Материалдар / Магистрлік диссертация дарлауға қойылатын талаптар мен әдістемелік кеңестер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Магистрлік диссертация дарлауға қойылатын талаптар мен әдістемелік кеңестер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жұмыстарды жүргізуге арналған әдістемелік лекцияның презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
1239
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҒЫЛЫМИ- ТЕОРИЯЛЫҚСЕМИНАР Магистрлік диссертация: қойылатын талаптар мен

1 слайд
ҒЫЛЫМИ- ТЕОРИЯЛЫҚСЕМИНАР Магистрлік диссертация: қойылатын талаптар мен әдістемелік кеңестер Алматы, 20 20 .

1 слайд

ҒЫЛЫМИ- ТЕОРИЯЛЫҚСЕМИНАР Магистрлік диссертация: қойылатын талаптар мен әдістемелік кеңестер Алматы, 20 20 .

МАЗМҰНЫ 1. “ Магистр” және “магистрлік диссертация” ұғымы жөнінде 2. Диссертация құрылымы мен оның мазмұны 3. Әдіскерлер мен

2 слайд
МАЗМҰНЫ 1. “ Магистр” және “магистрлік диссертация” ұғымы жөнінде 2. Диссертация құрылымы мен оның мазмұны 3. Әдіскерлер мен мамандар кеңестерінен

2 слайд

МАЗМҰНЫ 1. “ Магистр” және “магистрлік диссертация” ұғымы жөнінде 2. Диссертация құрылымы мен оның мазмұны 3. Әдіскерлер мен мамандар кеңестерінен

ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ  Негізгі оқу құралдары  Магистрлік диссертацияны даярлау әдістемесі: Оқу құралы /А.Қ. Құсайынов, Ш.Т.: Таубаева

3 слайд
ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ  Негізгі оқу құралдары  Магистрлік диссертацияны даярлау әдістемесі: Оқу құралы /А.Қ. Құсайынов, Ш.Т.: Таубаева, М.К. Бұлақбаева – Алматы, 2006, - 88 бет.  Волков Ю.Г. Диссертация: подготовка, защита, оформление: практическ о е пособие /Ю.Г. Волков. – Изд. 3-е, прераб. и доп. – М. :Альфа-М; ИНФРА-М, 2009. – 176 с.  Райзберг Б.А. Диссертация и ученая степень. Пособие для соискателей. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 304 с.  Методический рекомендеции по подготовке и защите магистерской дисертации – М.: Изд.центр (МГЮА), 2013 – 102с.  Новиков А.М. Как работать над диссертацией: Пособие для начинающего педагога исследователя. 4-е изд. М.: Издательство “Эгвес”, 2003. – 104 с.  Кузнецов И.Н.. – 2-е изд., перераб. и доп. – Минск, 2000.  Қосымша оқу құралдары  Коломийцев В.Ф.  К 61 Методология истории (От источника к исследованию). М.: “Российская политическая энциклопедия” (РОССПЭН), 2001. —191 с.  А.Про Двенадцать уроков по историй . Перевод с французского Ю.В. Ткаченко , М. – 2000. – 167 с.  Ш.В. Ланглуа Ш.Сеньабос Введение в изучение истории. Перевод с французского С.Серебряковой М. – 2004 . – 305 с.

3 слайд

ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ  Негізгі оқу құралдары  Магистрлік диссертацияны даярлау әдістемесі: Оқу құралы /А.Қ. Құсайынов, Ш.Т.: Таубаева, М.К. Бұлақбаева – Алматы, 2006, - 88 бет.  Волков Ю.Г. Диссертация: подготовка, защита, оформление: практическ о е пособие /Ю.Г. Волков. – Изд. 3-е, прераб. и доп. – М. :Альфа-М; ИНФРА-М, 2009. – 176 с.  Райзберг Б.А. Диссертация и ученая степень. Пособие для соискателей. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 304 с.  Методический рекомендеции по подготовке и защите магистерской дисертации – М.: Изд.центр (МГЮА), 2013 – 102с.  Новиков А.М. Как работать над диссертацией: Пособие для начинающего педагога исследователя. 4-е изд. М.: Издательство “Эгвес”, 2003. – 104 с.  Кузнецов И.Н.. – 2-е изд., перераб. и доп. – Минск, 2000.  Қосымша оқу құралдары  Коломийцев В.Ф.  К 61 Методология истории (От источника к исследованию). М.: “Российская политическая энциклопедия” (РОССПЭН), 2001. —191 с.  А.Про Двенадцать уроков по историй . Перевод с французского Ю.В. Ткаченко , М. – 2000. – 167 с.  Ш.В. Ланглуа Ш.Сеньабос Введение в изучение истории. Перевод с французского С.Серебряковой М. – 2004 . – 305 с.

