Материалдар / Математика. Қозғалыс дегеніміз не (салыстыру)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика. Қозғалыс дегеніміз не (салыстыру)

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2020
770
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Пәні: Жаратылыстану  Тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не?  Оқу мақсаты: 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келт

1 слайд
 Пәні: Жаратылыстану  Тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не?  Оқу мақсаты: 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру.  Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Әртүрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын зерттей алады.  Тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: сызық, орын, қозғалыс сөздерінің мағынасын түсінеді.  Бағалау критерийі: Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді.Мақтарал ауданы «№38 Ш.Бектвсов атындағы жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна

1 слайд

 Пәні: Жаратылыстану  Тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не?  Оқу мақсаты: 1.5.1.1.түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру.  Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Әртүрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын ажырата алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Түрлі денелердің қозғалысын зерттей алады.  Тілдік мақсаты: Оқушылар орындай алады: сызық, орын, қозғалыс сөздерінің мағынасын түсінеді.  Бағалау критерийі: Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді.Мақтарал ауданы «№38 Ш.Бектвсов атындағы жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна

Зерттейік. Топтық жұмыс Зерттеу кезіндегі оқушылардың мәшинелерінің жүріп өткен қашықтығын салыстыруды өтінемін.Матем

2 слайд
Зерттейік. Топтық жұмыс Зерттеу кезіндегі оқушылардың мәшинелерінің жүріп өткен қашықтығын салыстыруды өтінемін.Математикалық салыстыру белгілерін пайдаланып, нәтижені жазуды ұсынамын.Кімнің мәшинесі ең ұзақ қашықтыққа жүрді? Неге олай болғанын ойлансын Оқушылар зерттеу жұмысының нәтижесі бойынша сұрақтарға жауап беріп, мәшинемен тәжірибе жасап, тапсырмаларды орындайды. БЕЛСЕНДІ ОҚУ

2 слайд

Зерттейік. Топтық жұмыс Зерттеу кезіндегі оқушылардың мәшинелерінің жүріп өткен қашықтығын салыстыруды өтінемін.Математикалық салыстыру белгілерін пайдаланып, нәтижені жазуды ұсынамын.Кімнің мәшинесі ең ұзақ қашықтыққа жүрді? Неге олай болғанын ойлансын Оқушылар зерттеу жұмысының нәтижесі бойынша сұрақтарға жауап беріп, мәшинемен тәжірибе жасап, тапсырмаларды орындайды. БЕЛСЕНДІ ОҚУ

. І тапсырма. Терезеге қара. «Ой шақыру» әдісі Мақсаты: Қозғалысты барлық жерден көруге болады. ІІ тапсырма . Ажырат. «Ұқса

3 слайд
. І тапсырма. Терезеге қара. «Ой шақыру» әдісі Мақсаты: Қозғалысты барлық жерден көруге болады. ІІ тапсырма . Ажырат. «Ұқсастық пен даралық стратегиясы» әдісі Мақсаты: Денелер мен заттардың қалай қозғалатынен біледі. Сараланған әдіс-тәсілдер

3 слайд

. І тапсырма. Терезеге қара. «Ой шақыру» әдісі Мақсаты: Қозғалысты барлық жерден көруге болады. ІІ тапсырма . Ажырат. «Ұқсастық пен даралық стратегиясы» әдісі Мақсаты: Денелер мен заттардың қалай қозғалатынен біледі. Сараланған әдіс-тәсілдер

Критериалды бағалау Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Дескрипторлар Қозғалыстың барлық жерден көруге болат

4 слайд
Критериалды бағалау Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Дескрипторлар Қозғалыстың барлық жерден көруге болатынын біледі. Суреттегі денелердің қозғалысын сипаттайды. Қозғалысқа түсетін денелерге мысал келтіреді. Үлкен мәшине мен жеңіл мәшиненің қозғалысын салыстыра алады. Үлкен мәшиненің ұзақ жүру себебін анықтайды.

4 слайд

Критериалды бағалау Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіреді. Дескрипторлар Қозғалыстың барлық жерден көруге болатынын біледі. Суреттегі денелердің қозғалысын сипаттайды. Қозғалысқа түсетін денелерге мысал келтіреді. Үлкен мәшине мен жеңіл мәшиненің қозғалысын салыстыра алады. Үлкен мәшиненің ұзақ жүру себебін анықтайды.

 Тренер сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс - тәсілдерді саралап қолдану, әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұ

5 слайд
 Тренер сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс - тәсілдерді саралап қолдану, әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті. Кері байланыс Рефлекси я Сабақ жоспарлауда мақсат қою тәсілдерін түсіне бастадым. Мен жоспарда талқылауға арналған тармақтардан ауытқулар жасадым және оны дұрыстау жолдарын қарастырдым. Жоспарыма әрбір тапсырмаға жеке саралау жасауды үйреніп, өзгерістер енгіздім.

5 слайд

 Тренер сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс - тәсілдерді саралап қолдану, әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті. Кері байланыс Рефлекси я Сабақ жоспарлауда мақсат қою тәсілдерін түсіне бастадым. Мен жоспарда талқылауға арналған тармақтардан ауытқулар жасадым және оны дұрыстау жолдарын қарастырдым. Жоспарыма әрбір тапсырмаға жеке саралау жасауды үйреніп, өзгерістер енгіздім.