Материалдар / Математика. Артық,кем,тең қосындысы мен айырмасын салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика. Артық,кем,тең қосындысы мен айырмасын салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2020
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақтарал ауданы “Ш.Бектасов”жалпы орта мектебі”коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Ал

1 слайд
Мақтарал ауданы “Ш.Бектасов”жалпы орта мектебі”коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна Пәні:Математика Сабақтың тақырыбы: Артық,кем,тең Оқу мақсаты: 1.5.2.3. сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру (артық, кем) көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану. Пәні: Математика Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең Оқу мақсаттары: 1.5.2.3. сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру (артық, кем) көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Үлкен сан мен кіші санды ажыратады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Артық ,кем, тең ұғымдарын меңгереді. Сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды ажыратады. Кейбір оқушылар орындай алады: Заттардың санының артық немесе кем емес екенін салыстыра алады. Тілдік мақсат : Оқушылар орындай алады: сандардың артық, кем екенін айтады. Бағалау критерилері: Сандардың қосындысы мен айырмасын сандарды салыстыру ( артық,кем) көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулені пайдалана алады.

1 слайд

Мақтарал ауданы “Ш.Бектасов”жалпы орта мектебі”коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна Пәні:Математика Сабақтың тақырыбы: Артық,кем,тең Оқу мақсаты: 1.5.2.3. сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру (артық, кем) көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану. Пәні: Математика Сабақтың тақырыбы: Артық, кем, тең Оқу мақсаттары: 1.5.2.3. сандардың қосындысы мен айырмасын , сандарды салыстыру (артық, кем) көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін пайдалану. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Үлкен сан мен кіші санды ажыратады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Артық ,кем, тең ұғымдарын меңгереді. Сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды ажыратады. Кейбір оқушылар орындай алады: Заттардың санының артық немесе кем емес екенін салыстыра алады. Тілдік мақсат : Оқушылар орындай алады: сандардың артық, кем екенін айтады. Бағалау критерилері: Сандардың қосындысы мен айырмасын сандарды салыстыру ( артық,кем) көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулені пайдалана алады.

Педагогикалық әдіс-тәсілдер белсенді оқытуды қалай жоспарладым Белсенді оқу-оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана

2 слайд
Педагогикалық әдіс-тәсілдер белсенді оқытуды қалай жоспарладым Белсенді оқу-оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенді жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту.Бұл тәсілдер жаттығуды орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс.Сыныпта қолданылатын бұндай тәсілдерге, топтық жұмыс, ойын баламалары,пән бойынша белгілі тақырыптағы ойындар кіреді.(Петерс,1998) Зе Зерттеу «Өз орныңды тап!» ойын. Оқушыларға заттардың суреті салынған карточкалар тарату. Сан түзу бойына заттардың санын санау арқылы оқушылар топқабіріктіріледі.  1.тапсырма бойынша «Көршіңді ата» Оқушылар сан түзуі бойында тұрған күйде өз көршілерін атайды. Ол қай сан? Екі жағыңда тұрған көршілеріңнен қай көршің үлкен және қай көршің кіші? Сандық сәуле бойындағы көршілерін табады. 2.тапсырма бойынша Сандарды салыстыра білесің бе? «Қайсы артық\кем?» Қолдарыңдағы бұршақ санын салыстырамыз.Қайсысы көп\артық немесе қайсысы аз\кем екенін анықтау. Мақсат: сандардың артық кем екенін ажырата білуде.Белсенді оқу тәсілін негізге ала отырып өз сабағымды былай жоспарладым:

2 слайд

Педагогикалық әдіс-тәсілдер белсенді оқытуды қалай жоспарладым Белсенді оқу-оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенді жұмысқа тартылуды көздейтін оқыту.Бұл тәсілдер жаттығуды орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс.Сыныпта қолданылатын бұндай тәсілдерге, топтық жұмыс, ойын баламалары,пән бойынша белгілі тақырыптағы ойындар кіреді.(Петерс,1998) Зе Зерттеу «Өз орныңды тап!» ойын. Оқушыларға заттардың суреті салынған карточкалар тарату. Сан түзу бойына заттардың санын санау арқылы оқушылар топқабіріктіріледі.  1.тапсырма бойынша «Көршіңді ата» Оқушылар сан түзуі бойында тұрған күйде өз көршілерін атайды. Ол қай сан? Екі жағыңда тұрған көршілеріңнен қай көршің үлкен және қай көршің кіші? Сандық сәуле бойындағы көршілерін табады. 2.тапсырма бойынша Сандарды салыстыра білесің бе? «Қайсы артық\кем?» Қолдарыңдағы бұршақ санын салыстырамыз.Қайсысы көп\артық немесе қайсысы аз\кем екенін анықтау. Мақсат: сандардың артық кем екенін ажырата білуде.Белсенді оқу тәсілін негізге ала отырып өз сабағымды былай жоспарладым:

Қораптағы ойыншықтарды салыстырып ,санамалап артық,кем екенін айту Көзбен көріп, артық –кем екенін айтады. Теңдікті,теңсізді

3 слайд
Қораптағы ойыншықтарды салыстырып ,санамалап артық,кем екенін айту Көзбен көріп, артық –кем екенін айтады. Теңдікті,теңсізді кті ажыратады, қателерін табады. Рефлексия Қысқа мерзімді жоспарлауда дискрептор құруда маған түсінбеушіліктер болды. Тренердің кері байланыс жасауы арқылы іске асырдым. Кері байланыс: Сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс- тәсілдерді саралап қолдану,әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс- тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті Салыстырады артық\кем екенін біледі.

3 слайд

Қораптағы ойыншықтарды салыстырып ,санамалап артық,кем екенін айту Көзбен көріп, артық –кем екенін айтады. Теңдікті,теңсізді кті ажыратады, қателерін табады. Рефлексия Қысқа мерзімді жоспарлауда дискрептор құруда маған түсінбеушіліктер болды. Тренердің кері байланыс жасауы арқылы іске асырдым. Кері байланыс: Сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс- тәсілдерді саралап қолдану,әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс- тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті Салыстырады артық\кем екенін біледі.