өз біліміңізді бұдан әрі жақсартқыңыз келген білім/түсінбеу саласын көрсетіңіз. Сыныпта сұрақтарға арналған қорапша қоюға болады, оқушылар оған сабақ аяқталғаннан кейін өз сұрақтарын салады . Немесе арнайы сабақ ұйымдастыруға болады, онда оқушылар бүкіл сынып болып жұмыс істейтін немесе келесі сабаққа негіз болатын сұрақтарды құрастырады.

9 слайд

Оқушылар сұрақ құрастырады Мысалы • Сіз жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келді? • Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұраңыз; • Сіз өз біліміңізді бұдан әрі жақсартқыңыз келген білім/түсінбеу саласын көрсетіңіз. Сыныпта сұрақтарға арналған қорапша қоюға болады, оқушылар оған сабақ аяқталғаннан кейін өз сұрақтарын салады . Немесе арнайы сабақ ұйымдастыруға болады, онда оқушылар бүкіл сынып болып жұмыс істейтін немесе келесі сабаққа негіз болатын сұрақтарды құрастырады.

Оқушылар сұрақ қояды Оқушыларға сұрақтар қоюға мүмкіндік жасаңыз. Сұрақтар сыныптастарға, мұғалімге қойылуы мүм

10 слайд
Оқушылар сұрақ қояды Оқушыларға сұрақтар қоюға мүмкіндік жасаңыз. Сұрақтар сыныптастарға, мұғалімге қойылуы мүмкін немесе талқылауды дамыту құралы ретінде қолданылуы тиіс . Жазбаша түрдегі сұрақтарға арналған «Сұрақтар қорапшасы» оқушылар үшін қарым-қатынас жасаудың өзгешелеу түрі болып табылады . Оқушылардың жұмыс туралы сұрақтарды дауыстап айтуына уақыт беріңіз . Бұл бағалау үдерісін іске қосуға және ұғымның екі ұдайы түсінілуін болдырмауға көмектеседі .

10 слайд

Оқушылар сұрақ қояды Оқушыларға сұрақтар қоюға мүмкіндік жасаңыз. Сұрақтар сыныптастарға, мұғалімге қойылуы мүмкін немесе талқылауды дамыту құралы ретінде қолданылуы тиіс . Жазбаша түрдегі сұрақтарға арналған «Сұрақтар қорапшасы» оқушылар үшін қарым-қатынас жасаудың өзгешелеу түрі болып табылады . Оқушылардың жұмыс туралы сұрақтарды дауыстап айтуына уақыт беріңіз . Бұл бағалау үдерісін іске қосуға және ұғымның екі ұдайы түсінілуін болдырмауға көмектеседі .

«Мүмкін » Сұрақ қоя отырып, оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және зерделеуге мүмкіндік беру үшін

11 слайд
«Мүмкін » Сұрақ қоя отырып, оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және зерделеуге мүмкіндік беру үшін, арасында «мүмкін» деген сөз орамын қолданыңыз. Мысалы, Демократияның маңызы қандай ? Демократияның мәні қандай болуы мүмкін? Бірінші сұрақ мұғалімге таныс, жалғыз ғана жауапты көздейді. Ал екінші сұрақ анағұрлым ашық болып көрінеді. Ұлы күйзеліс бүгінгі таңда қалай байқалар еді?

11 слайд

«Мүмкін » Сұрақ қоя отырып, оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және зерделеуге мүмкіндік беру үшін, арасында «мүмкін» деген сөз орамын қолданыңыз. Мысалы, Демократияның маңызы қандай ? Демократияның мәні қандай болуы мүмкін? Бірінші сұрақ мұғалімге таныс, жалғыз ғана жауапты көздейді. Ал екінші сұрақ анағұрлым ашық болып көрінеді. Ұлы күйзеліс бүгінгі таңда қалай байқалар еді?

Күту уақыты Күту уақыты оқушыларға ойлануға және жауап беруге мүмкіндік береді. Сыныптағы барлық балал

12 слайд
Күту уақыты Күту уақыты оқушыларға ойлануға және жауап беруге мүмкіндік береді. Сыныптағы барлық балалар бір бағытта және бірдей ойлай бермейді – күту оқушыларға өз ойын жинақтауға және берілген сұраққа жауапты ойластыруға мүмкіндік береді. Күту уақытының 2 түрі : • Мұғалім айтады, содан кейін оқушылар өз жауаптарын • бергенге дейін үзіліс жасайды. • Оқушы жауап беруді аяқтайды және мұғалім оның • жауабына қатысты әрекет еткенге дейін кідіріс жасайды. • Бұл амал оқушыға ойын толықтыруға және жалғастыруға • немесе басқа оқушыға жауап беруіне мүмкіндік береді .

12 слайд

Күту уақыты Күту уақыты оқушыларға ойлануға және жауап беруге мүмкіндік береді. Сыныптағы барлық балалар бір бағытта және бірдей ойлай бермейді – күту оқушыларға өз ойын жинақтауға және берілген сұраққа жауапты ойластыруға мүмкіндік береді. Күту уақытының 2 түрі : • Мұғалім айтады, содан кейін оқушылар өз жауаптарын • бергенге дейін үзіліс жасайды. • Оқушы жауап беруді аяқтайды және мұғалім оның • жауабына қатысты әрекет еткенге дейін кідіріс жасайды. • Бұл амал оқушыға ойын толықтыруға және жалғастыруға • немесе басқа оқушыға жауап беруіне мүмкіндік береді .

