Материалдар / Курстық жұмыс: Бacтaуыш cыныптa фoнетикaны oқыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Курстық жұмыс: Бacтaуыш cыныптa фoнетикaны oқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпта фонетиканы оқытудың маңыздылығын зерттеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2021
762
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ № 2 АЛМАТЫ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ КУРСТЫҚ ЖҰМЫС Т

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ  № 2 АЛМАТЫ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ КУРСТЫҚ ЖҰМЫС Тақырыбы: «Б ac т a уыш c ыныпт a ф o нетик a ны o қыту» Пәні: Қазіргі қазақ тілі және оқыту әдістемесі, каллиграфия Білім алушы: Өнербек Дария Жетекшісі: Култайбаева Г. М Курс: IV Мамандығы: 010500 «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 0105013 Топ: Ш-44

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ  № 2 АЛМАТЫ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ КУРСТЫҚ ЖҰМЫС Тақырыбы: «Б ac т a уыш c ыныпт a ф o нетик a ны o қыту» Пәні: Қазіргі қазақ тілі және оқыту әдістемесі, каллиграфия Білім алушы: Өнербек Дария Жетекшісі: Култайбаева Г. М Курс: IV Мамандығы: 010500 «Бастауыш білім беру» Біліктілік: 0105013 Топ: Ш-44

 Тілдегі сөздердің мағынасын айырып, сөз етуде тіл дыбыстарының орны ерекше. Түбі бір түркі тілдерін біріне- бірі

2 слайд
 Тілдегі сөздердің мағынасын айырып, сөз етуде тіл дыбыстарының орны ерекше. Түбі бір түркі тілдерін біріне- бірін жақындатып, бірінен – бірін алыстатып тұрған да, алдымен, осы дыбыстар, дыбыстар тіркесі. Тілдегі дыбыстардың санын, сапасын айыру, дыбыстық заңдарды білу, сөзді буынға бөліп, дұрыс жазу және дұрыс айту – тілді меңгерудегі ең негізгі шарттар. Қазақтардың 99% тіл меңгеруді мектептен аяқтайтынын ескерсек, фонетикалық білім, біліктілік маңызын жете түсінуге тиіспіз. Тақырыптың өзектілігі:

2 слайд

 Тілдегі сөздердің мағынасын айырып, сөз етуде тіл дыбыстарының орны ерекше. Түбі бір түркі тілдерін біріне- бірін жақындатып, бірінен – бірін алыстатып тұрған да, алдымен, осы дыбыстар, дыбыстар тіркесі. Тілдегі дыбыстардың санын, сапасын айыру, дыбыстық заңдарды білу, сөзді буынға бөліп, дұрыс жазу және дұрыс айту – тілді меңгерудегі ең негізгі шарттар. Қазақтардың 99% тіл меңгеруді мектептен аяқтайтынын ескерсек, фонетикалық білім, біліктілік маңызын жете түсінуге тиіспіз. Тақырыптың өзектілігі:

 Бастауыш сыныпта фонетиканы оқытудың маңыздылығын зерттеу. Зерттеудің мақсаты:

3 слайд
 Бастауыш сыныпта фонетиканы оқытудың маңыздылығын зерттеу. Зерттеудің мақсаты:

3 слайд

 Бастауыш сыныпта фонетиканы оқытудың маңыздылығын зерттеу. Зерттеудің мақсаты:

 - Фонетика және оның зерттеу объектісін талдау;  - Фонетиканың зерттеу нысаны мен салаларын жіктеу;  - Мектепте фонетиканы

4 слайд
 - Фонетика және оның зерттеу объектісін талдау;  - Фонетиканың зерттеу нысаны мен салаларын жіктеу;  - Мектепте фонетиканы оқытудың мақсаты мен міндеттерін қарастыру;  - Фонетикалық жаттығулардың өзіндік ерекшеліктеріне тоқталу;  - Фонетиканы оқытуды тәжірибе барысында қолдануды қарастыру. Зерттеудің міндеттері:

4 слайд

 - Фонетика және оның зерттеу объектісін талдау;  - Фонетиканың зерттеу нысаны мен салаларын жіктеу;  - Мектепте фонетиканы оқытудың мақсаты мен міндеттерін қарастыру;  - Фонетикалық жаттығулардың өзіндік ерекшеліктеріне тоқталу;  - Фонетиканы оқытуды тәжірибе барысында қолдануды қарастыру. Зерттеудің міндеттері:

