Материалдар / Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру тақырыбына слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
203
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
КВАДРАТ ТҮБІРІ БАР ӨРНЕКТЕРДІ ТҮРЛЕНДІРУ

1 слайд
КВАДРАТ ТҮБІРІ БАР ӨРНЕКТЕРДІ ТҮРЛЕНДІРУ

1 слайд

КВАДРАТ ТҮБІРІ БАР ӨРНЕКТЕРДІ ТҮРЛЕНДІРУ

Квадрат түбір қасиеттерін еске түсірейік

2 слайд
Квадрат түбір қасиеттерін еске түсірейік

2 слайд

Квадрат түбір қасиеттерін еске түсірейік

2 ( ) ; a a  ; ab a b   ; a a b b  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

3 слайд
2 ( ) ; a a  ; ab a b   ; a a b b  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

3 слайд

2 ( ) ; a a  ; ab a b   ; a a b b  2 . n n a a а және b – теріс емес сандар

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:2 4 ) a a b 2 4 a b   2 ; ab  4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a

6 слайд
1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:2 4 ) a a b 2 4 a b   2 ; ab  4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару: ) 81 a a 81 a   9 ; a  2 ) 32 б a 2 16 2 a    2 16 2 a    4 2; a  7 5 ) 9 в a b 6 4 9 a a b b       6 4 9 a a b b      3 2 3 . a b ab 

6 слайд

1 мысал: Өрнекті ықшамдаңдар:2 4 ) a a b 2 4 a b   2 ; ab  4 6 16 ) 9 a б b 4 6 16 9 a b  2 3 4 . 3 a b  2 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару: ) 81 a a 81 a   9 ; a  2 ) 32 б a 2 16 2 a    2 16 2 a    4 2; a  7 5 ) 9 в a b 6 4 9 a a b b       6 4 9 a a b b      3 2 3 . a b ab 

3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу) 2 2 a 4 2   4 2   3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a  

7 слайд
3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу) 2 2 a 4 2   4 2   3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 . ab  8 

7 слайд

3 мысал: Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу) 2 2 a 4 2   4 2   3 ) 3 a b б a 2 9 3 a b a   2 9 3 a b a   3 . ab  8 

4 мысал: Амалдарды орындау:) )( ( ) b a b a а   , x a  . b y  ( )( ) a b a b    ( )( ) x y x y    2 2 . x y  2

8 слайд
4 мысал: Амалдарды орындау:) )( ( ) b a b a а   , x a  . b y  ( )( ) a b a b    ( )( ) x y x y    2 2 . x y  2 , x a  2 . y b  ( )( ) a b a b    . a b  ( )( ) a b a b    2 2 ( ) ( ) a b   . a b  2 ) ( ) б a b   2 2 ( ) 2 ( ) a a b b     2 . a ab b   

8 слайд

4 мысал: Амалдарды орындау:) )( ( ) b a b a а   , x a  . b y  ( )( ) a b a b    ( )( ) x y x y    2 2 . x y  2 , x a  2 . y b  ( )( ) a b a b    . a b  ( )( ) a b a b    2 2 ( ) ( ) a b   . a b  2 ) ( ) б a b   2 2 ( ) 2 ( ) a a b b     2 . a ab b   

5 мысал : Көбейткіштерге жіктеу:) 4 4 а a ab b       2 2 2 2 2 . a a b b      4 4 a ab b      2 2 . a

9 слайд
5 мысал : Көбейткіштерге жіктеу:) 4 4 а a ab b       2 2 2 2 2 . a a b b      4 4 a ab b      2 2 . a b  ) 1 б x x    2 1 x x       3 3 1 . x  3 3 2 2 ( )( ) a b a b a ab b      , a x  1. b    3 3 1 x         2 2 1 1 1 x x x          2 1 1 . x x x    

9 слайд

5 мысал : Көбейткіштерге жіктеу:) 4 4 а a ab b       2 2 2 2 2 . a a b b      4 4 a ab b      2 2 . a b  ) 1 б x x    2 1 x x       3 3 1 . x  3 3 2 2 ( )( ) a b a b a ab b      , a x  1. b    3 3 1 x         2 2 1 1 1 x x x          2 1 1 . x x x    

6 мысал : Өрнекті ықшамдау:    2 3 3 3 . 3 3 a a a a a      1) 3 3 a a       3 3 3 a     

10 слайд
6 мысал : Өрнекті ықшамдау:    2 3 3 3 . 3 3 a a a a a      1) 3 3 a a       3 3 3 a           2 2 3 3 3 a a a         3 3 3 ; a a a       2 2) 3 3 a a          2 2 2 3 3 3 a a a      2 3 3 3 a a a      3 3. a a       3 3 3 3) 3 3 a a a a a       3. a      4) 3 3 a a        2 2 3 a   3. a 

10 слайд

6 мысал : Өрнекті ықшамдау:    2 3 3 3 . 3 3 a a a a a      1) 3 3 a a       3 3 3 a           2 2 3 3 3 a a a         3 3 3 ; a a a       2 2) 3 3 a a          2 2 2 3 3 3 a a a      2 3 3 3 a a a      3 3. a a       3 3 3 3) 3 3 a a a a a       3. a      4) 3 3 a a        2 2 3 a   3. a 

