М. Жанпейісова
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Модульдік оқыту
технологиясы
Марал Мәденқызы
Жанпейісова
педагогика
ғылымдарының
кандидаты
1 слайд
Модульдік оқыту технологиясы Марал Мәденқызы Жанпейісова педагогика ғылымдарының кандидаты
2 слайд
М.М. Ж ан пейісованың
Модульдік оқыту технологиясы
Бұл технология 2000 жылдан бастап мектеп
тәжірибесіне енді. Ақтөбе қаласында сынақтан өтті.
Модульді оқыту тәжірибесін зерттеген ғалым
М. Жанпейісованың «Технология модульного
обучения» атты еңбегі жарық көрген.
Модульдік оқыту технологиясы - ойын түрлері
арқылы баланың қиялын дамытуға, зейінін
тәрбиелеуге, халықтық педагогикамен
қаруландырып, терең білім беруге негізделген.
2 слайд
М.М. Ж ан пейісованың Модульдік оқыту технологиясы Бұл технология 2000 жылдан бастап мектеп тәжірибесіне енді. Ақтөбе қаласында сынақтан өтті. Модульді оқыту тәжірибесін зерттеген ғалым М. Жанпейісованың «Технология модульного обучения» атты еңбегі жарық көрген. Модульдік оқыту технологиясы - ойын түрлері арқылы баланың қиялын дамытуға, зейінін тәрбиелеуге, халықтық педагогикамен қаруландырып, терең білім беруге негізделген.
3 слайд
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТҰЛҒА
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ҚАНАҒАТТАНДЫРУҒА
ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛЫ
3 слайд
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТҰЛҒА ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ҚАНАҒАТТАНДЫРУҒА ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛЫ
4 слайд
Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің,
ұйымның анық-талатын, біршама дербес бөлігі.
С.И.Ожегов
Оқу модулi – оқу ақпаратының бiршама дербес
блогы, оған оқу мақсаттары мен мiндеттерi,
әдiстемелiк нұсқаулар, шамамен алғандағы iс
әрекеттер негiзi, оқу қызметiн атқару жетiстiгiн
бақылау (өзiн-өзi бақылау) құралдары
енедi.
4 слайд
Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің, ұйымның анық-талатын, біршама дербес бөлігі. С.И.Ожегов Оқу модулi – оқу ақпаратының бiршама дербес блогы, оған оқу мақсаттары мен мiндеттерi, әдiстемелiк нұсқаулар, шамамен алғандағы iс әрекеттер негiзi, оқу қызметiн атқару жетiстiгiн бақылау (өзiн-өзi бақылау) құралдары енедi.
5 слайд
Модульдік оқыту технологиясының
мақсаты
Оқу үрдісінде оқушының шығармашылығын
дамытуға қолайлы жағдай туғызу,
эстетикалық сезімін, зейінін тәрбиелеу.
5 слайд
Модульдік оқыту технологиясының мақсаты Оқу үрдісінде оқушының шығармашылығын дамытуға қолайлы жағдай туғызу, эстетикалық сезімін, зейінін тәрбиелеу.
6 слайд
Міндеттері
Жеке тұлғаның қажеттіліктерін
қанағаттандыру;
Таным үрдістерін дамыту;
Танымдылық қабілеттерін дамыту
Сөздік қорын дамыту;
Өзара көмек және бірге бастан өткізу;
Оқу себептілігінің өзгеруі.
6 слайд
Міндеттері Жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру; Таным үрдістерін дамыту; Танымдылық қабілеттерін дамыту Сөздік қорын дамыту; Өзара көмек және бірге бастан өткізу; Оқу себептілігінің өзгеруі.
7 слайд
Оқу модулі үш құрылымдық бөлімнен:
кіріспе,сөйлесу және қорытынды бөлімнен тұрады
1. Кіріспе бөлімі (1-3 слайд)
(модульге, тақырыпқа енгізу)
2. Сөйлесу бөлімі (4-1 2 слайд)
(оқушылардың танымдық қызметін өзара
сөйлесу негізінде ұйымдастыру)
3. Қорытынды бөлім (1 3 -1 6 слайд)
(бақылау)
7 слайд
Оқу модулі үш құрылымдық бөлімнен: кіріспе,сөйлесу және қорытынды бөлімнен тұрады 1. Кіріспе бөлімі (1-3 слайд) (модульге, тақырыпқа енгізу) 2. Сөйлесу бөлімі (4-1 2 слайд) (оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру) 3. Қорытынды бөлім (1 3 -1 6 слайд) (бақылау)
8 слайд
Оқу модулін даярлау технологиясы
І кезең
Мұғалімнің модульді даярлауы:
Оқу материалын блок арқылы тақырыптарға бөлу;
Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни
оқушы нені біліп, үйренуі тиіс);
Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы
формасын ойластыру;
Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек
сызба-конспект құрастыру;
Диагностикалық және бақылау жұмыстарын
әзірлеу;
Білім, білік дағдыларды түзетуге арналған
тапсырмалар дайындау.
8 слайд
Оқу модулін даярлау технологиясы І кезең Мұғалімнің модульді даярлауы: Оқу материалын блок арқылы тақырыптарға бөлу; Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни оқушы нені біліп, үйренуі тиіс); Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыру; Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек сызба-конспект құрастыру; Диагностикалық және бақылау жұмыстарын әзірлеу; Білім, білік дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындау.