 талдау-жинақтау,бақылау, экперимент, түсіндіру, бағалау. Зерттеу әдістері:

5 слайд
 талдау-жинақтау,бақылау, экперимент, түсіндіру, бағалау. Зерттеу әдістері:

5 слайд

 талдау-жинақтау,бақылау, экперимент, түсіндіру, бағалау. Зерттеу әдістері:

1. Зерттеу сыныбы: 3 «Ә» сынып 2. Зерттеу пәні: қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. Зерттеу орны: Қарасай батыр атындағы орта ме

6 слайд
1. Зерттеу сыныбы: 3 «Ә» сынып 2. Зерттеу пәні: қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. Зерттеу орны: Қарасай батыр атындағы орта мектеп 4. Зерттеу жұмысының құрылымы: Кіріспе, 2 бөлім, қорытынды мен пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.

6 слайд

1. Зерттеу сыныбы: 3 «Ә» сынып 2. Зерттеу пәні: қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. Зерттеу орны: Қарасай батыр атындағы орта мектеп 4. Зерттеу жұмысының құрылымы: Кіріспе, 2 бөлім, қорытынды мен пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.

Оқушы тілдің дыбыстық жүйесін жақсы игеруі үшін фонетика- графикалық (дыбыстық- ə ріпті) талдаудың ойдағыдай жүргізіл

7 слайд
Оқушы тілдің дыбыстық жүйесін жақсы игеруі үшін фонетика- графикалық (дыбыстық- ə ріпті) талдаудың ойдағыдай жүргізілуі қажет. Мұғалімнің оқушының жазбаша да, ауызша да сауатты болуына ерекше назар аударғаны жөн. Ол үшін күнделікті сабакта дыбыстық-әріптік талдаулар жүргізіліп, оқушының дыбыстық жүйені саналы түсінуіне толық мүмкіндік жасалуы керек. Фонетикалық жаттығулардың өзіндік ерекшеліктері

7 слайд

Оқушы тілдің дыбыстық жүйесін жақсы игеруі үшін фонетика- графикалық (дыбыстық- ə ріпті) талдаудың ойдағыдай жүргізілуі қажет. Мұғалімнің оқушының жазбаша да, ауызша да сауатты болуына ерекше назар аударғаны жөн. Ол үшін күнделікті сабакта дыбыстық-әріптік талдаулар жүргізіліп, оқушының дыбыстық жүйені саналы түсінуіне толық мүмкіндік жасалуы керек. Фонетикалық жаттығулардың өзіндік ерекшеліктері

Мен Қарасай батыр атындағы орта мектептің 3 «Ә» сыныбынан тәжірибеден өту барысында мынадай фонетикалық тапсырмаларды өткіздім.

8 слайд
Мен Қарасай батыр атындағы орта мектептің 3 «Ә» сыныбынан тәжірибеден өту барысында мынадай фонетикалық тапсырмаларды өткіздім. № 1. Көп нүктенің орнына тиісті ə ріптерді қой, көшіріп жаз. Қаза...станның оңтүстіг...нде Отырар деген қала болған. Оны Шы...ғыс хан басып алғыс... келеді. Қала тұрғ...ндары Отырарды ерл...кпен қор...айды. Отырарды қорғауш...лардың ерліг...н хал...қ ешқашан ұм...тпайды. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.Фонетиканы оқытуды тәжірибе барысында қолдану

8 слайд

Мен Қарасай батыр атындағы орта мектептің 3 «Ә» сыныбынан тәжірибеден өту барысында мынадай фонетикалық тапсырмаларды өткіздім. № 1. Көп нүктенің орнына тиісті ə ріптерді қой, көшіріп жаз. Қаза...станның оңтүстіг...нде Отырар деген қала болған. Оны Шы...ғыс хан басып алғыс... келеді. Қала тұрғ...ндары Отырарды ерл...кпен қор...айды. Отырарды қорғауш...лардың ерліг...н хал...қ ешқашан ұм...тпайды. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.Фонетиканы оқытуды тәжірибе барысында қолдану

