Магнит 1сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С абақты ң тақы ры бы : М агнит
С абақта оқу м ақсаты
1.5.6.1.М агниттік қасиеті бар
денелерді аны қтау
1.5.6.2. М агниттің қасиетін
зерттеу
Б ағалау критерилері
М агниттің қасиеті бар
денелерді аны қтау үш ін
эксперим ент ж үргізеді.
М агниттің қасиетін зерттейді
(м еталдарды тарту)
қоры ты нды ж асайды М агнитті
күнделікті өм ірде қолдана
алады , м ы сал келтіреді
Барлы қ оқуш ы лар: магниттік
қасиеті бар денелерді анықтайды.
Көптеген оқуш ы лар: магниттік
қасиеті зерттейді , жүргізілген
экспериментті түсіндіреді,
магниттік қасиеті бар денелерді
ажыратады.
Кейбір оқуш ы лар: М агниттік
қасиетке ие заттарды күнделікті
өміріде қалай қолдана алатынына
мысалТайынша ауданы
Тихоокеанс орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалім
Хуан Амангуль Жаратылыстану
1 слайд
С абақты ң тақы ры бы : М агнит С абақта оқу м ақсаты 1.5.6.1.М агниттік қасиеті бар денелерді аны қтау 1.5.6.2. М агниттің қасиетін зерттеу Б ағалау критерилері М агниттің қасиеті бар денелерді аны қтау үш ін эксперим ент ж үргізеді. М агниттің қасиетін зерттейді (м еталдарды тарту) қоры ты нды ж асайды М агнитті күнделікті өм ірде қолдана алады , м ы сал келтіреді Барлы қ оқуш ы лар: магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды. Көптеген оқуш ы лар: магниттік қасиеті зерттейді , жүргізілген экспериментті түсіндіреді, магниттік қасиеті бар денелерді ажыратады. Кейбір оқуш ы лар: М агниттік қасиетке ие заттарды күнделікті өміріде қалай қолдана алатынына мысалТайынша ауданы Тихоокеанс орта мектебінің бастауыш сынып мұғалім Хуан Амангуль Жаратылыстану
2 слайд
Тілдік мақсат
Барлы қ заттар магнитке тарты ла ма?
Ә ртүрлі материалдар арқы лы
магнит қалай әсер етеді?
М агнит-магнит-m agnet
Тарту-притягивать-attract
Тебу-отталкивать-repel
Қ ұнды лы қтарды дары ту
Табиғи ресурстармен қорш аған
ортаны сақтай оты ры п, ж ауап
керш ілігін артты ру.
П әнаралы қ байланы стар
Д үниетану ,ағы лш ы н тілі,
оры с тілі
А К Т қолдану дағды лары
И нтербелсенді тақта. бейне
ж азбалар көреді әрі естиді.
Б астап қ ы біл ім : Э лектр
2 слайд
Тілдік мақсат Барлы қ заттар магнитке тарты ла ма? Ә ртүрлі материалдар арқы лы магнит қалай әсер етеді? М агнит-магнит-m agnet Тарту-притягивать-attract Тебу-отталкивать-repel Қ ұнды лы қтарды дары ту Табиғи ресурстармен қорш аған ортаны сақтай оты ры п, ж ауап керш ілігін артты ру. П әнаралы қ байланы стар Д үниетану ,ағы лш ы н тілі, оры с тілі А К Т қолдану дағды лары И нтербелсенді тақта. бейне ж азбалар көреді әрі естиді. Б астап қ ы біл ім : Э лектр
3 слайд
«Қара жәшік» әдісі
Мұғалім тапсырманы
төртбұрышқа қояды,
оқушы дұрыс деген
жауапқа барып,
дәлелдеп бередіБелсенді оқыту әдіс-тәсілдері
«Бұрыштар»
тәсілі : Жетекші сұрақтар қою
арқылы қолдау көрсету
« Таңба соқ » әдісі
« Сэндвич» әдісі Бұл әдіс тақырыпты
толық меңгергені
берілген кестеге таңба
қою арқылы тиімді Тірек сөздерін ұсыну
3 слайд
«Қара жәшік» әдісі Мұғалім тапсырманы төртбұрышқа қояды, оқушы дұрыс деген жауапқа барып, дәлелдеп бередіБелсенді оқыту әдіс-тәсілдері «Бұрыштар» тәсілі : Жетекші сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету « Таңба соқ » әдісі « Сэндвич» әдісі Бұл әдіс тақырыпты толық меңгергені берілген кестеге таңба қою арқылы тиімді Тірек сөздерін ұсыну
4 слайд
Мақсаты: шапшаңдық,
ізденімпаздық қабілеттерін және
айтылым дағдыларын арттыру Ойлау дағдыларының
деңгейі : түсіну, қолдану,
жинақтау. Тапсырма:
Суреттерге сүйене
отырып, мәтін құрайды.
