Материалдар / Мәдени өсімдіктердің түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәдени өсімдіктердің түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2021
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
475 Мақтарал ауданы, Жамбыл а/ә, «Ш.Бектасов» жалпы орта мектебі . Технология мұғалімі: Аширбаева Н Пәні: Технология

1 слайд
475 Мақтарал ауданы, Жамбыл а/ә, «Ш.Бектасов» жалпы орта мектебі . Технология мұғалімі: Аширбаева Н Пәні: Технология Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түрлері болады? Оқу мақсаты 1.2.1.1.Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың формаларын анықтау. 1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: өсімдіктердің мәдени-жабайы болып бөлінетіндігін біледі. Бау-бақша өсімдіктерін атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: : өсімдіктерді топтарға бөле алады. Топтарына қарай өсімдікті ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: мәдени өсімдікің қалай пайда болатынын айта алады, жабайы өсімдіктердің қай жерлерде өсетініне мысал келтіре алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: ағаш, бұта, шөпті бір-бірінен ажыратады, мәдени өсімдік пен жабайы өсімдікті таниды. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер і:Ағаш, бұта, шөп, мәдени өсімдік, жабайы өсімдік. Талқылауға арналған сұрақтар: Ағаш, бұта, шөпті қай жерлерде кездестіреміз? Мәдени өсімдік қалай пайда болады? Жабайы өсімдікке күтім керек пе? Бағалау критерийі: Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын біледі және олардың өмірлік формаларын анықтайды. Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажыратады.

1 слайд

475 Мақтарал ауданы, Жамбыл а/ә, «Ш.Бектасов» жалпы орта мектебі . Технология мұғалімі: Аширбаева Н Пәні: Технология Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қандай түрлері болады? Оқу мақсаты 1.2.1.1.Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың формаларын анықтау. 1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: өсімдіктердің мәдени-жабайы болып бөлінетіндігін біледі. Бау-бақша өсімдіктерін атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: : өсімдіктерді топтарға бөле алады. Топтарына қарай өсімдікті ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: мәдени өсімдікің қалай пайда болатынын айта алады, жабайы өсімдіктердің қай жерлерде өсетініне мысал келтіре алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: ағаш, бұта, шөпті бір-бірінен ажыратады, мәдени өсімдік пен жабайы өсімдікті таниды. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер і:Ағаш, бұта, шөп, мәдени өсімдік, жабайы өсімдік. Талқылауға арналған сұрақтар: Ағаш, бұта, шөпті қай жерлерде кездестіреміз? Мәдени өсімдік қалай пайда болады? Жабайы өсімдікке күтім керек пе? Бағалау критерийі: Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын біледі және олардың өмірлік формаларын анықтайды. Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажыратады.

Педагогикалық әдіс-тәсілде белсенді оқытуды жоспарлау Белсенді оқыту әдісінің ерекшеліктері не орай сабағымды келесідей жо

2 слайд
Педагогикалық әдіс-тәсілде белсенді оқытуды жоспарлау Белсенді оқыту әдісінің ерекшеліктері не орай сабағымды келесідей жоспарладым: «Кім тапқыр?» ойыны. -Суреттегі өсімдіктерді атай отырып, топқа бөлу. -Суреттегі өсімдіктердің бір-бірінен қандай айырмашылығы бар ? -Мәдени өсімдіктерді қалай өсіреді? -Жабайы өсімдіктерді қайдан кездестіруге болады? Мақсаты: мәдени өсімдіктің қалай пайда болатынын айта алады, жабайы өсімдіктердің қай жерлерде өсетіндігіне мысал келтіре алады. Белсенді оқыту әдістері – оқу материалын игеру кезінде оқушыларды белсенді ойлауға және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Мұнда мұғалім оқушыларға дайын білімдерді баяндамайды, керісінше оқушылардың өз бетінше білім мен жаңа мағлұматтарды меңгеруіне жол ашады.

