Мантессори технологиясын қолдану арқылы білім алушылардың функциялардық сауаттылығын арттыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабитова Меруерт
Дюсупкановна
Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Педагогикалық қызмет өтілі: 5 жыл
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша
білім бөлімінің «Шоқан Уәлиханов атындағы №3 мектеп-лицейі» КММ
1 слайд
Сабитова Меруерт Дюсупкановна Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі Педагогикалық қызмет өтілі: 5 жыл Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «Шоқан Уәлиханов атындағы №3 мектеп-лицейі» КММ
2 слайд
Монтессори технологиясын қолдану
арқылы білім алушылардың
функционалдық сауаттылығын арттыру
2 слайд
Монтессори технологиясын қолдану арқылы білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
3 слайд
Баяндаманың мақсаты:
Мектепке дейінгі жастағы балалардың
ұйымдастырылған іс-әрекетінің негізгі дағдыларын
игеруіне монтессори техналогиясын қолдану арқылы
білім алушылардың функционалдық сауаттылығын
дамыту
1. Монтессори тәсілдерін қолдану арқылы балаларды
еркін тәрбиелеп, өмірге бейімдеу
2. Өмірде өз мақсаты бар екенін қалыптастыру
3. балалардың өзінің үйреніп, өзін дамытуына жаңа
мүмкіндіктер беру.
3 слайд
Баяндаманың мақсаты: Мектепке дейінгі жастағы балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетінің негізгі дағдыларын игеруіне монтессори техналогиясын қолдану арқылы білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту 1. Монтессори тәсілдерін қолдану арқылы балаларды еркін тәрбиелеп, өмірге бейімдеу 2. Өмірде өз мақсаты бар екенін қалыптастыру 3. балалардың өзінің үйреніп, өзін дамытуына жаңа мүмкіндіктер беру.
4 слайд
М індеттері
Балаға өз жұмысын
басқаруға көмектесу
Негізгі түстерді айыра
білуге үйрету
Алғашқы математикалық,
ғарыштық түсініктерді
қалыптастыру
Ұсақ қол
моторикасын дамыту
Сөйлеу қабілеттерін
жетілдіру
4 слайд
М індеттері Балаға өз жұмысын басқаруға көмектесу Негізгі түстерді айыра білуге үйрету Алғашқы математикалық, ғарыштық түсініктерді қалыптастыру Ұсақ қол моторикасын дамыту Сөйлеу қабілеттерін жетілдіру
5 слайд
Тақырыптың өзектілігі:
Мектепалды даярлық тобының (5-6 жасар)
балаларының дене дамуы мен психикалық
саулығын қорғау және нығайту, ақыл-ойын
жетілдіру, олардың бойында қарапайым білім
негіздері, іскерлік пен дағдылардың
алғышарттарын қалай отырып, бастауыш мектепте
білім алуға бірдей бастапқы мүмкіндіктермен
қамтамасыз ету - қазіргі таңдағы басты мәселенің
бірі болып отыр.
5 слайд
Тақырыптың өзектілігі: Мектепалды даярлық тобының (5-6 жасар) балаларының дене дамуы мен психикалық саулығын қорғау және нығайту, ақыл-ойын жетілдіру, олардың бойында қарапайым білім негіздері, іскерлік пен дағдылардың алғышарттарын қалай отырып, бастауыш мектепте білім алуға бірдей бастапқы мүмкіндіктермен қамтамасыз ету - қазіргі таңдағы басты мәселенің бірі болып отыр.
6 слайд
Баяндаманың жаңашылдығы
Монтессори технологиясы негізінде бала
арнайы дайындалған «ортада»
көрнекіліктердің көмегімен өз бетінше
жұмыс жасауға үйренеді.
6 слайд
Баяндаманың жаңашылдығы Монтессори технологиясы негізінде бала арнайы дайындалған «ортада» көрнекіліктердің көмегімен өз бетінше жұмыс жасауға үйренеді.
7 слайд
Күтілетін нәтиже:
Бұл әдісті қолдану нәтижесінде:
- балалар өзін-өзі тәрбиелеуге және ұқыпты болуға
үйренеді.
- айналадағы заттық орта туралы түсініктері
қалыптастасады.
- бала толыққанды жетіліп,ата-анамен байланыс
күшейеді.
- еркін ойлау дағдылары дамиды .
7 слайд
Күтілетін нәтиже: Бұл әдісті қолдану нәтижесінде: - балалар өзін-өзі тәрбиелеуге және ұқыпты болуға үйренеді. - айналадағы заттық орта туралы түсініктері қалыптастасады. - бала толыққанды жетіліп,ата-анамен байланыс күшейеді. - еркін ойлау дағдылары дамиды .
8 слайд
Монтессори технологиясының ерекшелігі
Әр
баланың
жеке
ерекшелік
-терін
ескерту Баланың әрі
қарайғы
интеллектуалды
дамуының негізі
ретінде сенсорлық
және дене
тәрбиесінің
мүмкіндіктерін
кеңінен
қолдану,үнемі
назарда ұстау керекҮш басты қағида
Даму
еркіндігімен
қамтамасыз
ету Білім алу
сатысы Практикалық
білім алу
сатысы Тексеру
сатысы
Бала іс
жүзінде білім
алады.
Тәжірибе
арқылы
I-сатыда алған
білімдерін
пысықтайды . Жаңа сөздер
белcенді
емес сөздік
қордан
белсенді
сөздік қорға
айналадыҮш саты
Балаға
жаңадан
білім
беріледі.
Тәрбиеші
балаға белгілі
бір заттың
түсі, қасиеті
туралы
түсініктер
бередіБес аймақ
Күнделікті
өмір
жаттығулары
аймағы Сенсорика
аймағы Математика
аймағы Тіл
аймағы Ғарыш
аймағы
8 слайд
Монтессори технологиясының ерекшелігі Әр баланың жеке ерекшелік -терін ескерту Баланың әрі қарайғы интеллектуалды дамуының негізі ретінде сенсорлық және дене тәрбиесінің мүмкіндіктерін кеңінен қолдану,үнемі назарда ұстау керекҮш басты қағида Даму еркіндігімен қамтамасыз ету Білім алу сатысы Практикалық білім алу сатысы Тексеру сатысы Бала іс жүзінде білім алады. Тәжірибе арқылы I-сатыда алған білімдерін пысықтайды . Жаңа сөздер белcенді емес сөздік қордан белсенді сөздік қорға айналадыҮш саты Балаға жаңадан білім беріледі. Тәрбиеші балаға белгілі бір заттың түсі, қасиеті туралы түсініктер бередіБес аймақ Күнделікті өмір жаттығулары аймағы Сенсорика аймағы Математика аймағы Тіл аймағы Ғарыш аймағы
9 слайд
Күнделікті өмір жаттығулар аймағы
«Түймені ағыту» ойыны. Мақсаты: Түймелерді
ағытып және тағып салып үйрену.Екі қолмен
бірдей қозғалып, түйме мен матаны екі жаққа
ажыратады.Сол қолдың үш(сұқ,ортаңғы) бас
бармақ саусағымен түйменің көзге көрінген
шетін ұстап, сол сәтте оң қолмен матаны ұстап,
түймені ілмектен шығарады. Барлық түймені
ағытып болған сон, жоғарыдан төменге қарай
түймені тағуды үйренеді
9 слайд
Күнделікті өмір жаттығулар аймағы «Түймені ағыту» ойыны. Мақсаты: Түймелерді ағытып және тағып салып үйрену.Екі қолмен бірдей қозғалып, түйме мен матаны екі жаққа ажыратады.Сол қолдың үш(сұқ,ортаңғы) бас бармақ саусағымен түйменің көзге көрінген шетін ұстап, сол сәтте оң қолмен матаны ұстап, түймені ілмектен шығарады. Барлық түймені ағытып болған сон, жоғарыдан төменге қарай түймені тағуды үйренеді
10 слайд
Сенсорика аймағы
«Дәндерді анықта» ойыны. Мақсаты:
балалар заттарды сипап сезу арқылы
заттардың пішінің, көлемін анықтайды.Әр
түрлі ыдыстарға дәндерді салып, оның
ішіне зат жасырылады. Бала сипап сезу
арқылы тапқан заттың пішінің, көлемін,
қатты, жұмсақтығын анықтайды. Ойын
арқылы кеңістікті бағдарлауына, сезімді
қабылдауына, шығармашылық қиялын
дамытуға және ұсақ қол маторикасын
дамытуға септігі мол.
10 слайд
Сенсорика аймағы «Дәндерді анықта» ойыны. Мақсаты: балалар заттарды сипап сезу арқылы заттардың пішінің, көлемін анықтайды.Әр түрлі ыдыстарға дәндерді салып, оның ішіне зат жасырылады. Бала сипап сезу арқылы тапқан заттың пішінің, көлемін, қатты, жұмсақтығын анықтайды. Ойын арқылы кеңістікті бағдарлауына, сезімді қабылдауына, шығармашылық қиялын дамытуға және ұсақ қол маторикасын дамытуға септігі мол.
11 слайд
Математика аймағы
Математикалық дамыту аймағында баланың
санау, қосу мен азайту, мағыналы сандармен
жұмыс істеу үшін барлық керекті
материалдар алдын-ала дайын тұруы керек.
«Сылдыр қағаздағы сандар» ойыны
Керекті құрал: сылдыр қағазға 0-10 дейінгі
сандардың атауларымен таңбаларымен
таныстыру.