Түртіп алу кезеңі:
мәтінге тірек болып тұрған
сөздердің мәнін ашу
Кері байланыс:
“ Баға ағашы” әдісі
Жетістік критерийлері:
1. Мәтінді түсініп оқи отырып, негізгі
ойды білдіретін тірек сөздерді табу,
оларға анықтама беру;
2. Оқушылардың мәтіннен қажетті
ақпараттарды таба білуі;
4. К өшпенділер қонысының суретін
салу.
.Бағалау критерийлері
Сақ ханшайымы
Томириспен
танысып,ерлігі туралы
әңгімелейді
Суреттерді бір-бірімен
байланыстырады;
Тақырыпқа сай әңгіме
құрастырады. Дескриптор
1.Мәтіннің мазмұнын
түсінеді
2.Томиристің ерлігі туралы
біледі
3.Томирис соғысқан
патшаны атайды
4.Томирис туралы сұрақ
құрастыра алады, жауапты
бағалайды
Саралау:
Суретке қарап бейнежазба
материалдар бойынша сақтар
күнделікті өмірінде немен
айналысатынын сипаттайды.
Берілген сызба бойынша екі
бағандағы сөйлемдерді
сәйкестендіреді.
4 слайд
Мақсаты: шапшаңдық, ізденімпаздық қабілеттерін және айтылым дағдыларын арттыру Ойлау дағдыларының деңгейі : түсіну, қолдану, жинақтау. Тапсырма: Суреттерге сүйене отырып, мәтін құрайды. Түртіп алу кезеңі: мәтінге тірек болып тұрған сөздердің мәнін ашу Кері байланыс: “ Баға ағашы” әдісі Жетістік критерийлері: 1. Мәтінді түсініп оқи отырып, негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табу, оларға анықтама беру; 2. Оқушылардың мәтіннен қажетті ақпараттарды таба білуі; 4. К өшпенділер қонысының суретін салу. .Бағалау критерийлері Сақ ханшайымы Томириспен танысып,ерлігі туралы әңгімелейді Суреттерді бір-бірімен байланыстырады; Тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. Дескриптор 1.Мәтіннің мазмұнын түсінеді 2.Томиристің ерлігі туралы біледі 3.Томирис соғысқан патшаны атайды 4.Томирис туралы сұрақ құрастыра алады, жауапты бағалайды Саралау: Суретке қарап бейнежазба материалдар бойынша сақтар күнделікті өмірінде немен айналысатынын сипаттайды. Берілген сызба бойынша екі бағандағы сөйлемдерді сәйкестендіреді.
5 слайд
М ен ің ұст ан ы м ы м
Ричард Д арант “Ү здік сабақты ң
алты белгісі”
1.О қу м ақсаттары ны ң нақты
болуы ;
2.О қы туды ң м азм ұны ж аңалы ққа
толы болуы ;
3.О қуш ы ларды ң сабаққа деген
қы зы ғуш ы лы ғы н туды ру;
4.О қуш ы ларды ң
табы с
критерийлеріне қол ж еткізуі;
5.О қы ту үш ін бағалауды тиім ді
қолдану;
6.С абақта ж оғары деңгейлі аш ы қ
сұрақтарды қолдану.
М ұғалім
“үйлестіруш і” ғана
ем ес “ж анданды руш ы ”
болу керек.
(Х этти , 2009)
5 слайд
М ен ің ұст ан ы м ы м Ричард Д арант “Ү здік сабақты ң алты белгісі” 1.О қу м ақсаттары ны ң нақты болуы ; 2.О қы туды ң м азм ұны ж аңалы ққа толы болуы ; 3.О қуш ы ларды ң сабаққа деген қы зы ғуш ы лы ғы н туды ру; 4.О қуш ы ларды ң табы с критерийлеріне қол ж еткізуі; 5.О қы ту үш ін бағалауды тиім ді қолдану; 6.С абақта ж оғары деңгейлі аш ы қ сұрақтарды қолдану. М ұғалім “үйлестіруш і” ғана ем ес “ж анданды руш ы ” болу керек. (Х этти , 2009)