Жұмыс үлгісі Оқушыларға белгілі бір тапсырма берер алдында олардың сұрақтарды анағұрлым анық түсініп, бағ

13 слайд
Жұмыс үлгісі Оқушыларға белгілі бір тапсырма берер алдында олардың сұрақтарды анағұрлым анық түсініп, бағалау критерийлерін қанағаттандыру үшін не істеу қажеттігін түсіну үшін мысалдар келтіріңіз. Оқушылар бағалау критерийлерін қолдана отырып, жұмыс үлгісіне баға қоя алады. Бұл не талап етілетінін және бұл үдеріспен қалай байланыста болатынын түсінуді моделдеуге көмектеседі.

13 слайд

Жұмыс үлгісі Оқушыларға белгілі бір тапсырма берер алдында олардың сұрақтарды анағұрлым анық түсініп, бағалау критерийлерін қанағаттандыру үшін не істеу қажеттігін түсіну үшін мысалдар келтіріңіз. Оқушылар бағалау критерийлерін қолдана отырып, жұмыс үлгісіне баға қоя алады. Бұл не талап етілетінін және бұл үдеріспен қалай байланыста болатынын түсінуді моделдеуге көмектеседі.

Сұрақты төңкеріңіз Фактінің қайталануын көздейтін сұрақты қоюдың орнына, ол оқушыны ойлануға мәжбүрлейтіндей ет

14 слайд
Сұрақты төңкеріңіз Фактінің қайталануын көздейтін сұрақты қоюдың орнына, ол оқушыны ойлануға мәжбүрлейтіндей етіп құрыңыз. Мысалы, «Франция – демократи ялық ел ме ?» деген сұрақ «Демократи ялық ел дегеніміз не ?» деген сұраққа айналады

14 слайд

Сұрақты төңкеріңіз Фактінің қайталануын көздейтін сұрақты қоюдың орнына, ол оқушыны ойлануға мәжбүрлейтіндей етіп құрыңыз. Мысалы, «Франция – демократи ялық ел ме ?» деген сұрақ «Демократи ялық ел дегеніміз не ?» деген сұраққа айналады

Білетініңіздің барлығы Оқушылар тарауды оқуға кірісудің басында ________ туралы н

15 слайд
Білетініңіздің барлығы Оқушылар тарауды оқуға кірісудің басында ________ туралы не білетінінің барлығын жазады. Сосын мұғалім қайталауды болдырмас үшін, алынған ақпаратты пайдалана отырып,оқуды тиісті жолмен жүргізеді.

15 слайд

Білетініңіздің барлығы Оқушылар тарауды оқуға кірісудің басында ________ туралы не білетінінің барлығын жазады. Сосын мұғалім қайталауды болдырмас үшін, алынған ақпаратты пайдалана отырып,оқуды тиісті жолмен жүргізеді.

Ашық және жабық Жабық сұрақтар пайдалы болуы мүмкін, алайда олар абстрактілі ойлау, талқылау дағдыларын қолдануға себ

16 слайд
Ашық және жабық Жабық сұрақтар пайдалы болуы мүмкін, алайда олар абстрактілі ойлау, талқылау дағдыларын қолдануға себтігін тигізбейді және аса түсінікті болмайды. Ашық сұрақтар керісінше әсер етеді, сол арқылы оқу үдерісін жақсартады. Мысалы, Сіз өткен кеште бір жаққа шықтыңыз ба? Сіз кеше мектептен кейін не істедіңіз?

16 слайд

Ашық және жабық Жабық сұрақтар пайдалы болуы мүмкін, алайда олар абстрактілі ойлау, талқылау дағдыларын қолдануға себтігін тигізбейді және аса түсінікті болмайды. Ашық сұрақтар керісінше әсер етеді, сол арқылы оқу үдерісін жақсартады. Мысалы, Сіз өткен кеште бір жаққа шықтыңыз ба? Сіз кеше мектептен кейін не істедіңіз?

Түзетулер Сіз бағаламастан бұрын, оқушылардың өз жұмыстарын түзеткендеріне дәлел

17 слайд
Түзетулер Сіз бағаламастан бұрын, оқушылардың өз жұмыстарын түзеткендеріне дәлел келтіруді талап ете отырып, түсініктеме беру арқылы жауапты қайта тұжырымдауға және бағалауға назар аударыңыз (бұған уақыт бөліңіз).

17 слайд

Түзетулер Сіз бағаламастан бұрын, оқушылардың өз жұмыстарын түзеткендеріне дәлел келтіруді талап ете отырып, түсініктеме беру арқылы жауапты қайта тұжырымдауға және бағалауға назар аударыңыз (бұған уақыт бөліңіз).

2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конв

18 слайд
2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз : оқушы стикерде атын және жауабын жазады ; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз ( аттарын атамастан ); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. Конверт-сұрақ

18 слайд

2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз : оқушы стикерде атын және жауабын жазады ; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз ( аттарын атамастан ); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. Конверт-сұрақ

Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араласты рып орналастырыңдар. Негізгі сөзд

19 слайд
Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араласты рып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге ауыстырылуы тиісТақырыптың түйінді сөздері Сөздер банкісі

19 слайд

Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араласты рып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге ауыстырылуы тиісТақырыптың түйінді сөздері Сөздер банкісі

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