№ 2. Жуан түбірлі сөздерді теріп жаз. Мектеп, оқушы, ұстаз, мұғалім, ш ə кірт, бала, қыз, үлгілі, т ə ртіпті, дарынды, сауатты

9 слайд
№ 2. Жуан түбірлі сөздерді теріп жаз. Мектеп, оқушы, ұстаз, мұғалім, ш ə кірт, бала, қыз, үлгілі, т ə ртіпті, дарынды, сауатты. № 3. Жіңішке дауысты дыбыстарды бір, жуан дауысты дыбыстарды екі сызықпен сыз. Күз түсті. Айнала сап-сары алтындай. Астық тиеген машиналар тізіліп келеді. Алтын д ə н – ел ырысы. № 4. Берілген сөздерді буынға бөліп жаз. Кітапхана, мектепте, сыныпта, тақтада, бормен, терезенің, есіктің, оқушының, мұғалімнің, балаға, қыздарда. № 5. М ə тінді оқы, мұнда не туралы айтылған? Қарамен жазылған сөздерге фонетикалық талдау жаса. Панама, Колумбия елдерінде «таупа» деп аталатын пальма ағашы өседі. Жаңғақтарының салмағы 10 килограмға жететін бұл ағаш 100 жыл жасайды екен. Жаңғақтың ішінде 6-10 д ə ннен тұратын бірнеше қауашақтары бар. Қаттылығы піл сүйегімен теңдес. Осы д ə ндерден түймелер, моншақтар жасалынады.

9 слайд

№ 2. Жуан түбірлі сөздерді теріп жаз. Мектеп, оқушы, ұстаз, мұғалім, ш ə кірт, бала, қыз, үлгілі, т ə ртіпті, дарынды, сауатты. № 3. Жіңішке дауысты дыбыстарды бір, жуан дауысты дыбыстарды екі сызықпен сыз. Күз түсті. Айнала сап-сары алтындай. Астық тиеген машиналар тізіліп келеді. Алтын д ə н – ел ырысы. № 4. Берілген сөздерді буынға бөліп жаз. Кітапхана, мектепте, сыныпта, тақтада, бормен, терезенің, есіктің, оқушының, мұғалімнің, балаға, қыздарда. № 5. М ə тінді оқы, мұнда не туралы айтылған? Қарамен жазылған сөздерге фонетикалық талдау жаса. Панама, Колумбия елдерінде «таупа» деп аталатын пальма ағашы өседі. Жаңғақтарының салмағы 10 килограмға жететін бұл ағаш 100 жыл жасайды екен. Жаңғақтың ішінде 6-10 д ə ннен тұратын бірнеше қауашақтары бар. Қаттылығы піл сүйегімен теңдес. Осы д ə ндерден түймелер, моншақтар жасалынады.

Семантикалы қ карта Әріп Бөлінуі Орналасуы Қолдану Дауысты Дауыссыз Басы Ортасы Аяғы Қазақ тілі Орыс тілі Ң + + + + Е + + +

10 слайд
Семантикалы қ карта Әріп Бөлінуі Орналасуы Қолдану Дауысты Дауыссыз Басы Ортасы Аяғы Қазақ тілі Орыс тілі Ң + + + + Е + + + + + +

10 слайд

Семантикалы қ карта Әріп Бөлінуі Орналасуы Қолдану Дауысты Дауыссыз Басы Ортасы Аяғы Қазақ тілі Орыс тілі Ң + + + + Е + + + + + +

« Есінеде сақта» және «Ойлан» ойындары

11 слайд
« Есінеде сақта» және «Ойлан» ойындары

11 слайд

« Есінеде сақта» және «Ойлан» ойындары

Мектеп оқушыларының дыбыс жүйесі туралы білімдерінің және орфоэпиялық, орфографиялық нормаларды сақтай білу қабілеттерін анықта

12 слайд
Мектеп оқушыларының дыбыс жүйесі туралы білімдерінің және орфоэпиялық, орфографиялық нормаларды сақтай білу қабілеттерін анықтау мақсатында 3 «Ә» сынып оқушыларынан диктант жұмысын алдым. Барлығы: 23 оқушы Жалпы үлгерімі – 91,4% «5» - 5=22% Білім сапасы – 61% «4» - 9=39% Орта ұпай – 3,7% «3» - 7=30% «2» - 2=9% Анықтау эксперименті

