Материалдар / Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2023
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Келес ауданы «№4 Ж.Баласағұн атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: «

1 слайд
Түркістан облысы Келес ауданы «№4 Ж.Баласағұн атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: «Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі» Орындаған:Б.А лмасова Бағыты: тарих, тұлға Секциясы: қазақ тілі 2022 -2023 оқу жылы«Бекітемін» Мектеп директоры: ______ Б.Койлибаева

1 слайд

Түркістан облысы Келес ауданы «№4 Ж.Баласағұн атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: «Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі» Орындаған:Б.А лмасова Бағыты: тарих, тұлға Секциясы: қазақ тілі 2022 -2023 оқу жылы«Бекітемін» Мектеп директоры: ______ Б.Койлибаева

Мақсаты: Ұлы ұстаздың өмірі, оның тәрбиеге, білімге шақырған шығармалары мен өлеңдері болашақ ұрпаққа берер пайдасы, әдебиетке

2 слайд
Мақсаты: Ұлы ұстаздың өмірі, оның тәрбиеге, білімге шақырған шығармалары мен өлеңдері болашақ ұрпаққа берер пайдасы, әдебиетке қосқан үлесін дәріптеу Міндеттері: Мағжан Жұмабаев шығармалары жайлы  жүйелі түсініктер беру; Мағжан Жұмабаевтың педагогика саласындағы істері жайлы  жүйелі түсініктер беру; Балаға берілетін тәлім тәрбие, білім беруде қолданылатын әдістерді қарастыру   Ғылыми  жұмысының зерттеу әдістері: - бақылау, зерттеу, салыстыру, анализ жасау. Гипотеза: Егерде мен өз практикамда Мағжан Жұмабаевтың әдісін қолдансам, оқушылардың функционалдық, коммуникативті қабілеттері жақсы дамитын еді.Кіріспе 

2 слайд

Мақсаты: Ұлы ұстаздың өмірі, оның тәрбиеге, білімге шақырған шығармалары мен өлеңдері болашақ ұрпаққа берер пайдасы, әдебиетке қосқан үлесін дәріптеу Міндеттері: Мағжан Жұмабаев шығармалары жайлы  жүйелі түсініктер беру; Мағжан Жұмабаевтың педагогика саласындағы істері жайлы  жүйелі түсініктер беру; Балаға берілетін тәлім тәрбие, білім беруде қолданылатын әдістерді қарастыру   Ғылыми  жұмысының зерттеу әдістері: - бақылау, зерттеу, салыстыру, анализ жасау. Гипотеза: Егерде мен өз практикамда Мағжан Жұмабаевтың әдісін қолдансам, оқушылардың функционалдық, коммуникативті қабілеттері жақсы дамитын еді.Кіріспе 

М.Жұмабаевтың педагогикалық ой-пікірлерін, моральдық-этикалық көзқарастарын зерттеу оның ақын, ұстаз, азамат, әділ тұлға ретінд

3 слайд
М.Жұмабаевтың педагогикалық ой-пікірлерін, моральдық-этикалық көзқарастарын зерттеу оның ақын, ұстаз, азамат, әділ тұлға ретіндегі тұлғасын сипаттамайынша мүмкін емес. Шығармашылықтың педагогикалық мазмұны оның мінездік қасиеттерінің ерекшеліктерінен басталады. дүниетанымынан, халық өмірінің тереңдігіне деген көзқарасынан. бұл М.Жұмабаевтың әдеби мұрасының педагогикалық мәнін айқындайтын адамгершілік бастамасы. Діни терең адам болғандықтан, ол баланың бойындағы діни сезімдерді тәрбиелеуге үлкен мән берген, бұл сезімдерді адамгершіліктің өзін-өзі жетілдіруге шақыратын руханияттың негізі деп санаған. Жұмыста отбасылық тәрбие мәселелері маңызды орын алады. М.Жұмабаев балаға сөз емес, жақын адамдарының іс-әрекеті көбірек әсер ететінін, осыған орай бала тәрбиесінде, отбасындағы берекелі ортаның, ата-ананың жоғары адамгершілік қасиеттерінің маңызы зор екенін алға тартады. Ол оқу-тәрбие процесінде мұғалімнің рөліне үлкен мән берді. Жұмабаев мұғалімге қойылатын негізгі талаптарды: кәсіби шеберлік, балаға деген сүйіспеншілік, тілді тамаша меңгеру және жақсы сөйлеу, баланың жеке басына құрметпен қарау болып табылады. Ұлы Мағжанның педагогикалық көзқарасы