1-3 сандарын үстел үстіне қойып бастырады.
Балаға кез келген санды таңдауға рұқсат
етіледі. Сабақ екі санды таңдаудан басталады.
Балалар қай сан екенің атап, таңбасын қағаз
бетіне немесе құмға жазады.
Ойнай отырып, математикалық ұғымдарды
тез игереді. Сан және санау жүйесін
қиындықсыз орындайды.
11 слайд
Математика аймағы Математикалық дамыту аймағында баланың санау, қосу мен азайту, мағыналы сандармен жұмыс істеу үшін барлық керекті материалдар алдын-ала дайын тұруы керек. «Сылдыр қағаздағы сандар» ойыны Керекті құрал: сылдыр қағазға 0-10 дейінгі сандардың атауларымен таңбаларымен таныстыру. 1-3 сандарын үстел үстіне қойып бастырады. Балаға кез келген санды таңдауға рұқсат етіледі. Сабақ екі санды таңдаудан басталады. Балалар қай сан екенің атап, таңбасын қағаз бетіне немесе құмға жазады. Ойнай отырып, математикалық ұғымдарды тез игереді. Сан және санау жүйесін қиындықсыз орындайды.
12 слайд
Тіл аймағы
Бұл жерде бала өзінің сөздік қорын кеңейтуге,
әріптермен танысуға, саусағымен қиынырақ
әріптерді салуға, манна жармасына сурет салуға,
сондай – ақ жылжымалы алфавит арқылы
сөздерді қоюға үйренеді.
«Сен білесің бе?» ойыны. Мақсаты: дыбыс пен
шуды ажырату. Сурет бойынша әңгіме
құрастырып. сөздік қорын
байыту.Материалдармен жұмыс жасау жолдары:
Тәрбиеші себетке бірнеше заттарды салады, бала
затты алып атын атайды да, қай жерде не үшін
пайдаланатынын айтады. Баланың сөздік қоры
көбейеді. Заттардың көлемін, түсін ажырата
алады .
12 слайд
Тіл аймағы Бұл жерде бала өзінің сөздік қорын кеңейтуге, әріптермен танысуға, саусағымен қиынырақ әріптерді салуға, манна жармасына сурет салуға, сондай – ақ жылжымалы алфавит арқылы сөздерді қоюға үйренеді. «Сен білесің бе?» ойыны. Мақсаты: дыбыс пен шуды ажырату. Сурет бойынша әңгіме құрастырып. сөздік қорын байыту.Материалдармен жұмыс жасау жолдары: Тәрбиеші себетке бірнеше заттарды салады, бала затты алып атын атайды да, қай жерде не үшін пайдаланатынын айтады. Баланың сөздік қоры көбейеді. Заттардың көлемін, түсін ажырата алады .
13 слайд
Ғарыш аймағы
Ғарыш аймағындағы жұмыс баланы қоршаған
ортамен байланыстырады. Бұл аймақта балалар
жер бедері, жер шары, әлем елдерінің
мәдениеті мен дәстүрлері, өлі және тірі табиғат,
табиғат құбылыстары, жануарлар мен
өсімдіктер туралы түсінік алады. «Карта
пазлдар» ойыны. Материалдар: әртүрлі
құрлықтардың елдердің карталары. Картаның
қиындылары үстел үстіне қойылады. Картаның
сызбасы тұрады, балалар қиындыларды алып,
түстеріне қарай орналастырады. Орналастырған
қиындысы туралы ақпарат береді. Оңтүстік,
батыс, шығыс, солтүстік аймақтарын
ажыратады. Бұл ойында балалар картамен
жұмыс жасауды меңгереді.
13 слайд
Ғарыш аймағы Ғарыш аймағындағы жұмыс баланы қоршаған ортамен байланыстырады. Бұл аймақта балалар жер бедері, жер шары, әлем елдерінің мәдениеті мен дәстүрлері, өлі және тірі табиғат, табиғат құбылыстары, жануарлар мен өсімдіктер туралы түсінік алады. «Карта пазлдар» ойыны. Материалдар: әртүрлі құрлықтардың елдердің карталары. Картаның қиындылары үстел үстіне қойылады. Картаның сызбасы тұрады, балалар қиындыларды алып, түстеріне қарай орналастырады. Орналастырған қиындысы туралы ақпарат береді. Оңтүстік, батыс, шығыс, солтүстік аймақтарын ажыратады. Бұл ойында балалар картамен жұмыс жасауды меңгереді.
