1 слайд
1« № 41 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ
ТИІМДІ ТӘСІЛДЕРІ
Коуч-сессия №1 «Бағалау алгоритмі»
2 слайд
2Сессия тақырыптары
3 слайд
Светофор
Мен барлығын түсіндім, сұрақ жоқ
Менің аздаған сұрақтарым бар.
Маған түсіндіріп бересіз бе?
Мен шатасып кеттім, менің
маңызды сұрағым бар.
4 слайд
Төмендегі сұрақтарды талқылау:
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 4Ең алдымен …
… сонан соң ... не
т Возможно?
Да
!
?
Уақыт
8 минут•
Нормативтік, әдістемелік құжаттарға не жатады?
•
Құжаттарды пайдаланудың қаншалықты қажеттілігі бар?
•
Іс тәжірибе жүзінде пайдаланылуы қандай?
5 слайд
Нормативтік, инструктивті-әдістемелік
құжат
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 5Нормативтік, инструктивті-әдістемелік құжат – бұл:
•
Нормаларды анықтайтын негізгі құжат,
оған өзгертулер енгізіледі және толықтырылады.
•
Қызметтің жекелеген түрлеріне қатысты қағидаларды
қамтиды
6 слайд
6Бағалау бойынша нормативтік және инструктивті-әдістемелік
құжаттар тізімін жасаңыз Тапсырма # 2. Тәжірибе
7 слайд
Нормативтік, инструктивті-әдістемелік
құжаттар•
Стандарт
•
Оқу бағдарламасы
•
Ұзақ мерзімді жоспар
•
Орта мерзімді жоспар
•
Қысқа мерзімді жоспар
•
Оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаухат
•
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы “Білім алушылардың
үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы”
№125 бұйрығына өзгеріс енгізу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы №265 бұйрығы
•
Жаңартылған орта білім мазмұны бойынша білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау жүргізудің тәртібі
•
Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
•
Критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған нұсқаулық;
•
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы;
•
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар.
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 7
8 слайд
8Сіздің ойыңызша, тізімдегі құжаттардың қайсысы міндетті және қайсысы
ұсынылған деп ойлайсыз? Талқылаңыз
Обязательные\ міндетті
˅
Рекомендованные\ сыныл анұ ғ +
Затрудняемся с выбором\ жауап беруге иналамыз
қ ?Тапсырма 3. Практикалық жұмыс
9 слайд
Пәнге қатысты құжаттар
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 9О ытуды қ ң
ма саты ж не
қ ә
к тілетін
ү
н тиже
ә
Ба алау
ғ
ралдары
құ
О ытуды
қ ң
діс-т сілдері
ә ә
ж не ба алау
ә ғ
н тижесі
ә О у ба дарламасы. О у жоспары
қ ғ қ
( за мерзімді жоспар)
ұ қ
дістемелік н с аулы тар ж не ба алау туралы жина
Ә ұ қ қ ә ғ қ
кітабы ( алыптастырушы ж не жиынты
қ ә қ ба алау ғ )
ыс а мерзімді жоспар
Қ қ
10 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 10Тапсырма
... туралы не айта аласыз Мен бұл туралы
естідім Анықтама беріңіз Мысал келтіріңіз
Оқытудың мақсаты
Бағалау критериі
Ойлау қабілеттерінің
деңгейі
Дескриптор
Тоқсандық жиынтық
бағалаудың спецификасы
Балл шығарудың схемасы
Модерация
Әр түрлі деңгейдегі
тапсырмалар
11 слайд
Келесі тақырыптарды қарастырыңыз
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 11
Біз не үшін бағалаймыз?
•
Оқытуды жақсарту үшін
•
Оқудың сапасын білу үшін
•
Сабақ беруді жақсарту үшін
•
Оқу мен оқытудың мониторингі
Біз қандай ақпарат алғымыз келеді?
•
Оқу кезінде мақсатқа жету нәтижесі қандай?
•
Оқудан кейінгі мақсаттың нәтижесі қандай?
•
Белгілі бір уақыт аралығындағы нәтиженің өсуі
12 слайд
Бағалау қайда, кім арқылы жүзеге асады?
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 12
13 слайд
Бағалау нәтижесі кімге қызықты?
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 13
14 слайд
Рефлексия
15 слайд
Дополнения и изменения в нормативных документах по
критериальному оцениванию
1. Приказ Министра образования и науки
Республики Казахстан от 18 марта 2008 года
№125 «Об утверждении Типовых правил
проведения текущего контроля успеваемости,
промежуточной и итоговой аттестации
обучающихся» ( с изменениями №272 от 14
июня 2018 года )
2. Приказ №32 от 26 января 2018 года «Об
определении перечня документов,
рекомендуемых для ведения отдельными
категориями педагогических работников
организаций среднего образования»
15
16 слайд
Free powerpoint template: www.brainybetty.com 16Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері:
1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту;
2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім алушылардың өзін-өзі үнемі
жетілдіріп отыруына жағдай жасау;
3. Бірыңғай стандарттарды, сапалы бағалау құралдарын, механизмдерін
қалыптастыруға көмектесу;
4. Қолжетімді, нақты, үздіксіз:
- білім алушыларға олардың оқу сапасы туралы;
- мұғалімдерге білім алушылардың ілгерілеуі туралы;
- ата-аналарға оқу нәтижелерінің деңгейлері туралы;
- басқару органдарына ұсынылған білім беру қызметінің сапасы туралы
ақпараттар ұсыну.
