Математика. Қозғалыс дегеніміз не (салыстыру)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: Жаратылыстану
Тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не?
Оқу мақсаты: 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар
келтіру.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады: Әртүрлі денелердің қозғалысына
мысалдар келтіреді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Түрлі денелердің
қозғалысын ажырата алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын
зерттей алады.
Тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: сызық, орын, қозғалыс
сөздерінің мағынасын түсінеді.
Бағалау критерийі: Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар
келтіреді.Мақтарал ауданы «№38 Ш.Бектвсов атындағы жалпы орта мектебі»
бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна
1 слайд
Пәні: Жаратылыстану Тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не? Оқу мақсаты: 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Әртүрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын зерттей алады. Тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: сызық, орын, қозғалыс сөздерінің мағынасын түсінеді. Бағалау критерийі: Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді.Мақтарал ауданы «№38 Ш.Бектвсов атындағы жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна
2 слайд
Зерттейік. Топтық жұмыс
Зерттеу кезіндегі оқушылардың мәшинелерінің
жүріп өткен қашықтығын салыстыруды
өтінемін.Математикалық салыстыру белгілерін
пайдаланып, нәтижені жазуды ұсынамын.Кімнің
мәшинесі ең ұзақ қашықтыққа жүрді?
Неге олай болғанын ойлансын
Оқушылар зерттеу жұмысының нәтижесі
бойынша сұрақтарға жауап беріп, мәшинемен
тәжірибе жасап, тапсырмаларды орындайды. БЕЛСЕНДІ ОҚУ
2 слайд
Зерттейік. Топтық жұмыс Зерттеу кезіндегі оқушылардың мәшинелерінің жүріп өткен қашықтығын салыстыруды өтінемін.Математикалық салыстыру белгілерін пайдаланып, нәтижені жазуды ұсынамын.Кімнің мәшинесі ең ұзақ қашықтыққа жүрді? Неге олай болғанын ойлансын Оқушылар зерттеу жұмысының нәтижесі бойынша сұрақтарға жауап беріп, мәшинемен тәжірибе жасап, тапсырмаларды орындайды. БЕЛСЕНДІ ОҚУ
3 слайд
.
І тапсырма. Терезеге қара. «Ой шақыру» әдісі
Мақсаты: Қозғалысты барлық жерден көруге
болады.
ІІ тапсырма . Ажырат. «Ұқсастық пен даралық
стратегиясы» әдісі
Мақсаты: Денелер мен заттардың қалай
қозғалатынен біледі.
Сараланған әдіс-тәсілдер
3 слайд
. І тапсырма. Терезеге қара. «Ой шақыру» әдісі Мақсаты: Қозғалысты барлық жерден көруге болады. ІІ тапсырма . Ажырат. «Ұқсастық пен даралық стратегиясы» әдісі Мақсаты: Денелер мен заттардың қалай қозғалатынен біледі. Сараланған әдіс-тәсілдер
4 слайд
Критериалды бағалау
Түрлі
денелердің
қозғалысына
мысалдар
келтіреді. Дескрипторлар
Қозғалыстың барлық жерден көруге
болатынын біледі.
Суреттегі денелердің қозғалысын
сипаттайды. Қозғалысқа түсетін денелерге
мысал келтіреді.
Үлкен мәшине мен жеңіл мәшиненің
қозғалысын салыстыра алады.
Үлкен мәшиненің ұзақ жүру себебін
анықтайды.
4 слайд
Критериалды бағалау Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Дескрипторлар Қозғалыстың барлық жерден көруге болатынын біледі. Суреттегі денелердің қозғалысын сипаттайды. Қозғалысқа түсетін денелерге мысал келтіреді. Үлкен мәшине мен жеңіл мәшиненің қозғалысын салыстыра алады. Үлкен мәшиненің ұзақ жүру себебін анықтайды.
5 слайд
Тренер сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс -
тәсілдерді саралап қолдану, әрбір тапсырмаға жеке
мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және
қолданылған әдіс тәсілдер оқушының жас
ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті. Кері байланыс
Рефлекси я
Сабақ жоспарлауда мақсат қою тәсілдерін түсіне
бастадым. Мен жоспарда талқылауға арналған
тармақтардан ауытқулар жасадым және оны
дұрыстау жолдарын қарастырдым. Жоспарыма әрбір
тапсырмаға жеке саралау жасауды үйреніп, өзгерістер
енгіздім.
5 слайд
Тренер сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс - тәсілдерді саралап қолдану, әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті. Кері байланыс Рефлекси я Сабақ жоспарлауда мақсат қою тәсілдерін түсіне бастадым. Мен жоспарда талқылауға арналған тармақтардан ауытқулар жасадым және оны дұрыстау жолдарын қарастырдым. Жоспарыма әрбір тапсырмаға жеке саралау жасауды үйреніп, өзгерістер енгіздім.