14 слайд
Қорытынды
М.Монтессори технологияның ерекшелігі: баланың шынайы
заттармен айналысуын біз «ойын» деп санасақ, Монтессори
«жұмыс» деп атайды. Сондықтан, бала жұмыс істегісі келетін
аймақты және жұмысты жалғыз өзі немесе басқа баламен істегісі
келе ме, оны да өзі таңдайды. Бала өзінің
қарқынында жұмыс істейді. Монтессори бөлмесінде
«барлығымен еркін айналыс, бірақ басқаларға кедергі жасама»
деген ереже үнемі сақталады. Ең бастысы М.Монтессори
педагогикасында ата-аналар мен педагогтар бұл үрдісте
бақылаушы рөлін ойнайды, сезгіш және ықыласты болады, олар
балалардың жағдайды түсінуі үшін қолайлы жағдайлар жасайды.
Мектеп жасына дейінгі баланың еркін жұмыс жасауы санау, оқу,
ойын әрекеттерінде көрініс табады.
Қорыта айтқанда, Монтессори технологиясының қолжетімді
әдіс-тәсілдерін сабақ үдерісінде тиімді қолдану тәрбиеші үшін де,
тәрбиеленушілер үшін де оң нәтижесін береді.
14 слайд
Қорытынды М.Монтессори технологияның ерекшелігі: баланың шынайы заттармен айналысуын біз «ойын» деп санасақ, Монтессори «жұмыс» деп атайды. Сондықтан, бала жұмыс істегісі келетін аймақты және жұмысты жалғыз өзі немесе басқа баламен істегісі келе ме, оны да өзі таңдайды. Бала өзінің қарқынында жұмыс істейді. Монтессори бөлмесінде «барлығымен еркін айналыс, бірақ басқаларға кедергі жасама» деген ереже үнемі сақталады. Ең бастысы М.Монтессори педагогикасында ата-аналар мен педагогтар бұл үрдісте бақылаушы рөлін ойнайды, сезгіш және ықыласты болады, олар балалардың жағдайды түсінуі үшін қолайлы жағдайлар жасайды. Мектеп жасына дейінгі баланың еркін жұмыс жасауы санау, оқу, ойын әрекеттерінде көрініс табады. Қорыта айтқанда, Монтессори технологиясының қолжетімді әдіс-тәсілдерін сабақ үдерісінде тиімді қолдану тәрбиеші үшін де, тәрбиеленушілер үшін де оң нәтижесін береді.
15 слайд
Тәрбиеленушілер:
1.Тәрбиеленушілердің оқу іс–әрекеттеріне белсенділігі, қызығушылықтары, білуге
деген ынта – жігері күн санап арта түсті.
2. 3.Білуге, үйренуге деген талпыныстары, өз – өзіне еңбек ету дағдылары дамыды,
бір – Өз бетінше жұмыс жасауға машықтанды.
бірімен қарым – қатынастары жақсарды.
4. Бір-бірін тыңдай білуді, күте білуді үйренді, өз ойларын ашық айтуға
дағдыланды.
5. Балалар өзін-өзі тәрбиелеуге және ұқыпты болуға
үйренеді.
Тәрбиешілерде:
Бақылаушы ретінде көзқарасы өзгереді;
2. Баланың ішкі дүниесімен таныса отырып, қажеттіліктерін қанағаттандыру
жолында көп еңбек ету керектігін түсінеді;
3.жаңа технологияны меңгеру арқылы кәсіби құзіреттіліктері қалыптасады.
Ойымды түйіндей келе, талапты да, өз ойын еркін жеткізе алатын, жан-жақты
дамыған, болашаққа деген сенімділігі мол, белсенді ұрпақ тәрбиелеуде М.
Монтессоридың педагогикалық жүйесінің алатын орны ерекше және жақсы
бастама дегім келеді.
15 слайд
Тәрбиеленушілер: 1.Тәрбиеленушілердің оқу іс–әрекеттеріне белсенділігі, қызығушылықтары, білуге деген ынта – жігері күн санап арта түсті. 2. 3.Білуге, үйренуге деген талпыныстары, өз – өзіне еңбек ету дағдылары дамыды, бір – Өз бетінше жұмыс жасауға машықтанды. бірімен қарым – қатынастары жақсарды. 4. Бір-бірін тыңдай білуді, күте білуді үйренді, өз ойларын ашық айтуға дағдыланды. 5. Балалар өзін-өзі тәрбиелеуге және ұқыпты болуға үйренеді. Тәрбиешілерде: Бақылаушы ретінде көзқарасы өзгереді; 2. Баланың ішкі дүниесімен таныса отырып, қажеттіліктерін қанағаттандыру жолында көп еңбек ету керектігін түсінеді; 3.жаңа технологияны меңгеру арқылы кәсіби құзіреттіліктері қалыптасады. Ойымды түйіндей келе, талапты да, өз ойын еркін жеткізе алатын, жан-жақты дамыған, болашаққа деген сенімділігі мол, белсенді ұрпақ тәрбиелеуде М. Монтессоридың педагогикалық жүйесінің алатын орны ерекше және жақсы бастама дегім келеді.
16 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!