3 слайд

М.Жұмабаевтың педагогикалық ой-пікірлерін, моральдық-этикалық көзқарастарын зерттеу оның ақын, ұстаз, азамат, әділ тұлға ретіндегі тұлғасын сипаттамайынша мүмкін емес. Шығармашылықтың педагогикалық мазмұны оның мінездік қасиеттерінің ерекшеліктерінен басталады. дүниетанымынан, халық өмірінің тереңдігіне деген көзқарасынан. бұл М.Жұмабаевтың әдеби мұрасының педагогикалық мәнін айқындайтын адамгершілік бастамасы. Діни терең адам болғандықтан, ол баланың бойындағы діни сезімдерді тәрбиелеуге үлкен мән берген, бұл сезімдерді адамгершіліктің өзін-өзі жетілдіруге шақыратын руханияттың негізі деп санаған. Жұмыста отбасылық тәрбие мәселелері маңызды орын алады. М.Жұмабаев балаға сөз емес, жақын адамдарының іс-әрекеті көбірек әсер ететінін, осыған орай бала тәрбиесінде, отбасындағы берекелі ортаның, ата-ананың жоғары адамгершілік қасиеттерінің маңызы зор екенін алға тартады. Ол оқу-тәрбие процесінде мұғалімнің рөліне үлкен мән берді. Жұмабаев мұғалімге қойылатын негізгі талаптарды: кәсіби шеберлік, балаға деген сүйіспеншілік, тілді тамаша меңгеру және жақсы сөйлеу, баланың жеке басына құрметпен қарау болып табылады. Ұлы Мағжанның педагогикалық көзқарасы

Символизм – ақындардың поэтикалық образ жасаудағы ең өнімді тәсілдерінің бірі. Символизм – поэтикалық суреттеу құралы. Қазақ ә

4 слайд
Символизм – ақындардың поэтикалық образ жасаудағы ең өнімді тәсілдерінің бірі. Символизм – поэтикалық суреттеу құралы. Қазақ әдебиетінде М.Жұмабаев, С.Дөнентаев, Б.Күлеев және басқа ақындар таңбаны көркемдік құрал ретінде пайдаланған. Көркем әдебиетте не автордың еркі, не еріксіз күнделікті константа (тұрақты тақырып) тақырыптық өрісте маңызды рөл атқарады. Яғни, ол дүниелік және табиғи принциптерден, әмбебаптардан тұратын өмір құбылыстарының (өмір, өлім, жарық пен қараңғылық, от пен су) және адам өмірінің антропологиялық, рухани ұстанымдарының онтологиялық негізі болып табылады. (Жаттану мен бейімделу, тәкаппарлық пен мойынсұну, жарату мен қирату, күнә мен тақуалық). Қазақ лирикасында бұл негіздер Мағжан Жұмабаевтың өлеңдерінде көрініс тапқан. Бұл көркем әдебиеттің негізін құрайтын мәңгілік тақырыптар, сонымен қатар мәдени, тарихи және экзистенциалды көңіл-күйге әсер ететін автордың жеке танымдық аспектілері. Бұл ақындарда жеке авторлық таным ретінде қарастырылатын экзистенциалды көңіл-күй ерекше көрінеді. Бұл ретте мәдени-тарихи құбылыстардың Мағжан жырларында ерекше көрініс беретінін айта кеткен жөн. Мағжан Жұмабаев – әдебиетімізге өлмес мұра әкелген, сыры мен сыры, суреткерлік пен ойшылдығы мол поэзиясымен қазақ әдебиетіне жаңалық әкелген ақындардың бірі.Символист ақынның парадигмасы  