“ МАГИСТР” ОЛ – КІМ?  «Магистр» сөзі – латын тілінен алынған, « тәлімгер», «ұстаз», «жетекші» деген мағынаны береді; 

4 слайд
“ МАГИСТР” ОЛ – КІМ?  «Магистр» сөзі – латын тілінен алынған, « тәлімгер», «ұстаз», «жетекші» деген мағынаны береді;  Магистр итальян тілінде музыканттар үшін « маэстро » делінсе;  Магистр - көне Римде ерекше қызмет мәртебесіне теңестірілетін кеме капитаны « магистр-навис »;  Магистр әскербасшылары – « аттылар магистрі » деп аталынған.  Византияда «магистр» мемлекеттік қызметтегілерге берілетін жоғары титул болып есептелінген.  Сонымен қатар ол қасиетті және шіркеу орындары басшыларына да берілетін құрметті дәреже саналып, Тевтон орденінің госпиталерлері « Ұлы магистр » титулына ие болған.

4 слайд

“ МАГИСТР” ОЛ – КІМ?  «Магистр» сөзі – латын тілінен алынған, « тәлімгер», «ұстаз», «жетекші» деген мағынаны береді;  Магистр итальян тілінде музыканттар үшін « маэстро » делінсе;  Магистр - көне Римде ерекше қызмет мәртебесіне теңестірілетін кеме капитаны « магистр-навис »;  Магистр әскербасшылары – « аттылар магистрі » деп аталынған.  Византияда «магистр» мемлекеттік қызметтегілерге берілетін жоғары титул болып есептелінген.  Сонымен қатар ол қасиетті және шіркеу орындары басшыларына да берілетін құрметті дәреже саналып, Тевтон орденінің госпиталерлері « Ұлы магистр » титулына ие болған.

ДИССЕРТАЦИЯ ДЕГЕН НЕ?  Диссертация - латын тілінен аударғанда зерттеу  Магистрлік диссертация бітірушінің ғылыми мазмұнда

5 слайд
ДИССЕРТАЦИЯ ДЕГЕН НЕ?  Диссертация - латын тілінен аударғанда зерттеу  Магистрлік диссертация бітірушінің ғылыми мазмұндағы біліктілік жұмысын білдіреді, ол таңдалған тақырыптың ішкі бірлігі, жазылу барысы мен жасалу қорытындысынан тұрады. Магистрлік диссертацияның тақырыбы өзекті болуы және мамандығына, ғылыми жетістіктер дамуының қазіргі заманғы деңгейіне сәйкес келуі тиіс.  Магистрлік диссертация туралы осы Ереже Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының магистратурасында оқу процесін ұйымдастыру туралы Ережесіне сәйкес әзірленген. 

5 слайд

ДИССЕРТАЦИЯ ДЕГЕН НЕ?  Диссертация - латын тілінен аударғанда зерттеу  Магистрлік диссертация бітірушінің ғылыми мазмұндағы біліктілік жұмысын білдіреді, ол таңдалған тақырыптың ішкі бірлігі, жазылу барысы мен жасалу қорытындысынан тұрады. Магистрлік диссертацияның тақырыбы өзекті болуы және мамандығына, ғылыми жетістіктер дамуының қазіргі заманғы деңгейіне сәйкес келуі тиіс.  Магистрлік диссертация туралы осы Ереже Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының магистратурасында оқу процесін ұйымдастыру туралы Ережесіне сәйкес әзірленген. 

ДИССЕРТАЦИЯ ДЕГЕН НЕ?  Диссертация – латын тілінен аударғанда зерттеу, пайымдау деген сөз  Диссертация – ол бірегей (уник

6 слайд
ДИССЕРТАЦИЯ ДЕГЕН НЕ?  Диссертация – латын тілінен аударғанда зерттеу, пайымдау деген сөз  Диссертация – ол бірегей (уникальный) ғылыми мәтін  Тек өз дәрежесінде жазылған диссертация арқылы ғылыми зерттеу пәні мен нысанының, ғылыми әдістер кемелінің, ғылыми білім деңгейінің толық кешенді картинасын көруге болады.

6 слайд

ДИССЕРТАЦИЯ ДЕГЕН НЕ?  Диссертация – латын тілінен аударғанда зерттеу, пайымдау деген сөз  Диссертация – ол бірегей (уникальный) ғылыми мәтін  Тек өз дәрежесінде жазылған диссертация арқылы ғылыми зерттеу пәні мен нысанының, ғылыми әдістер кемелінің, ғылыми білім деңгейінің толық кешенді картинасын көруге болады.

МАГИСТРЛІК ДИССЕРТАЦИЯҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР  зерттелетін тақырыптың өзектілігі мен жаңалығы;  зерттеудің мақсаты мен міндетт

7 слайд
МАГИСТРЛІК ДИССЕРТАЦИЯҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР  зерттелетін тақырыптың өзектілігі мен жаңалығы;  зерттеудің мақсаты мен міндеттері;  дәлелденген авторлық көзқарастың көрініс табуы және зерттелетін мәселе бойынша теориялық және практикалық қорытындылар әзірлеу;   қорғалатын ережелердің ғылыми және практикалық мәні;   автордың қол жеткізген нәтижелерінің анықтығы. 

7 слайд

МАГИСТРЛІК ДИССЕРТАЦИЯҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР  зерттелетін тақырыптың өзектілігі мен жаңалығы;  зерттеудің мақсаты мен міндеттері;  дәлелденген авторлық көзқарастың көрініс табуы және зерттелетін мәселе бойынша теориялық және практикалық қорытындылар әзірлеу;   қорғалатын ережелердің ғылыми және практикалық мәні;   автордың қол жеткізген нәтижелерінің анықтығы. 

• Объективтілік • Жүйелілік • Логикалық құрылымның орын алуы • Сабақтастық • Зерттеу нәтижелерінің практикалық қоданымға тар

8 слайд
• Объективтілік • Жүйелілік • Логикалық құрылымның орын алуы • Сабақтастық • Зерттеу нәтижелерінің практикалық қоданымға тартылуы

8 слайд

• Объективтілік • Жүйелілік • Логикалық құрылымның орын алуы • Сабақтастық • Зерттеу нәтижелерінің практикалық қоданымға тартылуы

ДИССЕРТАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ МАЗМҰНЫ   Зерттеу тақырыбының өзектілігі : өзектілік бір немесе бір жарым беттен аспауы тиіс

9 слайд
ДИССЕРТАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ МАЗМҰНЫ     Зерттеу тақырыбының өзектілігі : өзектілік бір немесе бір жарым беттен аспауы тиіс. Бұл бөлімде тақырыптың бүгінгі күнде зерттелу деңгейі, отан тарихында алатын орны, маңыздылығы, қандай себептермен зерттелу қажет болып отырғандығы анықталуы тиіс  Тақырыптың зерттелу деңгейі  (Тақырып аясында зерттеу жүргізген авторлар: монографиялар, кан.,докт.диссерт., мерзімді баспа бетіндегі жарияланған авт. еңбектерін талдау қажет. Автор тек талдаумен шектелмей, оған өзіндік ғылыми бағасын беріп, зерттелу деңгейін анықтап, полемикалық тұрғыдан сыни сараптау жүргізгені дұрыс. Тарихи айналымға жаңадан енгізіліп отырған материалдарынан үзінділер, жаңа ғылыми- теориялық тұжырымдарын ұсынады  Жұмыстың мақсаты мен міндеттері  (Автор тақырып мазмұнын ашу үшін алға тартқан мақсаты мен міндеттерін береді. Мақсат ғылыми жетекшінің келісімімен анықталуы тиіс. Жұмыстың барлық түйіні дұрыс қойылған мақсатпен шешімін табады. Жұмыстың мақсаты мен міндеті қысқа әрі, жұмыс жоспары аясында баяндалады  Зерттеу жұмысының деректік негізі  Жұмыстың деректік негізі мұрағаттық қорлардан, құжаттық материалдардан, деректер жинағынан, заң актілерінен т.т түрде кездесуі мүмкін. Сол материалдарды хронологиялық ретпен, ерекшеліктеріне қарай топтастырыла отырып, талданады. Ізденістік жұмыс қорытындылары жаңа ғылыми айналымға тартылып отырған құнды дереккөздері баяндалады  Жұмыстың ғылыми жаңалығы.  Магистрлік диссертацияда ғылыми айналымға алғаш тартылып отырған материалдар, бұрыннан бар ғылыми нәтижелерді қорытындылап, оларға жаңаша ғылыми тұрғыдан бағасын беріп, жаңа қырынан тану зерттеудің жаңалығы болып табылады