2 слайд

Педагогикалық әдіс-тәсілде белсенді оқытуды жоспарлау Белсенді оқыту әдісінің ерекшеліктері не орай сабағымды келесідей жоспарладым: «Кім тапқыр?» ойыны. -Суреттегі өсімдіктерді атай отырып, топқа бөлу. -Суреттегі өсімдіктердің бір-бірінен қандай айырмашылығы бар ? -Мәдени өсімдіктерді қалай өсіреді? -Жабайы өсімдіктерді қайдан кездестіруге болады? Мақсаты: мәдени өсімдіктің қалай пайда болатынын айта алады, жабайы өсімдіктердің қай жерлерде өсетіндігіне мысал келтіре алады. Белсенді оқыту әдістері – оқу материалын игеру кезінде оқушыларды белсенді ойлауға және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Мұнда мұғалім оқушыларға дайын білімдерді баяндамайды, керісінше оқушылардың өз бетінше білім мен жаңа мағлұматтарды меңгеруіне жол ашады.

Саралан ған әдіс - тәсілдер 1-суретпен жұмыс. Жұптық жұмыс. Мақсаты: суреттегі өсімдіктерді айту. Модельденген оқылым. Өсімдікт

3 слайд
Саралан ған әдіс - тәсілдер 1-суретпен жұмыс. Жұптық жұмыс. Мақсаты: суреттегі өсімдіктерді айту. Модельденген оқылым. Өсімдіктердің мәдени және жабайы боп екіге бөлінетіндігін біледі. «Біздің аула» айналамен танысу. Оқушыларды мектеп ауласына алып шығып, ағашпен, бұтамен және шөптесін өсімдіктермен таныстыру. Мақсаты: оқушылар өсімдіктердің тобын , мөлшерін,биіктігін, сабағының санын анықтайды. «Кім жылдам?» ойыны Мақсаты: оқушылар өсімдіктерді атайды, салыстырады. «Кім тапқыр» Мақсаты: мәдени өсімдіктің қалай пайда болатынын айта алады, жабайы өсімдіктердің қай жерлерде өсетіндігіне мысал келтіре алады.

3 слайд

Саралан ған әдіс - тәсілдер 1-суретпен жұмыс. Жұптық жұмыс. Мақсаты: суреттегі өсімдіктерді айту. Модельденген оқылым. Өсімдіктердің мәдени және жабайы боп екіге бөлінетіндігін біледі. «Біздің аула» айналамен танысу. Оқушыларды мектеп ауласына алып шығып, ағашпен, бұтамен және шөптесін өсімдіктермен таныстыру. Мақсаты: оқушылар өсімдіктердің тобын , мөлшерін,биіктігін, сабағының санын анықтайды. «Кім жылдам?» ойыны Мақсаты: оқушылар өсімдіктерді атайды, салыстырады. «Кім тапқыр» Мақсаты: мәдени өсімдіктің қалай пайда болатынын айта алады, жабайы өсімдіктердің қай жерлерде өсетіндігіне мысал келтіре алады.

Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау. Жабайы өсімдіктер мен мәден

4 слайд
Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау. Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажыратуды үйрету. Суреттегі өсімдіктерді таниды. Өсімдіктердің атын атай алады. Кері байланыс Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында қысқа мерзімді жоспарды түзу барысында сабақ мақсатын қоюды, дискрептор құруда тренерім өз пікірін білдіріп, дұрыс құруды үйретті. Рефлексия Қысқа мерзімді жоспарды жазу барысында оқу мақсаттарын жүйелеп қоюды үйрендім. Сабақ мақсатын ойын баламаларын пайдалана отырып, іске асыру керектігін білдім. Ағашты таниды, бөліктерін атайды. Бұтаны таниды, бөліктерін атайды. Шөпті таниды, бөліктерін атайды. Суреттегі өсімдіктерді атайды, бір-бірінен ажыратады. Мәдени өсімдіктерді біледі. Жабайы өсімдіктердің қайда өсетінін біледі.

4 слайд

Өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау. Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажыратуды үйрету. Суреттегі өсімдіктерді таниды. Өсімдіктердің атын атай алады. Кері байланыс Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында қысқа мерзімді жоспарды түзу барысында сабақ мақсатын қоюды, дискрептор құруда тренерім өз пікірін білдіріп, дұрыс құруды үйретті. Рефлексия Қысқа мерзімді жоспарды жазу барысында оқу мақсаттарын жүйелеп қоюды үйрендім. Сабақ мақсатын ойын баламаларын пайдалана отырып, іске асыру керектігін білдім. Ағашты таниды, бөліктерін атайды. Бұтаны таниды, бөліктерін атайды. Шөпті таниды, бөліктерін атайды. Суреттегі өсімдіктерді атайды, бір-бірінен ажыратады. Мәдени өсімдіктерді біледі. Жабайы өсімдіктердің қайда өсетінін біледі.