Материалдар / Магнит 1сынып

Магнит 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Магниттік қасиеті бар денелерді анықтау .Магниттің қасиетін зерттеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
1230
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
С абақты ң тақы ры бы : М агнит С абақта оқу м ақсаты 1.5.6.1.М агниттік қасиеті бар денелерді аны қтау 1.5.6.2. М агнит

1 слайд
С абақты ң тақы ры бы : М агнит С абақта оқу м ақсаты 1.5.6.1.М агниттік қасиеті бар денелерді аны қтау 1.5.6.2. М агниттің қасиетін зерттеу Б ағалау критерилері М агниттің қасиеті бар денелерді аны қтау үш ін эксперим ент ж үргізеді. М агниттің қасиетін зерттейді (м еталдарды тарту) қоры ты нды ж асайды М агнитті күнделікті өм ірде қолдана алады , м ы сал келтіреді Барлы қ оқуш ы лар: магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды. Көптеген оқуш ы лар: магниттік қасиеті зерттейді , жүргізілген экспериментті түсіндіреді, магниттік қасиеті бар денелерді ажыратады. Кейбір оқуш ы лар: М агниттік қасиетке ие заттарды күнделікті өміріде қалай қолдана алатынына мысалТайынша ауданы Тихоокеанс орта мектебінің бастауыш сынып мұғалім Хуан Амангуль Жаратылыстану

1 слайд

С абақты ң тақы ры бы : М агнит С абақта оқу м ақсаты 1.5.6.1.М агниттік қасиеті бар денелерді аны қтау 1.5.6.2. М агниттің қасиетін зерттеу Б ағалау критерилері М агниттің қасиеті бар денелерді аны қтау үш ін эксперим ент ж үргізеді. М агниттің қасиетін зерттейді (м еталдарды тарту) қоры ты нды ж асайды М агнитті күнделікті өм ірде қолдана алады , м ы сал келтіреді Барлы қ оқуш ы лар: магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды. Көптеген оқуш ы лар: магниттік қасиеті зерттейді , жүргізілген экспериментті түсіндіреді, магниттік қасиеті бар денелерді ажыратады. Кейбір оқуш ы лар: М агниттік қасиетке ие заттарды күнделікті өміріде қалай қолдана алатынына мысалТайынша ауданы Тихоокеанс орта мектебінің бастауыш сынып мұғалім Хуан Амангуль Жаратылыстану

Тілдік мақсат Барлы қ заттар магнитке тарты ла ма? Ә ртүрлі материалдар арқы лы магнит қалай әсер етеді? М агнит-магнит-m

2 слайд
Тілдік мақсат Барлы қ заттар магнитке тарты ла ма? Ә ртүрлі материалдар арқы лы магнит қалай әсер етеді? М агнит-магнит-m agnet Тарту-притягивать-attract Тебу-отталкивать-repel Қ ұнды лы қтарды дары ту Табиғи ресурстармен қорш аған ортаны сақтай оты ры п, ж ауап керш ілігін артты ру. П әнаралы қ байланы стар Д үниетану ,ағы лш ы н тілі, оры с тілі А К Т қолдану дағды лары И нтербелсенді тақта. бейне ж азбалар көреді әрі естиді. Б астап қ ы біл ім : Э лектр

2 слайд

Тілдік мақсат Барлы қ заттар магнитке тарты ла ма? Ә ртүрлі материалдар арқы лы магнит қалай әсер етеді? М агнит-магнит-m agnet Тарту-притягивать-attract Тебу-отталкивать-repel Қ ұнды лы қтарды дары ту Табиғи ресурстармен қорш аған ортаны сақтай оты ры п, ж ауап керш ілігін артты ру. П әнаралы қ байланы стар Д үниетану ,ағы лш ы н тілі, оры с тілі А К Т қолдану дағды лары И нтербелсенді тақта. бейне ж азбалар көреді әрі естиді. Б астап қ ы біл ім : Э лектр

«Қара жәшік» әдісі Мұғалім тапсырманы төртбұрышқа қояды, оқушы дұрыс деген жауапқа барып, дәлелдеп бередіБелсенді оқыту әд

3 слайд
«Қара жәшік» әдісі Мұғалім тапсырманы төртбұрышқа қояды, оқушы дұрыс деген жауапқа барып, дәлелдеп бередіБелсенді оқыту әдіс-тәсілдері «Бұрыштар» тәсілі : Жетекші сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету « Таңба соқ » әдісі « Сэндвич» әдісі Бұл әдіс тақырыпты толық меңгергені берілген кестеге таңба қою арқылы тиімді Тірек сөздерін ұсыну