9 слайд

ДИССЕРТАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ МАЗМҰНЫ     Зерттеу тақырыбының өзектілігі : өзектілік бір немесе бір жарым беттен аспауы тиіс. Бұл бөлімде тақырыптың бүгінгі күнде зерттелу деңгейі, отан тарихында алатын орны, маңыздылығы, қандай себептермен зерттелу қажет болып отырғандығы анықталуы тиіс  Тақырыптың зерттелу деңгейі  (Тақырып аясында зерттеу жүргізген авторлар: монографиялар, кан.,докт.диссерт., мерзімді баспа бетіндегі жарияланған авт. еңбектерін талдау қажет. Автор тек талдаумен шектелмей, оған өзіндік ғылыми бағасын беріп, зерттелу деңгейін анықтап, полемикалық тұрғыдан сыни сараптау жүргізгені дұрыс. Тарихи айналымға жаңадан енгізіліп отырған материалдарынан үзінділер, жаңа ғылыми- теориялық тұжырымдарын ұсынады  Жұмыстың мақсаты мен міндеттері  (Автор тақырып мазмұнын ашу үшін алға тартқан мақсаты мен міндеттерін береді. Мақсат ғылыми жетекшінің келісімімен анықталуы тиіс. Жұмыстың барлық түйіні дұрыс қойылған мақсатпен шешімін табады. Жұмыстың мақсаты мен міндеті қысқа әрі, жұмыс жоспары аясында баяндалады  Зерттеу жұмысының деректік негізі  Жұмыстың деректік негізі мұрағаттық қорлардан, құжаттық материалдардан, деректер жинағынан, заң актілерінен т.т түрде кездесуі мүмкін. Сол материалдарды хронологиялық ретпен, ерекшеліктеріне қарай топтастырыла отырып, талданады. Ізденістік жұмыс қорытындылары жаңа ғылыми айналымға тартылып отырған құнды дереккөздері баяндалады  Жұмыстың ғылыми жаңалығы.  Магистрлік диссертацияда ғылыми айналымға алғаш тартылып отырған материалдар, бұрыннан бар ғылыми нәтижелерді қорытындылап, оларға жаңаша ғылыми тұрғыдан бағасын беріп, жаңа қырынан тану зерттеудің жаңалығы болып табылады

ДИССЕРТАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ МАЗМҰНЫ  Қорғауға ұсынылған негізгі тұжырымдар. Диссертациялық жұмыстың қорғауға ұсыны

10 слайд
ДИССЕРТАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ МАЗМҰНЫ  Қорғауға ұсынылған негізгі тұжырымдар. Диссертациялық жұмыстың қорғауға ұсынылатын негізгі концепциялары, ғылымның жеклеген бағыттарының дамуына септігін тигізуі немесе жаңа әлеуметтік-жетістіктерге жету жолдары ұсынылады  Зерттеу жұмысының методологиялық негізі мен зерттеу әдістері  Зерттеу жұмысының практикалық маңызы  Қосымшалар  Пайдаланылған әдебиет тізімі