9 слайд
Оқу модулінің жасалу барысы
Б ұ л оқу бағдарламасы бойынша тақырыпқа,
тақырыптар тобына, тарауға бөлінген сағат
санына байланысты. Неғ ұ рлым тиімдісі - 7-12
сағаттан т ұ ратын оқу модулі.
Алайда модульге бөлінген сағат саны 4 сағаттан
("Қазақстан тарихы" курсында) 22 сағатқа
("Математика" бойынша) дейін ауытқыды.
О қу модулінің ерекшелігі - жалп ы сағат санына
қарамастан, кіріспе бөлімге сабақтың 1-2 сағаты,
қорытынды бөлімге - 2-3 сағаты беріледі. Қалған
уақыт (3-тен 17 сағатқа дейінгі оқу уақыты)
сөйлесу бөліміне қалдырылады.
9 слайд
Оқу модулінің жасалу барысы Б ұ л оқу бағдарламасы бойынша тақырыпқа, тақырыптар тобына, тарауға бөлінген сағат санына байланысты. Неғ ұ рлым тиімдісі - 7-12 сағаттан т ұ ратын оқу модулі. Алайда модульге бөлінген сағат саны 4 сағаттан ("Қазақстан тарихы" курсында) 22 сағатқа ("Математика" бойынша) дейін ауытқыды. О қу модулінің ерекшелігі - жалп ы сағат санына қарамастан, кіріспе бөлімге сабақтың 1-2 сағаты, қорытынды бөлімге - 2-3 сағаты беріледі. Қалған уақыт (3-тен 17 сағатқа дейінгі оқу уақыты) сөйлесу бөліміне қалдырылады.
10 слайд
Мысалы:
Мұ ғалім оқу модулін 9 сағатқа жоспарлап
отыр делік. Оның бір сағаты модульдің
бірінші бөлімі — кіріспеге, екі сағаты -
қорытынды б ө лімге, қалған 6 сағаты -
сөйлесу бөліміне беріледі.
Модульді 12 сағатқа әзірлегенде де
модульдің I және III бөлімдеріне берілетін
сағат саны өзгеріссіз қалып, сөйлесу
бөлімінің уақыты өзгереді - яғни, ол 9
сағат болады.
10 слайд
Мысалы: Мұ ғалім оқу модулін 9 сағатқа жоспарлап отыр делік. Оның бір сағаты модульдің бірінші бөлімі — кіріспеге, екі сағаты - қорытынды б ө лімге, қалған 6 сағаты - сөйлесу бөліміне беріледі. Модульді 12 сағатқа әзірлегенде де модульдің I және III бөлімдеріне берілетін сағат саны өзгеріссіз қалып, сөйлесу бөлімінің уақыты өзгереді - яғни, ол 9 сағат болады.
11 слайд
Оқу модулінде оқушы қызметін бағалау
Сөйлесу бөлімінде оқушылардың оқу
қызметінің нәтижелерін бағалауда:
Оқушы өзін-өзі бағалайды;
Бірін бірі бағалайды.
Оқушылардың білімін бағалау баллдық жүйемен
жүреді, онда әрбір оқушыға әртүрлі күрделілік
деңгейіндегі үш тапсырма беріледі.
Күрделі тапсырмалар - О (I деңгей);
Орташа күрделілік дәрежесіндегілер - (ІІ деңгей),
Жеңілдетілген тапсырмалар – Δ (III деңгей) шартты
белгісімен көрсетіледі. Олардың біреуін орындау
“ 5”, немесе “4”, немесе “3” баллдарымен
бағаланады.
11 слайд
Оқу модулінде оқушы қызметін бағалау Сөйлесу бөлімінде оқушылардың оқу қызметінің нәтижелерін бағалауда: Оқушы өзін-өзі бағалайды; Бірін бірі бағалайды. Оқушылардың білімін бағалау баллдық жүйемен жүреді, онда әрбір оқушыға әртүрлі күрделілік деңгейіндегі үш тапсырма беріледі. Күрделі тапсырмалар - О (I деңгей); Орташа күрделілік дәрежесіндегілер - (ІІ деңгей), Жеңілдетілген тапсырмалар – Δ (III деңгей) шартты белгісімен көрсетіледі. Олардың біреуін орындау “ 5”, немесе “4”, немесе “3” баллдарымен бағаланады.
12 слайд
Бағалар мынадай болады:
I деңгей II деңгей III деңгей
“ 5” О “ 5” □ “ 5” Δ
“ 4” О “ 4 ” □ “ 4” Δ
“ 3” О “ 3”
□ “ 3” Δ
Модульдің бұл бөліміндегі барлық бағалаулар
мен бағалар-ынталандырушы сипатта.
12 слайд
Бағалар мынадай болады: I деңгей II деңгей III деңгей “ 5” О “ 5” □ “ 5” Δ “ 4” О “ 4 ” □ “ 4” Δ “ 3” О “ 3” □ “ 3” Δ Модульдің бұл бөліміндегі барлық бағалаулар мен бағалар-ынталандырушы сипатта.
13 слайд
Бұл бағаларды журналға тек төмендегідей сұлбада
"аударудан" өткеннен соң ғана қойылады.
І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей
журналға журналға журналға
«5» 5 «5» 5 «5» 4
«4» 5 «4» 4 «4» 3
«3» 4 «3» 3 «3» 3
13 слайд
Бұл бағаларды журналға тек төмендегідей сұлбада "аударудан" өткеннен соң ғана қойылады. І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей журналға журналға журналға «5» 5 «5» 5 «5» 4 «4» 5 «4» 4 «4» 3 «3» 4 «3» 3 «3» 3
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!