12 слайд

Мектеп оқушыларының дыбыс жүйесі туралы білімдерінің және орфоэпиялық, орфографиялық нормаларды сақтай білу қабілеттерін анықтау мақсатында 3 «Ә» сынып оқушыларынан диктант жұмысын алдым. Барлығы: 23 оқушы Жалпы үлгерімі – 91,4% «5» - 5=22% Білім сапасы – 61% «4» - 9=39% Орта ұпай – 3,7% «3» - 7=30% «2» - 2=9% Анықтау эксперименті

Фонетикадан хабары төмен оқушылардың жазба жұмысында орфоэпиялық нормаларды қолданғанына ескерту жасап, қалыпқа келт

13 слайд
Фонетикадан хабары төмен оқушылардың жазба жұмысында орфоэпиялық нормаларды қолданғанына ескерту жасап, қалыпқа келтіруде интерактивті әдістер арқылы ақыл-ойын дамытуға арналған жаттығу жұмыстарын жүргіздім. Қалыпқа келтіру эксперименті Барлығы: 23 оқушы «5» - 6=26% «4» - 10=44% «3» - 7=30% Білім сапасы – 70

13 слайд

Фонетикадан хабары төмен оқушылардың жазба жұмысында орфоэпиялық нормаларды қолданғанына ескерту жасап, қалыпқа келтіруде интерактивті әдістер арқылы ақыл-ойын дамытуға арналған жаттығу жұмыстарын жүргіздім. Қалыпқа келтіру эксперименті Барлығы: 23 оқушы «5» - 6=26% «4» - 10=44% «3» - 7=30% Білім сапасы – 70

Оқушылар білімін бақылау кезеңінде өткен сабақтар бойынша тест сұрақтарын алдым. Ол кездегі білім көрсеткіші 78% -ға көт

14 слайд
Оқушылар білімін бақылау кезеңінде өткен сабақтар бойынша тест сұрақтарын алдым. Ол кездегі білім көрсеткіші 78% -ға көтерілді. Барлығы: 23 оқушы «5» - 6=30% «4» - 10=48% «3» - 7=22% Білім сапасы – 78% «Бақылау эксперименті»

14 слайд

Оқушылар білімін бақылау кезеңінде өткен сабақтар бойынша тест сұрақтарын алдым. Ол кездегі білім көрсеткіші 78% -ға көтерілді. Барлығы: 23 оқушы «5» - 6=30% «4» - 10=48% «3» - 7=22% Білім сапасы – 78% «Бақылау эксперименті»

 Фонетиканы толық меңгеруге арналған жаттығулар ауызша да, жазбаша да орындалады. Мұндай жаттығулар бірнеше түрг

15 слайд
 Фонетиканы толық меңгеруге арналған жаттығулар ауызша да, жазбаша да орындалады. Мұндай жаттығулар бірнеше түрге бөлінеді және бір сабақта бірнеше жаттығу жүргізіледі. Жаттығулардың атқаратын қызметі де, мақсаты да, әдіс- тәсілдері де түрліше болады.  Фонетикалық дағдыларды қалыптастыруға әсер ететін тілдік материалдар мен оларды қолданудың жолдары көп. Тілді оқыту барысында алдымен фонетикалық минимумды іріктеп алу қажеттігі туады. Қортынды

15 слайд

 Фонетиканы толық меңгеруге арналған жаттығулар ауызша да, жазбаша да орындалады. Мұндай жаттығулар бірнеше түрге бөлінеді және бір сабақта бірнеше жаттығу жүргізіледі. Жаттығулардың атқаратын қызметі де, мақсаты да, әдіс- тәсілдері де түрліше болады.  Фонетикалық дағдыларды қалыптастыруға әсер ететін тілдік материалдар мен оларды қолданудың жолдары көп. Тілді оқыту барысында алдымен фонетикалық минимумды іріктеп алу қажеттігі туады. Қортынды

Назар аударғандарыңызға ра қ мет!!!

16 слайд
Назар аударғандарыңызға ра қ мет!!!

16 слайд

Назар аударғандарыңызға ра қ мет!!!