7 мысал: Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Б

11 слайд
7 мысал: Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлімін және алымын бір мезгілде нөлден өзгеше санға немесе өрнекке көбейтсек, бөлшектің мәні өзгермейді 1 2  1 2 2 2      2 2 2  2 . 2 1 ) 3 2 б         1 3 2 3 2 3 2          2 2 3 2 3 2    3 2 3 2    3 2.   2 3 1 )  б

11 слайд

7 мысал: Берілген алгебралық өрнекті бөлшектің бөлімінде квадрат түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіру: 1 ) 2 a Бөлшектің бөлімін және алымын бір мезгілде нөлден өзгеше санға немесе өрнекке көбейтсек, бөлшектің мәні өзгермейді 1 2  1 2 2 2      2 2 2  2 . 2 1 ) 3 2 б         1 3 2 3 2 3 2          2 2 3 2 3 2    3 2 3 2    3 2.   2 3 1 )  б

- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керекЕгер алгебра

12 слайд
- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керекЕгер алгебралық бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы тұратын болса, онда бөлшектің бөлімі иррационалдықты құрайды деп айтады. Өрнекті бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіруді бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтқару деп атайды. - егер бөлшектің бөлімі немесе түрде болса, онда бөлшектің бөлімін де, алымын да сәйкесінше немесе (түйіндес өрнекке) көбейту керек а а b а b а b а b а

12 слайд

- егер бөлшектің бөлімі түрінде болса, онда бөлшектің алымын да, бөлімін де -ға көбейту керекЕгер алгебралық бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы тұратын болса, онда бөлшектің бөлімі иррационалдықты құрайды деп айтады. Өрнекті бөлшектің бөлімінде түбір таңбасы болмайтындай етіп түрлендіруді бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтқару деп атайды. - егер бөлшектің бөлімі немесе түрде болса, онда бөлшектің бөлімін де, алымын да сәйкесінше немесе (түйіндес өрнекке) көбейту керек а а b а b а b а b а

8 мысал: Өрнекті ықшамдау:. 3 5 4 5 7 2 7 7      7 7 ) 1    7 7 7 7  7 7 7 ; 7   5 7 2 ) 2

13 слайд
8 мысал: Өрнекті ықшамдау:. 3 5 4 5 7 2 7 7      7 7 ) 1    7 7 7 7  7 7 7 ; 7   5 7 2 ) 2          5 7 5 7 5 7 2          2 2 5 7 5 7 2      5 7 5 7 2      2 5 7 2 ; 5 7    3 5 4 ) 3          3 5 3 5 3 5 4          2 2 3 5 3 5 4      3 5 3 5 4      2 3 5 4  ; 3 5 2       ) 3 5 ( 2 ) 5 7 ( 7 ) 4      3 2 5 2 5 7 7 . 3 2 5  

13 слайд

8 мысал: Өрнекті ықшамдау:. 3 5 4 5 7 2 7 7      7 7 ) 1    7 7 7 7  7 7 7 ; 7   5 7 2 ) 2          5 7 5 7 5 7 2          2 2 5 7 5 7 2      5 7 5 7 2      2 5 7 2 ; 5 7    3 5 4 ) 3          3 5 3 5 3 5 4          2 2 3 5 3 5 4      3 5 3 5 4      2 3 5 4  ; 3 5 2       ) 3 5 ( 2 ) 5 7 ( 7 ) 4      3 2 5 2 5 7 7 . 3 2 5  

Шығармашылық тапсырма : Сыртқы түбір белгісінен босату керек :

14 слайд
Шығармашылық тапсырма : Сыртқы түбір белгісінен босату керек :

14 слайд

Шығармашылық тапсырма : Сыртқы түбір белгісінен босату керек :

Бағалар критерийі: 6-7 тапсырма дұрыс –“ 3 ” 8-9 тапсырма дұрыс –“ 4 ” 10 тапсырма дұрыс –“ 5 ”

15 слайд
Бағалар критерийі: 6-7 тапсырма дұрыс –“ 3 ” 8-9 тапсырма дұрыс –“ 4 ” 10 тапсырма дұрыс –“ 5 ”

15 слайд

Бағалар критерийі: 6-7 тапсырма дұрыс –“ 3 ” 8-9 тапсырма дұрыс –“ 4 ” 10 тапсырма дұрыс –“ 5 ”

Үй тапсырмасы : • Тест бойынша қатемен жұмыс. • Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. • Жі

16 слайд
Үй тапсырмасы : • Тест бойынша қатемен жұмыс. • Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. • Жіберген қателерді талдай отырып, 1-тарауды қайталап келу .

16 слайд

Үй тапсырмасы : • Тест бойынша қатемен жұмыс. • Оқулықтағы немесе мұғалім берген қосымша тапсырмаларды орындап келу. • Жіберген қателерді талдай отырып, 1-тарауды қайталап келу .