10 слайд

ДИССЕРТАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ОНЫҢ МАЗМҰНЫ  Қорғауға ұсынылған негізгі тұжырымдар. Диссертациялық жұмыстың қорғауға ұсынылатын негізгі концепциялары, ғылымның жеклеген бағыттарының дамуына септігін тигізуі немесе жаңа әлеуметтік-жетістіктерге жету жолдары ұсынылады  Зерттеу жұмысының методологиялық негізі мен зерттеу әдістері  Зерттеу жұмысының практикалық маңызы  Қосымшалар  Пайдаланылған әдебиет тізімі

ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕСІНДЕ  Білім жаңа деңгейге көтерілуі тиіс;  фактілік қор жинақталу керек;  ғылыми гипотезалар құрылуы

11 слайд
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕСІНДЕ  Білім жаңа деңгейге көтерілуі тиіс;  фактілік қор жинақталу керек;  ғылыми гипотезалар құрылуы тиіс;  проблема шешімін табу керек;  ғылыми-теориялық талдау болуы керек;  концепция жасалынуы керек.

11 слайд

ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕСІНДЕ  Білім жаңа деңгейге көтерілуі тиіс;  фактілік қор жинақталу керек;  ғылыми гипотезалар құрылуы тиіс;  проблема шешімін табу керек;  ғылыми-теориялық талдау болуы керек;  концепция жасалынуы керек.

ӘДІСКЕРЛЕР МЕН МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІ. МАТЕРИАЛ, ДЕРЕК ЖИНАУ ЖӨНІНДЕ  Әдебиет жаңалықтарын жүйелі түрде қарастыруды мақсат етке

12 слайд
ӘДІСКЕРЛЕР МЕН МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІ. МАТЕРИАЛ, ДЕРЕК ЖИНАУ ЖӨНІНДЕ  Әдебиет жаңалықтарын жүйелі түрде қарастыруды мақсат еткен зерттеуші, библиографиялық көрсеткішсіз жұмыс істей алмайды, олар: «Книжное обозрение», «Книжная летопись», «Летопись журнальных статей»

12 слайд

ӘДІСКЕРЛЕР МЕН МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІ. МАТЕРИАЛ, ДЕРЕК ЖИНАУ ЖӨНІНДЕ  Әдебиет жаңалықтарын жүйелі түрде қарастыруды мақсат еткен зерттеуші, библиографиялық көрсеткішсіз жұмыс істей алмайды, олар: «Книжное обозрение», «Книжная летопись», «Летопись журнальных статей»

ӘДІСКЕРЛЕР МЕН МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІ. МАТЕРИАЛ, ДЕРЕК ЖИНАУ  Ең жаңа деректерді КазГосИНТИ -ден, ғылыми- зерттеу жұмысын жүрг

13 слайд
ӘДІСКЕРЛЕР МЕН МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІ. МАТЕРИАЛ, ДЕРЕК ЖИНАУ  Ең жаңа деректерді КазГосИНТИ -ден, ғылыми- зерттеу жұмысын жүргізу жайлы есептерден іздеңіз.  Библигорафиялық тізім жасаңыз  Библиографиялық картотека жасаңыз  Ғылыми пікірлер картотекасын жүргізіңіз  Тақырыптан ауытқудан сақ болыңыз!

13 слайд

ӘДІСКЕРЛЕР МЕН МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІ. МАТЕРИАЛ, ДЕРЕК ЖИНАУ  Ең жаңа деректерді КазГосИНТИ -ден, ғылыми- зерттеу жұмысын жүргізу жайлы есептерден іздеңіз.  Библигорафиялық тізім жасаңыз  Библиографиялық картотека жасаңыз  Ғылыми пікірлер картотекасын жүргізіңіз  Тақырыптан ауытқудан сақ болыңыз!

ДЕРЕККӨЗДЕРІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ  Мұрағатқа келер алдында проблеманың тарихнамалық деңгейін анықтап алғаныңыз жөн!  Мұрағатта ү

14 слайд
ДЕРЕККӨЗДЕРІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ  Мұрағатқа келер алдында проблеманың тарихнамалық деңгейін анықтап алғаныңыз жөн!  Мұрағатта үзіліссіз жұмыс істеуді дағдыға айналдырыңыз  Мұрағат деректерінің картотекасын міндетті түрде жүргізіңіз  Жасалынған әр күнгі жұмысты қорытып, конспект жазып отырыңыз  Мұрағат материалдарын сын көзбен талдаңыз

14 слайд

ДЕРЕККӨЗДЕРІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ  Мұрағатқа келер алдында проблеманың тарихнамалық деңгейін анықтап алғаныңыз жөн!  Мұрағатта үзіліссіз жұмыс істеуді дағдыға айналдырыңыз  Мұрағат деректерінің картотекасын міндетті түрде жүргізіңіз  Жасалынған әр күнгі жұмысты қорытып, конспект жазып отырыңыз  Мұрағат материалдарын сын көзбен талдаңыз

ДИССЕРТАЦИЯНЫ ЖАЗУ ПРОЦЕСІ  Бәрінен де бастау қиын!  Алғашқы сәтсіздіктерден қорықпаңыз!  Диссертация мақсатын нақты анықтап

15 слайд
ДИССЕРТАЦИЯНЫ ЖАЗУ ПРОЦЕСІ  Бәрінен де бастау қиын!  Алғашқы сәтсіздіктерден қорықпаңыз!  Диссертация мақсатын нақты анықтап алыңыз  Теориялық негіздеу мен дәйектілік болу шарт  Жазу тілі мен стиліне үлкен назар аударыңыз  Академиялық этикетті ұстаныңыз  Плагиаттан аулақ болыңыз  Фактологиялық негізде ойқорытуға машықтаныңыз

15 слайд

ДИССЕРТАЦИЯНЫ ЖАЗУ ПРОЦЕСІ  Бәрінен де бастау қиын!  Алғашқы сәтсіздіктерден қорықпаңыз!  Диссертация мақсатын нақты анықтап алыңыз  Теориялық негіздеу мен дәйектілік болу шарт  Жазу тілі мен стиліне үлкен назар аударыңыз  Академиялық этикетті ұстаныңыз  Плагиаттан аулақ болыңыз  Фактологиялық негізде ойқорытуға машықтаныңыз

ҚОЛ ЖЕТКЕН НӘТИЖЕЛЕР БОЙЫНША ПІКІР АЛЫСУ  Зерттеу нәтижелерін ғылыми қауым ортасында талқыға ұсыныңыз :теориялық семинар,

16 слайд
ҚОЛ ЖЕТКЕН НӘТИЖЕЛЕР БОЙЫНША ПІКІР АЛЫСУ  Зерттеу нәтижелерін ғылыми қауым ортасында талқыға ұсыныңыз :теориялық семинар, мәжіліс, конференция  Аудитория алдында сөз алсаңыз есте сақтаңыз: бес минутта ең күрделі ойды баяндауға болады!!!  Айтылған теріс сыннан гөрі, негізді ойларға назар аударып, аталған кемшіліктерді жоюға талпыныңыз!

16 слайд

ҚОЛ ЖЕТКЕН НӘТИЖЕЛЕР БОЙЫНША ПІКІР АЛЫСУ  Зерттеу нәтижелерін ғылыми қауым ортасында талқыға ұсыныңыз :теориялық семинар, мәжіліс, конференция  Аудитория алдында сөз алсаңыз есте сақтаңыз: бес минутта ең күрделі ойды баяндауға болады!!!  Айтылған теріс сыннан гөрі, негізді ойларға назар аударып, аталған кемшіліктерді жоюға талпыныңыз!

СОҢЫ  Назар қойып, тыңдағандарыңыз үшін рахмет!  Сәттілік тілеймін! Мырзатаева З.Б. Қазақстан тарихы мен мәдениеті кафедрасы

17 слайд
СОҢЫ  Назар қойып, тыңдағандарыңыз үшін рахмет!  Сәттілік тілеймін! Мырзатаева З.Б. Қазақстан тарихы мен мәдениеті кафедрасы

17 слайд

СОҢЫ  Назар қойып, тыңдағандарыңыз үшін рахмет!  Сәттілік тілеймін! Мырзатаева З.Б. Қазақстан тарихы мен мәдениеті кафедрасы