4 слайд

Символизм – ақындардың поэтикалық образ жасаудағы ең өнімді тәсілдерінің бірі. Символизм – поэтикалық суреттеу құралы. Қазақ әдебиетінде М.Жұмабаев, С.Дөнентаев, Б.Күлеев және басқа ақындар таңбаны көркемдік құрал ретінде пайдаланған. Көркем әдебиетте не автордың еркі, не еріксіз күнделікті константа (тұрақты тақырып) тақырыптық өрісте маңызды рөл атқарады. Яғни, ол дүниелік және табиғи принциптерден, әмбебаптардан тұратын өмір құбылыстарының (өмір, өлім, жарық пен қараңғылық, от пен су) және адам өмірінің антропологиялық, рухани ұстанымдарының онтологиялық негізі болып табылады. (Жаттану мен бейімделу, тәкаппарлық пен мойынсұну, жарату мен қирату, күнә мен тақуалық). Қазақ лирикасында бұл негіздер Мағжан Жұмабаевтың өлеңдерінде көрініс тапқан. Бұл көркем әдебиеттің негізін құрайтын мәңгілік тақырыптар, сонымен қатар мәдени, тарихи және экзистенциалды көңіл-күйге әсер ететін автордың жеке танымдық аспектілері. Бұл ақындарда жеке авторлық таным ретінде қарастырылатын экзистенциалды көңіл-күй ерекше көрінеді. Бұл ретте мәдени-тарихи құбылыстардың Мағжан жырларында ерекше көрініс беретінін айта кеткен жөн. Мағжан Жұмабаев – әдебиетімізге өлмес мұра әкелген, сыры мен сыры, суреткерлік пен ойшылдығы мол поэзиясымен қазақ әдебиетіне жаңалық әкелген ақындардың бірі.Символист ақынның парадигмасы  

Қазіргі заманда, қайта құру кезеңінде Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық ізденістері білім беру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу, халы

5 слайд
Қазіргі заманда, қайта құру кезеңінде Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық ізденістері білім беру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу, халыққа білім беру жүйесін демократияландыру мәселелерінің өзектілігімен қызықтырады. Жұмабаевтың өз заманындағы жаңа мектеп пен жаңа педагогика ғылымы туралы тұжырымдарында қазіргі мектеп мәселелерін көрсететін, қазіргі педагогика мәселелеріне жаңаша көзқарас пен өзіндік көзқарас танытатын идеялар мен әзірлемелер анық және қолжетімді. Балаларды шығармашылықпен ойлауға, олардың рухани қажеттіліктері мен адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға, отансүйгіштікке баулып, «адасқанына» жол бермей дарынды тұлғаларды шығаруға ұмтылу – осының барлығы Мағжан Жұмабаевты білім беру жүйесін реформалаудың жолын ойластырып, жаңаша ізденуге мәжбүр етті. тәсілдер, әдістер. Ұстаз өскелең ұрпақ тәрбиесіне үлкен мән бере отырып, қазіргі қоғамның озық дамуындағы адамгершілікті ұстаздың рөліне басты рөлді жүктейді. Бұл идея қоғам мен мемлекеттің басым міндеттерінің бірі білім беру, саналы, жауапты, шығармашыл, бастамашыл, құзыретті Қазақстан азаматын қалыптастыру мен дамытуға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету болып табылатын қазіргі біліммен үндес.Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі.

5 слайд

Қазіргі заманда, қайта құру кезеңінде Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық ізденістері білім беру, өскелең ұрпақты тәрбиелеу, халыққа білім беру жүйесін демократияландыру мәселелерінің өзектілігімен қызықтырады. Жұмабаевтың өз заманындағы жаңа мектеп пен жаңа педагогика ғылымы туралы тұжырымдарында қазіргі мектеп мәселелерін көрсететін, қазіргі педагогика мәселелеріне жаңаша көзқарас пен өзіндік көзқарас танытатын идеялар мен әзірлемелер анық және қолжетімді. Балаларды шығармашылықпен ойлауға, олардың рухани қажеттіліктері мен адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға, отансүйгіштікке баулып, «адасқанына» жол бермей дарынды тұлғаларды шығаруға ұмтылу – осының барлығы Мағжан Жұмабаевты білім беру жүйесін реформалаудың жолын ойластырып, жаңаша ізденуге мәжбүр етті. тәсілдер, әдістер. Ұстаз өскелең ұрпақ тәрбиесіне үлкен мән бере отырып, қазіргі қоғамның озық дамуындағы адамгершілікті ұстаздың рөліне басты рөлді жүктейді. Бұл идея қоғам мен мемлекеттің басым міндеттерінің бірі білім беру, саналы, жауапты, шығармашыл, бастамашыл, құзыретті Қазақстан азаматын қалыптастыру мен дамытуға әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету болып табылатын қазіргі біліммен үндес.Мағжан Жұмабаевтың жас ұрпақ тәрбиесіне қосқан үлесі.

1 Әр нәрсенің құндылығын білу халқымыз үшін қашан да оның маңызы мен пайдалылығы ауадай қажет. А л егер әңгіме құнды жәд

6 слайд
1 Әр нәрсенің құндылығын білу халқымыз үшін қашан да оның маңызы мен пайдалылығы ауадай қажет. А л егер әңгіме құнды жәдігерлер туралы болса, ғибратты өмірге жол ашудың бірден-бір себебіне айналары сөзсіз.   2 Ғибраттты ғұмыр демекші, өнегелі өмірді кешуді армандамайтын пендені кезіктіру әсте қиын болар. А л ғибратты өмір адам баласына қайдан келеді? Қандай жолды таңдағанда өмірінің ғибратты боларына көзі жетеді?.. 3 Мағжанның «Педагогика»  оқулығын оқи отырып мынандай ой түйіндейміз: ғылым ұлттық болмысымыз бен сана - сезімге жақын этнопедагогика, психология  принциптерін негізге ала отырып жазған. Аталған еңбекті сараптай келе өткен ғасырдың 20 – шы жылдарда педагогикалық – психологиялық тракттата айтылған ойлар  бүгінгі тәуелсіз  мемлекетімізді дамытуда, әсіресе  ұлттық байлығымызды пайдаланып, оны қажетімізге жаратауға таптырылмас мұра болып отыр. 4 Мағжан Жұмабаев тағылымы тек оқушыларды ғана емес, сонымен қатар, бүкіл адамзат баласын тәрбиелейтін бірден- бір құрал болғандықтан оқу қабинеттеріне, мектеп ішіне, тіпті көшелердің көрнекі жерлеріне небір ағылшынның, орыстардың  неше түрлі жарнамаларын іліп қойғанша, ақынның нақыл сөздерін іліп қою қажет.Қорытынды

6 слайд

1 Әр нәрсенің құндылығын білу халқымыз үшін қашан да оның маңызы мен пайдалылығы ауадай қажет. А л егер әңгіме құнды жәдігерлер туралы болса, ғибратты өмірге жол ашудың бірден-бір себебіне айналары сөзсіз.   2 Ғибраттты ғұмыр демекші, өнегелі өмірді кешуді армандамайтын пендені кезіктіру әсте қиын болар. А л ғибратты өмір адам баласына қайдан келеді? Қандай жолды таңдағанда өмірінің ғибратты боларына көзі жетеді?.. 3 Мағжанның «Педагогика»  оқулығын оқи отырып мынандай ой түйіндейміз: ғылым ұлттық болмысымыз бен сана - сезімге жақын этнопедагогика, психология  принциптерін негізге ала отырып жазған. Аталған еңбекті сараптай келе өткен ғасырдың 20 – шы жылдарда педагогикалық – психологиялық тракттата айтылған ойлар  бүгінгі тәуелсіз  мемлекетімізді дамытуда, әсіресе  ұлттық байлығымызды пайдаланып, оны қажетімізге жаратауға таптырылмас мұра болып отыр. 4 Мағжан Жұмабаев тағылымы тек оқушыларды ғана емес, сонымен қатар, бүкіл адамзат баласын тәрбиелейтін бірден- бір құрал болғандықтан оқу қабинеттеріне, мектеп ішіне, тіпті көшелердің көрнекі жерлеріне небір ағылшынның, орыстардың  неше түрлі жарнамаларын іліп қойғанша, ақынның нақыл сөздерін іліп қою қажет.Қорытынды