3 слайд

«Қара жәшік» әдісі Мұғалім тапсырманы төртбұрышқа қояды, оқушы дұрыс деген жауапқа барып, дәлелдеп бередіБелсенді оқыту әдіс-тәсілдері «Бұрыштар» тәсілі : Жетекші сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету « Таңба соқ » әдісі « Сэндвич» әдісі Бұл әдіс тақырыпты толық меңгергені берілген кестеге таңба қою арқылы тиімді Тірек сөздерін ұсыну

Мақсаты: шапшаңдық, ізденімпаздық қабілеттерін және айтылым дағдыларын арттыру Ойлау дағдыларының деңгейі : түсіну, қолдану

4 слайд
Мақсаты: шапшаңдық, ізденімпаздық қабілеттерін және айтылым дағдыларын арттыру Ойлау дағдыларының деңгейі : түсіну, қолдану, жинақтау. Тапсырма: Суреттерге сүйене отырып, мәтін құрайды. Түртіп алу кезеңі: мәтінге тірек болып тұрған сөздердің мәнін ашу Кері байланыс: “ Баға ағашы” әдісі Жетістік критерийлері: 1. Мәтінді түсініп оқи отырып, негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табу, оларға анықтама беру; 2. Оқушылардың мәтіннен қажетті ақпараттарды таба білуі; 4. К өшпенділер қонысының суретін салу. .Бағалау критерийлері Сақ ханшайымы Томириспен танысып,ерлігі туралы әңгімелейді Суреттерді бір-бірімен байланыстырады; Тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. Дескриптор 1.Мәтіннің мазмұнын түсінеді 2.Томиристің ерлігі туралы біледі 3.Томирис соғысқан патшаны атайды 4.Томирис туралы сұрақ құрастыра алады, жауапты бағалайды Саралау: Суретке қарап бейнежазба материалдар бойынша сақтар күнделікті өмірінде немен айналысатынын сипаттайды. Берілген сызба бойынша екі бағандағы сөйлемдерді сәйкестендіреді.

4 слайд

Мақсаты: шапшаңдық, ізденімпаздық қабілеттерін және айтылым дағдыларын арттыру Ойлау дағдыларының деңгейі : түсіну, қолдану, жинақтау. Тапсырма: Суреттерге сүйене отырып, мәтін құрайды. Түртіп алу кезеңі: мәтінге тірек болып тұрған сөздердің мәнін ашу Кері байланыс: “ Баға ағашы” әдісі Жетістік критерийлері: 1. Мәтінді түсініп оқи отырып, негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табу, оларға анықтама беру; 2. Оқушылардың мәтіннен қажетті ақпараттарды таба білуі; 4. К өшпенділер қонысының суретін салу. .Бағалау критерийлері Сақ ханшайымы Томириспен танысып,ерлігі туралы әңгімелейді Суреттерді бір-бірімен байланыстырады; Тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. Дескриптор 1.Мәтіннің мазмұнын түсінеді 2.Томиристің ерлігі туралы біледі 3.Томирис соғысқан патшаны атайды 4.Томирис туралы сұрақ құрастыра алады, жауапты бағалайды Саралау: Суретке қарап бейнежазба материалдар бойынша сақтар күнделікті өмірінде немен айналысатынын сипаттайды. Берілген сызба бойынша екі бағандағы сөйлемдерді сәйкестендіреді.

М ен ің ұст ан ы м ы м Ричард Д арант “Ү здік сабақты ң алты белгісі” 1.О қу м ақсаттары ны ң нақт

5 слайд
М ен ің ұст ан ы м ы м Ричард Д арант “Ү здік сабақты ң алты белгісі” 1.О қу м ақсаттары ны ң нақты болуы ; 2.О қы туды ң м азм ұны ж аңалы ққа толы болуы ; 3.О қуш ы ларды ң сабаққа деген қы зы ғуш ы лы ғы н туды ру; 4.О қуш ы ларды ң табы с критерийлеріне қол ж еткізуі; 5.О қы ту үш ін бағалауды тиім ді қолдану; 6.С абақта ж оғары деңгейлі аш ы қ сұрақтарды қолдану. М ұғалім “үйлестіруш і” ғана ем ес “ж анданды руш ы ” болу керек. (Х этти , 2009)

5 слайд

М ен ің ұст ан ы м ы м Ричард Д арант “Ү здік сабақты ң алты белгісі” 1.О қу м ақсаттары ны ң нақты болуы ; 2.О қы туды ң м азм ұны ж аңалы ққа толы болуы ; 3.О қуш ы ларды ң сабаққа деген қы зы ғуш ы лы ғы н туды ру; 4.О қуш ы ларды ң табы с критерийлеріне қол ж еткізуі; 5.О қы ту үш ін бағалауды тиім ді қолдану; 6.С абақта ж оғары деңгейлі аш ы қ сұрақтарды қолдану. М ұғалім “үйлестіруш і” ғана ем ес “ж анданды руш ы ” болу керек. (Х этти , 2009)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