17 слайд
Критериалды ба алауды рылымығ ң құ
Критериалды ба алау
ғ
Қалыптастырушы
бағалау
Бөлім/ ортақ
тақырыптар бойынша
жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық
бағалау Жиынтық бағалау
Білім беру
деңгейлері
бойынша
қорытынды
жиынтық бағалау Критериалды ба алауғ
18 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге
мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.
ҚБ қағидаттары:
•
Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»);
•
барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер
бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген);
•
бағалау белгіленбейді;
•
оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;
•
әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
•
ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. Қалыптастырушы бағалау
19 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Өткізіледі
Ақпараттандырады
Оқушының қызметі
Мұғалім және
оқушының
қатысуымен
тоқсан барысында
өткізеді •
материалды оқу барысында тапсырманы
қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде
оқушылар ақпарат алады;
•
оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат
алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. •
Оқу үдерісіне белсене қатысады;
•
Бағалау критерийлері мен
дескрипторларды түсінеді;
•
өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды.
Мұғалімнің қызметі
•
оқу мақсаттарына сәйкес ба ғалау критерийлерін
анық жазады;
•
бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар
құрастырады;
•
тапсырмаға дескриптор құрастырады;
•
оқушыларға тиімді кері байланыс береді;
•
оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді; Өткізілу формасы
жеке
жұппен
топпен
ауысатын топтар құрамындаӨткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалімнің қызметі Өткізілу формасы
20 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс
Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап
береді:
•
Менің оқуым қандай сатыда?
•
Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?
•
Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?
21 слайд
Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін
(тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім
деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы
балл және баға қойылатын бөлімдер\ортақ
та қырыпт арды аяқтаған кезде жүргізілетін
бағалаудың түрі ЖИЫНТЫ БА АЛАУҚ Ғ
22 слайд
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау оқу бағдарламасына, оқу
жоспарына сәйкес бөлім немесе ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде өткізіледі. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау және
ұйымдастыру
• жаратылыстану-ғылыми пәндер – бөлім бойынша;
• әлеуметтік-гуманитарлық пәндер – ортақ тақырыптар бойынша;
• тілдік пәндер – сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша: тыңдалым мен айтылым, оқылым мен
жазылым бойынша анықталады.
23 слайд
Тест спецификациясы (ТС)- жиынты қ
ба алауды мазм ны мен форматын
ғ ң ұ
к рсететін жат.
ө құ
Тест спецификация тапсырмаларды
ба алауды мазм ны мен форматынан,
ғ ң ұ
сондай-а , тапсырмаларды негізгі
қ ң
мазм ныны сипаттамасынан т рады.
ұ ң ұ
.Оқу бағдарламасы
24 слайд
Әр тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары тест спецификациясына сәйкес
құрастырылады. Тест спецификация ЖБ негізгі мазмұнын көрсетеді және тапсырма
құрастырудың негізі болып табылады
Әр пән және сынып бойынша тест спецификация келесі ақпараттардан тұрады:
•
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
•
Ойлау деңгейлеріне шолу
•
Тапсырмалардың құрылымы
•
Тапсырма мазмұнын анықтау және технологиялық матрица құру
•
1 - тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
•
Тапсырмаларды орындаудың ұзақтығы
•
Әр жұмысқа қойылатын балл саны
•
Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша балдарды бөлу
•
Балдарды сұрақтардың түрлеріне қарай бөлу
•
Тапсырмалар үлгілері
•
Балл қою кестелерінің үлгілері
•
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі
•
Балл қою және модерация.
•
ТС _ Математика _2c ын СПЕЦИФИКАЦИЯНЫ РЫЛЫМЫ Ң ҚҰ
25 слайд
Сабақ тақырыбы
Оқыту мақсаттары
Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийлері
Құндылықтарды дарыту
Пәнаралық байланыс
АКТ қолдану дағдыларыОқу бағдарламасы
(жаңартылған білім
мазмұны )
Жалпы білім беретін
пәндердің үлгілік оқу
бағдарламалары ( ҚР БҒМ
министрінің 23.11.2016 №
668 бұйрығы); Ұзақ
мерзімді
жоспар Мұғалімге нұсқаулық, көмекшіМұғалімге нұсқаулық, көмекші
Орта
мерзімді
жоспар
«Білім алушылардың үлгеріміне
ағымдық бақылау, аралық және
қорытынды аттестаттау
өткізудің үлгілік қағидаларын
бекіту туралы "
Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2017
жылғы 6 маусымдағы № 265
бұйрығы.
ТАПСЫРМА
Жаңа сабақ тапсырмасы: Оқу
мақсаттарының негізінде беріледі.
Үй тапсырмасы: Мұғалім сабақ басында,
ортасында немесе аяғанда сұрай алады.
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар Сабақ барысыНормативтік-құқықтық Нормативтік-құқықтық
құжаттарқұжаттар Қысқа мерзімді жоспар құрылымыҚысқа мерзімді жоспар құрылымы
ҚР БҒМ министрінің
4. 04 .2017 №150
бұйрығымен бекітілген
оқу басылымдары .Ресурстар
сілтемелер Оқулықтар
Қалыптастырушы
бағалау
Кері байланыс:
Саралау
Бағалау Қауіпсіздік
ережесін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия «Алма ағашы»
«Табыс сатысы»
«Таңдау»
т.б.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз